Head Perekooli külastajad!

Perekool on Eesti esimene pereportaal. Ehkki viimastel aastatel on loodud uusi kaasaegseid suhtlus- ja infokanaleid, on Perekoolil jätkunud pikaajalisi ja aktiivseid külastajaid - oleme selle üle rõõmsad ja tänulikud.
1. juunil 2024. aastal lõpetab Perekooli foorum oma tegevuse. Hoolimata me püüdlustest hoida Perekooli heatahtliku ja toetava keskkonnana, võivad ka üksikud sobimatud postitused teha palju kurja, kahjustades asjaosaliste enesetunnet ja suhteid.
Jätkame Perekooli lehel igakuiselt uute artiklite ja taskuhäälingu osade avaldamist. Olete südamest oodatud ammutama kaasaegseid tõenduspõhiseid teadmisi naise ja lapse tervise, pere ja suhete teemadel.

Foorumihuvilistel on üks võimalus edaspidiseks suhtluseks näiteks äsja loodud Elufoorumis: elufoorum.com

Sisukate kohtumisteni Perekooli lehel.
Eesti Ämmaemandate Ühing

Esileht Kodunurk Selveri pult

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 66 )

Teema: Selveri pult

Postitas:

Kuidas teil puldi kasutamine viimasel ajal õnnestub?

Ma lihtsalt ei saa aru, kas see on isikupõhine või üldine probleem. Viimased neli korda, kui olen Selveris ostelnud, siis iga kord keeldub pult minuga koostööd tegemast.  Esimene kord tundus lihtsalt imelik. Pult mu käes oli lihtsalt justkui väsinud. Pidin pidevalt “tagant utsitama”, et ta skaneeriks toodet. Esimesel korral. koju minnes, leidsingi pärast tšekki kontrollides, et vaevu elus pult polnud ühte toodet läbi löönud. Pidin hiljem asja õiendama minema.

Täna oli siis neljas kord Järve Selveris. Piiksutan asju läbi. Ja järsku, poole pealt oli pult surnud. No, lihtsalt enam ei skaneeri – ei ela ega hinga. Algul oli ekraan poolpime. Lõpuks täitsa kustus.

Kuna poole pealt pult enam ei toiminud, aga mul oli veel palju asju vaja osta, siis läksin päris kassasse.

Kassas aga arvestati minu asju valesti. Viinamarjad löödi läbi kallima hinnaga. Kui hinnale viitasin, siis öeldi mulle, et neil teise hinnaga valikuid ei ole. Ehkki saalis olid kahte sorti rohelisi viinamarju,  kumbki erineva hinnaga.

+6
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

ehk Selveri viga, ma Tartus erinevates ja probleemi pole olnusd, täna ka käisin ja piiksutasin. Hinna kohta, kui see ei sobi ja teenindaja vaatama ei lähe, jätan kassasse.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Väga lahe! Just sain Selverilt kurja kirja, et olen lahkunud poest ostude eest tasumata. Ja seetõttu on minu jaoks puldi kasutamine kinni keeratud kuni poodi tagasi siirdun ja oma ostude eest tasun.

Nüüd olen varas ka veel!

 

+10
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Puldil patareid tühjad äkki?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Väga lahe! Just sain Selverilt kurja kirja, et olen lahkunud poest ostude eest tasumata. Ja seetõttu on minu jaoks puldi kasutamine kinni keeratud kuni poodi tagasi siirdun ja oma ostude eest tasun.

Sa siis kohe ei läinud kellelegi ütlema, et pult ei tööta, läksid lihtsalt tavakassasse maksma? Mina olen sarnasel juhul läinud iseteeninduskassa töötaja juurde, see teeb kas puldi korda või tühistab ostud, nagu vaja. Ega nad ju mõtetelugejad ole, et peaksid aru saama, et sul seepärast ostud üleval, et pult rikki läks.

Mul pole pult viimasel ajal kuskil selveris jukerdanud, käin üsna tihti poes. Järvel küll harva.

+10
-7
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Väga lahe! Just sain Selverilt kurja kirja, et olen lahkunud poest ostude eest tasumata. Ja seetõttu on minu jaoks puldi kasutamine kinni keeratud kuni poodi tagasi siirdun ja oma ostude eest tasun.

Nüüd olen varas ka veel!

mida? Ei ole norm, tšekk alles või maksid kaardiga, saaada meili teel vastus? Samas peaks ju partnerkaardilt näha olema, et tasusid nende Selveris.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Väga lahe! Just sain Selverilt kurja kirja, et olen lahkunud poest ostude eest tasumata. Ja seetõttu on minu jaoks puldi kasutamine kinni keeratud kuni poodi tagasi siirdun ja oma ostude eest tasun.

Nüüd olen varas ka veel!

mida? Ei ole norm, tšekk alles või maksid kaardiga, saaada meili teel vastus? Samas peaks ju partnerkaardilt näha olema, et tasusid nende Selveris.

Jah, tšekk on alles. Saatsin neile juba kirja ja panin tšeki manusega kaasa. Vastust ei ole veel tulnud.

See ongi imelik, et ma ju tavakassas ka lasin kliendikaardi läbi. Kuidas nende süsteem siis seda ära ei registreerinud, et tegelikult sai ost tasutud.

Päris pahane olen kohe!

Minu arust olen ma varem ka niimoodi teinud, et olen algul pulti kasutanud ja pärast ikkagi tavakassasse läinud. Näiteks, panin juba puldi pesasse, aga siis avastasin, et vaja veel midagi võtta. Varem pole kunagi mingit probleemi sellest tekkinud.

+4
-7
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sa siis kohe ei läinud kellelegi ütlema, et pult ei tööta, läksid lihtsalt tavakassasse maksma? Mina olen sarnasel juhul läinud iseteeninduskassa töötaja juurde, see teeb kas puldi korda või tühistab ostud, nagu vaja. Ega nad ju mõtetelugejad ole, et peaksid aru saama, et sul seepärast ostud üleval, et pult rikki läks. Mul pole pult viimasel ajal kuskil selveris jukerdanud, käin üsna tihti poes. Järvel küll harva.

Käitusin sel momendil nii, nagu oli lihtsam – panin puldi pessa ja siirdusin tavakassasse. Ma ei arva, et see on vale käitumine.

Nad ei peagi olema mõtetelugejad. Küll aga võiks nende süsteem tuvastada, et ca 3 minutit pärast puldi pessa asetamist on sama partnerkaardiga ostu eest tasutud tavakassas. Ma ju kasutasin tavakassas ka partnerkaarti.

+9
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Käitusin sel momendil nii, nagu oli lihtsam – panin puldi pessa ja siirdusin tavakassasse. Ma ei arva, et see on vale käitumine. Nad ei peagi olema mõtetelugejad. Küll aga võiks nende süsteem tuvastada, et ca 3 minutit pärast puldi pessa asetamist on sama partnerkaardiga ostu eest tasutud tavakassas. Ma ju kasutasin tavakassas ka partnerkaarti.

Mina ei usu, et need puldid online ühenduses on serveriga, küllap toimub ostude loetelu laadimine siis, kui puldi riiulisse vajutad, seega kui su pult oli rikkis ja läksid kassasse, siis toksis kassiir lihtsalt su ostud kassast läbi, kaardil polnud tõenäoliselt midagi näha (sest ostud polnud sinna veel jõudnud). Ja sinu sisse piiksutatud ostude nimekiri jõudis sinu kaardile siis, kui keegi selle rikkis puldi avastas, korda tegi ja uuesti hoidikusse pani. Seda mingi varasema tavakassas tehtud ostuga seostada pole ju küll kuidagi automaatselt võimalik.

Ega sa valesti käitunudki, aga endal oleks jama vähem, kui oleksid korra selle teenindaja juurest läbi käinud. Ei peaks nüüd selgitama ega tõestama.

+7
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina ei usu, et need puldid online ühenduses on serveriga, küllap toimub ostude loetelu laadimine siis, kui puldi riiulisse vajutad, seega kui su pult oli rikkis ja läksid kassasse, siis toksis kassiir lihtsalt su ostud kassast läbi, kaardil polnud tõenäoliselt midagi näha (sest ostud polnud sinna veel jõudnud). Ja sinu sisse piiksutatud ostude nimekiri jõudis sinu kaardile siis, kui keegi selle rikkis puldi avastas, korda tegi ja uuesti hoidikusse pani. Seda mingi varasema tavakassas tehtud ostuga seostada pole ju küll kuidagi automaatselt võimalik.

Kas ei oleks loogiline see, et kõik puldiga poolikuks jäänud ostud kontrollib inimene enne üle, kui hakkab kurje kirju välja saatma?

+4
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Puldil patareid tühjad äkki?

Pult peaks ikka akudega olema. Ilmselt siis laevad, kui nad on seal oma pesades.

Ega sa valesti käitunudki, aga endal oleks jama vähem, kui oleksid korra selle teenindaja juurest läbi käinud. Ei peaks nüüd selgitama ega tõestama.

See oleks mõistlik olnud. Eks TA võiks teada anda, kuidas asi lõppes.

Ma käin Järve Selveris 1-2 korda kuus ja kasutan pulti, siiani probleeme ei ole olnud.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas ei oleks loogiline see, et kõik puldiga poolikuks jäänud ostud kontrollib inimene enne üle, kui hakkab kurje kirju välja saatma?

Jah, tema oleks võinud kontrollida. Ja sina oleks võinud teenindajale ütlema minna, mis juhtus. Mõlemapoolne koostöö annab parima tulemuse.

+5
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sain lakoonilise vastuse, et mu puldi kasutamise võimalus on aktiveeritud.

Ja siis väike manitsuskõne ka, et teinekord, kui otsustate puldi kasutamisest loobuda, andke sellest teenindajale teada. Ma ei saa aru, mida tähendab, et mina otsustasin puldi kasutamisest loobuda? Ei otsustanud ju! Pulti lihtsalt ei olnud tehnilisel põhjustel võimalik kasutada, mitte mina ei muutnud meelt.

Ehk siis km70-l on õigus, et oleks pidanud teenindaja poole pöörduma. Samas, mina kui lihtne poekülastaja ei peagi puldisüsteeminduse hingeelu teadma – et kui juhtub nii, siis tuleb käituda naa jne…

Vale hinna kohta ei vastatud sõnagi.

Ma töötan teenindajana ja sellises olukorras kindlasti vabandaksin, mida nemad ei teinud.

+17
-10
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Olen Järve Selveri püsiklient ja seal ei ole kordagi pult alt vedanud.

Küll aga lakkas kord Rimis pult poole pealt töötamast, tehnika, ikka tuleb ette. Minu arvates on loogiline sellest kas infoletti või vähemasti kassas olevat teenindajat teavitada.

+6
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mul on ka viimasel ajal sattunud rikkis pulte. Ilmselt hakkab kogu partiil aeg otsa saama.

Aga enamasti üks piiksutamise nupp ikka töötab. Nimelt on neil pultidel 2 nuppu – üks jääb käes hoides pöidla alla, teine on seal otsa peal käruhoidikus kasutamiseks. Tavaliselt see käruhoidiku nupp töötab, neid vist nii palju ei ole kasutatud.

+9
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mul on ka viimasel ajal sattunud rikkis pulte. Ilmselt hakkab kogu partiil aeg otsa saama.

Aga enamasti üks piiksutamise nupp ikka töötab. Nimelt on neil pultidel 2 nuppu – üks jääb käes hoides pöidla alla, teine on seal otsa peal käruhoidikus kasutamiseks. Tavaliselt see käruhoidiku nupp töötab, neid vist nii palju ei ole kasutatud.

Minu arust on Selveril algusest peale suht ebamugavad ja kehvad puldid olnud. Erinevalt Coopist.

Ma kirjale vastaja asemel oleksin vabandanud ning kindlasti ka tänanud tähelepaneku eest, et pult on kutu. See on ju tegelikult väga oluline info. Arvestades seda, et mul on sellise poolsurnud puldiga juba mitmes kord kokkupuude.

+7
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kasutage Partnerkaardi äppi ja oma telefoniga on palju lihtsam, kiirem ja mugavam skänneerida kui puldiga. Lisaks jääb tšekk äppi. Mingit pointi sel puldil enam pole.

+9
-10
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kasutage Partnerkaardi äppi ja oma telefoniga on palju lihtsam, kiirem ja mugavam skänneerida kui puldiga. Lisaks jääb tšekk äppi. Mingit pointi sel puldil enam pole.

Minu arust on pult küll mugavam kui telefoniga skännimine. Telefoni ekraan läheb ju lukku ja iga kord siis ava seda enne piiksutamist. Maitse asi, ilmselt, aga minul on selgelt puldiga mugavam, isegi käes hoida on seda mugavam. Ja kui ei kasuta, paned hoidjasse. Telefoni peab taskust või kotist urgitsema kogu aeg. Ei ole ma veel omandanud seda noorte inimeste oskust, et kõike tehakse, telefon käes.

Tšekk jääb ka puldiga piiksutades partnerkaardi rakendusse.

+14
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ei saa aru, mida tähendab, et mina otsustasin puldi kasutamisest loobuda?

Loogiline mõtlemine oleks siinkohal abiks tulnud. Kuna pult läks katki, siis ei saanud temaga enam skanneerida. Seega sa pidid sundkorras loobuma puldi kasutamisest. Aga hea, et sa sellise teema tegid, tulevikus saab mõni ehk abi ja teab kuidas sellisel juhul võiks käituda.

Loo moraal-probleemide korral suhtle Selveri müüjatega.

+5
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kasutage Partnerkaardi äppi ja oma telefoniga on palju lihtsam, kiirem ja mugavam skänneerida kui puldiga. Lisaks jääb tšekk äppi. Mingit pointi sel puldil enam pole.

Minu arust on pult küll mugavam kui telefoniga skännimine. Telefoni ekraan läheb ju lukku ja iga kord siis ava seda enne piiksutamist. Maitse asi, ilmselt, aga minul on selgelt puldiga mugavam, isegi käes hoida on seda mugavam. Ja kui ei kasuta, paned hoidjasse. Telefoni peab taskust või kotist urgitsema kogu aeg. Ei ole ma veel omandanud seda noorte inimeste oskust, et kõike tehakse, telefon käes.

Tšekk jääb ka puldiga piiksutades partnerkaardi rakendusse.

Kui teemaalgatajal on pidevalt ühes ja samas poes pultidega probleemid, siis ei tundu pult äpist mugavam variant. Tema asemel kasutaks ma äppi, mitte ei jändaks pooleldi töötavate pultidega.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.

Kui teemaalgatajal on pidevalt ühes ja samas poes pultidega probleemid, siis ei tundu pult äpist mugavam variant. Tema asemel kasutaks ma äppi, mitte ei jändaks pooleldi töötavate pultidega.

Äkki on see sellepärast, et ta käib seal ühes ja samas poes. Mul on ka olnud Selveri pultidega probleemi. Poole pealt pole üles ütelnud, aga paar korda on juhtunud selle aasta jooksul, et võtan puldi ja see ei tööta. Pilt on ees, aga skaneerida ei saa. Korra üritasin pulti vahetada, panin mittetöötava tagasi, aga uut mulle ei antud. Sain mingi teate selle asemel. Ja ei juhtunud see Järve Selveris.

Ja mulle ei meeldi telefoniga poes vehkida. Mul on puldiga mugavam.

Minu arust on Selveril algusest peale suht ebamugavad ja kehvad puldid olnud. Erinevalt Coopist.

Minumeelest on need täpselt samasugused puldid.

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mul juhtus hiljuti selline asi. Piiksutasin kaarti ja võtsin puldi (see kus roheline põles), vaatan puldil nime-Tere Merike. Ma e ole Merike. Vaatan minu järel võttis üks naine puldi. Küsin tema käest, et äkki meil läksid puldid vahetusse? Tema tunnistab, et pani jah puldi tagasi ja võttis uue. Miks ta seda tegi, ma ei jõudnud küsida. Ma panin Merikese nimega puldi tagasi ja piiksutasin kaardi uuesti läbi. Lubas uue puldi võtta ja see oli õnneks ka minu nimega.

Loo moraal-vaadake alati kindlasti, et pult oleks ikka teie nimega ehk õige. Muidu hakkate piiksutama “võõrale partnerkaardile” punkte.

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Loo moraal-vaadake alati kindlasti, et pult oleks ikka teie nimega ehk õige. Muidu hakkate piiksutama “võõrale partnerkaardile” punkte.

Siis on kasulik maksta selle Partner krediidiga, Partner kuukaart või mis see on. Arve saabki see Merike :).

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Siis on kasulik maksta selle Partner krediidiga, Partner kuukaart või mis see on. Arve saabki see Merike :).

Vaat na nii kaugele ei mõelnud, et kedagi petma hakata:)

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Väga lahe! Just sain Selverilt kurja kirja, et olen lahkunud poest ostude eest tasumata. Ja seetõttu on minu jaoks puldi kasutamine kinni keeratud kuni poodi tagasi siirdun ja oma ostude eest tasun.

Nüüd olen varas ka veel!

nii juhtubki, kui sa ostuprotsessi lõpetamata jätad.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Väga lahe! Just sain Selverilt kurja kirja, et olen lahkunud poest ostude eest tasumata. Ja seetõttu on minu jaoks puldi kasutamine kinni keeratud kuni poodi tagasi siirdun ja oma ostude eest tasun.

Nüüd olen varas ka veel!

nii juhtubki, kui sa ostuprotsessi lõpetamata jätad.

Ma olen kunagi Konsumis nii teinud, et panin puldi pessa ja läksin hoopis kassasse maksma. Põhjus oli see, et olin unustanud mingid asjad võtta, kuid olin puldi juba ära pannud. Ja siis ei juhtunud midagi.

Aga huvitav, mis siis saab, kui lihtsalt mõtled ringi – paned asjad tagasi ja lahkud poest?

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Väga lahe! Just sain Selverilt kurja kirja, et olen lahkunud poest ostude eest tasumata. Ja seetõttu on minu jaoks puldi kasutamine kinni keeratud kuni poodi tagasi siirdun ja oma ostude eest tasun.

Nüüd olen varas ka veel!

nii juhtubki, kui sa ostuprotsessi lõpetamata jätad.

Ma olen kunagi Konsumis nii teinud, et panin puldi pessa ja läksin hoopis kassasse maksma. Põhjus oli see, et olin unustanud mingid asjad võtta, kuid olin puldi juba ära pannud. Ja siis ei juhtunud midagi.

Aga huvitav, mis siis saab, kui lihtsalt mõtled ringi – paned asjad tagasi ja lahkud poest?

see ei ole päris algusest peale ka selveris nii olnud (alguses panid puldi tagasi ja see tühistas su ostud), aga juba paar aastat tagasi skännis mu tütar 1-2 toodet, mõtles mingil põhjusel umber, pani puldi lihtsalt tagasi ja jalutas poest välja ning samamoodi blokeeriti partnerkaardi kasutamine. eks see on kirjas ka kasutustingimustes, millega me kõik oleme ju nõustunud… aga no igaüks teab, kui palju ta enne linnukese panekut tingimustesse süveneb.

kui otsustad, et ei taha ostu sooritada, tuleb asjad ostukorvist kustutada ja ongi kõik korras.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

paar aastat tagasi skännis mu tütar 1-2 toodet, mõtles mingil põhjusel umber, pani puldi lihtsalt tagasi ja jalutas poest välja ning samamoodi blokeeriti partnerkaardi kasutamine.

Aga, kuidas ta siis tõestas, et tegelikult ei ostnudki midagi?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Äkki on see sellepärast, et ta käib seal ühes ja samas poes. Mul on ka olnud Selveri pultidega probleemi. Poole pealt pole üles ütelnud, aga paar korda on juhtunud selle aasta jooksul, et võtan puldi ja see ei tööta. Pilt on ees, aga skaneerida ei saa.

On ka vahel juhtunud, et alumine nupp ei tööta aga teine nupp on siis alati töötanud.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu jaoks on on küll see mittetöötava puldi lihtsalt tagasi panemine ikka kummaline käitumine. Et järgmine klient saaks ka proovida sellega osta? Sellises olukorras läheksin ja viiksin selle puldi teenindajale ja seletaksin probleemi. Samamoodi olen käitunud kui olen leidnud riiulist mingi katkise toote näiteks. Kunagi avastasin, et munakarbist oli 1 muna puudu, viisin selle teenindajale, mul ei tulnud pähegi pista see tagai riiulisse, et keegi saaks selle sealt ära osta ja siis kodus avastada.

+6
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 66 )


Esileht Kodunurk Selveri pult