Esileht Ajaviite- ja muud jutud Tahaks perebussi

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 48 )

Teema: Tahaks perebussi

Postitas:
Kägu

Sooviks osta perebussi aga kaaslane kogu aeg jōurab, et liiga palju kütust vōtab ja kallim üleval pidada. Tahab hoopis universaalkerega liikurit muretseda. Mina vaatasin, et 10-12 a vana Chrysleri diisel Voyager vōtab kuulutuste järgi linnas 12.5 l/100km ja Toyota Avensis universaalil on bensiinitarve sama palju linnas. Mahult aga oluliselt väiksem auto ja 5 inimest vaid veab edasu. Voyageriga saan veel emma kumma vanemad ka sōidule kaasa vōtta,mida on vähemalt kaks korda aastas vaja teha.
Uuemat autot ei raatsi nagu osta, 5 a vanused on juba pea 10000 ringis ja pole nagu kohe sellist raha kuskilt vōtta ja laenu ka ei tahaks kukile. Pole praegu nagu sissetulekuid selliseid, et laenu vōtta.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

7seater ehk seitsmekohalised autod (Galaxy- Alhambra- Sharan/Touran kõige levinumad), pole bussikolakas, kulu ja mõõdud on täitsa normaalse auto omad. Ainult et noh, kui 7 istet on kõik kasutuses, siis pagasiruumi ikkagi ei ole praktiliselt).
Ameeriklase kütusekulu pole küll nüüd kiita võrdlusobjekt, pealegi sa tead bensiini ja diisli keskmist kuluvahet ikka?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

7seater ehk seitsmekohalised autod (Galaxy- Alhambra- Sharan/Touran kõige levinumad), pole bussikolakas, kulu ja mõõdud on täitsa normaalse auto omad. Ainult et noh, kui 7 istet on kõik kasutuses, siis pagasiruumi ikkagi ei ole praktiliselt).

Ameeriklase kütusekulu pole küll nüüd kiita võrdlusobjekt, pealegi sa tead bensiini ja diisli keskmist kuluvahet ikka?

Ei, ei tea. Mis kuluvahet?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
helevalge

7 istmelised sobivad hästi. Voyager võtab lõputult kütust tõesti. Aga samas on ka 7 kohalisi 1.4 TSI mootoriga bensukaid, mis toimivad, kiirendavad ja kütusekulu on madal.Kui pagasit pole kuhugile panna siis võtad keskelt ühe istme näiteks ajutiselt välja.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Või panna katusele relsid ja katuseboksi kinnitused- kui tõesti on reis seitsme matsi ja kodinatega, siis tuleb panna katuseboks, või võtta järelkäru.
Tavaliselt on nii, et sama kubatuuriga bensiin võtab u 3l rohkem kütet kui diisel (ei kehti õmblusmasinamootoriga autodele). Ja loomulikult oleneb kütusekulu väga palju sõidustiilist, kas rallid-pidurdad vaheldumisi või sõidad nii, et veeklaas armatuuril uppi ei lähe. Ameerika autod ei ole kunagi rõhunud ökonoomsusele.
Kuipalju võtab ja kui kallid on jupid, sõltub rangelt margist. 12a vanal Voyageril peaksid sa vahetama terve veermiku jne. Vs VW multivan jms. Seda, KAS on jupid kallid ja KAS on kütusekulu suur, saab vaadata ikka konkreetse auto pealt ka.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Vw multivane müüakse nagu kallima hinnaga, kui Voyageri. Ja vähe on neid nagu auto24.ee leida. Vōi ma ei oska otsida.
Üks tuttav küll kirus seda VW-t. Olla lagunenud kōvasti ja kogu aeg remonditöökojas istunud. Ostis mingi 5-7 aasta vanusena. Täpselt ei tea.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Pagasi mahtumine sõltub ju ka sellest, kui paljude kodinatega on harjutud reisima ja kuidas neid pakkima – kas igal reisijal on oma kõva ja kandiline kohver või on kamba peale kolm-neli spordikotti. Meie Sharanis on korra sõitnud seitse inimest kaheksa inimese viie päeva kodinatega, ilma katuseboksi või järelkäruta – ise ka imestasin, kui suureks see pagasiruum tegelikult osutus. Suurema osa ajast sõidab siiski viiekohalisena.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ameeriklase kütusekulu pole küll nüüd kiita võrdlusobjekt, pealegi sa tead bensiini ja diisli keskmist kuluvahet ikka?

“Chrysler Voyager” aka “Lancia Voyager” on sama palju ameeriklane nagu mõni Ford. Need masinad ja diiselmootorid on itaalias kokku pandud ja diisliga pakutakse neid vist ainult Euroopa turule. Aga kütust võtab ta muidugi, auto kere on suur ja selle edasi liigutamiseks on vaja diislit rohkem ära põletada kui mõne vähema auto korral.

Sul on tõesti 5 last siis tõepoolest läheb voyageri tarvis, aga kui pigem aeg-ajalt on vaja teha reis 7-kohalise autoga et ämm peale võtta, siis sobib paremini misiganes 7 kohaline minibuss millele saab täiendava pagasi vedamiseks katusele panna suusaboksi. Seitsmekohaline Volkswagen Touran või Citroen C4 Picasso oleksid minu esimene eelistus. Või siis mõni maasturilaadne toode (kuigi maasturi aus kütusekulu kunagi liiga hea olla ei saa).

VW Multivan on igal juhul overkill, oma tegelike vajaduste suureks puhumine.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui pagasit pole kuhugile panna siis võtad keskelt ühe istme näiteks ajutiselt välja.

Suusaboks on üks hea leiutis mida paljud pole enda jaoks avastanud. Igapäevasteks sõitudeks jätad kuskile hoiuruumi, kui vaja teha mõni suurem reis, siis tõstad katusele.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Meil on VW Touran just “5 inimest ja vahel vaja ämm kaasa võtta” pere vajadusteks. Ruumi küllalt, väljast väike, seest paras suur. Tegime päris suurt eeltööd nende pereautode koha pealt, mees tahtis ka bussi, hakkan ma mingi Mersu Vito kolakaga lapsi kooli viima…

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Meil ongi mahtuniversaalide turg üsna niru. Kui alla 10k, siis vana heas korras Galaxyt ja Sharani annab otsida, nendel tuleb kütusekulu alla 10l. Siis suht vähe võtavad kütet ka Peugeot 807 ja Citroen C8 diislid. Eriti ei lagune, kui on kenasti hoitud. A noh, kõigi puhul on ost maitse asi, teabmis moodsad autod pole nad ükski. Edasi tulevad juba suuremad VW Multivan, Caravelle, Citroen Jumpy ja Peugeot Expert. Experdil tegelt on ka kütusekulu nt alla 10 maanteesõiduga pooleks. Ülejäänud on kõik juba kas kallimad ja suurema kütusekuluga. Teisalt peab ütlema, et suur, mugav ja vaikne mahtunivesaal või buss on kordades mõnusam ja praktilisem, kui keskmine universaalkerega auto.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Meil sünnib kohe kohe kolmas laps ja teema oli viimased pool aastat meil sp õhus.
Enne oli mul volvo xc90 ja abikaasal land cruiser.
Mees tahtis mb vianot, algul olin vastu. Ostis omale ära ja müüs oma vana auto maha. Mida aeg edasi, hakkasin ma mb kasutama. No see kui lükanduksed lükkad lihtsakt lahti küljele täies ulatuses, last vaja turvavarustusse panna + korralik sss turvavarustus võtab meeletult ruumi, suurem juba pubekas ja 185 pikk ja taga istudes olid tal põlved vastu esiistet.
Kuni sai selgeks, et mugavus ennekõike ja sai ka volvo viano vastu vahetatud.
Kütust võtavad sama palju umbes, kui eelmised, keskmine jääb 8 kanti.
Nii et jah, väga rahul 🤗

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

7 istmelised sobivad hästi. Voyager võtab lõputult kütust tõesti. Aga samas on ka 7 kohalisi 1.4 TSI mootoriga bensukaid, mis toimivad, kiirendavad ja kütusekulu on madal.

Ma olen sihukest hiljuti pidanud, 1.4 ja see volkkari TSI.
Vist ühe turboga ja Passati kere peal.
Tehasekulu pidi tehase andmetel olema 8L kandis, linnas sellist numbrit küll mitte kuidagi ei saanud, 10 oli norm. Kompu näitas vahel harva ka 7 või 8, kui foori taga ei passinud, aga täispaagi meetodil küttekulu mõõtmine seda näitu kahjuks ei kinnitanud.
Ehk siis kogu kompott valetas pisut elu ilusamaks. Maanteel ilmselt oleks asi tõesti ökom olnud, aga sinna ma selle autoga ei jõudnudki.

Seega, seal kus vaja, ehk linnas tööle-koju nad pole ikkagi suutnud mitte mingit revolutsiooni ühegi bensumootoriga teha. Isegi suur Boeing on ökonoomsem, kui arvestada, et 300 reisijat on keskmiselt peal ja 100 km peale võtab ainult 1000L kütust. (veganid nüüd minestage!)

30a tagasi sõitis kaheliitrine Ford Sierra linnas sama moodi mingi 10L sajale.

Kui rumal peab olema inimene, kes oma auto kompuutri kütusekulu näitu usub? (tegelane kell 12:01)
Põhimõtteliselt on sinna võimalik ka pool liitrit sajale kuvada….

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ameeriklase kütusekulu pole küll nüüd kiita võrdlusobjekt, pealegi sa tead bensiini ja diisli keskmist kuluvahet ikka?

“Chrysler Voyager” aka “Lancia Voyager” on sama palju ameeriklane nagu mõni Ford. Need masinad ja diiselmootorid on itaalias kokku pandud ja diisliga pakutakse neid vist ainult Euroopa turule. Aga kütust võtab ta muidugi, auto kere on suur ja selle edasi liigutamiseks on vaja diislit rohkem ära põletada kui mõne vähema auto korral.

Sul on tõesti 5 last siis tõepoolest läheb voyageri tarvis, aga kui pigem aeg-ajalt on vaja teha reis 7-kohalise autoga et ämm peale võtta, siis sobib paremini misiganes 7 kohaline minibuss millele saab täiendava pagasi vedamiseks katusele panna suusaboksi. Seitsmekohaline Volkswagen Touran või Citroen C4 Picasso oleksid minu esimene eelistus. Või siis mõni maasturilaadne toode (kuigi maasturi aus kütusekulu kunagi liiga hea olla ei saa).

VW Multivan on igal juhul overkill, oma tegelike vajaduste suureks puhumine.

Mul on teismelised lapsed ja virisevad iga asjaga. Viyageril oli istumisviis üleprahi. Said kōik kenasti oma kohtadele. Ei vingunud, et keegi kōrval laiutab aga kui proovisime ühte Ford Galaxyd siis vingusid, et keegi peab kogu aeg turnima üle teise rea istme taha pinkidele. Pagasiga vast saab ka kuidagi hakkama aga pole nende mudelitega pikamaa sōidu kogemust saanudkus kolmas kokkuklapitav istmerida. Kas seal on mōistlik istuda, kui mingi 400-500 km vaja reisi korral läbida? Piltideltautomüügi kuulutustelt jääb mulje nagu pōlved oleks jube kōrgel ja ei ole mugavad pehmed istmed.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Jah, Voyageril on istmete paigutus väga hea ja mugav on ta muidugi ka, pehme vedrustusega (sestap vt see veermiku vahetamise jutt) ja üleüldse tore sõita. Kui ei vaata kütusenäidikut ja remondiarveid.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui rumal peab olema inimene, kes oma auto kompuutri kütusekulu näitu usub? (tegelane kell 12:01)
Põhimõtteliselt on sinna võimalik ka pool liitrit sajale kuvada….

vähe sellest, ta uskus ka oma eelmise auto kütusekulu numbrit 😉

mulle xc90 omanikuna kõlab 8 l/100 km keskmise kuluna nagu kauneim muinasjutt. sellist kulu (mitte näitu) ei saavuta ma ka mitte maanteel, püsikiirusehoidjaga ja möödasõitudeta.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui rumal peab olema inimene, kes oma auto kompuutri kütusekulu näitu usub? (tegelane kell 12:01)

Põhimõtteliselt on sinna võimalik ka pool liitrit sajale kuvada….

vähe sellest, ta uskus ka oma eelmise auto kütusekulu numbrit 😉

mulle xc90 omanikuna kõlab 8 l/100 km keskmise kuluna nagu kauneim muinasjutt. sellist kulu (mitte näitu) ei saavuta ma ka mitte maanteel, püsikiirusehoidjaga ja möödasõitudeta.

Ehh 😃 ega jah, volvo xc90 tehti ju ainult ühe mootori ja ainult ühe kütuse valikuga 😂😂😂
Volvo oli tutikana ostetud meil ja see 9a mis minu käes oli, pidas ikka ülihästi vastu ja oli ikka väga öko auto mu jaoks. Eelnevalt oli audid peres ja siis olid küll tanklad ja remondi töökojad meie suured sõbrad.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

mulle xc90 omanikuna kõlab 8 l/100 km keskmise kuluna nagu kauneim muinasjutt. sellist kulu (mitte näitu) ei saavuta ma ka mitte maanteel, püsikiirusehoidjaga ja möödasõitudeta.

Keskimine 8L kahtlane aga maanteel võib see auto ju alla kaheksa isegi vabalt sõita. Kuna tegu pole autofoorumiga, siis mootori tüüpi põhimõtteliselt ei mainita…:) (XC90 on igasuguste mootoritega ju olemas; AGA mitte perekoolika jaoks)

Püsikas vajutab gaasi pisut vähem, kui sa jalaga seda teed, seega, vist on natukene ökom optsioon.
Sest ta on lõppude lõpuks arvuti.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui rumal peab olema inimene, kes oma auto kompuutri kütusekulu näitu usub? (tegelane kell 12:01)

Põhimõtteliselt on sinna võimalik ka pool liitrit sajale kuvada….

vähe sellest, ta uskus ka oma eelmise auto kütusekulu numbrit 😉

mulle xc90 omanikuna kõlab 8 l/100 km keskmise kuluna nagu kauneim muinasjutt. sellist kulu (mitte näitu) ei saavuta ma ka mitte maanteel, püsikiirusehoidjaga ja möödasõitudeta.

Ehh 😃 ega jah, volvo xc90 tehti ju ainult ühe mootori ja ainult ühe kütuse valikuga 😂😂😂

kui me räägime pideva neliveoga suurest maasturist, siis kütus ja mootorimaht/võimsus ei mängi kuskilt maalt enam nii suurt rolli.

kui sa sõitsid 9 aastat ja ostsid uuena, siis selle generatsiooni autodel ei olnud ühelgi mudelil isegi mitte tehaseandmetes kütusekulu 8/100.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui rumal peab olema inimene, kes oma auto kompuutri kütusekulu näitu usub? (tegelane kell 12:01)

Põhimõtteliselt on sinna võimalik ka pool liitrit sajale kuvada….

vähe sellest, ta uskus ka oma eelmise auto kütusekulu numbrit 😉

mulle xc90 omanikuna kõlab 8 l/100 km keskmise kuluna nagu kauneim muinasjutt. sellist kulu (mitte näitu) ei saavuta ma ka mitte maanteel, püsikiirusehoidjaga ja möödasõitudeta.

Ehh 😃 ega jah, volvo xc90 tehti ju ainult ühe mootori ja ainult ühe kütuse valikuga 😂😂😂

kui me räägime pideva neliveoga suurest maasturist, siis kütus ja mootorimaht/võimsus ei mängi kuskilt maalt enam nii suurt rolli.

kui sa sõitsid 9 aastat ja ostsid uuena, siis selle generatsiooni autodel ei olnud ühelgi mudelil isegi mitte tehaseandmetes kütusekulu 8/100.

Olgem ausad, mingist auto hinnast alates see kulu väga ei huvita, ehk kui sul on XC90 või LC siis tegelikult polegi vahet, palju võtab. Kõik võtab ära mis paaki paned ja nii ongi selle kuluga. Internetis muidugi hea udutada, et võttis “umbes kaheksa”.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui rumal peab olema inimene, kes oma auto kompuutri kütusekulu näitu usub? (tegelane kell 12:01)

Põhimõtteliselt on sinna võimalik ka pool liitrit sajale kuvada….

vähe sellest, ta uskus ka oma eelmise auto kütusekulu numbrit 😉

mulle xc90 omanikuna kõlab 8 l/100 km keskmise kuluna nagu kauneim muinasjutt. sellist kulu (mitte näitu) ei saavuta ma ka mitte maanteel, püsikiirusehoidjaga ja möödasõitudeta.

Ehh 😃 ega jah, volvo xc90 tehti ju ainult ühe mootori ja ainult ühe kütuse valikuga 😂😂😂

kui me räägime pideva neliveoga suurest maasturist, siis kütus ja mootorimaht/võimsus ei mängi kuskilt maalt enam nii suurt rolli.

kui sa sõitsid 9 aastat ja ostsid uuena, siis selle generatsiooni autodel ei olnud ühelgi mudelil isegi mitte tehaseandmetes kütusekulu 8/100.

Olgem ausad, mingist auto hinnast alates see kulu väga ei huvita, ehk kui sul on XC90 või LC siis tegelikult polegi vahet, palju võtab. Kõik võtab ära mis paaki paned ja nii ongi selle kuluga. Internetis muidugi hea udutada, et võttis “umbes kaheksa”.

tõsi, volvo maasturi puhul on muud kulud nii suured, et kütuse osa muutub marginaalseks.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mitsubishi Outlander, endal 10a juba 7-kohaline ja väga rahul selle linnamaasturiga.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kommentaar eemaldatud.
Perekool.ee Foorumis on keelatud:
4.8 omavoliline kooskõlastamata reklaam.

Perekooli Moderaator

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kui rääkida 7-kohalistest mahtuniversaalidest, siis sõidumugavus on Voyageril väga hea. Mulle meeldis ka istmete paigutus, aga ülalpidamine on ka selle võrra kallim.
Voyager oli meil lühikest aega. Järgmisena ostsime Galaxy ja selle juurde oleme pidama jäänud. Kütusekulu u 8,5l/100 (enamus linnasõit ja lühikesed otsad) ning siiani on mõistlikult lagunenud ja pole midagi hullu olnud. Remont ja jupid normaalse hinnaga.
Mehel oli tööautoks Renault Traffic ja no nii jäik ja nii suure müraga salongis polnud võimalik harjuda.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mina kiidan Toyota Corolla Versot, kütusekulu väike ja Toyota tubli ja töökindel tegelane.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mul on olnud Voyager. Mugav sõita, istmepaigutus väga hea, aga kütust võttis meeletult ja parandada oli kallis.

Toyotasid on meie peres mitmeid olnud ja väga kiidan. Vastupidavad autod, kütusekulu on samuti mõistlik.

Kui rahakott puuga seljas ei ole, ei ostaks ma ainult sellepärast seitsmekohalist autot, et korra-kaks aastas vanemaid koos oma perega sõidutada. Kokkuhoitud raha arvelt võite neiks kaheks korraks vanematele limusiini tellida ja jääb veel ülegi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui rääkida 7-kohalistest mahtuniversaalidest, siis sõidumugavus on Voyageril väga hea. Mulle meeldis ka istmete paigutus, aga ülalpidamine on ka selle võrra kallim.

Voyager oli meil lühikest aega. Järgmisena ostsime Galaxy ja selle juurde oleme pidama jäänud. Kütusekulu u 8,5l/100 (enamus linnasõit ja lühikesed otsad) ning siiani on mõistlikult lagunenud ja pole midagi hullu olnud. Remont ja jupid normaalse hinnaga.

Mehel oli tööautoks Renault Traffic ja no nii jäik ja nii suure müraga salongis polnud võimalik harjuda.

Onsiis tōesti ülalpidamiskulud Voyageril kallimad, kui Galaxyl vōi Sharanil? Autofoorumis lugesin, et jupid samade hindedga peaaegu. Mōnele detailile vōib probleeme tekkida, et vaja Ameerikast tuua. Kas nendele, mis Itaalias tehtud ka peab mingeid juppe siis Ameerikast tellima?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Chrysler Voyager on tegelikult juba head aastad Lancia Voyager, kui otsid juppe.
Pean ausalt tunnistama, uue auto omanikuna pole jupimajandusega kursis.

Veel: kui on vajadus mitme-setme turvatooli järele, siis on hea, kui keskmises reas on kolm täismõõdus istet kolme kolmepunktivööga. Kõige taha ei saa nagunii panna turvatoole ja ees pole nii turvaline. Galaxy&sharan&Alhambra on selle osas ka head (Voyageril on ka head suured istmed, millesse igaühesse saab panna turvatooli).

Voyageril on juurdepääs kolmandale stmereale konkurentsitult kõige parem, mõned libiseva tagauksega 7seaterid saavad veel plusspunkte. Ülejäänutel peab teise rea istmeid eest ära tõstma, seega on sinna taha ja sealt välja ronimine üliebamugav. (Lahendus on, et kui tagareas istub 1 laps, saab ta sisse ja välja ronida pagasniku kaudu, see neile hirmsasti meeldis 🙂 )

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Chrysler Voyager on tegelikult juba head aastad Lancia Voyager, kui otsid juppe.

Dodge Caravan samuti.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Meil on üheksakohaline Ford Tourneo Custom, viimane kütusekulu oli näidiku järgi 7,7 sajale, arvutuste järgi 8,9 – mis on ikkagi väiksem kui need 12-15/100 maasturid. Sõita on väga mugav nii juhiistmel kui ka kolmandas reas, eriti kui keskmisest reast üks koht välja võtta (mida enamikul neist B-kat bussidest teha ei saa); kõigil on piisavalt ruumi nii pea kui ka jalgade jaoks. Vaade on suurepärane, st liiklus on kenasti näha. Linnas külgboksi parkimine on vast kõige keerulisem aspekt.

Kui vahepeal perega maeimäletamillises seitsmekohalises juhtusime sõitma, oli küll hea tunne, et tegime bussi ostes õige valiku.

Aga see maksab muidugi vähemalt 16k, st teemaalgataja jaoks läheb suts kalliks.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 48 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Tahaks perebussi