Esileht Hobinurk Ryanair ja piletite tühistamine

Näitan 15 postitust - vahemik 31 kuni 45 (kokku 45 )

Teema: Ryanair ja piletite tühistamine

Postitas:
Kägu

Täna vaatasin huvi pärast Ryanairi Facebooki lehte ja mingi postituse all olid väga paljud pahameelt väljendanud, et kuigi nad taotlesid raha tagasi, on neile meili peale potsatanud voucher. Eks siis näis, kuidas läheb!

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Täna vaatasin huvi pärast Ryanairi Facebooki lehte ja mingi postituse all olid väga paljud pahameelt väljendanud, et kuigi nad taotlesid raha tagasi, on neile meili peale potsatanud voucher. Eks siis näis, kuidas läheb!

Nii on. Ma sain ka täna voucheri kuigi taotlesin raha tagasi. Aga seal oli vist ka link, et kui voucherit ei taha, saad uue tagastamise taotluse teha.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Täna vaatasin huvi pärast Ryanairi Facebooki lehte ja mingi postituse all olid väga paljud pahameelt väljendanud, et kuigi nad taotlesid raha tagasi, on neile meili peale potsatanud voucher. Eks siis näis, kuidas läheb!

Nii on. Ma sain ka täna voucheri kuigi taotlesin raha tagasi. Aga seal oli vist ka link, et kui voucherit ei taha, saad uue tagastamise taotluse teha.

Selle lingiga juhatab üldisele lehele ja mina sealt mingit kohta ei leidnud, kust uuesti märkida, et soovin tagasimakset. Vautšerit ei soovi kindlasti, sest uue lennu võimalik aeg on täiesti lahtine. Proovisin ka sellele meilile vastata, kust vautšeri pakkumine tuli, aga sealt viskab kirja tagasi. Kodulehel ei ole ka “My bookings” all enam lendu näha, kuigi lend peaks toimuma alles täna. Olen ka proovinud kodulehel oleva chati kaudu suhelda, aga tundide kaupa ei vasta sealt keegi. Oskab keegi targem soovitada, mida saaks veel teha?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Täna vaatasin huvi pärast Ryanairi Facebooki lehte ja mingi postituse all olid väga paljud pahameelt väljendanud, et kuigi nad taotlesid raha tagasi, on neile meili peale potsatanud voucher. Eks siis näis, kuidas läheb!

Nii on. Ma sain ka täna voucheri kuigi taotlesin raha tagasi. Aga seal oli vist ka link, et kui voucherit ei taha, saad uue tagastamise taotluse teha.

Selle lingiga juhatab üldisele lehele ja mina sealt mingit kohta ei leidnud, kust uuesti märkida, et soovin tagasimakset. Vautšerit ei soovi kindlasti, sest uue lennu võimalik aeg on täiesti lahtine. Proovisin ka sellele meilile vastata, kust vautšeri pakkumine tuli, aga sealt viskab kirja tagasi. Kodulehel ei ole ka “My bookings” all enam lendu näha, kuigi lend peaks toimuma alles täna. Olen ka proovinud kodulehel oleva chati kaudu suhelda, aga tundide kaupa ei vasta sealt keegi. Oskab keegi targem soovitada, mida saaks veel teha?

Kahjuks mitte, kuna ise olin sama häda ees (probleem oli teine, aga proovisin ka klienditeenindusega kontakti saada – tulutult). Ma proovisin saata kirju meiliaadressitele, millelt Ryanairilt olin kirju saanud. Ühtegi tagasi ei tulnud, aga ühelegi vastust ka ei tulnud. Kui leiad mingi lahenduse, siis palun jaga siia ka.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Täna vaatasin huvi pärast Ryanairi Facebooki lehte ja mingi postituse all olid väga paljud pahameelt väljendanud, et kuigi nad taotlesid raha tagasi, on neile meili peale potsatanud voucher. Eks siis näis, kuidas läheb!

Nii on. Ma sain ka täna voucheri kuigi taotlesin raha tagasi. Aga seal oli vist ka link, et kui voucherit ei taha, saad uue tagastamise taotluse teha.

Selle lingiga juhatab üldisele lehele ja mina sealt mingit kohta ei leidnud, kust uuesti märkida, et soovin tagasimakset. Vautšerit ei soovi kindlasti, sest uue lennu võimalik aeg on täiesti lahtine. Proovisin ka sellele meilile vastata, kust vautšeri pakkumine tuli, aga sealt viskab kirja tagasi. Kodulehel ei ole ka “My bookings” all enam lendu näha, kuigi lend peaks toimuma alles täna. Olen ka proovinud kodulehel oleva chati kaudu suhelda, aga tundide kaupa ei vasta sealt keegi. Oskab keegi targem soovitada, mida saaks veel teha?

Kahjuks mitte, kuna ise olin sama häda ees (probleem oli teine, aga proovisin ka klienditeenindusega kontakti saada – tulutult). Ma proovisin saata kirju meiliaadressitele, millelt Ryanairilt olin kirju saanud. Ühtegi tagasi ei tulnud, aga ühelegi vastust ka ei tulnud. Kui leiad mingi lahenduse, siis palun jaga siia ka.

Ma ei oska enam midagi teha. Meilid tulevad tagasi või neile ei vastata. Chattides võibki ootama jääda, nt eile kirjutasin chati ja jätsin arvuti lihtsalt ootele, aeg-ajalt andsin endast märku,et ootan ikka vastust. Tundide viisi ei vastata. Kuhu üldse peaks niisuguses olukorras pöörduma, kust abi saada? Kas tarbijakaitse saab aidata või nõu anda, kui tegu välisfirmaga? Vaevalt küll. Tundubki surnud ring…

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Seda raha ei saa nad lähimas tulevikus maksta,kuniks kriis möödas. Seega vautcher on kindlasti parem mõte-saab koheselt uue reisi võtta.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Seda raha ei saa nad lähimas tulevikus maksta,kuniks kriis möödas. Seega vautcher on kindlasti parem mõte-saab koheselt uue reisi võtta.

Mina ei julgeks küll hetkel mingit voucherit võtta. Keegi ei tea, kas aastagi pärast veel vabalt reisida saab või kas ja mis mahus üldse lennufirmad vee peale jäävad ja edasi teenindada suudavad.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mina ei julgeks küll hetkel mingit voucherit võtta. Keegi ei tea, kas aastagi pärast veel vabalt reisida saab või kas ja mis mahus üldse lennufirmad vee peale jäävad ja edasi teenindada suudavad.

Mul on küll juba septembriks uued piletid võetud. Juulist alates piletid igalepoole.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mina ei julgeks küll hetkel mingit voucherit võtta. Keegi ei tea, kas aastagi pärast veel vabalt reisida saab või kas ja mis mahus üldse lennufirmad vee peale jäävad ja edasi teenindada suudavad.

Mul on küll juba septembriks uued piletid võetud. Juulist alates piletid igalepoole.

suur osa neist lendudest, mida sa praegu osta saad, läheb ilmselt muutmisele. kui sa oled nii paindlik, et see sobib, siis võid muidugi osta.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina ei julgeks küll hetkel mingit voucherit võtta. Keegi ei tea, kas aastagi pärast veel vabalt reisida saab või kas ja mis mahus üldse lennufirmad vee peale jäävad ja edasi teenindada suudavad.

Mul on küll juba septembriks uued piletid võetud. Juulist alates piletid igalepoole.

suur osa neist lendudest, mida sa praegu osta saad, läheb ilmselt muutmisele. kui sa oled nii paindlik, et see sobib, siis võid muidugi osta.

Arvan sama. Üsna kindlalt on siiski välja öeldud, et reisimine on kahtlane veel pikka aega, ka siis kui piiranguid hakatakse leevendama. Isegi inimeste omavahelise kokkupuute lubamist ei loodeta nii pea taastada, mis siis veel välisreisidest rääkida.

Reisifirmad müüvad ka mai algusesse juba reise, aga sellegipoolest on ju 99% tõenäoline, et need reisid ei saa toimuda.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Arvan sama. Üsna kindlalt on siiski välja öeldud, et reisimine on kahtlane veel pikka aega, ka siis kui piiranguid hakatakse leevendama. Isegi inimeste omavahelise kokkupuute lubamist ei loodeta nii pea taastada, mis siis veel välisreisidest rääkida.

Reisifirmad müüvad ka mai algusesse juba reise, aga sellegipoolest on ju 99% tõenäoline, et need reisid ei saa toimuda.

Wuhani reisikeeld tühistati ca 3 kuud pärast esimest juhtumit. Ei ole põhjust teistel riikidel teisiti toimetada.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Uurin vahepeal, kas kellelgi on mingeidki arenguid Ryanairiga ära jäänud lendude kompenseerimise osas? Minul mitte, ei mingeid teateid enam pärast vautšerite pakkumist. Ei mingit kontakti, kuigi olen korduvalt proovinud chati või meiliga ühendust võtta. Kuidas teil? Kuidas nüüd edasi peaks toimetama? Kas tarbijakaitsesse?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul pole isegi seda voucherit. Ega siin ei olegi midagi eriti teha, Tarbijakaitse vist toimetab ainult Eesti siseselt?

Trip.ee foorumis on läbi käinud soovitused teha chargeback, kuid ei tea, kas kellelgi on ka reaalset kogemust, et see toimib. Chargebackiga on ikka üsna palju jamamist ja tõendamist ja siis peab vist ka olema tõestada, et lennufirma on otseselt keeldunud sulle tagasimakset tegema.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul pole isegi seda voucherit. Ega siin ei olegi midagi eriti teha, Tarbijakaitse vist toimetab ainult Eesti siseselt?

Trip.ee foorumis on läbi käinud soovitused teha chargeback, kuid ei tea, kas kellelgi on ka reaalset kogemust, et see toimib. Chargebackiga on ikka üsna palju jamamist ja tõendamist ja siis peab vist ka olema tõestada, et lennufirma on otseselt keeldunud sulle tagasimakset tegema.

Kui lend pidi algama Eestist, saab Eesti tarbijakaitse sellega tegeleda. Eesti tarbijakaitse on osa Euroopa tarbijakaitsest. Meie lend pidi olema 20. aprilli paiku, ei teagi, kui kaua on loogiline üldse oodata.

Ma ei teagi, mida see chargeback endast kujutab?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma ei teagi, mida see chargeback endast kujutab?

Chargeback on pangas makse tühistamine/tagasi võtmine. Minul sellega kogemust ei ole, tean ainult nii palju, et maksete juures see nupuke internetipangas on. Nii palju kui sealsest foorumist olen aru saanud, siis pangad seda kergekäeliselt läbi ei lase ja tõendamist on palju.

Trip.ee foorumist käis ka läbi, et Ryanair on lubanud chargebacki tegijatele bloki peale panna ja neid mitte enam oma pardale edaspidi lubada.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 15 korda. Täpsemalt

Näitan 15 postitust - vahemik 31 kuni 45 (kokku 45 )


Esileht Hobinurk Ryanair ja piletite tühistamine