Esileht Hobinurk Sportimine spordiklubis

Näitan 6 postitust - vahemik 1 kuni 6 (kokku 6 )

Teema: Sportimine spordiklubis

Postitas:
Kägu

Alustama pean sellest, et ma pole mitte kunagi trenni teinud. Nooremana jooksin niisama ringi ja olin aktiivne inimene. Aga eks vanuse kasvades muutub organism aeglasemaks. Ja kuidagi märkamatult on mu kehakaal kerkinud 63 kilogrammini. Seda on veidi palju minu lühikese pikkuse 162cm kohta.

Niisiis kuna sporditegemine on mulle võõras, siis palun nõus ja abi. Millisesse spordiklubiga tasub liituda? Ilmselgelt on mul vaja ka personaaltreeneri abi, kes oskab mind suunata õigete harjutuste, võtete ja trennide poole. Sest kahjuks on mulle igasugugune sporditegemine väga võõras.

Äkki on perekoolis mõni inimene, kellele ka sporditegemine võõras olnud ning sellega suureks sõbraks saanud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

spordiklubi osas on raske nõu anda, sest viimsis elaja ei hakka mustamäele trenni sõitma ja vastupidi. küll aga pean vajalikuks öelda, et kuigi värske trennilisena on suur kiusatus (ja ka energiat jagub) käia trennis umbes üle päeva, siis hoia ennast tagasi ja ära tee seda. maksimaalselt 2 korda nädalas alguses! mõistlik oleks osta ka pulsikell, et oma pulssi liiga kõrgeks ei ajaks, mistõttu võib pärast trenni tulla lausa hundiisu ja lõpuks on sisse söödud kaloreid rohkem, kui ära treenitud. sõltuvalt treeningust osta õiged jalanõud ja kui trennis on vaja palju hüpata, siis spordirinnahoidja ka. rohkem ei tule esimese hooga midagi meelde oma valestitegemistest 🙂

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mina soovitan valida spordiklubi ikka elu- või töökoha järgi, et oleks mugav trenni minna. Minu jaoks on tähtis ka ujula olemasolu spordiklubis, kuna armastan ujuda ja mõnikord ka lihtsalt mullivannis logeleda.
Personaaltreenerit saad palgata igas spordiklubis ma usun.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Just, klubi vali oma logistika järgi ning loe ka pakutavate trennide kirjeldusi, et oleks mitu ka algajatele sobivat trenni. Lisaks anna igale trennile vähemalt 3 võimalust. Kui lähed uude trenni ja see tundub raske või sulle sobimatu siis mine veel samasse trenni. Teisel korral on põhimõtted juba tuttavad ja asi tundub märksa arusaadavam.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Soovitan ka elukoha jàrgi valida, kui on kaugemal, siis suudad leida sageli vabandusi, miks minna ei saa. Kui sul on paindlik töögraafik, siis variant on käia ka lõunapausi ajal, siis on tihti vähem inimesi kui kl 6 õhtul.
Spordirinnahoidjat soovitan soojalt osta – hea, kui on eraldi rinnahoidja trenni jaoks. Odavalt saab nt tondil asuvast nike, reebok, adidas jms outletist. See siis tallinnas.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Olen teemaalgataja.
Võtsin kuulda eelnevaid kommentaare ja valisin klubi, mis asub kõrvalmajas. See annab tõesti eelise kaugemate klubide suhtes.

Jagan veidi veel tähelepanekuid:
* veepudel ja käterätik – alguses ei saanud ma hästi pihta, miks kõikidel on käes veepudelid ja käterätikud. Ka jooga ja pilatese tunnis. Esiteks on seda käterätikut hea pea alla panna. Teiseks, siseruumis hakkab higi oluliselt kergemini jooksma. Treener ütles ka, et siseruumis tekib nö kondentsvett kenale, mis aitab kõvasti kaasa tundele nagu higistaks metsikumalt. Veepudel on lihtsalt tore abimees dehüdratsiooni vältimiseks.

* riided – nagu keegi siin eespool ütles: rinnahoidja on oluline. Tõesti pole eriti meeldiv hüpata kui tissid kaasa õõtsuvad. (Ja ma olen täiesti harju keskmine 75C korviga.) Ma ei kujuta ette, mida suurerinnalised tunda võivad kui trenni lähevad tavalise rinnahoidjaga. Trennipükste puhul tuleb valida materjal, mis ei ajaks sügelema ja laseks õhku läbi mõnusalt. Väldi lukke tagumikul! Sain alaseljale sinika jooksuretuuside tagumiku taskust, sest pilateses tuleb olla päris suur osa ajast nö tasakaaluasendis alaselja peal. Pisiasi, mille peale ma ei tulnudki enne kogemust.

* kartusest – ma polnud päriselt ka üheski rühmatrennis varem käinud. Esimesse joogasse läksin sõbrannaga. Järgmiseks võtsin südame rindu ja läksin üksi. Ma tõesti põdesin. Sealt edasi juba pilatesse ja siis lõpuks ka spinningusse. Üksinda käimisel on isegi eelis, sest siis ei saa end peita vabanduse taha: sõbranna-ei-viitsinud-minna-ja-ma-ei-taha-julge-oska-minna. Muidugi kohusetundliku sõbrannaga on kindlasti julgem minna, eriti kui too on kogenud trennihai.

Lõpetuseks.
Olen kaotanud kuu ajaga 2kg (tean, et see poles suurem asi näitaja, sest muud asjad on olulisemad, aga alustuses on hea mõõdupuu). Mul on veidi rohkem energiat ja ma loodan sel kuul veel ühte uut trenniliiki katsetada (jõutrenn – nt. body pump vms). Mõlgutan ka mõtteid, et mul on vaja veidi eratreeneri nõu, kuidas oma treeningplaani üles ehitada, et saavutada ka tulemus. Kuid olles realist, soovin tekitada harjumuse trennis käia ning alles seejärel asuda konkreetsete eesmärkide suunas. Sest muidu võib kogu üritus päädida vaid paarikuulise vaimustusehooga, mis raugeb liigkiiresti. Ja üritan võtta asja rahulikult ning piirduda kolme nelja trenniga nädalas, peaasjalikult

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Näitan 6 postitust - vahemik 1 kuni 6 (kokku 6 )


Esileht Hobinurk Sportimine spordiklubis

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.