Kahjuks Lõuna-Eestist, kus linnaliinid tasulised. Lisaks elan ametlikult lastest erineval aadressil, mis tegelikult ei omagi korralikku ühistranspordivõimalust (maapiirkond, lähim bussipeatus 3.5km).
Tee päring neile! Mul on Ridango teinud regulaarselt päringuid ja küsisingi üle. Vastasid kenasti ja rahuldusin.
Üldiselt need regulaarsez päringud on süsteemi päringud, st neid ei tee inimene, vaid süsteem on seadistatud mingit x asja perioodiliselt kontrollima. St süsteem uuendab oma andmeid ja nt oletame kuna sul on isinustatud ühiskaart, siis ta kontrollibki kord kuus sinu elukohta, kas on mingi sõiduõigus (ja saabki teada, et sa ei ela sellises kohas, mis anbaks tasuta sõiduõiguse kusagil).
Kui sind ettevõtte vastus ei rahulda, nt sa ei pea õigeks selliste päringute tegemist, siis pöördu AKIsse. Nemad siis suhtlevad ettevõttega ja otsustavad, kas vaja ettekirjutus teha, et süsteem pmber teha, või siiski mitte.
Lisan veel, olles natuke tööalaselt kursus nende automaatsete päeingute hingeeluga – alati ei saagi päringut teostav ettevõte piirata päritavate andmete hulka. Palju sõltub, kuidas on see register, kuhu päring tehakse, oma vastusteenuse üles ehitanud. Näiteks – päringus on vaja mingi x toetuse saamiseks taotleja kuni 3aastaseid lapsi, aga rahvastikuregister ei hakka ükiskjuhuks sellist teenust arendama, vaid kuvab pärivale registrile kõik alaealised lapsed. Päriv register tohib sealt maha salvestada ainult kuni 3aastaste andmed, st päriva registri omanik peab oma registrit arendama. Aga riik.ee kuvabki, et päriti ka 17aastase andmeid, kuigineid kuhugi maha ei salvestata.
Sest liiga detailsete arenduste tegemine igaks elujuhtumiks oleks meeletult kallis