Mina küll midagi sellist välja ei loe, seda enam, et Lea ise hiljuti ütles, et ei ole vähk. Kui nt koroona pärast halvas seisus oli, võis samamoodi öelda, et ei karda minna.
No mis te siin kraaklete ja oletate! Kui tänases koroonastatistikas on eilsete surnute hulgas ka 47-aastane, siis suri koroona tõttu, kui ei ole, siis muusse haigusesse.</p>
Ootasin seda teadet, aga ei mingit infot 🙁
Vbl ta ei olnud enam nakkusohtlik, kuid kannatas koroonaviiruse tekitatud tüsistuste käes, millega organism enam hakkama ei saanud. Seega võib olla miljon põhjust, miks tema vanusega naisterahva surma statistikas välja toodud ei ole. Üldsus ei peagi tema terviseandmeid nii täpselt teada saama. Samas seda, et ta koroonaviiruse tõttu intensiivravi osakonnas viibis, on ta avaldanud ise. Teiselt on ka meedikud välja toonud, et väga paljudel inimestel, kes on raskelt seda viirust põdenud, on jäänud ka rasked tervisekahjustused (nt on neerud saanud püsivalt kahjustada ja vaja iganädalane dialüüs vms).
+17
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 22.04 10:55; 22.04 13:29;
Need, kes te siin sõbrannat süüdistate – tulge mõistusele! Mask ei kaitse viiruse eest! Tehke see ometi endale selgeks. Maski kandjad ise on suures ohus tänu maskidele. Nende sees on mingid kahtlased organismid, mis aktiveeruvad hingeõhu peale ja hüppavad kandja hingamisteedesse. Selle kohta palju videosid youtubes saadaval. See, et meie superteadlased ( loe kinni makstud) seda fakti eitavad, ei tähenda, et seda pole. Vaadake ise oma maske telefoni suurenduse all korralikult ja veendute ise. Lisaks tekitab maski kandmine ka hingamisteede seenhaigusi, mida hiljem on võimatu ravida. Mind huvitab väga, kas ta mõne vaktsiini ka juba jõudis teha?
Kaastunne Lea lähedastele. Ta meeldis mulle väga. On tõsiselt kahju, et nii armas inimene on meie seast lahkunud. Lea enda pärast on mul aga ainult rõõm, sest tema ei pea selles napakas maailmas enam edasi eksisteerima ja pääses siit ära taevastesse kõrgustesse. Temaga on nüüd kõik hästi. Kerget lendu talle!
Esmalt kaastunne lähedastele. Inimene lahkus selgelt liiga noorelt!
Nüüd tsiteeritavast kommentaarist. Ilmselgelt on Eestis (ja mujal) töötavad meedikud surematud, sest nad kannavad maski väga tihti ning seda juba ammu enne pandeemia tulekut.
Arstid kannavad maske, mille peale igat kasutuskorda ära viskavad.
0
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 22.04 11:13; 22.04 12:14; 23.04 07:56;
Postitas:
Kägu
22.04.2021 11:27
Terviseameti koroonaga nakatunute surmastatistikas on täna 47-aastane naine 😔
Arstid kannavad maske, mille peale igat kasutuskorda ära viskavad.
Nii? Ja ühekordsed maskid tulebki peale igat kasutuskorda ära visata, nii meedikutel kui harilikel inimestel. Ning korduvkasutatavaid tuleb pesta. Mis siin segaseks jääb või probleemi tekitab?
+22
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 22.04 11:30; 22.04 12:22;
Mina küll midagi sellist välja ei loe, seda enam, et Lea ise hiljuti ütles, et ei ole vähk. Kui nt koroona pärast halvas seisus oli, võis samamoodi öelda, et ei karda minna.
No mis te siin kraaklete ja oletate! Kui tänases koroonastatistikas on eilsete surnute hulgas ka 47-aastane, siis suri koroona tõttu, kui ei ole, siis muusse haigusesse.</p>
Ootasin seda teadet, aga ei mingit infot 🙁
Ööpäeva jooksul suri 11 koroonaviirusega nakatunud inimest – 37aastane mees, 47aastane naine, 58aastane mees, 63aastane mees, kaks 73aastast naist, 75aastane naine, 76aastane mees, 82aastane mees ja naine, 84aastane mees.
Sinusugune alaarenenud inimene on potentsiaalne mõrtsukas. Kao metsa elama! Juba sel aastal tuleb vaktsiinipass ja siis ei ole sa nagunii enam kuhugi oodatud.
Ma olen nõus pigem surema kui selle mürgi oma kehasse lasen süstida. Jah, ma tõesti tahan ära metsa põgeneda selle napaka kurja maailma ja rumalate inimeste eest, loodan, et seal lastakse siis ka rahulikult edasi eksisteerida ega tulda relvade saatel süstaldega järele. Viimasel ajal puudub igasugune tahtmine selles vanglamaailmas kurjade inimeste keskel eksisteerida. Kuidas see ometi võimalik on, et inimesed on nii õelad ja rumalad. Annaks jumal teile ometi mõistust juurde! Olge hoitud. Ma kadestan Lead, ta pääses siit ära.
1. miks sa juba läinud pole
2. sinu enda jutust õhkub nii palju õelust ja rumalust, et kuidas see sinu sisse kõik ära mahub
3. mis sel kõigel jumalaga pistmist on
4. normaalsetel inimestel on siiralt kahju, aga mida siin kadestada, ei saa aru….
+24
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 22.04 11:48; 25.04 08:24; 27.04 11:43;
Arstid kannavad maske, mille peale igat kasutuskorda ära viskavad.
Nii? Ja ühekordsed maskid tulebki peale igat kasutuskorda ära visata, nii meedikutel kui harilikel inimestel. Ning korduvkasutatavaid tuleb pesta. Mis siin segaseks jääb või probleemi tekitab?
Segaseks jääb ja probleeme tekitab see, kuidas osad inimesed ei suuda mõista, et on olemas kohutav hulk inimesi, kes ei mõtle nagu sina ja teevad asju hoopis omamoodi, mitmetel erinevatel põhjustel nagu näiteks teadmatus, hoolimatus, ükskõiksus, eriarvamus jne jne jne
+2
-12
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 22.04 11:13; 22.04 12:14; 23.04 07:56;
Segaseks jääb ja probleeme tekitab see, kuidas osad inimesed ei suuda mõista, et on olemas kohutav hulk inimesi, kes ei mõtle nagu sina ja teevad asju hoopis omamoodi, mitmetel erinevatel põhjustel nagu näiteks teadmatus, hoolimatus, ükskõiksus, eriarvamus jne jne jne
Millest sa räägid ja mis su jutu mõte on? Oli kommentaar, mis väitis, et maskid on usse täis ja saatanast ning maske ei tohi kasutada. Sellele vastati kommentaariga, et meedikud peaks siis surnud olema, sest kasutavad kogu aeg maske. Ja siis tulid sina ja teatasid, et aga meedikud vahetavad maske kogu aeg ning et suur osa inimesi teeb asju omamoodi. Palun selgita nüüd, kuidas see sinu jutt seostub algse väitega, nagu oleks maskid iseenesest probleemide põhjuseks? Probleeme põhjustavad rumalad maskikasutajad, kes ei oska või viitsi maske õigesti kasutada, aga sellele on lihtne ravim – hakaku õigesti kasutama ja ussid maskidest ning muud vastavad foobiad kaovad imeväel.
+21
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 22.04 11:30; 22.04 12:22;
Postitas:
Kägu
22.04.2021 12:23
Eesti Ekspressi viimasest usutlusest Leaga selgub, et teda võis nakatada tema maskivastane sõbranna, kes oli teadlik, et Lea kuulub riskigruppi. Uskumatult hoolimatuid inimesi ikka leidub 🙁
Mask ei kaitse viiruse eest! Tehke see ometi endale selgeks. Maski kandjad ise on suures ohus tänu maskidele. Nende sees on mingid kahtlased organismid, mis aktiveeruvad hingeõhu peale ja hüppavad kandja hingamisteedesse.
Oletame, et sinusugune de.biil satub pimesooleoperatsioonile.
Kas sa seal, enne anesteesiat esitad personalile (kirurg + õed) samasuguse lolliloengu või oled siiski targu vait?
Miskipärast ma arvan, et seal oled sa vait kui sitasitikas. Hoolimata sellest,et kõik kannavad neid samu “ussidega maske ja seetõttu riskivad oma eludega”.
+25
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 22.04 12:54; 22.04 13:24;
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu
22.04.2021 13:01
“”Kuna mul oli aga algselt probleeme kopsudega, siis on arusaadav et Covid-19 mind intensiivi viis,” rääkis Lea Õhtulehele.”
Selle järgi tundub, et tal oli mingi muu terviseprobleem (kopsudega).
+2
-14
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 22.04 10:31; 22.04 13:01; 22.04 13:25; 22.04 13:32; 22.04 13:34; 22.04 19:27; 22.04 20:02; 23.04 16:56;
Aga keegi ei käsi kedagi külla lasta. Kui tead, et on maskivihkaja…üldse ju koguaeg soovitatud kontakte vähendada…ei saa teisi süüdistada, kui ise ka ettevaaramatu
+5
-11
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 22.04 13:08; 22.04 16:49;
Aga keegi ei käsi kedagi külla lasta. Kui tead, et on maskivihkaja…üldse ju koguaeg soovitatud kontakte vähendada…ei saa teisi süüdistada, kui ise ka ettevaaramatu
Klassikaline: ohver on ju ise süüdi! Mis ta siis lubas omale külla? Miks ta siis kõndis selle miniseelikuga õhtul hilja? Miks ta siis ronis peaministriks, ise naine? Jne. jne. jne. Jäle kamp olete!
Eesti Ekspressi viimasest usutlusest Leaga selgub, et teda võis nakatada tema maskivastane sõbranna, kes oli teadlik, et Lea kuulub riskigruppi. Uskumatult hoolimatuid inimesi ikka leidub 🙁
Klassikaline: ohver on ju ise süüdi! Mis ta siis lubas omale külla? Miks ta siis kõndis selle miniseelikuga õhtul hilja? Miks ta siis ronis peaministriks, ise naine? Jne. jne. jne. Jäle kamp olete!
Kunagi ühes dokfilmis ütles üks USA politsenik üht kadumislugu kommenteerides umbes nii, et loomulikult on inimesel täielik õigus kõndida öösel ihuüksi poolpaljalt läbi linna. Ta ei ole süüdi, kui talle kallale tungitakse. Aga sellest teadmisest on vähe abi, kui ta surnud on.
+14
-11
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 22.04 10:31; 22.04 13:01; 22.04 13:25; 22.04 13:32; 22.04 13:34; 22.04 19:27; 22.04 20:02; 23.04 16:56;
“”Kuna mul oli aga algselt probleeme kopsudega, siis on arusaadav et Covid-19 mind intensiivi viis,” rääkis Lea Õhtulehele.”
Selle järgi tundub, et tal oli mingi muu terviseprobleem (kopsudega).
Ilma koroonaviiruseta ei oleks ta ju tõenäoliselt pidanud sinna intensiivi minema. Pole vaja seda viirust pisendada ja otsida “kaasuvaid haiguseid ja muid tegelikke põhjuseid”. Tegelikkus on ju see, et hetkel on koroonaviiruse kandjaid surnud juba 1120 inimest. Ja väga palju on ka neid, kel jäävad rasked tervisekahjustused kogu eluks.
Eesti Ekspressi viimasest usutlusest Leaga selgub, et teda võis nakatada tema maskivastane sõbranna, kes oli teadlik, et Lea kuulub riskigruppi. Uskumatult hoolimatuid inimesi ikka leidub 🙁
Seal isegi on kirjas, et sõbranna omaalgatuslikult marssis lihtsalt tuppa ja oli vihane kui rõõmuga vastu ei võetud!
Tsitaadi viimasest lausest tuleb ka välja, et ilmselt oli ka midagi muud, mis ta koroonale vastuvõtlikuks tegi – kuidas muidu mõista seda vihjet, et sõbranna oli üks vähestest, kes teadis tema “tervislikku olukorda”. Seda, et kunagi vähk oli, teadsid ju kõik, ju siis ikka olu olukord taas hullem ning kurnatud organism ei saanud koroonaga hakkama. Väga väga kurb igatahes.
+9
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 21.04 21:40; 22.04 13:29;
Kunagi ühes dokfilmis ütles üks USA politsenik üht kadumislugu kommenteerides umbes nii, et loomulikult on inimesel täielik õigus kõndida öösel ihuüksi poolpaljalt läbi linna. Ta ei ole süüdi, kui talle kallale tungitakse. Aga sellest teadmisest on vähe abi, kui ta surnud on.
Aga ta oleks elus, kui keegi talle kallale poleks tunginud. Ta ei teinudki midagi valesti. Miks me õpetame tüdrukutele, et nii või naa pole kohane riides käia, selle asemel, et seletada poistele, et tüdrukud pole asjad, mida võib ahistada ja näppida?! See ohver ei saagi ennast totaalselt ära turvata ju, sest keegi võib talle kasvõi koju tungida. Milleks ninnunännutada neid tegelikke süüdlasi?
Sama analoogia ju.
+6
-14
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 22.04 09:30; 22.04 13:31; 22.04 15:15; 25.04 10:35;
Ilma koroonaviiruseta ei oleks ta ju tõenäoliselt pidanud sinna intensiivi minema. Pole vaja seda viirust pisendada ja otsida “kaasuvaid haiguseid ja muid tegelikke põhjuseid”.
Ma ei otsi midagi, mulle hakkas lihtsalt silma see tema lause, millest jäi mulje, et muidu oleks see koroona äkki kergelt läinud, aga kuna oli mingi eelnev kopsuprobleem, siis sattus intensiivi.
+2
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 22.04 10:31; 22.04 13:01; 22.04 13:25; 22.04 13:32; 22.04 13:34; 22.04 19:27; 22.04 20:02; 23.04 16:56;
Arstid kannavad maske, mille peale igat kasutuskorda ära viskavad.
vaata, see pole alati nii olnud.
ühekordsete meditsiinitarvikute aega on vast nii 20+ aastat olnud.
marlimaskide aegu neid pesti ja triigiti ja kasutai ikka uuesti ja uuesti. operatsioonitoa varustust steriliseeriti lisaks ka autoklaavis.
Aga ta oleks elus, kui keegi talle kallale poleks tunginud. Ta ei teinudki midagi valesti.
Jah, ta ei teinud midagi valesti, aga sai ikkagi surma. Politseiniku mõte seisnes selles, et alati tasuks kaaluda, kumb olulisem on, kas see, et sul on õigus või see, et sa elus oled.
+23
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 22.04 10:31; 22.04 13:01; 22.04 13:25; 22.04 13:32; 22.04 13:34; 22.04 19:27; 22.04 20:02; 23.04 16:56;
Arstid kannavad maske, mille peale igat kasutuskorda ära viskavad.
Nii? Ja ühekordsed maskid tulebki peale igat kasutuskorda ära visata, nii meedikutel kui harilikel inimestel. Ning korduvkasutatavaid tuleb pesta. Mis siin segaseks jääb või probleemi tekitab?
Need ussikesed on ilmselt ajju roninud ega luba enam maski eest ära võtta…
Kohutavalt ebaõiglane, siin lällavad inimesed, kes eelistavad “mürgivaktsiini” asemel surra ( ilmselt seejuures ei saaks nad erilisi kõrvaltoimeidki), kuid need, kel valikut pole, PEAVAD surema.
+13
-2
Please wait...
Postitas:
Kägu
22.04.2021 13:39
Minu ema suri ka koroona tõttu, aga statistikasse ei läinud. Sest peale haiglast tagasitulekut võitles ta veel 4 kuud (!) koroonatüsistustega ja see ta viiski….
+16
-2
Please wait...
Postitas:
Kägu
22.04.2021 13:45
Surm on ikka arusaamatu: olen korra surnud olnud (süda), neerud kuidagi veel toimivad, maks kohe läbi, hingamist abistab masin, ja ei taha vikatitegelane mind kaasa võtta. Aasta alguses perekond viiruses, minule külge ei hakanud (ma ei kolinud pakku maakoju, tavaline pereelu). Surm oleks võinud pigem minu kaasa võtta ja Lea jätta lastele.
Need, kes te siin sõbrannat süüdistate – tulge mõistusele! Mask ei kaitse viiruse eest! Tehke see ometi endale selgeks. Maski kandjad ise on suures ohus tänu maskidele. Nende sees on mingid kahtlased organismid, mis aktiveeruvad hingeõhu peale ja hüppavad kandja hingamisteedesse. Selle kohta palju videosid youtubes saadaval. See, et meie superteadlased ( loe kinni makstud) seda fakti eitavad, ei tähenda, et seda pole. Vaadake ise oma maske telefoni suurenduse all korralikult ja veendute ise. Lisaks tekitab maski kandmine ka hingamisteede seenhaigusi, mida hiljem on võimatu ravida. Mind huvitab väga, kas ta mõne vaktsiini ka juba jõudis teha?
Kaastunne Lea lähedastele. Ta meeldis mulle väga. On tõsiselt kahju, et nii armas inimene on meie seast lahkunud. Lea enda pärast on mul aga ainult rõõm, sest tema ei pea selles napakas maailmas enam edasi eksisteerima ja pääses siit ära taevastesse kõrgustesse. Temaga on nüüd kõik hästi. Kerget lendu talle!
Eraldi rõhutaks siit tekstist fraasi “Selle kohta palju videosid youtubes saadaval.”- selle argumendi kasutamine näitab 100%-lise kindlusega, et tegemist on idioodiga.
Samas muidugi ka kogu ülejäänud tekst on nii silmatorkavalt loll, et selle võis kirjutada troll. Kuid seda youtube-argumenti kasutavad idioodid pärselt ka.
+25
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 22.04 14:20; 22.04 14:28; 22.04 16:36; 23.04 16:51; 23.04 16:55;
Kunagi ühes dokfilmis ütles üks USA politsenik üht kadumislugu kommenteerides umbes nii, et loomulikult on inimesel täielik õigus kõndida öösel ihuüksi poolpaljalt läbi linna. Ta ei ole süüdi, kui talle kallale tungitakse. Aga sellest teadmisest on vähe abi, kui ta surnud on.
Aga ta oleks elus, kui keegi talle kallale poleks tunginud. Ta ei teinudki midagi valesti. Miks me õpetame tüdrukutele, et nii või naa pole kohane riides käia, selle asemel, et seletada poistele, et tüdrukud pole asjad, mida võib ahistada ja näppida?! See ohver ei saagi ennast totaalselt ära turvata ju, sest keegi võib talle kasvõi koju tungida. Milleks ninnunännutada neid tegelikke süüdlasi?
Sama analoogia ju.
Mõistlik oleks õpetada ohtu ära tundma ja mitte sättida end teadlikult ja ilma julgestuseta ohtu. Ja seal ei ole mitte mingit “selle asemel”, poisid teavad väga hästi, et ei tohi ahistada, 99.999% neist. Vähemalt 0.0001% jääb ideaalist puudu alati, oleks kasulik ära tunda see 0.0001% olukord, mil loobub mõnest oma õiguse realiseerimisest, kuid jääb see-eest ellu. Ja see ei kehti ainult tüdrukute kohta, vaid ka turistide, klienditeenindjate, ametiisikute, tervisesportlaste- absoluutselt igaüks võib sattuda olukorda, kus tal on õigus midagi teha, kuid oleks ohutum mitte teha.
+6
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 22.04 14:20; 22.04 14:28; 22.04 16:36; 23.04 16:51; 23.04 16:55;
Miks me õpetame tüdrukutele, et nii või naa pole kohane riides käia, selle asemel, et seletada poistele, et tüdrukud pole asjad, mida võib ahistada ja näppida?!
See on sama hea kui viirusele seletada, et ta ei tohi inimesele ninna karata, isegi kui maski pole. Inimene pole mingi asi, et seletad ja kohe nii ongi. Mis siis viga oleks elada, nagu robotid kõik peavad reeglitest kinni.
+3
-7
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 22.04 15:08; 22.04 16:37;