Esileht Ilu Spordikauge inimene uurib: kuidas kõhust lahti saada?

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 34 )

Teema: Spordikauge inimene uurib: kuidas kõhust lahti saada?

Postitas:
Kägu

Olen sünnitanud 2 last ja suveniiriks on mulle jäänud tõesti kole kõht. Ja koledad tissid, aga see selleks. Ühesõnaga, olen pool aastat magusasöömist piiranud ja mõned kilod alla võtnud, aga nüüd seisan tõe ees, et ega trennita see kõhupekk ei kao. Keegi soovitas eratreeneri juurde minna, et harjutused ära õppida, aga siin tahakski targemate nõu. Ma tean MyFitnessi, aga mõned treenerid tegutsevad ka eraldi vist? A la, et saad kelleltki tellida toitumis- ja treeningkava jne.

Ühesõnaga, kui kellelgi on head nõu, olen tänulikkus ise.

Ahjaa, asun Tallinnas.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Oled kindel, et lihtsalt pekk mitte diastaas?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ma ise kahtlustasin diastaasi, aga ämmakas kontrollis ja ütles, et pole. No ma ei tea, kui pädev ta on. Tähendab, pekk on kindlasti ka! Aga kõht on nagu üldiselt, jah, suurem, selline pallimoodi, heh, ma ei oska seletada. Mul on alati kergelt punnis kõht olnud, aga saledana olin harjunud sees hoidma ja leppisin oma saatusega, et ei saa kunagi päris liibuvaid riideid. Nüüd aga on kogu aeg (just õhtuks), nagu oleks 5. kuud rase. Tõesti kole.

Äkki peaks tõesti seadma sammud Kõhukliinikusse…

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

kõhulihaste harjutusi on terve internet täis, oluline on neid iga päev järjepidevalt teha

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Tõenäoliselt on löntis kõhu taga lisaks pekile kõhulihaste diastaas ehk kõhulihaste lahknemine, mis lõpurasedatel on peaaegu kõigil, enamusel läheb ise tagasi, mõnikord mitte. Jääbki punnkõht, eriti pärast söömist. Tavalised küõhulihaseharjutused teevad pigem kahju kui kasu.
Võid youtubest otsida diastasis recti exercises. Ja otsi netist, kuidas käega ise kõhulihaste lahknemist diagnoosida, et kas on.
Kodusest on kõige parem hularõngas (ca 1kg), millega treenid nii keha süva-külg ja kõhulihaseid ja sellega saab diastaasi kahandada.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Tõde on see, et kõhulihaste harjutused su kõhupekki ära ei võta. See toimub ikka läbi toitumise. Kui sa poole aastaga vaid mõned kilod alls võtad, siis eriti tulemuslik see vist ei ole.
Trenni võid ikka minna, eks sa alusta mõne rasvspõketus rühmatrenniga.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Olen teemaalgataja.

Huvitav, et kahe lapse vahel 3 a tagasi kadusid kilod ludinal, kui piirasin magusat. Nuüd söön palju vähem magusat ja üldiselt toitun normaalselt – palju kodutoitu, salatid, juurviljad… aga no ei lähe eriti alla see kaal. Kas asi võib olla vanuses? Olen 37.

Aga millest ma alustama pean, äkki toitumisspetsialistist?

(Jah, tõe huvides peaksin ära mainima, et ega ma trenni ei tee praegu, ainult see lastega möllamine…)

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Tõde on see, et kõhulihaste harjutused su kõhupekki ära ei võta.

väga hästi võtab. kõhulihaste treenimine on üks tänuväärsemaid tegevusi – tulemused on kiirelt näha.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Viimasele: mis sorti harjutusi sa teed; kas kodus või kuskil trennis?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Tõde on see, et kõhulihaste harjutused su kõhupekki ära ei võta.

väga hästi võtab. kõhulihaste treenimine on üks tänuväärsemaid tegevusi – tulemused on kiirelt näha.

Kas meditsiinis on mingi läbimurre toimunud? Viimati lokaalne rasvapõletus veel võimalik ei olnud. Kõhulihaste trenn kindlasti tuleb kasuks aga kui toitumist ei korrigeeri siis jääb see lihas ju rasva alla.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Viimasele: mis sorti harjutusi sa teed; kas kodus või kuskil trennis?

kodus loomulikult, selleks 5-ks minutiks ei hakka isegi ümber riietuma, rääkimata kuhugi trenni minemisest. teen siis, kui vaba moment on ja meelde tuleb. mitu korda päevas ja nii mitmed kordused, kui parasjagu viitsimist on. tähtis on sagedus ja järjepidevus.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Jätk eoma diastaasi jutt! See on laiskade vabandus. ja ka diastaasi jaoks on olemas omad harjutused, nii et see pole kellegi vabandus.

Kõige lollikindlam viis kõhupekki kaotada on näiteks kiire kepikõnd.

Ise sain ka päris hea tulemus,e kui iga päev paar korda päevas umb minuti plangus olin – st võtsin sisse kätekõverduse poosi ja olin niimoodi siis umb minut. Aga pead veenduma, et oskad õiget asendit (et pepu pole püsti või ei ripu).

Siis on variant ka selili asendis jalgade tõstmine. Või jalad+ülekeha ja siis hoiad niimoodi end mõnda aega, käed külgedele sirutatud ja ka maast lahti. Samal ajal paralleelselt tegeled ka toitumisega, kui kaalu vaja ka langetada.

Please wait...
Postitas:
Kägu

3 last ja 38. Juba 1 nädal toitumise jälgimist annab väga hea tulemuse. Näiteks, lisaks magusale jäta ära pasta, kartul ja riis. Need on kõik ühed parajad kõhupunnitajad.
Praegu on suvi, söö palju köögivilju ja marju. Liha juurde teegi ainult toorest salatit. Kui kartulit sööd, siis ära samal ajal liha söö.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Jõuaalis käimine aitab hästi, sain seal kõhust lahti.

_

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kodus ise kõhulihaseid lihtsalt tehes ei kao see pekk kunagi. Rasva peaks ka põletama, mille peale sa seda lihast kasvatad muidu? Pekile? Rühmatrenn sobib alustuseks hästi.tehakse nii lihast kui rasvalõletust. Mingist plangu seismisest kodus ei muutu midagi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kasutan teemat ära. Kui lisaks kergele diastaasile on ka nabasong, siis kõhulihaste harjutused pole mulle sobivad. Millist harjutust oskaksite soovitada? Eespool oli “plank” asendist juttu – see tundub kenasti sobivat. Kas veel midagi? Tänan.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Viimasele: mis sorti harjutusi sa teed; kas kodus või kuskil trennis?

kodus loomulikult, selleks 5-ks minutiks ei hakka isegi ümber riietuma, rääkimata kuhugi trenni minemisest. teen siis, kui vaba moment on ja meelde tuleb. mitu korda päevas ja nii mitmed kordused, kui parasjagu viitsimist on. tähtis on sagedus ja järjepidevus.

*Mis sorti harjutusi * sa teed?
(vabandust korduse pärast, aga… 🙂 )

Please wait...
Postitas:
Kägu

Juba 1 nädal toitumise jälgimist annab väga hea tulemuse. Näiteks, lisaks magusale jäta ära pasta, kartul ja riis. Need on kõik ühed parajad kõhupunnitajad.

Tobe on alati soovitada magusa, kartuli, riisi ja pasta ärajätmist! Alati!
Magusat ei armasta, st et ka ei söö, tervavilajtoite ei söö, kartulit ja riisi harva, suvel üldsegi mitte. Ei tea, mida siis ära jätma peaks?!

Please wait...
Postitas:
Kägu

Juba 1 nädal toitumise jälgimist annab väga hea tulemuse. Näiteks, lisaks magusale jäta ära pasta, kartul ja riis. Need on kõik ühed parajad kõhupunnitajad.

Tobe on alati soovitada magusa, kartuli, riisi ja pasta ärajätmist! Alati!

Magusat ei armasta, st et ka ei söö, tervavilajtoite ei söö, kartulit ja riisi harva, suvel üldsegi mitte. Ei tea, mida siis ära jätma peaks?!

Siis ei tohiks sul ka ülelaaku olla. Või siis sööd saia, saiakesi, jood limonaadi – eks igaüks ise teab, kust oma üleliigsed süsivesikud saab.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Viimasele: mis sorti harjutusi sa teed; kas kodus või kuskil trennis?

kodus loomulikult, selleks 5-ks minutiks ei hakka isegi ümber riietuma, rääkimata kuhugi trenni minemisest. teen siis, kui vaba moment on ja meelde tuleb. mitu korda päevas ja nii mitmed kordused, kui parasjagu viitsimist on. tähtis on sagedus ja järjepidevus.

*Mis sorti harjutusi * sa teed?

(vabandust korduse pärast, aga… 🙂 )

planku, mitut sorti jalgade tõstmist selili, istesse tõusmist jmt kõhulihaste klassikat.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Lihtsalt oskad sa lahti seletada, kuidas kepikõnd ja plangus seisimine(1min) peki ära võtab? Lihtsalt oleks huvitav kuulda seda teoreetilist poolt, kui ennast nii targaks pead ja arvad et inimesed on ümber ringi lihtsalt laisad. Ma teeks siin kohal ettepaneku kõik jõusaalid kinni panna! Mõelge vaid, seisad vaid minuti plangus ja juba oledki vormis 😛

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mina sain pärast teist last kõhu rohkem trimmi, tehes selliseid harjutusi: https://www.youtube.com/watch?v=sWjTnBmCHTY

Sarnaseid lühikesi harjutustsükleid leiab netist palju. Järjepidevalt teha, siis on tulemus üsna kiiresti näha. Ei võta palju aega ka, need 8-10 min ikka leiab.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Lihtsalt oskad sa lahti seletada, kuidas kepikõnd ja plangus seisimine(1min) peki ära võtab? Lihtsalt oleks huvitav kuulda seda teoreetilist poolt, kui ennast nii targaks pead ja arvad et inimesed on ümber ringi lihtsalt laisad. Ma teeks siin kohal ettepaneku kõik jõusaalid kinni panna! Mõelge vaid, seisad vaid minuti plangus ja juba oledki vormis 😛

Plank on ju ka jõutrenn ja sa ei pea minuti seisma, teed intervalli ja seisad palju kauem ja ei seisa näiteks lihtsalt plangus, vaid teed erinevaid planke. See on täiesti jõutrenn, mitte aeroobne, lihtsalt see on ilma lisaraskuseta. Jõutrenni, mis põletab kaloreid (mida aeroobne eriti ei tee) saab teha kas lisaraskustega või keharaskusega ehk siis ilma lisaraskuseta. Või sa tahad nüüd öelda, et lõuatõmbamine ja kätekõverdused ka ei ole sinu arust jõutrenn, sest neid ei pea minema jõusaali tegema? Mitu lõuga sa rippest tõmbad? Mitu minutit küljeplangus püsid?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

arvan, et see on võimatu, kui on selline kehatüüp mille puhul koguneb pekk just kõhule. teiste kehatüüpide puhul võib kõhulihase trenn aidata küll.
Ma olen käinud aastaid trennis, mu kõhulihased on päris tugevad. aga pekk on ikka neil peal. võingi pingutada kõhulihaseid ja sealjuures mende peal olevast pekist kinni võtta ja seda omakorda liigutada. minu puhul aitab ainut see et võtan veel kaalust alla. aga kui ma seda teen, siis kaob rasv ka reitelt ja tuharalt ja näost ja see ka pole nagu enam kena. vaid ma näen välja lahja ja kondine. nii palju ma trenni ka teha ei jõua, et ainult lihas vormiks reit ja tagumikku. ja minu puhul on seegi vist võimatu, sest mu lihased kasvavad ikka väga nirult.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Plangus seisimine üksinda puhtalt ei kaota pekki. Vastasin antud küsimusele täpselt nii nagu oli öeldud (se sain ka päris hea tulemus,e kui iga päev paar korda päevas umb minuti plangus olin – st võtsin sisse kätekõverduse poosi ja olin niimoodi siis umb minut.) Ära klähvi tühja, loe eelnevaid kommentaare ka 🙂

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

minu puhul aitab ainut see et võtan veel kaalust alla. aga kui ma seda teen, siis kaob rasv ka reitelt ja tuharalt ja näost ja see ka pole nagu enam kena. vaid ma näen välja lahja ja kondine. nii palju ma trenni ka teha ei jõua, et ainult lihas vormiks reit ja tagumikku. ja minu puhul on seegi vist võimatu, sest mu lihased kasvavad ikka väga nirult.

Sa kujutad ette, et rasv VORMIB sul reisi ja tagumikku? Et tänu rasvale on su reied ja tagumik ilusad?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mina sain kõhupekki vähemaks vahelduvpaastuga (intermittent fasting). Söön vahemikus kl 9-17. Eks mul naba all ikka mingi väike rasvakiht on, kuid püsti seistes on küll nagu “päris”. Teen trenni ka mõni kord nädalas, kuid spetsiaalselt kõhulihastele harva.

Please wait...
Postitas:
Kägu

minu puhul aitab ainut see et võtan veel kaalust alla. aga kui ma seda teen, siis kaob rasv ka reitelt ja tuharalt ja näost ja see ka pole nagu enam kena. vaid ma näen välja lahja ja kondine. nii palju ma trenni ka teha ei jõua, et ainult lihas vormiks reit ja tagumikku. ja minu puhul on seegi vist võimatu, sest mu lihased kasvavad ikka väga nirult.

Sa kujutad ette, et rasv VORMIB sul reisi ja tagumikku? Et tänu rasvale on su reied ja tagumik ilusad?

nii ma mõtlen jah. Praegu on isegi nö moes suured pepud. trennis on brazil butt treeningud. see on peamiselt mõeldud tuharalihasele. saledal naisel, eriti saledal eesti naisel on väga raske kasvatada seda lihast ja saavutada suurem tagumik ainult lihastreeninguga. aga kui tagumikul on rasva ka, nagu on lõunamaalastel on tulemus parem.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Plangus seisimine üksinda puhtalt ei kaota pekki. Vastasin antud küsimusele täpselt nii nagu oli öeldud (se sain ka päris hea tulemus,e kui iga päev paar korda päevas umb minuti plangus olin – st võtsin sisse kätekõverduse poosi ja olin niimoodi siis umb minut.) Ära klähvi tühja, loe eelnevaid kommentaare ka 🙂

Kätekõverduste poos on toenglamang, mitte plank. Plangud on küünarnukkidel (terve küünarvars maas)ja kordi raskemad. Toenglamang sirgetel kätel 1-2 min päevas on beebidele.
Ära ise klähvi. Sina väitsid, et plank ei ole jõutrenn, mina vaidlesin sellel vastu. Selgub, et sa isegi ei tea, misasi on üldse plank.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kätekõverduste poos on toenglamang, mitte plank. Plangud on küünarnukkidel (terve küünarvars maas)ja kordi raskemad. Toenglamang sirgetel kätel 1-2 min päevas on beebidele.
Ära ise klähvi. Sina väitsid, et plank ei ole jõutrenn, mina vaidlesin sellel vastu. Selgub, et sa isegi ei tea, misasi on üldse plank.

Planku tehakse ka kätekõverduse poosis (peopesad maas, küünarnukid kõverdatud ja keha vastas). Ja see on just raskem kui see tavaline sirgete kätega või küünartoengus.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 34 )


Esileht Ilu Spordikauge inimene uurib: kuidas kõhust lahti saada?