Esileht Tööelu, raha ja seadused. Sorry tahaks auru välja lasta

Näitan 8 postitust - vahemik 1 kuni 8 (kokku 8 )

Teema: Sorry tahaks auru välja lasta

Postitas:
Kägu

 
<p style=”box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #212529; font-family: ‘Helvetica Neue’, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 20px;”>Sorry, kirjutan siia, keegi äkki nõustub minuga ja saab auru välja lasta.</p>
<p style=”box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #212529; font-family: ‘Helvetica Neue’, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 20px;”>Teemaks e poodide kauba kättesaamine.</p>
<p style=”box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #212529; font-family: ‘Helvetica Neue’, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 20px;”>Millalgi tellisin ühe toote ühest poest mis asus 10 minutise sõidutee kaugusel kuna mõtlesin et tore oleks see saada oma kodupoe pakiautomaadist. Säästan aega. Paraku lubatud aja 3 tööpäeva asemel tuli see 10 päeva ja saadeti hoopis teise pakiautomaati mis oli sellest poest endast veel kaugemal. Smartpost. Vastuseks minu pretensioonile öeldi, et kapis polnud ruumi. Oleks toonud siis järgmisel päeval kui on ruumi.</p>
<p style=”box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #212529; font-family: ‘Helvetica Neue’, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 20px;”>Nüüd täpselt sama asi. Aga veel hullem variant, lubatud 5 tööpäeva asemel ootasin oma asja 1,5 kuud. Ja jälle mine ja sõida kusagile kaugele.</p>
<p style=”box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #212529; font-family: ‘Helvetica Neue’, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 20px;”>Ja teine epood kust tellisin mitmesaja euro eest kaupa koju kohaletoomisega on otsustanud mind ilmselt kiusata. Seni on kohale toodud kolm pakki ja täna hommiukul tuli sõnum et tuleb neljas pakk vahemikus 8-18. Kusjuures esimene kord toodi mulliümbrikus paari grammine pakk väärtuses 2 eur. Siis paari päeva pärast umbes samas väärtuses pisut suurem pakk. Siis paari päeva pärast järjekordne samalaadne pakk. Ja nüüd siis tuleb neljas. Tilgutatakse paarieurose väärtusega pakikesi ja pannakse mul terve päev kinni ja tekitatakse ebameeldiv stress. Kusjuures see kuller ju helistab siis kui on juba ukse taga mitte näiteks tund aega ette.</p>
<p style=”box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #212529; font-family: ‘Helvetica Neue’, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 20px;”>Appi. Ma ei telli elu sees enam midagi e post. Nii ebameeldiv. Just plaanisin hakata maale sõitma nüüd passi jälle linnas ja oota pakki.</p>
Ja kui helistan sinna ettevõtetesse siis öeldakse et jah nii on midagi pole teha.

+4
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minul tegi DPD sellise toreda lükke, et viis paki Haabersti asemel Peetrisse, mis tundus mulle liiga pikk maa sinna järele minna. Oleks kuskil paari kilomeetri raadiuses, oleks ehk valest kohast ka ära tonad. Saatsin kirja, vastati, et suunavad siis ümber. Ootasin mitmeid päevi ja siis avastasin, et nad olid hoopis kauba müüjale paki tagastanud ja minu tellimus tühistati. Kui kirjutasin DPD-le ja avaldasin pahameelt, et ma ei soovinud oma tellimust tühistada, vaid suunata õigesse kohta, kuhu ma paki tellisin, tuli google tõlkega vastus mingilt Ahmedilt, et vabandame ebamugavuste pärast ja kogu lugu. Pöördusin siis kauba müüja poole, nemad ütlesid, et jah, pakk tuli tagasi, kanname raha teile tagasi. Tellige siis uuesti see asi. Tellisin siis uuesti, maksin uuesti postitasu, siis sain asja kätte. Jälle saatsin kirja DPD-le, et palun tagastage postitasu, nemad ütlesid, et midagi nad ei tagasta, pöördugu ma jälle kauba müüja poole. Kauba müüja ütles, et nemad ka ei tagasta, pöörduge DPD poole. Väga tore lugu siis. Kaks nädalat läks selle jamais aega, pluss maksin posti eest kaks korda ja DPD on endaga igati rahul. Ahmed treib jälle google tõlkega mingi lollaka kirjavigu täis kirja ja tänab pöördumise eest.

+11
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Appi sul siis veel hullem kogemus 🙂 Mul hakkas kohe kergem.

+4
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kopisin siia oma teemaalgatuse teksti. Ja millegipärast ei saa seda parandada ja nüüd on millegipärast lausete vahel hiina keel 🙂

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aitäh teema eest. Ma ootan Itellast oma pakki, näen, et on Eestis alates 01.10, aga edasi ei liigu. Helistasin üleeile, öeldi, et homme tuleb. “Homme” ei tulnud midagi. Helistasin eile, öeldi jälle, et homme. Täna hommikuks ei ole paki staatus muutunud, nii et ma väga kahtlen, et täna midagi tuleb. No krdi krt küll!

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aitäh teema eest. Ma ootan Itellast oma pakki, näen, et on Eestis alates 01.10, aga edasi ei liigu. Helistasin üleeile, öeldi, et homme tuleb. “Homme” ei tulnud midagi. Helistasin eile, öeldi jälle, et homme. Täna hommikuks ei ole paki staatus muutunud, nii et ma väga kahtlen, et täna midagi tuleb. No krdi krt küll!

Täna muidugi ei tule.

Homme tuleb!

+4
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

<p style=”box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #212529; font-family: ‘Helvetica Neue’, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 20px;”>Sorry, kirjutan siia, keegi äkki nõustub minuga ja saab auru välja lasta.</p>

<p style=”box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #212529; font-family: ‘Helvetica Neue’, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 20px;”>Teemaks e poodide kauba kättesaamine.</p>

<p style=”box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #212529; font-family: ‘Helvetica Neue’, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 20px;”>Millalgi tellisin ühe toote ühest poest mis asus 10 minutise sõidutee kaugusel kuna mõtlesin et tore oleks see saada oma kodupoe pakiautomaadist. Säästan aega. Paraku lubatud aja 3 tööpäeva asemel tuli see 10 päeva ja saadeti hoopis teise pakiautomaati mis oli sellest poest endast veel kaugemal. Smartpost. Vastuseks minu pretensioonile öeldi, et kapis polnud ruumi. Oleks toonud siis järgmisel päeval kui on ruumi.</p>

<p style=”box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #212529; font-family: ‘Helvetica Neue’, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 20px;”>Nüüd täpselt sama asi. Aga veel hullem variant, lubatud 5 tööpäeva asemel ootasin oma asja 1,5 kuud. Ja jälle mine ja sõida kusagile kaugele.</p>

<p style=”box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #212529; font-family: ‘Helvetica Neue’, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 20px;”>Ja teine epood kust tellisin mitmesaja euro eest kaupa koju kohaletoomisega on otsustanud mind ilmselt kiusata. Seni on kohale toodud kolm pakki ja täna hommiukul tuli sõnum et tuleb neljas pakk vahemikus 8-18. Kusjuures esimene kord toodi mulliümbrikus paari grammine pakk väärtuses 2 eur. Siis paari päeva pärast umbes samas väärtuses pisut suurem pakk. Siis paari päeva pärast järjekordne samalaadne pakk. Ja nüüd siis tuleb neljas. Tilgutatakse paarieurose väärtusega pakikesi ja pannakse mul terve päev kinni ja tekitatakse ebameeldiv stress. Kusjuures see kuller ju helistab siis kui on juba ukse taga mitte näiteks tund aega ette.</p>

<p style=”box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #212529; font-family: ‘Helvetica Neue’, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 20px;”>Appi. Ma ei telli elu sees enam midagi e post. Nii ebameeldiv. Just plaanisin hakata maale sõitma nüüd passi jälle linnas ja oota pakki.</p>

Ja kui helistan sinna ettevõtetesse siis öeldakse et jah nii on midagi pole teha.

Soovitus – kirjuta oma kasutajanime alr, siis ei tule neid napakaid šifreid kaasa. Väga raske lugeda!

Küsin ka: mismoodi või millest tuleb ajasääst, kui füüsiline kauplus adub 10 min kaugusel, aga pakki oodata 3 tööpäeva on ok?

See, et automaadid on täis – vabsndust, aga see on meie (tellijate) endi viga. Tean isiklikult mitmeid inimesi, kes pakiteadet kätte saades ootavad täpselt selle nädala, sest siis pidavat veel midagi tulema. Tellivad ülepäeva, järel käivad viimasel hetkel. Ja tegu on linnainimestega, kes nii ehk naa linnas liiguvad.
Saan aru endasugustest maakatest, kel muidu linna asja pole, kuigi miba lähen võimalusel KOHE oma pakile järele. Esiteks muidugi soov asja näha, teiseks just sellepärast, et minu mugavuse tõttu võib tõesti keegi – kel näiteks liikumine raskendatud – saada teate hoopis kaugemasse punkti. Mulle tundub see isekas, seega nii ei käitu.

Soovitada midagi ei oska kui ehk seda, et telli siis näiteks töökoha lähedale kui kodukoha aparaat kogu aeg umbes.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minul tegi DPD sellise toreda lükke, et viis paki Haabersti asemel Peetrisse, mis tundus mulle liiga pikk maa sinna järele minna. Oleks kuskil paari kilomeetri raadiuses, oleks ehk valest kohast ka ära tonad. Saatsin kirja, vastati, et suunavad siis ümber. Ootasin mitmeid päevi ja siis avastasin, et nad olid hoopis kauba müüjale paki tagastanud ja minu tellimus tühistati. Kui kirjutasin DPD-le ja avaldasin pahameelt, et ma ei soovinud oma tellimust tühistada, vaid suunata õigesse kohta, kuhu ma paki tellisin, tuli google tõlkega vastus mingilt Ahmedilt, et vabandame ebamugavuste pärast ja kogu lugu. Pöördusin siis kauba müüja poole, nemad ütlesid, et jah, pakk tuli tagasi, kanname raha teile tagasi. Tellige siis uuesti see asi. Tellisin siis uuesti, maksin uuesti postitasu, siis sain asja kätte. Jälle saatsin kirja DPD-le, et palun tagastage postitasu, nemad ütlesid, et midagi nad ei tagasta, pöördugu ma jälle kauba müüja poole. Kauba müüja ütles, et nemad ka ei tagasta, pöörduge DPD poole. Väga tore lugu siis. Kaks nädalat läks selle jamais aega, pluss maksin posti eest kaks korda ja DPD on endaga igati rahul. Ahmed treib jälle google tõlkega mingi lollaka kirjavigu täis kirja ja tänab pöördumise eest.

Dziisas. Ma kirjutaks Tarbijakaitsele sellest 😐

+5
0
Please wait...

Näitan 8 postitust - vahemik 1 kuni 8 (kokku 8 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Sorry tahaks auru välja lasta