Ei tea kuhu sul nii kiire on siis tööandja ajast, et peaks mingi võimsa mootoriga auto ostma.
Sa arvad, et võimsa mootoriga autoga sõidab see, kel kiire? Tüüpiline rumal, autodest mitte midagi teadev naine. Sul endal ka miski junn tagumiku all?
Ei tea kuhu sul nii kiire on siis tööandja ajast, et peaks mingi võimsa mootoriga auto ostma.
Sa arvad, et võimsa mootoriga autoga sõidab see, kel kiire? Tüüpiline rumal, autodest mitte midagi teadev naine. Sul endal ka miski junn tagumiku all?
Sa arvad, et võimsa mootoriga autoga sõidab see, kel kiire?
Ei, muidugi mitte – hoopis see, kellel on lühike.
Eks kuskil on ka nii. Minul on tööauto, mida kasutan ainult mina. See on palju parem variant, kui kasutada iga päev mingit “kontori ees seisvat vaba autot”. Miks see parem on, seda vist ei ole vaja seletada.
See ongi normaalne, et igal inimesel on oma auto-olgu see siis tööauto või isiklik auto. Ma ei soovi sõita autodega, mida erinevad inimesed kasutavad. Takso kannatab ära tagapingil olles, aga mingit kerget suitsuhaisust, tolmust, porist või kleepuva rooliga autot, kus kellegi higine käsi just olnud-ei! Tavaliselt on tööautod minimaalse lisavarustusega ning nõrga mootoriga ka veel. Mersut või BMW-d üldiselt ei kohta.
Sinusuguste pärast kliima soojenebki. reeglina on ettevõtetes, kus autod on ühiskasutuses, ka reeglid nende kasutamise kohta ja nendest peetakse kinni. Autodes ei suitsetata ja need tagastatakse tangitult, pestult ja seest puhastatult. Elementaarne.
Autodes ei suitsetata ja need tagastatakse tangitult, pestult ja seest puhastatult. Elementaarne.
Autodes loomulikult ei suitsetata. Inimene, kes suitsetab, jätab oma vastiku leha autosse.
Et käid autoga korra poes, siis tangid ja pesed ning teed sisepesu? Täiesti segi ikka.
Ei, muidugi mitte – hoopis see, kellel on lühike.
Mõtlen ja mõtlen, mida silmas pead? Juukseid? Jalgu? Mis on naisel lühike?
ja need tagastatakse tangitult, pestult ja seest puhastatult. Elementaarne.
Võtad auto, sõidad näiteks 50 km ja kohe tankima ning pesulasse. Miks nii tihti autot vaja pesta ja tankida on?
Võtad auto, sõidad näiteks 50 km ja kohe tankima ning pesulasse. Miks nii tihti autot vaja pesta ja tankida on?
See on see firmajuht, kes pidi ise nii finantsgeenius olema 😀
ja need tagastatakse tangitult, pestult ja seest puhastatult. Elementaarne.
Võtad auto, sõidad näiteks 50 km ja kohe tankima ning pesulasse. Miks nii tihti autot vaja pesta ja tankida on?
Ei olegi vaja, kui auto puhtaks jääb. Kas oled ikka täitsa kindel et KUNAGI ei sõideta autoga rohkem kui 50 km ja vihmase ilmaga kruusateedel. Näiteks keskkonnakaitseinspektor või politseinik oma tööd tehes.
Autodes ei suitsetata ja need tagastatakse tangitult, pestult ja seest puhastatult. Elementaarne.
Autodes loomulikult ei suitsetata. Inimene, kes suitsetab, jätab oma vastiku leha autosse.
Et käid autoga korra poes, siis tangid ja pesed ning teed sisepesu? Täiesti segi ikka.
Vaid korra poeskäimiseks üldiselt firmad ja ametiasutused autoparki ei soeta. Poes võid trammiga ka käia. Või oma mersuga. Mina näiteks, sõidan ettevõtte autodega reeglina korraga 250-300 km. Ja ma ei käi poes ja asfalteedel ka kogu aeg sõita ei õnnestu. Sisepesu ei pea iga kord tegema, aga porimatid pesen puhtaks ja armatuuri tõmban lapiga üle.
Vaid korra poeskäimiseks üldiselt firmad ja ametiasutused autoparki ei soeta. Poes võid trammiga ka käia. Või oma mersuga. Mina näiteks, sõidan ettevõtte autodega reeglina korraga 250-300 km. Ja ma ei käi poes ja asfalteedel ka kogu aeg sõita ei õnnestu. Sisepesu ei pea iga kord tegema, aga porimatid pesen puhtaks ja armatuuri tõmban lapiga üle.
Just rääkisid mingitest kontroriautodest, mis maja ees vedelevad. Kontori-inimene ei sõida 300 km.
Just rääkisid mingitest kontroriautodest, mis maja ees vedelevad. Kontori-inimene ei sõida 300 km.
miks? ma olen täielik kontoriinimene, aga paar korda kuus sõidan justnimelt 250-300 km korraga. sinna ja tagasi, kes kesk-Eestisse või lausa teise Eesti otsa. tead, töid on erinevaid.
Vaid korra poeskäimiseks üldiselt firmad ja ametiasutused autoparki ei soeta. Poes võid trammiga ka käia. Või oma mersuga. Mina näiteks, sõidan ettevõtte autodega reeglina korraga 250-300 km. Ja ma ei käi poes ja asfalteedel ka kogu aeg sõita ei õnnestu. Sisepesu ei pea iga kord tegema, aga porimatid pesen puhtaks ja armatuuri tõmban lapiga üle.
Just rääkisid mingitest kontroriautodest, mis maja ees vedelevad. Kontori-inimene ei sõida 300 km.
Just eile sõitsin, nagu iga kuu kahel esmaspäeval. Kontserni finantskoosolekul Riias osalevad kõigi riikide pearaamatupidajad, finantsdirektor ja tavaliselt ka mõned raamatupidajad ja juristid. Autoga on mõistlikum, sest filiaalidest näiteks Tartus ja Pärnus Tallinna lennukile sõita oleks kübe totram. Nii back-office seltskond, kui back-office saab olla.
Kontserni finantskoosolekul Riias osalevad kõigi riikide pearaamatupidajad, finantsdirektor
Normaalsel finantsjuhil on isiklik tööauto.
Kontserni finantskoosolekul Riias osalevad kõigi riikide pearaamatupidajad, finantsdirektor
Normaalsel finantsjuhil on isiklik tööauto.
Isiklik tööauto? 😀 sellist väljendit kuulen küll esimest korda. Ma pole küll see, kellele vastasid, aga miks finantsjuhil peaks olema “isiklik” tööauto? Mille poolest on ta siis parem kui teised töötajad?
Isiklik tööauto? 😀 sellist väljendit kuulen küll esimest korda.
Mõtlesin sellist tööandja poolt antud autot, mida kasutab ainult üks inimene. Parem väljend oleks ehk personaalne tööauto.
Isiklik tööauto? sellist väljendit kuulen küll esimest korda. Ma pole küll see, kellele vastasid, aga miks finantsjuhil peaks olema “isiklik” tööauto? Mille poolest on ta siis parem kui teised töötajad?
Müügiesindajatel on ju samamoodi isiklikus kasutuses. Sõidavad sellega tööle ja koju ning isiklikud sõidud. Iga 3 aasta tagant ostetakse uus. Meil on nii.
Kui te nii ütlete, ma pole väga kursis, meie ettevõttes ei ole tööautosid, igaüks sõidab oma autoga ja kui vaja kuskile tööasjus minna – esitatakse kulude nimekirja ja saadakse raha tagasi. Aga kuna meil tootmis ettevõte, kus on ka kontoritöötajad, siis ühed on tootmises ja teised kontoris, tööautosid justkui väga vaja ei ole. Lähetustes käidakse lennukiga või laevaga või oma autoga firma kulul.
Nagu ütlevad targad inimesed-the best car is company car. Parim auto on tööandja auto. Nimetame me siis seda tööautoks, firmaautoks, ametiautoks. Miks parim? Sest kõik autoga seonduvad kulud jäävad firma ehk tööandja kanda. Talverehvid, hooldused, kütus, kindlustused-see kõik on firma rida. Kellele antakse tööauto? Siin võib olla kaks erinevat lähenemist. Esiteks saavad ametiauto need kellel seda otseselt vaja- näiteks müügijuhid, müügiesindajad ehk inimesed, kes peavad töö tõttu palju ringi sõitma. Teiseks võivad saada tööauto inimesed, kellel otseselt ringi sõita ei ole niipalju vaja, aga kelle positsioon firmas justkui nõuaks seda- finantsjuht, raamatupidaja. Sel juhul firma tahab näidata, et see inimene on nende jaoks väärtuslik ning oluline ja me anname talle ametiauto (et inimene oleks firmale lojaalne näiteks). Võib võtta ka kui palgalisa.
Sa arvad, et võimsa mootoriga autoga sõidab see, kel kiire?
Ei, muidugi mitte – hoopis see, kellel on lühike.
Mul on tegelikult vastupidine kogemus. Mul oli kord mees, kelle varustus oli väga hea, kuid kes oli samas väga edev ja kes siiamaani sõidab mingite üüratute kastiautodega. On olnud ka tagasihoidliku varusutusega mees, kes ostis kokku kinnisvara ja oli tohutult rikas, kuid sõitis väikese silmatorkamatu Toyotaga. Mina arvan, et see ‘suur auto-väike riist’ on mingi müüt. Kes on edev mees, see on. Kes ei ole, see ei ole.
See ongi normaalne, et igal inimesel on oma auto-olgu see siis tööauto või isiklik auto. Ma ei soovi sõita autodega, mida erinevad inimesed kasutavad. Takso kannatab ära tagapingil olles, aga mingit kerget suitsuhaisust, tolmust, porist või kleepuva rooliga autot, kus kellegi higine käsi just olnud-ei! Tavaliselt on tööautod minimaalse lisavarustusega ning nõrga mootoriga ka veel. Mersut või BMW-d üldiselt ei kohta.
Sinusuguste pärast kliima soojenebki. reeglina on ettevõtetes, kus autod on ühiskasutuses, ka reeglid nende kasutamise kohta ja nendest peetakse kinni. Autodes ei suitsetata ja need tagastatakse tangitult, pestult ja seest puhastatult. Elementaarne
Kliima soojeneb nende miljardite tohutul kiirusel paljunevate asiaatide ja hindude tõttu, kes reostavad ookeane ja üha enam kõike tarbivad, mitte Perekooli käo tõttu, kes oma autot kasutab. Sul on väga piiratud nägemus maakerast ja kliimasoojenemisest. Euroopa ei mängi globaalse kliimakatastroofi osas üldse mitte mingit olulist rolli.
Ei, muidugi mitte – hoopis see, kellel on lühike.
Mõtlen ja mõtlen, mida silmas pead? Juukseid? Jalgu? Mis on naisel lühike?
Aru?
Aru?
Aru on just palju, kui naine sõidab hea autoga. Lihtsakesed tunduvad need 1,0 punnidega tiirutajad. Kui küsid, mis auto sul on, ei tea ta markigi.
Aru on just palju, kui naine sõidab hea autoga.
Palun selgita, mismoodi võimsa auto valimine näitab arukust? Ikka vajadustele vastava auto valimine näitab arukust. Linnasõiduks on punn või elektriauto täiesti piisav, ei ole vaja sugugi neliveolist Jeepi ega V8 Audit.
Ei ole ju võimalik, et luugi asukohta ei tea, kuid muu liiklus sujub ja märkad kõiki asju liikluses korraga (nagu normaalne autojuht peab tegema).
Pikaajaline mälu ja operatiivmälu on jah erinevad asjad. Mäletamine ja märkamine ning situatsiooni hindamine ei ole samad ju.
Pigem on ohtlikud just need juhid, kes ainult mälu järgi sõitma kipuvad. Mulle tekitab kõhedust just see, kui juht ütleb, et lihtsam on enne ümber auto käia ja meelde jätta kui vajaduse tekkides armatuurlaual noolekest vaadata – kuidas nemad sõidu ajal oma ümbruse märkamisega hakkama saavad?