Esileht Tööelu, raha ja seadused. Segadus tellimuse transpordiga

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 52 )

Teema: Segadus tellimuse transpordiga

Postitas:
Kägu

Tellisin kauba, valisin tarneviisiks pakiautomaadi ja maksin ära (transport 1,79€, S kapp). Mõni päev hiljem helistas kuller ja küsis, kuhu kaup tuua. Ütlesin, et ——pakiautomaati. Sealt vastatati, et sinna ei mahu ja toob mulle koju. Muidu kõik tore aga nüüd esitati mulle kulleri arve summas 10€. Kas tõesti pean mina selle kinni maksma?

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aga kes siis ja kuhu peaks kuller selle paki panema? Pakoautomaadi ette maha?

+2
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aga kes siis ja kuhu peaks kuller selle paki panema? Pakoautomaadi ette maha?

Minu hinnangul on see ikka nende endi probleem.
Hetkel huvitab pigem seaduslik alus.

+6
-6
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui kapi suurus oli epoes automaatselt määratud, siis kirjutad kullerfirmale, et esitagu arve eporle, sina oled transpordi neile maksnud ja nemad määrasid tingimused.

Huvitav üldse, et sulle esitati. Muidu ikka loetakse, et pakk on müüja oma üleandmiseni ja müüja vastutab transpordi eest (sh kaotsiminek, kindlustus).

 

+9
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Küsi epoest, kust tellisid.
Ja kuidas sulle endale tundub- peaks asi S kappi mahtumavõi mitte? Kui tellisid nt. teleka või jalgratta, siis ilmselgelt ei saagi S kappi mahtuda.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minu hinnangul on see ikka nende endi probleem.

Aga sulle toodi ju kaup koju kätte. Ma siiski asuks tingima, et teeme kulud pooleks ja pakuks välja, et maksad kulleri teenuse eest 5 €

+1
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Huvitav, ma pole küll näinud, et ma saaks kaupa tellides valida kapi suurust. Kust mina tean, kui suurde karpi kavatseb poeomanik mu kauba pakkida?

Aga kulleritasu on tõepoolest siis poeomaniku mure. Mul on küll nii, et kui ei mahu, siis pean lihtsalt ootama aega, kuni mahub.

+11
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Pood esitaski mulle selle arve, järelikult nõuti seda neilt ja saatsid mulle selle edasi. Pakk on väike, oleks ka XS kappi mahtunud (kosmeetika)

Huvitav, kas selline asi kuskil ametlikult ka kirjas on. Nv tarbijakaitse ju ei vasta

Varem on jah nii olnud, et toovad siis järgmisel päeval automaati kui liiga täis on. Ma ei saa ka enam aru, kelle vastutusel see nüüd siis on

+5
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Meil on nii. Tootede kûljes on peidetud info e-poe programmis, mis laseb kliendil valida kas pakiautomaadi ja/või kulleri. Teinekord juhtub, et mõnel tootel info vigane ja pakiautomaati see ikkagi ei mahu ning ainus võimalis on kuller. Sellisel juhul võtame enne paki väljasaatmist kliendiga ühendust, vabandame vea pärast ja küsime, kas ta on nõus kulleritasuga. Selline asi on mõeldamatu, et lihtsalt lajatatakse kliendile suurem summa tagantjärele. Lepingu sõlmimisel (s.t tellimuse tegemise) hetkel peab olema kliendil lõplik hind teada või tal peab olema võimalus tasuta tûhistamiseks, kui selgub, et hind muutub. Kindlasti ei ole kuidagi õiguspärane seda summat hiljem küsida. Seda enam, et kõiga loogilisem alternatiiv oleks olnud antud juhul järgmise suurusega kapp, mitte kuller. Ja kui tegu Smartposti või Omnivaga, siis e-poe pidajana võin kinnitada, et väikse paki eest ei küsi kumbki neist kullertasuks 10€. Sinu käest üritatakse veel kullertasu eest ka lisasummat teenida.

+6
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Pood esitaski mulle selle arve, järelikult nõuti seda neilt ja saatsid mulle selle edasi.

Postifirmad küsivad alati saatja kinnitust, kui teenuses midagi muutub ja hind tõuseb. E-pood teadis, et saatmise tasu läheb kõrgemaks, aga ei vaevunud ostjat teavitama.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul on saadetud teise kohta kappi, kui esimeses pole mitu päeva ruumi. Kullerit ei maksa, pole sellist teenust tellinud.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aga kes siis ja kuhu peaks kuller selle paki panema? Pakoautomaadi ette maha?

Minu hinnangul on see ikka nende endi probleem.

Hetkel huvitab pigem seaduslik alus.

Vastasid minu kommentaarile ja ma vabandan. Sain aru, et saadetis ei mahtunud kappi seepärast, et oli suur (nt. tahtsid, et laste liumägi mahuks kappi S). Edaspidistes kommentaarides selgub, et ei mahtunud seepärast, et kapid olid täis, st liiga palju pakke. Sellisel juhul ei pea sina tõepoolest mingit kulleritasu maksma.

+4
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

See on küll imelik, et kui ei mahu kappi, sest kapid on täis, pean mina kulleri eest maksma ja veel nii suure summa. Minu arust pole see minu probleem, et kapid on täis, mina pole kullerit tellinud. Mina näiteks kullerit sellepärast kunagi ei telli, et nad ujuvad suva ajal ukse taha, ette ei helista, midagi kokku ei lepi, mina ei tea, millal nad tulevad, seega mind pole tavaliselt kodus. Ma ei saa aru, mis inimestele see kullerteenus üldse mõeldud on. Kodustele pensionäridele, kes siis võtavad kaks nädalat igaks juhuks vabaks, et poodi ka ei lähe, siis ehk õnnestub kulleriga pakk kätte saada.

+13
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma ei saa aru, mis inimestele see kullerteenus üldse mõeldud on. Kodustele pensionäridele, kes siis võtavad kaks nädalat igaks juhuks vabaks, et poodi ka ei lähe, siis ehk õnnestub kulleriga pakk kätte saada.

Elan Tallinnas, aga kulleri tellin alati töökohta Harjumaal. Nad käivad ju tööpäeva jooksul.

+1
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Elan Tallinnas, aga kulleri tellin alati töökohta Harjumaal. Nad käivad ju tööpäeva jooksul.

Kõigil pole töökohta, kus ta päevad läbi passib, mina käin ka tööl olles ringi ja ei soovi tülitada kolleege oma isikliku pakimajandusega. Enne oli ainult Omniva selline ülbik, et ei teatanud ette ei päeva ega kellaaega, nüüd on kõik sellised. Mu pensionärist vanaema ei julge jalutamagi minna, et äkki kuller tuleb. Istub ja ootab nädalate viisi oma pakki, sest kui teda suvalisel ajal kodus pole, viiakse kuskile kaugele pakiautomaati ja asi vask, kuhu tal ligipääs puudub. Minu arust pole normaalne töökorraldus.

+8
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kõigil pole töökohta, kus ta päevad läbi passib, mina käin ka tööl olles ringi ja ei soovi tülitada kolleege oma isikliku pakimajandusega.

Telli siis kellegi juurde, kes kodus töötab.

0
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Telli siis kellegi juurde, kes kodus töötab.

Kuidas see abiks peaks olema? Et ma pean minema kuskile eraldi paki järele kuskile suva kohta ja teised inimesed peavad tegelema minu pakkide vastuvõtmisega, minuga kokku leppima, et millal tulen pakile järele vms. Tellingi pakiautomaati, sest kullerteenus on täiesti mõttetuks tehtud sellise töökorraldusega.

+8
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma ei saa aru, mis inimestele see kullerteenus üldse mõeldud on.

Kullerteenus on väga vajalik liikumispuudega inimestele, pensionäridele, kes elavad pakiautomaadist kaugel ning pole oma autot jne. Päris enda elustiili põhjal ei ole mõtet järeldusi teha.

0
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Istub ja ootab nädalate viisi oma pakki, sest kui teda suvalisel ajal kodus pole, viiakse kuskile kaugele pakiautomaati ja asi vask,

Mina olen aastaid lasknud kulleritel jätta paki lihtsalt ukse taha trepi peale.

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kullerteenus on väga vajalik liikumispuudega inimestele, pensionäridele, kes elavad pakiautomaadist kaugel ning pole oma autot jne. Päris enda elustiili põhjal ei ole mõtet järeldusi teha.

Ei peaks eriline ulme olema teatada ette päev ja kellaaeg mõnetunnise intervalliga. Ja teha seda vähemalt päev varem. Mitte nii, et kell 12 tuleb sõnum, et sulle tuleb täna pakk ajavahemikus 9.00-12.00 ja tegelikult oli kuller juba kell 9 ukse taga. Omniva on üleülse lihtsalt suva ajal ukse taga.

+4
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tellingi pakiautomaati, sest kullerteenus on täiesti mõttetuks tehtud sellise töökorraldusega.

No aga mida sa vingud siis? Kõik hästi ju.

0
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma pole ka aru saanud, kuidas kullerteenus saab äriliselt efektiivne olla, kui lihtsalt huupi sõidetakse inimesele suvalisel kellaajal ukse taha. Kõik need tühisõidud ju raiskavad aega ja raha.

Üks firma saatis vähemalt vanasti eelmisel päeval sõnumi, et pakk on tulemas ja seda sai veel paar tundi enne kulleri tulekut pakiautomaati ümber suunata. Mingi tarkvara peab ju kullerfirmal ometi olema, mis pakkide liikumist haldab, sealt teavituste saatmine ei tohiks olla raketiteadus.

Paljudes töökohtades ei ole realistlik, et näiteks suure ärihoone administraator tegelebki poole tööajast maja töötajate isiklike pakkide vastuvõtmisega.

+5
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma pole ka aru saanud, kuidas kullerteenus saab äriliselt efektiivne olla, kui lihtsalt huupi sõidetakse inimesele suvalisel kellaajal ukse taha. Kõik need tühisõidud ju raiskavad aega ja raha.

Üks firma saatis vähemalt vanasti eelmisel päeval sõnumi, et pakk on tulemas ja seda sai veel paar tundi enne kulleri tulekut pakiautomaati ümber suunata. Mingi tarkvara peab ju kullerfirmal ometi olema, mis pakkide liikumist haldab, sealt teavituste saatmine ei tohiks olla raketiteadus.

Paljudes töökohtades ei ole realistlik, et näiteks suure ärihoone administraator tegelebki poole tööajast maja töötajate isiklike pakkide vastuvõtmisega.

See vist väga hästi ei toimi kuna pakid liiguvad nüüd kohati ülikiiresti. Mul on mitmeid kordi jõudnud Tallinnast pakk Tartusse pakiautomaati samal päeval. Kullertellimusega on see, et pakk võidakse vormistada, aga kuni kulleril ja terminalis pole ei ole miskit kindlat, et kas see pakk ka kullerile samal päeval üle antakse -see selgub sisuliselt õhtul peale korjates, ning alles öösel umbes terminalis, et kas ja kuhu see pakk läheb ja kas järgmine päev ja mis autoringile peale mahub.

Tellin kulleriga võrdlemisi palju – amazoni jmt asjad tulevadki kulleriga. Aga paljudel juhtudel on kullertasu X summast alates tasuta ja tihti on ka tellimused suuremad kui pakiautomaati mahub või raskemad (mida näiteks käes koju ei tooks). Lihtsamate asjade puhul kui kuller helistab, et on jõudmas ja mind kodus pole – siis olenevalt ilmast palun õue trepile panna või pakiautomaati – vanasti oli see, et pakk läks terminali tagasi ja alles järgmine päev automaati. Vähemalt dpd-ga ja nüüd minu arust ka teistel viib see sama kuller juba pakiautomaati.

Aga muidu jah, itella ja omniva on pannud ka teise lähimasse pakiautomaati, mis alati pole ka lähim olnud. Linnas elades see ehk mingil määral toimib (kuigi kui nt liikumisraskusega inimene on arvestanud, et saab kodulähedalt 100m kauguselt kätte, aga viiakse km kaugusele on see talle suur vahe).

Ma jätaks selle arve igatahes maksmata ja paluks firmal endal oma kulleritega seda klaarida. Kui kuller pakub, et automaati ei mahu aga toob ära, siis eeldatavalt on see tasuta, eriti kui teisiti miskit ei mainita. Osadel firmadel on tõesti märge nt, et see asi pakiautomaati ei mahu, palun vali kuller ja juhul ollakse valinud valesti küsitakse juba enne saatmist raha juurde. Aga see kui automaati ei mahu ja kuller pakub, et toob ära siis võiks arvata, et jääd nagunii talle ringile ja seepärast pakkus.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Üks firma saatis vähemalt vanasti eelmisel päeval sõnumi, et pakk on tulemas ja seda sai veel paar tundi enne kulleri tulekut pakiautomaati ümber suunata. Mingi tarkvara peab ju kullerfirmal ometi olema, mis pakkide liikumist haldab, sealt teavituste saatmine ei tohiks olla raketiteadus.

DPD saadab siiamaani. Tihtipeale tulevad nad nii varam et ma pole veel tööle jõudnud (9.30), siis pärast sõnumit suunan kohe töökoha lähedal olevasse pakiautomaati.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina olen aastaid lasknud kulleritel jätta paki lihtsalt ukse taha trepi peale.

Eramajas on see ehk võimalik, kortermajas kindlasti mitte.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tellisin kauba, valisin tarneviisiks pakiautomaadi ja maksin ära (transport 1,79€, S kapp).

Kõlab nagu osta.ee tellimus DPD automaati. Kuskil e-poodides ma ei ole küll kapi suurust tellimuse juures näinud.

Kui tegemist osta.ee-ga, siis esita pretensioon.  Juhul, kui ostsid kaupa mitmelt eri oksjonilt ja see ei sobinud sinu määratud S-suurusega kappi, oleks müüjal olnud võimalus suurem kapp valida ja sinult hinnavahe juurde küsida. Omaalgatuslikult tarneviisi muuta ei tohi ei müüja ega ka kullerfirma, sellised asjad kooskõlastatakse ostjaga enne kauba saatmist.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Eramajas on see ehk võimalik, kortermajas kindlasti mitte.

Kortermajas saab naaber vastu võtta.

0
-7
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kortermajas saab naaber vastu võtta.

Ma küll pidevlt oma naabrite pakkidega tegeleda ei soovi. On ikka huvitavad nõuanded siin mõnel: lase viia mõne kodus töötava tuttava juurde, las tööl administraator tegeleb su pakkidega, las naaber ärkab kell 9 üles, sest minu pakk tuleb jne, jne. Kas see on normaalne teenus, mille tarbimiseks peab kogu kogukonna rakkesse panema, et oma asi kätte saada.

+10
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kas see on normaalne teenus, mille tarbimiseks peab kogu kogukonna rakkesse panema, et oma asi kätte saada.

See ei olegi nende inimeste teenus, keda kohal pole-kuidas sa küll aru ei saa?

0
-7
Please wait...

Postitas:
Kägu

See ei olegi nende inimeste teenus, keda kohal pole-kuidas sa küll aru ei saa?

Kuidas sa ise aru ei saa, et asju võiks paremini korraldada. Ei ole nii ulme saata üks päev ette teade, et pakk tuleb siis ja siis, mitte ilmuda suvaliselt ukse taha. Ka DPD, kes varem sai korraldada asju, teeb nüüd nii, et enne on kuller ukse taga kui sõnum selle kohta saabub. Ka kodune inimene ei saa ju suvalisel ajal alati kodus istuda. Inimesed on lihtsalt liiga leplikud ja mingit kisa ei tõsta, siis ei paranegi mitte midagi. Ma ei kujuta ette, et kuskil normaalses riigis selline asi saaks toimuda.

+6
0
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 52 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Segadus tellimuse transpordiga