Esileht Ajaviite- ja muud jutud Tahaks perebussi

Näitan 18 postitust - vahemik 31 kuni 48 (kokku 48 )

Teema: Tahaks perebussi

Postitas:
Kägu

Meil on üheksakohaline Ford Tourneo Custom, viimane kütusekulu oli näidiku järgi 7,7 sajale, arvutuste järgi 8,9 – mis on ikkagi väiksem kui need 12-15/100 maasturid. Sõita on väga mugav nii juhiistmel kui ka kolmandas reas, eriti kui keskmisest reast üks koht välja võtta (mida enamikul neist B-kat bussidest teha ei saa); kõigil on piisavalt ruumi nii pea kui ka jalgade jaoks. Vaade on suurepärane, st liiklus on kenasti näha. Linnas külgboksi parkimine on vast kõige keerulisem aspekt.

Kui vahepeal perega maeimäletamillises seitsmekohalises juhtusime sõitma, oli küll hea tunne, et tegime bussi ostes õige valiku.

Aga see maksab muidugi vähemalt 16k, st teemaalgataja jaoks läheb suts kalliks.

See tudub tōesti väga mugav aga liiga suur. Sellega peaks siis mingit tööd vōi teenust veel osutama, et üleval pidada.
Kas teil on siis mingi hübriid, et nii vähe kütust tarbib?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mina kiidan Toyota Corolla Versot, kütusekulu väike ja Toyota tubli ja töökindel tegelane.

no verso tagumisse ritta saab istuma panna vaid koolieelikuid 😀

Please wait...
Postitas:
Kägu

no verso tagumisse ritta saab istuma panna vaid koolieelikuid 😀

90% neist 7seateritest, mis on tavalise auto põhja peale tehtud, kehtib sama, taga saavad istuda ainult lapsed ja need istmed on äärmiselt ebamugavad “klapptoolid” (nagu öeldud, sinna tegelikult turvatooli panna ei tohi ka, aga üle 160cm inimene sinna lihtsalt ei mahu ära), lisaks on pakiruum olematu (Nissan Qashqai on viiekohalisena väga hea auto, aga 7 kohta, no ei pressi sinna mugavalt ära! kõik muud mida vaatasime, on täpselt sama lugu). Sharan jt on natuke suuremad, bussid on veel suuremad, kui ikka pidevalt on vaja 7-8 kohta, siis alla bussi ei mängi välja.
Aga paljudes peredes on kaks autot ja terve pere sõidab väga harva kuhugi täies koosseisus, siis saabki vahel käia kas kahe autoga või rentida bussi kasvõi, ei pea selleks pidevalt bussiga ringi sõitma.
Galaxy/SharanAAlhambra/Zafira/ Touran, neil kõikidel on ka kolmandas reas TÄISmõõdus kolmepunktivööga istmed, on seitse kohta, mis sobivad täiskasvanud inimesele (no jalaruum… ütleme kolmandas reas sõidavad lühikeste jalgadega inimesed! 🙂 )

Kui pagasit pole kuhugile panna siis võtad keskelt ühe istme näiteks ajutiselt välja.

Ma tean, sa oled tegelikult väga asjalik ja loogiline inimene, aga see oli tore seletus- kui on vaja 7 inimest viia ja kottide jaoks on autos liiga vähe ruumi, võta 1 iste välja ja ruumi saab kohe rohkem 😀 kuhu seitsmes mats pannakse, katusele?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ma tean, sa oled tegelikult väga asjalik ja loogiline inimene, aga see oli tore seletus- kui on vaja 7 inimest viia ja kottide jaoks on vähe ruumi, võta 1 iste välja ja ruumi saab kohe rohkem 😀 kuhu seitsmes mats pannakse, katusele?

Aga sa ei saanud aru, et inimene mõtles seda, et osades autodes on istmetega varieerimise võimalusi rohkem kui teistes ja juhul kui sul pole 7 kohta kasutuses, sa saad istmeid erinevalt kombineerida ja üleliigsed istmed ajutiselt välja võtta, et need ka kokku klapituna seal ruumi ei raiskaks.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

nagu öeldud, sinna tegelikult turvatooli panna ei tohi ka

Palun üks näide, millise auto millisele 7-kohalisele mudelile ei tohi panna turvatooli kõige tagumisse ritta?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui kolmandas reas ei ole täismõõdus istet, ei ole seal Isofixi ega turvakinnitust (top-tether) ega mõnedel mudelitel pole ka kolmepunktivööd, turvavöö tuleb laest. Üksikutel on seal taga mingit külje airbagi ja kui keegi tagant sisse sõidab, on seal väga vähe ruumi, enne kui teise auto nina on tagumiste toolide juures väljas. Lastele on kõige paremad keskmine istmerida ja kesmine koht, mis on kõikidest kokkupõrkepunktidest kõige kaugemal.

Citröen Grand Picasso c4:

Vaata, kustkohast tuleb turvavöö ja võta arvesse, et seal pole turvakinnitust ega isofixi. Kuidas sa väikelapse tooli sinna kinnitaksid?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui kolmandas reas ei ole täismõõdus istet, ei ole seal Isofixi ega turvakinnitust (top-tether) ega mõnedel mudelitel pole ka kolmepunktivööd, turvavöö tuleb laest. Üksikutel on seal taga mingit külje airbagi ja kui keegi tagant sisse sõidab, on seal väga vähe ruumi, enne kui teise auto nina on tagumiste toolide juures väljas. Lastele on kõige paremad keskmine istmerida ja kesmine koht, mis on kõikidest kokkupõrkepunktidest kõige kaugemal.

Aina põnevamaks läheb. Ütle nüüd üks mudel (jättes enne 2000. aastat toodetud uunikumid välja), kus kolmandas reas pole kolmepunktivöösid, või tuleb kolmanda rea turvarihm laest?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

See pilt oli 2016.a autost muide. Mida sa hüppad võõras teemas?

https://www.consumerreports.org/cro/2012/02/the-safety-of-third-row-seats/index.htm

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui sina tead ühte prantslast, siis mina tean hulgaliselt teisi näiteid (kõik seitsmekohalised):

VW Touran – alates 2016 isofix istmed kolmandas reas
Opel Zafira – ei tule turvarihmad laest
Volvo XC90 – ei tule turvarihmad laest
Ford S-max – ei tule turvarihmad laest
Ford C-max – ei tule turvarihmad laest
Toyota Land Cruriser – ei tule turvarihmad laest
Audi Q7 – ei tule turvarihmad laest
BMW X5 – ei tule turvarihmad laest

Ning tagant otsasõidust on endiselt kaugelt ohtlikum laupkokkupõrge, mille puhul on endiselt kõige turvalisem istuda viimases reas.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

See pilt oli 2016.a autost muide. Mida sa hüppad?

https://www.consumerreports.org/cro/2012/02/the-safety-of-third-row-seats/index.htm

Volvo XC90 – ei tule turvarihmad laest

Ja võta ja loe nüüd sellesama Volvo kasutusjuhendit lk 86 KAS tootja lubab universaalset lasteistet kolmandasse ritta või mitte!

Lehekülg 86 räägib ainult i-Size kinnitusega turvatoolidest. Kas sa üldse tead, misasi see on? Sa pead lugema varasemaid lehekülgi ka, näiteks lk 78!!!!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ja võta ja loe nüüd sellesama Volvo kasutusjuhendit lk 86 KAS tootja lubab universaalset lasteistet kolmandasse ritta või mitte!

ole hea, loe nüüd ise kõik turvavarustust puudutavad leheküljed kenasti läbi. ausalt, piinlik peaks olema sellist jama kirjutada.

edit: sry, keegi jõudis ette juba senikaua kui ma lugesin, aga mõte jääb samaks.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Tõutäkk

Keegi pole maininud Kia Carnivali.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Eh, saa siis nüüd aru … Igasugu turvatooliteemades tehakse üksteise võidu selgeks, kuidas turvatoolil peavad kindlasti olema Isofix-kinnitused ja laps peab võimalikult kaua sõitma selg sõidusuunas, muidu oled süüdimatu ja vastutustundetu ja mida kõike veel. Siin teemas aga pole see järsku üldse oluline. Olge siis vähemalt järjekindlad 🙂

Selgituseks: need universaalsed lasteistmed, mida saab paigaldada kolmandasse istmeritta, on just nimelt need ilma Isofixita, ainult turvavööga kinnitatavad, mis turvatooliteemades on paha-paha valik.

Teemasse ka.
Meil oli VW Transporter, mille keskmises reas oli kolmese istme asemel kahekohaline iste ja ees kõrvalistujale üksik iste, mis muidu oli vist mõeldud Multivanile. Taga oli kolmene iste, mille kõik kohad olid täismõõtmetes, aga keskmisel kohal paraku vaid kahe punkti turvavöö. Turvatoolid paigutasime nii, et üks oli keskmises reas ja kaks tagumises reas äärmistel kohtadel. Tagumise rea keskmisel kohal sõitsid näiteks kahe noorima kaisukad, kenasti turvavööga kinnitatult 🙂
Mugav oli see, et bussis mahtus liikuma: sai mugavalt lapsi toolidesse kinnitada. Pagasiruumiga polnud ka probleemi: näiteks suur lapsevanker mahtus kokku panemata kujul tagaluugist sisse.
Kütusekulu ei mäleta, aga mäletan, et see oli väiksem kui bensiinimootori ja automaatkastiga Golfil, mis oli meil enne seda bussi. Buss oli manuaalkastiga turbodiisel.
Mingit mugavusvarustust polnud ja hind oli ka vastav. Aga istmed olid mugavad ja ruumi palju.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Vaatasin neid transportereid. Need on ju ilma salongi akendeta! Sōidad nagu veneaegses uaziku kongis. Prrrr!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Vaatasin neid transportereid. Need on ju ilma salongi akendeta! Sōidad nagu veneaegses uaziku kongis. Prrrr!

Ei, miks ilma akendeta? Akendega variant on ka täiesti olemas.
Transporteri, Caravelle’i ja Multivani kere peaks tegelikult olema sama. Erinevad nad sisustuse poolest.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

VW id-buzz tuleb varsti, ma plaanin osta.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Vaata, kustkohast tuleb turvavöö ja võta arvesse, et seal pole turvakinnitust ega isofixi. Kuidas sa väikelapse tooli sinna kinnitaksid?

Hm? Mul on väikelapse turvatool teise rea keskmises, kuhu tuleb turvarihm laest, miks see peaks TOOLI kinnitamist rohkem takistama kui täiskasvanu kinnitamist? Ma saaks aru, kui laps seal ainult istumisaluse peal oleks.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Meil on üheksakohaline Ford Tourneo Custom, viimane kütusekulu oli näidiku järgi 7,7 sajale, arvutuste järgi 8,9 – mis on ikkagi väiksem kui need 12-15/100 maasturid. Sõita on väga mugav nii juhiistmel kui ka kolmandas reas, eriti kui keskmisest reast üks koht välja võtta (mida enamikul neist B-kat bussidest teha ei saa); kõigil on piisavalt ruumi nii pea kui ka jalgade jaoks. Vaade on suurepärane, st liiklus on kenasti näha. Linnas külgboksi parkimine on vast kõige keerulisem aspekt.

Kui vahepeal perega maeimäletamillises seitsmekohalises juhtusime sõitma, oli küll hea tunne, et tegime bussi ostes õige valiku.

Aga see maksab muidugi vähemalt 16k, st teemaalgataja jaoks läheb suts kalliks.

See tudub tōesti väga mugav aga liiga suur. Sellega peaks siis mingit tööd vōi teenust veel osutama, et üleval pidada.

Kas teil on siis mingi hübriid, et nii vähe kütust tarbib?

Ei, kõige tavalisem, aga loomulikult tarbib diislit, mitte bensiini (sellises mõõdus bensiinisõidukeid vist ei olegi?). Ja manuaalkäigukastiga.

Vt performance specs https://www.auto-data.net/en/ford-tourneo-custom-l2-2.2-duratorq-tdci-125hp-33533 (vanem mudel, 125 hj), teisi variante näeb https://www.auto-data.net/en/ford-tourneo-custom-model-2469. (Liida neile näitajatele muidugi autotootjate optimismikoefitsient juurde, aga koos sellegagi on väga ok.)

Tutikat me ei raatsinud osta, mis on veidi kätte maksnud, st ootamatuid lisakulutusi tekitanud (peamiselt elektroonikaga seotud jamad), aga mitte märkimisväärselt.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Näitan 18 postitust - vahemik 31 kuni 48 (kokku 48 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Tahaks perebussi