Mina panin oma septembrilõpu poisi aasta hiljem kooli st taotlesin pikendust. Laps oli äärmiselt taibukas, aga püsimatu. Olen selle otsusega väga rahul, see aasta andis väga palju juurde ja laps õpib eliitkoolis. Pikenduse taotlemise kohta pean aga ütlema seda, et mulle see protsess ei meeldinud. Pidime käima psühholoogil, perearstil, äkki oli veel mingi arst, kes hindas pikkust ja kasvu jms, lisaks võtma iseloomustuse mõlemalt rühmaõpetajalt, lasteaia logopeedilt (meil ei olnud mingit logopeedilist häiret), ise pidin kirjutama pika põhjenduse jne. Komisjon tegi otsuse viisakalt st seal ei olnud enam mingit küsimust, pikendus anti kohe. Aga kogu see jant ja arstid ja põhjendamine – mul oli ikkagi tunne, nagu oleksin oma lapse pooleldi ohmakaks pidanud tegema, kes ei ole nagu päris normaalne. Rühmaõpetaja näiteks ütles ka, et ma ei kirjuta sinna iseloomustusse päris kõike nii, et laps on taibukas ja tubli, et ma kirjutan ikka, et vajab veel aasta jagu harjutamist ja siit jääb puudu ja sealt jääb puudu jne. Et muidu ei lähe komisjonis läbi. Kui kogu see asjaajamine aetud oli, siis minul oli paha tunne, et nagu lapsel pitser küljes. ja seda vaid seetõttu, et ise otsustasin, et milleks ikkagi nii piiripealse sünnikuupäevaga lapsega nüüd kohe kooli joosta, et jõuab ka aasta hiljem minna. Võiks tõesti olla nii, et aug-sept laste vanemad saaksid ise otsustada ilma komisjonita. Seega mõelge hästi järele, kas tahate seda asjaajamist läbi teha. Aga äkki nüüd on kergem, meil juba 5 aastat möödas sellest. Hiljem küll pole sellest mingit mõju olnud, laps õpib tublilt. Esimese klassis aga näiteks arenguvestlusel küll õpetaja uuris, et mis põhjusel ta ikka aasta hiljem kooli tuli??? Kuigi küsimus oli kahes kalendripäevas, et oleks juba seaduse järgi võinud aasta hiljem minna.
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 09.02 10:03; 09.02 17:40;