Esileht Ajaviite- ja muud jutud “Suud puhtaks” – nutitelefonide keelamine vahetundides

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 64 )

Teema: “Suud puhtaks” – nutitelefonide keelamine vahetundides

Postitas:
Kägu

Üks Pärnu kool on keelanud nutitelefonid lapsevanemate soovile vastu tulles vahetundides 1-4 klassi lastel. Tundides nad (kui õpetaja peab vajalikuks) õpivad ka nutiseadmete kaudu, need on olemas. Nii, saates üks naine ütles, et vahetundides ei peaks ju lastel nutikas olemist keelama, kuna vahetundides nutikas oldud aega tuleb kokku ainult u. 1 tund päevas – mis ei ole ju liiga palju nutiaega?

Minumeelest asi ei ole aga mitte ajas, vaid selles, et vahetunnis väikese koolilapse silmad ja aju peaks PUHKAMA – kui silmad-aju nad saavad vahetunnis tõelist puhkust, siis on lapse keskendumine tundides (kus laps peab ju pingutama, et õpitavale keskenduda) lihtsalt parem. Nutikas olemine ei ole hea puhkus 2 õppetunni vahel – eriti väikestel algklassilastel, kelle koormustaluvus on väiksem. Nemad peaksid kindlasti tundide vahel liikuma ja teiste lastega ekraanivabalt suhtlema – mida selles Pärnu koolis lapsed on hakanudki tegema, sest ekraani vahtida ei saa.

Loomulikult ei tähenda nutika keeld vahetunnis (et laps puhkaks), et lapsel näit. kodus ei tohiks olla üldse meelelahutuse eesmärgil nutiseadmetes viibimist. Selle mõistliku aja (mis laps kulutab nutiseadmetes meelt lahutades) määrab siis lapsevanem. Ei tasu ju hädaldada, et vaesed lapsed, kui nad vahetundides nutikas ei ole, jäävad üldse digiajastust kõrvale ja kiviaega…

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minu laste kooli ei ole samuti 1-4 klassi õpilastel lubatud telefone vahetunniks kaasa võtta ja väga õige!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Nõus. Meie koolis keeldu pole. Vahetunnis mängitakse telefonimängu, tundi tulevad klaasistunud pilguga, vahel ebaõnnestunud mängust ärritunud lapsed. Meil ei ole ühtset keeldu, kuna paljud vanemad seda ei toeta. Mitmed õpetajad ütlevad, et nemad ei jõua reeglitest kinnipidamist kontrollida.Tegu-karistus puudub. Teismeline saadab õpetaja istmikku ja on õhkugi täis, sest mis te ikka teha saate.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Meil on ka algklassides vahetundides nutiseadmed keelatud.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Niikaua, kui lapsevanemad oma lapsega koos viibides klaasistunud pilgul oma nutiseadet vahivad ja lapse küsimustele ainult vastu mõmisevad, ei tasu ka mingitest keeldudest rääkima hakata.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Niikaua, kui lapsevanemad oma lapsega koos viibides klaasistunud pilgul oma nutiseadet vahivad ja lapse küsimustele ainult vastu mõmisevad, ei tasu ka mingitest keeldudest rääkima hakata.

Mis mõttes “niikaua”?
Või, mida sa öelda tahtsid?

Selge see, et vanemad hakkavad üha rohkem ja rohkem oma ekraane vahtima ja vähem lastega tegelema. Ehk siis mitte “niikaua” vaid kogu aeg üha kauem.
Kas see peaks siis tähendama, et anname lastele samuti nutikad kätte ja kooli neid üldse enam ei saada?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Meie koolis on juba mitu aastat selline kord ja kehtib esimesest üheksanda klassini
Copy eKoolist:
Ka sellel aastal kehtib XXX Põhikoolis telefonikeeld kella 8.35-15.05. Palume ka lastele järele tulnud vanematel seda reeglita austada ja sel ajal koolimajas oma telefonis mitte surfata. Kui on vaja tundide ajal last kätte saada, ehk on tekkinud ootamatu olukord, siis helistage kooli sekretärile xxxxxxxxxx või direktorile xxxxxxxxxx, kes organiseerib teie teate lapsele edasi. Igasugused muud juhud, kui on juba ette teada, et laps peab koolist varem lahkuma, palume kas E-kooli teatada või saata sõnum klassijuhataja telefonile.
Telefonikeeld õpilase jaoks tähendab seda, et õpilane ei kasuta kella 8.35-15.05ni ühtegi nutiseadet ega kõrvaklappe, v.a juhul, kui õpetaja ise õppetöös seda palub teha. Kui õpilane eirab telefonikeeldu, on meil õigus see hoiule võtta. Kõik keelatud esemed koolis võetakse hoiule ja tagasi saab need ainult lapsevanem. Lapsevanemat teavitatakse kindlasti, kui lapselt on keelatud ese ära võetud ning lepitakse kokku, kuidas ja kelle käest see kätte saadakse.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mõnes mõttes on tegu generatsioonide vahelise konfliktiga. Nende keeldude kehtestajad – reeglina juba keskealised ja vanemad inimesed – ilmselgelt ei mõista ja enamasti ei oska eriti ise neid keelatavaid asju kasutadagi. Selle asemel idealiseeritakse oma nooruspõlve kooliaega, kus joosti vahetunnis ringi ja mängiti pallimänge. Muidugi, sellisest tehnoloogiast polnud siis keegi midagi kuulnudki.

Õnneks on see vaid tänapäeva probleem, sest lapsed, kes kasvavad nutitelefonidega sarnaseid keelde tulevikus kindlasti ei kehtesta.

Lahendus oleks aga see, et õpetajad kõigepealt teeksid endale nutimaailma selgeks ja siis aitaks ja õpetaks lapsi sellest maksimaalselt kasu saama. Tegelikult saab nutitelefone ja tehnoloogiamaailma väga põnevalt siduda ka füüsilise maailmaga. Kaasata näiteks füüsilistesse mängudesse tehnoloogiaosa. Aga see kahjuks jääb õpetajate piiratuse taha. Tänapäeva ja tulevikulapsed ei hakka vahetunnis mängima samu mänge, mida mängiti eelmisel sajandil.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Eks see ole mitme otsaga asi. Kindlasti paljud lapsed vahivad telefonis. Aga tegelikult on võimalik, et see tuleb nende arengule veel kasuks.
Tänasel päeval on nii, et tööjõuturul on edukad need, kes suudavad kiiresti kohaneda uute olukordade, programmide jms-ga. Üks tuttav, kes koolitab töötajaid arvutiga ja programmiga tööle, ütleb, et mida nooremad töötajad, seda kiiremini nad õpivad. Kõige kehvem töötaja on ühtlasi ka kõige vanem töötaja, kes mitte ainult ei õppinud kaua, vaid teeb ka vigu kõige rohkem.
Siin perekoolis oli ka alles teema, kus 40+ inimesed kurtsid, et ei suuda käia enam ajaga kaasas. Keeduvad kasutamast äppe, keelduvad kasutamast iseteenindust. Lihtsalt ei lähe kaasa arenguga, sest nende aju on vaja aja inimese aju. See aju ei talu stressi. Aga noored on harjunud info kiire liikumisega.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mõnes mõttes on tegu generatsioonide vahelise konfliktiga. Nende keeldude kehtestajad – reeglina juba keskealised ja vanemad inimesed – ilmselgelt ei mõista ja enamasti ei oska eriti ise neid keelatavaid asju kasutadagi. Selle asemel idealiseeritakse oma nooruspõlve kooliaega, kus joosti vahetunnis ringi ja mängiti pallimänge. Muidugi, sellisest tehnoloogiast polnud siis keegi midagi kuulnudki.

Õnneks on see vaid tänapäeva probleem, sest lapsed, kes kasvavad nutitelefonidega sarnaseid keelde tulevikus kindlasti ei kehtesta.

Lahendus oleks aga see, et õpetajad kõigepealt teeksid endale nutimaailma selgeks ja siis aitaks ja õpetaks lapsi sellest maksimaalselt kasu saama. Tegelikult saab nutitelefone ja tehnoloogiamaailma väga põnevalt siduda ka füüsilise maailmaga. Kaasata näiteks füüsilistesse mängudesse tehnoloogiaosa. Aga see kahjuks jääb õpetajate piiratuse taha. Tänapäeva ja tulevikulapsed ei hakka vahetunnis mängima samu mänge, mida mängiti eelmisel sajandil.

Erinevalt sinust arvan ma, et see keeld ei kao, sest vahetunnus netis surfamine ei anna lapsele midagi. Ei saa ta selle 10 minutiga targemaks ega puhka ka aju ega silmi, milleks vahetund ju mõeldud on. Ka meie koolis on algklassides telefonid keelatud. Samas on koolis olemas nutiseadmed, mida nad õppetöös aktiivselt kasutavad. Mulle sobib. Jääb ära mingi mõttetu vidinate ületähtsustamine (kõigil on kõige uuem iPhone, tahan ka!) ja lapsed suhtlevad ning mängivad vahetundides. Milleks on algklassis käival lapsel nutitelefoni vaja?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minu lapse koolis ei tohi üldse telefoni kasutada va. kui midagi juhtub ja vaja emale-isale helistada vms. Ja ega nad väga ei saakski kui vahetundidel õues viibivad.
Kõigil on tel kotis klassieuumis ja uks lukus alati.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ei saa ta selle 10 minutiga targemaks ega puhka ka aju ega silmi, milleks vahetund ju mõeldud on.

Kust see aju ja silmade puhkamise jutt pärit on? Silmi peab puhkama kuvariga töötav inimene. Lapsed ei tööta tunnis kuvariga. Tunni pikkus on 45- minutit. Olen täiesti kindel, et mingi osa sellest ajast see aju niikuinii puhkab, sest õpetja teeb sissejuhatuse või kutsub vastama või mida iganes. Lapse aju puhkab ka tunnis. Mina mäletan oma kooli ajast, et vahetundide ajal sai õpitud järgmisteks tundideks või tehtud kodutööd. Mingit puhkust aju ei vajanud. Silmi ei pea samuti puhkama, sest laps vaatab niikuinii vahepeal aknast välja ja teeb sellega silmaharjutusi kaugusesse vaadates.
Saan aru, et siin aetakse midagi segamini suures kontrollimishoos.

Samas on koolis olemas nutiseadmed, mida nad õppetöös aktiivselt kasutavad.

Vat see on üks mõttetus. Olete te näinud näiteks nutiõpikuid? Need on tavalised õpikud, mis oleksid nagu e-lugeris. See on juba silmade rikkumine võrreldes tavaliste paberõpikutega. Paljud õpetajad ja vanakooli lapsevanemad juubeldavad. Aga tegelikult on see ipad suhteliselt mõttetu seade õppimiseks. Tõesti võiks kasutada siis juba läbi interneti toimivad programme. Aga jällegi- need on ju keelatud meie kallite vanakooli lapsevanemate poolt, sest nutiseadet ei tohi näppida ja veelgi enam ei tohi internetti kasutada.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Erinevalt sinust arvan ma, et see keeld ei kao, sest vahetunnus netis surfamine ei anna lapsele midagi. Ei saa ta selle 10 minutiga targemaks ega puhka ka aju ega silmi, milleks vahetund ju mõeldud on. Ka meie koolis on algklassides telefonid keelatud. Samas on koolis olemas nutiseadmed, mida nad õppetöös aktiivselt kasutavad. Mulle sobib. Jääb ära mingi mõttetu vidinate ületähtsustamine (kõigil on kõige uuem iPhone, tahan ka!) ja lapsed suhtlevad ning mängivad vahetundides. Milleks on algklassis käival lapsel nutitelefoni vaja?

Arvamusi võib ju olla palju, aga õnneks ei näe generatsioon, kelle jaoks on nutitelefon absoluutne elu osa seda kindlasti samamoodi. Läheb vaid veidi aega.
Arvamus, et nutitelefon on selleks, et “vahetunnis netis surfata” näitab just seda, millest kirjutasin.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ei saa ta selle 10 minutiga targemaks ega puhka ka aju ega silmi, milleks vahetund ju mõeldud on.

Kust see aju ja silmade puhkamise jutt pärit on? Silmi peab puhkama kuvariga töötav inimene. Lapsed ei tööta tunnis kuvariga. Tunni pikkus on 45- minutit. Olen täiesti kindel, et mingi osa sellest ajast see aju niikuinii puhkab, sest peab õpetja teeb sissejuhatuse või kutsub vastama või mida iganes. Lapse aju puhkab ka tunnis. Mina mäletan oma kooli ajast, et vahetundide ajal sai õpitud järgmisteks tundideks või tehtud kodutööd. Mingit puhkust aju ei vajanud. Silmi ei pea samuti puhkama, sest laps vaatab niikuinii vahepeal aknast välja ja teeb sellega silmaharjutusi kaugusesse vaadates.

Saan aru, et siin aetakse midagi segamini suures kontrollimishoos.

Samas on koolis olemas nutiseadmed, mida nad õppetöös aktiivselt kasutavad.

Vat see on üks mõttetus. Olete te näinud näiteks nutiõpikuid? Need on tavalised õpikud, mis oleksid nagu e-lugeris. See on juba silmade rikkumine võrreldes tavaliste paberõpikutega. Paljud õpetajad ja vanakooli lapsevanemad juubeldavad. Aga tegelikult on see ipad suhteliselt mõttetu seade õppimiseks. Tõesti võiks kasutada siis juba läbi interneti toimivad programme. Aga jällegi- need on ju keelatud meie kallite vanakooli lapsevanemate poolt, sest nutiseadet ei tohi näppida ja veelgi enam ei tohi internetti kasutada.

Puhkus ei tähenda ainult lõdvaks laskmist, vaid ka vaheldust. Kui oled tunnus lugenud ja kirjutanud, vajavad silmad kindlasti puhkust, eriti algklassis käivatel lastel. Ning suheldes ja mängides areneb sotsiaalsus.
Mis juttu sa nüüd ajad, et koolis kasutatavates nutiseadmetes kasutatakse vaid nutiõpikuid? Meie koolis ollakse aktiivselt Miksikeses ja 10 Monkeys programmis, vaadatakse Youtube’st õppevideosid. Tahvlid on kõik internetiühendusega.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minu lapse koolis ei tohi üldse telefoni kasutada va. kui midagi juhtub ja vaja emale-isale helistada vms. Ja ega nad väga ei saakski kui vahetundidel õues viibivad.

Kõigil on tel kotis klassieuumis ja uks lukus alati.

Masendav. Kas teie kujutaksite ette, et iga 45 minuti tagant ajaks ülemus teid kümneks minutiks õue liikuma. Minu jaoks oleks puhkeajal käsukorras tegevused kohutavad. Miks ei tohi lapsed vahetunnis ise endale puhkamiseks sobivat tegevust leida?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Niikaua, kui lapsevanemad oma lapsega koos viibides klaasistunud pilgul oma nutiseadet vahivad ja lapse küsimustele ainult vastu mõmisevad, ei tasu ka mingitest keeldudest rääkima hakata.

Mis mõttes “niikaua”?

Või, mida sa öelda tahtsid?

Selge see, et vanemad hakkavad üha rohkem ja rohkem oma ekraane vahtima ja vähem lastega tegelema. Ehk siis mitte “niikaua” vaid kogu aeg üha kauem.

Kas see peaks siis tähendama, et anname lastele samuti nutikad kätte ja kooli neid üldse enam ei saada?

Aa! Selline tore topeltmoraal! Seda õpetadki oma lastele?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mõnes mõttes on tegu generatsioonide vahelise konfliktiga. Nende keeldude kehtestajad – reeglina juba keskealised ja vanemad inimesed – ilmselgelt ei mõista ja enamasti ei oska eriti ise neid keelatavaid asju kasutadagi. Selle asemel idealiseeritakse oma nooruspõlve kooliaega, kus joosti vahetunnis ringi ja mängiti pallimänge. Muidugi, sellisest tehnoloogiast polnud siis keegi midagi kuulnudki.

Õnneks on see vaid tänapäeva probleem, sest lapsed, kes kasvavad nutitelefonidega sarnaseid keelde tulevikus kindlasti ei kehtesta.

Lahendus oleks aga see, et õpetajad kõigepealt teeksid endale nutimaailma selgeks ja siis aitaks ja õpetaks lapsi sellest maksimaalselt kasu saama. Tegelikult saab nutitelefone ja tehnoloogiamaailma väga põnevalt siduda ka füüsilise maailmaga. Kaasata näiteks füüsilistesse mängudesse tehnoloogiaosa. Aga see kahjuks jääb õpetajate piiratuse taha. Tänapäeva ja tulevikulapsed ei hakka vahetunnis mängima samu mänge, mida mängiti eelmisel sajandil.

Erinevalt sinust arvan ma, et see keeld ei kao, sest vahetunnus netis surfamine ei anna lapsele midagi. Ei saa ta selle 10 minutiga targemaks ega puhka ka aju ega silmi, milleks vahetund ju mõeldud on. Ka meie koolis on algklassides telefonid keelatud. Samas on koolis olemas nutiseadmed, mida nad õppetöös aktiivselt kasutavad. Mulle sobib. Jääb ära mingi mõttetu vidinate ületähtsustamine (kõigil on kõige uuem iPhone, tahan ka!) ja lapsed suhtlevad ning mängivad vahetundides. Milleks on algklassis käival lapsel nutitelefoni vaja?

Arvamusi võib ju olla palju, aga õnneks ei näe generatsioon, kelle jaoks on nutitelefon absoluutne elu osa seda kindlasti samamoodi. Läheb vaid veidi aega.

Arvamus, et nutitelefon on selleks, et “vahetunnis netis surfata” näitab just seda, millest kirjutasin.

Õpetaja õpetab tunnus, mitte vahetunnis. Selleks on koolis nutiseadmed olemas. Milleks muuks üks laps nutitelefoni vahetunnis kasutab, kui netis surfamiseks? Too mõni näide.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minu lapse koolis ei tohi üldse telefoni kasutada va. kui midagi juhtub ja vaja emale-isale helistada vms. Ja ega nad väga ei saakski kui vahetundidel õues viibivad.

Kõigil on tel kotis klassieuumis ja uks lukus alati.

Masendav. Kas teie kujutaksite ette, et iga 45 minuti tagant ajaks ülemus teid kümneks minutiks õue liikuma. Minu jaoks oleks puhkeajal käsukorras tegevused kohutavad. Miks ei tohi lapsed vahetunnis ise endale puhkamiseks sobivat tegevust leida?

sest nad ei oska tervislikke valikuid teha?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Meie koolis ollakse aktiivselt Miksikeses ja 10 Monkeys programmis, vaadatakse Youtube’st õppevideosid. Tahvlid on kõik internetiühendusega.

Vanasti said lapsed liitmise ja lahutamise puhtalt loogika abil selgeks. Mina küll ei näe vajadust sellist programmi kasutada ja silmi rikkuda. Eks igaühele oma. Mina kiidan internetti ja seda, et lapsel on võimalik õppida keeli vaadates videosid jne. Otsida lahendusi tarkvaralistele probleemidele jne. See on arendav.
Esimese klassi laps ei pea tahvlis nuppe toksima, see on puhas ajaraisk.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Sellest saatest võiks iga vanem salvestada enda kõvakettale pereterapeut Meelike Saarna mõtted.

1. Kõige tähtsamad on suhted, et lapse ja vanema vahel oleks side.
2. Vanema ülesanne on tagada eakohane keskkond.
3. Vanemad on eeskujuks.
4. Pere on hierarhiline struktuur.
5. Tihti ei leia vanemad lastele aega ja tagajärjeks poeb laps nutimaailma peitu.
6. Nutisõltuvus on tagajärg.

Kõik saab alguse ikka kodust.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Meie koolis ollakse aktiivselt Miksikeses ja 10 Monkeys programmis, vaadatakse Youtube’st õppevideosid. Tahvlid on kõik internetiühendusega.

Vanasti said lapsed liitmise ja lahutamise puhtalt loogika abil selgeks. Mina küll ei näe vajadust sellist programmi kasutada ja silmi rikkuda. Eks igaühele oma. Mina kiidan internetti ja seda, et lapsel on võimalik õppida keeli vaadates videosid jne. Otsida lahendusi tarkvaralistele probleemidele jne. See on arendav.

Esimese klassi laps ei pea tahvlis nuppe toksima, see on puhas ajaraisk.

Mis sa arvad, mida tarka see laps seal telefonis vahetunnil teeks? Sellest ju ongi teema. Ei otsiks lahendusi tarkvaralistele probleemidele, ei toksiks liitmist ja lahutamistki. Milleks siis telefonid vahetunnis?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Õpilased on leidnud ka perekooli üles.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Meil on nutivaba kool. Väga, kohe VÄGA!, mõnus😊
Kord kehtib kõigile, st.1-9.klass ja ka õpetajad nähtaval kohal.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Muidugi tuleb eelteismelistel lubada vahetundides porri vaadata. Ja siis räägitakse nutitelefonide õigustusek, et on vaja hädaabi kõne teha või vanemaga ühendust saada.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ma kahjuks ei saanud saadet lõpuni vaadata, kas seal oli ka sellest juttu, AGA, mind ajavad alati need jutud naerma, kui räägitakse, et juba 1. klassis on vaja hiire kasutus selgeks saada ja edaspidi las olla ka üsna piiramatult nutikas, kuna arenevas ühiskonnas muidu ei saa suureks saades normaalset töödki. Esiteks on noored nutikad ilma selletagi ja algtõed omandavad nad nagunii linnulennult. Aga põhiline on see, et 90% ajast kasutatakse telefoni või tahvlit suht mõttetusteks! Kas tõesti on tundide kaupa staatilises olekus mängimine kuidagi edasisele arengule tohutult kasulik? Või youtubes vaatamine, kuidas TEISED mängivad? Või nalja- või muusikavideode vaatamine? Jah, vahest kukub ka pärleid, kui laps on tõesti midagi asjalikku teada saanud, aga vahest võib mõni fakt ka lausvale olla. Ühesõnaga minu 2 last seal nutikates küll midagi väga kasulikku ei tee ja pole ma seda ka nende sõprade pealt näinud. Ikka tullakse külla ja siis mängitakse üle võrgu. Ja kui pahad vanemad ei piiraks, võiks nad seda ikka kohe hommikuni teha.
Loomulikult tuleb lapsi õpetada, aga enamus lapsi ei hakka vabast tahtest programmeerima, vaid valib vabal hetkel mängimise.

Please wait...
Postitas:
Kägu

ojah. KUI mu laste koolis oleks olnud kõik nutiseadmed keelatud, siis POLEKS see kool selle kallakuga, mis selle kooli nimes on. ja sellisel juhul ei oleks igal aastal eesti informaatikaolümpiaadil ca 75% osalenuid just sellest koolist.

on SUUR vahe, mida see laps seal arvutis teeb:
kas surfab niisama sotsiaalmeedias, mängib, vaatab youtube
VÕI
programmeerib, kirjutab referaati, otsib uurimistöö jaoks materjale vmt

Please wait...
Postitas:
Kägu

ojah. KUI mu lastee koolis oleks olnud kõik nutiseadmed keelatud, siis POLEKS see kool selle kallakuga, mis selle kooli nimes on. ja sellisel juhul ei oleks igal aastal informatikaolümpiaadil ca 75% osalenuid just sellest koolist.

on SUUR vahe, mida see laps seal arvutis teeb:

kas surfab niisama sotsiaalmeedias, mängib, vaatab youtube

VÕI

programmeerib, kirjutab referaati, otsib uurimistöö jaoks materjale vmt

Miks ta seda koolis peab tegema?
Jutt käib ju koolis kasutamisest.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Pärnumaa kool…
2. klassi esimesel lastevanematekoosolekul (okt. 2016) leppisime kokku, et koolipäeva ajal on laste telefonid seinale kinnitatud taskutes. Idee tuli paralleelselt klassijuhataja ja vanemate poolt. Ausalt, selle järgi on tehtud ka teistes algklassides ja lapsed suhtlevadki reaalselt ning mängivad koridorides, mitte ei istu tuimalt nutikas.

Please wait...
Postitas:
Kägu

on SUUR vahe, mida see laps seal arvutis teeb:
kas surfab niisama sotsiaalmeedias, mängib, vaatab youtube
VÕI
programmeerib, kirjutab referaati, otsib uurimistöö jaoks materjale vmt

Tule loe oma idiootsus umbes kuu pärast üle, sul endal hakkab samuti paha…

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

ojah. KUI mu laste koolis oleks olnud kõik nutiseadmed keelatud, siis POLEKS see kool selle kallakuga, mis selle kooli nimes on. ja sellisel juhul ei oleks igal aastal eesti informaatikaolümpiaadil ca 75% osalenuid just sellest koolist.

on SUUR vahe, mida see laps seal arvutis teeb:

kas surfab niisama sotsiaalmeedias, mängib, vaatab youtube

VÕI

programmeerib, kirjutab referaati, otsib uurimistöö jaoks materjale vmt

jutt on nutiseadmete kasutamisest vahetundides. Vaevalt su laps vahetunnis referaati kirjutab.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 64 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud “Suud puhtaks” – nutitelefonide keelamine vahetundides