Head Perekooli külastajad!

Perekool on Eesti esimene pereportaal. Ehkki viimastel aastatel on loodud uusi kaasaegseid suhtlus- ja infokanaleid, on Perekoolil jätkunud pikaajalisi ja aktiivseid külastajaid - oleme selle üle rõõmsad ja tänulikud.
1. juunil 2024. aastal lõpetab Perekooli foorum oma tegevuse. Hoolimata me püüdlustest hoida Perekooli heatahtliku ja toetava keskkonnana, võivad ka üksikud sobimatud postitused teha palju kurja, kahjustades asjaosaliste enesetunnet ja suhteid.
Jätkame Perekooli lehel igakuiselt uute artiklite ja taskuhäälingu osade avaldamist. Olete südamest oodatud ammutama kaasaegseid tõenduspõhiseid teadmisi naise ja lapse tervise, pere ja suhete teemadel.

Foorumihuvilistel on üks võimalus edaspidiseks suhtluseks näiteks äsja loodud Elufoorumis: elufoorum.com

Sisukate kohtumisteni Perekooli lehel.
Eesti Ämmaemandate Ühing

Esileht Kodunurk Selveri pult

Näitan 6 postitust - vahemik 61 kuni 66 (kokku 66 )

Teema: Selveri pult

Postitas:

Mille eest nad vabandama pidid, kui sa toote õige hinnaga said (või mis plussi ja miinusega ridadest sa räägid – saan aru, et vale kanne ja paranduskanne tšekil)? Tagantjärele pidid veelkord vabandama? Sul on ikka veider maailm. Enda ebaloogilist käitumist (teenindajaga suhtlemata jätmine, kui ostu pooleli jätsid) sa ei pea oluliseks, aga teised peavad vabandama ka asjade eest, mis on tegelikult juba korda saanud?

Kuidas ma õige hinnaga sain?

Müügil olid kahe erineva hinnaga viinamarjad. Ühed (suured) olid 6.99, teised (väiksed seemneta) 4.99. Saalis ilusti hinnad juures. Hiljem, kontrollisin ka e-poest järele – kõik õige – müügil on kahe erineva hinnaga viinamarjad.

Kassas märkasin, et viinamarjad löödi läbi kilohinnaga 6.99 eurot. Ütlesin kohe müüjale, et tegelikult on need need odavamad marjad. Müüja ütles, et ei, temal on ainult ühe (kallima) hinnaga toode ja rohkem valikuid ei ole.

Seejärel ma loobusin viinamarjadest. Müüja kustutas toote. See kajastub tšekil. Ei saanud kaupa. Ei jäänud rahast ilma.

Aga, kui ei oleks märganud, siis oleksin ostnud vale hinnaga toote.

Minu arust oli igati asjakohane viidata tagasisidena poele. Loomulikult ei oleks ma muidu, lihtsalt niisama, neile seda teavitanud, aga kuna nemad ise saatsid mulle kirja, siis lisaks puldi-jamale andsin ka valest hinnast teada.

+6
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ehk siis tegelikult sa said need viinamarjad siiski õige hinnaga poest?

Kuidas on võimalik loetust nii valesti aru saada?

+6
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Seejärel ma loobusin viinamarjadest. Müüja kustutas toote. See kajastub tšekil. Ei saanud kaupa. Ei jäänud rahast ilma.

Selge, siis sain valesti aru.

Minu arust oli igati asjakohane viidata tagasisidena poele. Loomulikult ei oleks ma muidu, lihtsalt niisama, neile seda teavitanud, aga kuna nemad ise saatsid mulle kirja, siis lisaks puldi-jamale andsin ka valest hinnast teada.

Nojah, muidugi on asjakohane. Aga sa ju soovisid vabandust hoopis, see koht on natuke veider. Andsid infot, nad võtavad teadmiseks. No muidugi võiks iga teenindaja olla superkommunikeerija ning ette-taha vabandada, aga enamasti siiski on nad seal vaid tavalised inimesed ning tema läks tõenäoliselt vabandamise asemel hoopis uurima, et milles siis viga oli seal müügisüsteemis. Mingit suurt kuritegu sinu vastu ju ei toimunud, raha sa ei kaotanud, kassas oli väike segadus, aga kui tegu õpilasega, siis ongi ju arusaadav.

+5
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Käitusin sel momendil nii, nagu oli lihtsam – panin puldi pessa ja siirdusin tavakassasse. Ma ei arva, et see on vale käitumine. Nad ei peagi olema mõtetelugejad. Küll aga võiks nende süsteem tuvastada, et ca 3 minutit pärast puldi pessa asetamist on sama partnerkaardiga ostu eest tasutud tavakassas.

Igasugu asju võib tahta, kuid see kõik on lisaarendus ja pole mingit alust eeldada, et selline funktsionaalsus on realiseeritud. Kui eraldi öeldud pole, et nii saab, siis ei saa küll sellist asja eeldada. Ma ausalt öelda ei näe mingit põhjust, miks see peaks üldse võimaldatud olema, mis lisaväärtust see siis annaks? Ainult veel segasemaid olukordi lahendamiseks. Kui sa midagi sisse skännid, siis sa ikkagi annad teada, et maksad selle eest iseteeninduses ja kui sa seda teha ei taha, siis tuleb toode nimekirjast eemaldada või klienditeenindaja poole pöörduda, kui puldist seda teha ei saa. Omal ka korra puldiga jama olnud (samuti Järve Selveris), letist anti uus pult, kus oli mu nimekiri juba sees ja läks edasi tavapäraselt. See tundub ikka päris loll mõte olevat pult peale kaupade registreerimist lihtsalt tuimalt seina tagasi lükata- ilmselgelt jääb ju ostuprotsess pooleli niimoodi.

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Delfi on jälle perekoolist inspiratsiooni kogumas käinud: https://arileht.delfi.ee/artikkel/120256820/kliendid-on-hadas-selveri-mittetootavate-pultidega-poe-sonul-suuri-probleeme-olla-ei-tohiks

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Teisest küljest on see tore, et ajakirjanikud perekooli kammivad ja delfisse artikli teevad. Saab ehk probleemile suurema tähelepanu ning lahenduse.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 6 postitust - vahemik 61 kuni 66 (kokku 66 )


Esileht Kodunurk Selveri pult