Esileht Koolilaps tähelepanu harjutavad ülesanded

Näitan 26 postitust - vahemik 1 kuni 26 (kokku 26 )

Teema: tähelepanu harjutavad ülesanded

Postitas:

Sooviksin õpetada last paremini mõtlema, aga ei tea eriti selliseid ülesandeid. U selliseid, ettradil istus 4 lindu, jahimees laskis ühe maha, palju alles jäi. Laps on 8-aastane ja ei tahaks konkreetselt seda ülesannet kasutada, ega ka nii, et poiss viskas kiviga ühe maha vms aga ülesande mõttes midagi sellist. Äkki on selleks isegi kirjandust?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 07.02 14:04; 07.02 16:41; 07.02 16:47; 07.02 16:55; 07.02 17:39; 07.02 18:18; 07.02 19:34; 07.02 23:06; 08.02 11:40; 08.02 12:43; 09.02 22:53; 14.02 13:56; 16.02 14:54;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Raamatupoes on olemas ju loogikaülesannete raamatud! Mine osta talle raamat ja hakake lahendama! Edu!

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

hmmm. miks peaks keegi kedagi tapma või loopima, väga kummaline loogika.
ikka läbi hoolivuse ja sõpruse, jagamise ja koostöö tehakse selliseid ülesandeid.
raamatupoed on selliste harjutustega töövihikuid täis minu meelest, enamus küll suunitlusega juba kooliks ettevalmistuseks.

a la emal oli viis kommi, ta andis neist neli Marile – mitu kommi jäi emale? kirjuta võrdus ja vastus.
Antsul oli kümme õuna, ta kinkis neist pooled sõbrale, mitu õuna jäi Antsule.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Need eelmise käo toodud näited on ju arvutus-, mitte loogikaülesanded. Traadil istuvate lindude ülesande mõte peaks olema mitte arvutamine, vaid selle taipamine, et ülejäänud linnud ei jäänud edasi istuma, vaid lendasid paugu peale laiali.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 07.02 14:42; 08.02 11:54; 10.02 08:03;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sooviksin õpetada last paremini mõtlema, aga ei tea eriti selliseid ülesandeid. U selliseid, ettradil istus 4 lindu, jahimees laskis ühe maha, palju alles jäi. Laps on 8-aastane ja ei tahaks konkreetselt seda ülesannet kasutada, ega ka nii, et poiss viskas kiviga ühe maha vms aga ülesande mõttes midagi sellist. Äkki on selleks isegi kirjandust?

Küllike Kutimets “Väikesele Nuputajale” Väga hea raamat laps kasvab koos raamaruga, esimesed ülesanded on lasteaialapsele ja suuremad ikka korrutamisega/jagamisega ülesanded.
Tallinnas on täiesti ju koolid olemas, kus õppida ei anta. Mina seda väga õigeks ei pea, kuna keele õppimisel tuleks ikka sõnad õppida ja seda koolis kuidagi ei jõua, matas tuleks ikka kinnistada seda mida õpetaja koolis rääkis, kas said ikka korralikult aru jne teistes õppeainetes. Mida laps teeb kui ta u kelle 2 koju jõuab, mängibki nutiseadmes ennast zombiks, kindlasti seda õigeks ei pea. Kõigil polegi ju raha et laps trenni ja huvialaringidesse panna või lapsel pole huvi millegi vastu. Tallinna linn tõmbas ka sellest aastast linna toetuse laste huvialaringidelt vähemaks.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 07.02 15:01; 07.02 19:17;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Raamatupoes on olemas ju loogikaülesannete raamatud! Mine osta talle raamat ja hakake lahendama! Edu!

aitäh, lähen tutvun. Hea mõte, vaatan ka raamatukogust.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 07.02 14:04; 07.02 16:41; 07.02 16:47; 07.02 16:55; 07.02 17:39; 07.02 18:18; 07.02 19:34; 07.02 23:06; 08.02 11:40; 08.02 12:43; 09.02 22:53; 14.02 13:56; 16.02 14:54;
To report this post you need to login first.
Postitas:

hmmm. miks peaks keegi kedagi tapma või loopima, väga kummaline loogika.
ikka läbi hoolivuse ja sõpruse, jagamise ja koostöö tehakse selliseid ülesandeid.
raamatupoed on selliste harjutustega töövihikuid täis minu meelest, enamus küll suunitlusega juba kooliks ettevalmistuseks.

a la emal oli viis kommi, ta andis neist neli Marile – mitu kommi jäi emale? kirjuta võrdus ja vastus.
Antsul oli kümme õuna, ta kinkis neist pooled sõbrale, mitu õuna jäi Antsule.

Minu ülesande mõte seisab ju selles, et ega siin ju ei lahutatud midagi, vastus on – mitte kedagi ei jäänud traadile alles, teised lendasid minema. Ei peagi kedagi tapma, selle pärast ma seda lapsele lahendamiseks ei saagi tuua. Lihtsalt tõin näiteks, mida ma silmas pean. Kiiksuga küsimusi siis. Neid harilikke võin ma isegi koostada 🙂

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 07.02 14:04; 07.02 16:41; 07.02 16:47; 07.02 16:55; 07.02 17:39; 07.02 18:18; 07.02 19:34; 07.02 23:06; 08.02 11:40; 08.02 12:43; 09.02 22:53; 14.02 13:56; 16.02 14:54;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Need eelmise käo toodud näited on ju arvutus-, mitte loogikaülesanded. Traadil istuvate lindude ülesande mõte peaks olema mitte arvutamine, vaid selle taipamine, et ülejäänud linnud ei jäänud edasi istuma, vaid lendasid paugu peale laiali.

justnimelt, ja seda ma tean ka – Pandi põlema 7 küünalt, kaks puhuti ära. Mitu küünalt jäi järele?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 07.02 14:04; 07.02 16:41; 07.02 16:47; 07.02 16:55; 07.02 17:39; 07.02 18:18; 07.02 19:34; 07.02 23:06; 08.02 11:40; 08.02 12:43; 09.02 22:53; 14.02 13:56; 16.02 14:54;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sooviksin õpetada last paremini mõtlema, aga ei tea eriti selliseid ülesandeid. U selliseid, ettradil istus 4 lindu, jahimees laskis ühe maha, palju alles jäi. Laps on 8-aastane ja ei tahaks konkreetselt seda ülesannet kasutada, ega ka nii, et poiss viskas kiviga ühe maha vms aga ülesande mõttes midagi sellist. Äkki on selleks isegi kirjandust?

Küllike Kutimets “Väikesele Nuputajale” Väga hea raamat laps kasvab koos raamaruga, esimesed ülesanded on lasteaialapsele ja suuremad ikka korrutamisega/jagamisega ülesanded.
Tallinnas on täiesti ju koolid olemas, kus õppida ei anta. Mina seda väga õigeks ei pea, kuna keele õppimisel tuleks ikka sõnad õppida ja seda koolis kuidagi ei jõua, matas tuleks ikka kinnistada seda mida õpetaja koolis rääkis, kas said ikka korralikult aru jne teistes õppeainetes. Mida laps teeb kui ta u kelle 2 koju jõuab, mängibki nutiseadmes ennast zombiks, kindlasti seda õigeks ei pea. Kõigil polegi ju raha et laps trenni ja huvialaringidesse panna või lapsel pole huvi millegi vastu. Tallinna linn tõmbas ka sellest aastast linna toetuse laste huvialaringidelt vähemaks.

Kui Waldorf-kooli on silmas peetud, siis seal olenevad tulemused õpetajatest. Mõnel juhul vist tõesti ei saa lapsed puile ega maile, aga kui kool õigesti töötaks, siis ma ise oleksin küll selle kooli poolt. Mul on vähe kokkupuuteid olnud, küsisin vaid kord, et mis siis tehakse, kui keegi matemaatikatunnis korda rikub ja ei lase teistel kuulata. Kohe läheb ukse taha, ütles laps 🙂 Ärge nüüd hakake rida ajama, kus ja kes 🙂 Waldorf-kooli on raske õpetajaid saada ja ka minu nimetatud kool vist läks hiljem üle tavakooliks. Teisalt tean ka selle kooli lõpetanud lapsi, kes on edukad ja kõigega hakkama saanud.
Nutiseadmes istumine on teema, mille vilju alles hakkame nägema, see on väga valus teema. Kui raha lubab, siis poisse aitab veidi mõne lego ostmine, meil pani poiss üht suurt lennukit paar nädalat kokku ja oli sel ajal täiesti vaba kõigist ‘seadmetest’.
Kui saab suunata raamatuid lugema, on ka hea, õhtul lugeda ise ette ja päeval loeb edasi. Meil on nii toiminud – kui on hea raamat, siis ei protesti, kui i-padi käest ära võtad.
‘Väikesele nuputajale’- vaatasin, poodidest on läbi müüdud, panen Raamatuvahetusse ootejärjekorda.
Ma tänan!

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 07.02 14:04; 07.02 16:41; 07.02 16:47; 07.02 16:55; 07.02 17:39; 07.02 18:18; 07.02 19:34; 07.02 23:06; 08.02 11:40; 08.02 12:43; 09.02 22:53; 14.02 13:56; 16.02 14:54;
To report this post you need to login first.
Postitas:

kas on vaja ülesandeid loogika, tähelepanu või arvutamise kohta`?
tähelepanu jaoks on hea harjutus, et ütled 7 sõna ja lased lapsel kirja panna need, mis meelde jäid. või ütled 3 arvu ja las ütleb järgi need.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

kas on vaja ülesandeid loogika, tähelepanu või arvutamise kohta`?
tähelepanu jaoks on hea harjutus, et ütled 7 sõna ja lased lapsel kirja panna need, mis meelde jäid. või ütled 3 arvu ja las ütleb järgi need.

jah, see on ka võimalus, aga tahaks midagi haaravamat. Seda mängu teeb ta mulle ise, paneb 7 asja lauale, katab linaga, seal all võtab ühe ära ja kui lina ära võtab, üean ma ütlema, mis on puudu. Pean ütlema, et ma ei hiilga selles mängus, eriti kui asjad muudavad kohta. Nutikaid küsimusi tahaks, nt seline: Panen riiulisse raamatu I ja II köite, kõrvuti, nagu ikka. I köide on 150 lk, II 130. Raamatukoi hakkab närima I köite esimesest leheküljest peale ja närib korralikult kuni II köite viimse lk-ni välja. Mitu lehekülge raamatukoi kokku läbi näris?? Mis oleks vastus?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 07.02 14:04; 07.02 16:41; 07.02 16:47; 07.02 16:55; 07.02 17:39; 07.02 18:18; 07.02 19:34; 07.02 23:06; 08.02 11:40; 08.02 12:43; 09.02 22:53; 14.02 13:56; 16.02 14:54;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sooviksin õpetada last paremini mõtlema, aga ei tea eriti selliseid ülesandeid. U selliseid, ettradil istus 4 lindu, jahimees laskis ühe maha, palju alles jäi. Laps on 8-aastane ja ei tahaks konkreetselt seda ülesannet kasutada, ega ka nii, et poiss viskas kiviga ühe maha vms aga ülesande mõttes midagi sellist. Äkki on selleks isegi kirjandust?

Küllike Kutimets “Väikesele Nuputajale” Väga hea raamat laps kasvab koos raamaruga, esimesed ülesanded on lasteaialapsele ja suuremad ikka korrutamisega/jagamisega ülesanded.
Tallinnas on täiesti ju koolid olemas, kus õppida ei anta. Mina seda väga õigeks ei pea, kuna keele õppimisel tuleks ikka sõnad õppida ja seda koolis kuidagi ei jõua, matas tuleks ikka kinnistada seda mida õpetaja koolis rääkis, kas said ikka korralikult aru jne teistes õppeainetes. Mida laps teeb kui ta u kelle 2 koju jõuab, mängibki nutiseadmes ennast zombiks, kindlasti seda õigeks ei pea. Kõigil polegi ju raha et laps trenni ja huvialaringidesse panna või lapsel pole huvi millegi vastu. Tallinna linn tõmbas ka sellest aastast linna toetuse laste huvialaringidelt vähemaks.

Kui Waldorf-kooli on silmas peetud, siis seal olenevad tulemused õpetajatest. Mõnel juhul vist tõesti ei saa lapsed puile ega maile, aga kui kool õigesti töötaks, siis ma ise oleksin küll selle kooli poolt. Mul on vähe kokkupuuteid olnud, küsisin vaid kord, et mis siis tehakse, kui keegi matemaatikatunnis korda rikub ja ei lase teistel kuulata. Kohe läheb ukse taha, ütles laps ???? Ärge nüüd hakake rida ajama, kus ja kes ???? Waldorf-kooli on raske õpetajaid saada ja ka minu nimetatud kool vist läks hiljem üle tavakooliks. Teisalt tean ka selle kooli lõpetanud lapsi, kes on edukad ja kõigega hakkama saanud.
Nutiseadmes istumine on teema, mille vilju alles hakkame nägema, see on väga valus teema. Kui raha lubab, siis poisse aitab veidi mõne lego ostmine, meil pani poiss üht suurt lennukit paar nädalat kokku ja oli sel ajal täiesti vaba kõigist ‘seadmetest’.
Kui saab suunata raamatuid lugema, on ka hea, õhtul lugeda ise ette ja päeval loeb edasi. Meil on nii toiminud – kui on hea raamat, siis ei protesti, kui i-padi käest ära võtad.
‘Väikesele nuputajale’- vaatasin, poodidest on läbi müüdud, panen Raamatuvahetusse ootejärjekorda.
Ma tänan!

Ei mõtle Waldorf kooli ikka tavalisi piirkonnakoole

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 07.02 15:01; 07.02 19:17;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Arvasin, et mingist klassist alates ikka antakse kodus midagi õppida. Minu lapselaps käib II klassis, ei ole kursis. Kui on oma lapsega tegemist, siis ma arvan ikka, et saab talle mingit tegevust anda, millegi peale suunata. Äkki teda huvitaks pildistamine, see on hea ja haarav tegevus, aparaadid pole ka enam väga kallid. Sealt võib välja kasvada eluaegne hobi.
Seda, et lapsel pole huvi millegi vastu, ei maksa arvata, võib ju ikka erinevaid asju proovida. Ja vaadata, mis paremini istub.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 07.02 14:04; 07.02 16:41; 07.02 16:47; 07.02 16:55; 07.02 17:39; 07.02 18:18; 07.02 19:34; 07.02 23:06; 08.02 11:40; 08.02 12:43; 09.02 22:53; 14.02 13:56; 16.02 14:54;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Trick questions, Tricky riddles

Sõber Google… 😀

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

kui lapsele pole sedaantud, siis harjutadessaadehk 10% parema tulemuse.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

kui lapsele pole sedaantud, siis harjutadessaadehk 10% parema tulemuse.

??Mida?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 07.02 14:04; 07.02 16:41; 07.02 16:47; 07.02 16:55; 07.02 17:39; 07.02 18:18; 07.02 19:34; 07.02 23:06; 08.02 11:40; 08.02 12:43; 09.02 22:53; 14.02 13:56; 16.02 14:54;
To report this post you need to login first.
Postitas:

kas on vaja ülesandeid loogika, tähelepanu või arvutamise kohta`?
tähelepanu jaoks on hea harjutus, et ütled 7 sõna ja lased lapsel kirja panna need, mis meelde jäid. või ütled 3 arvu ja las ütleb järgi need.

jah, see on ka võimalus, aga tahaks midagi haaravamat. Seda mängu teeb ta mulle ise, paneb 7 asja lauale, katab linaga, seal all võtab ühe ära ja kui lina ära võtab, üean ma ütlema, mis on puudu. Pean ütlema, et ma ei hiilga selles mängus, eriti kui asjad muudavad kohta. Nutikaid küsimusi tahaks, nt seline: Panen riiulisse raamatu I ja II köite, kõrvuti, nagu ikka. I köide on 150 lk, II 130. Raamatukoi hakkab närima I köite esimesest leheküljest peale ja närib korralikult kuni II köite viimse lk-ni välja. Mitu lehekülge raamatukoi kokku läbi näris?? Mis oleks vastus?

see ei ole ei mälu /mitu arvu meeles on/, tähelepanu ega ka puhas loogika, mida ma silmas pean, arvutamisoskus ammugi mitte. Nipiga küsimused vast oleks kõige õigem öelda. Guugeldamine vast aitaks jah, aga seda ingliskeelset kohta vaatasin, ma kahjuks ei mõista nii palju keelt, et sealt palju abi saada. Mõningal määral vast jah. Kas keegi raamatukoi küsimusele vastab?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 07.02 14:04; 07.02 16:41; 07.02 16:47; 07.02 16:55; 07.02 17:39; 07.02 18:18; 07.02 19:34; 07.02 23:06; 08.02 11:40; 08.02 12:43; 09.02 22:53; 14.02 13:56; 16.02 14:54;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Raamatukoi küsimuse sõnastus ei ole päris täpne.
Kas koi hakkas järama I köite esikaane ja esimese lehe vahelt ning lõpetas II köite viimase lehe ja tagakaane vahel? Sellisel juhul ei närinud koi läbi mite ühtegi lehte, vaid ainult kaks kaant.
Kui koi näris ikkagi läbi esimese lehekülje (tegelikult esimese lehe, sest ainult ühte lehekülge ei saa ju läbi närida) ja lõpetas II köite viimase lehe närimisega, siis pidi ta alustama I köite 1. ja 2. lehe vahelt ning lõpetama II köite viimase ja eelviimase lehe vahel – seega kaks lehte (ja neli lehekülge).

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 07.02 14:42; 08.02 11:54; 10.02 08:03;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Raamatukoi küsimuse sõnastus ei ole päris täpne.
Kas koi hakkas järama I köite esikaane ja esimese lehe vahelt ning lõpetas II köite viimase lehe ja tagakaane vahel? Sellisel juhul ei närinud koi läbi mite ühtegi lehte, vaid ainult kaks kaant.
Kui koi näris ikkagi läbi esimese lehekülje (tegelikult esimese lehe, sest ainult ühte lehekülge ei saa ju läbi närida) ja lõpetas II köite viimase lehe närimisega, siis pidi ta alustama I köite 1. ja 2. lehe vahelt ning lõpetama II köite viimase ja eelviimase lehe vahel – seega kaks lehte (ja neli lehekülge).

🙂 kui ma oleksin žüriis, siis ma loeksin mõlemad vastused õigeks. See ‘lehekülg’ on ilmselt pandud paari lk arvuga, et suunata vastaja arvutama, mida paljud ka teevad. Kui küsida, mitu lehte ta läbi näis, siis läheb ju väga keeruliseks. See küsimus ongi keeruline, see 8-aastasele ei kõlba.Aga Su märkus on õige, asendan edaspidi ja ütlen ‘hakkas närima esimesest lehest’ 🙂 Kusjuures minul endal tuli automaatselt küsimus, mis materjalist olid raamatu kaaned ja kas on üldse loogiline, et koi neid läbi närida sai 🙂
Inimeste mõtlemine on väga eripärane ja kohati armas. Kui küsisin ühelt mehelt, mida ta võtaks kaasa üksikule saarele /teate ju küll seda küsimust, kolm asja/, siis veetsin ühe kena viis minutit vastates, kas saar on troopika- või Põhjamere saar, kas seal on vett ja puid, metsloomi, kas liiklus saare lähedal on tihe jne, nii et ma lõpuks kujutasin seda saart nii hästi ette, et mine või ise sinna 🙂

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 07.02 14:04; 07.02 16:41; 07.02 16:47; 07.02 16:55; 07.02 17:39; 07.02 18:18; 07.02 19:34; 07.02 23:06; 08.02 11:40; 08.02 12:43; 09.02 22:53; 14.02 13:56; 16.02 14:54;
To report this post you need to login first.
Postitas:

https://iqpro.org/

Selle lehe lõpus on hea loogika- ja mõtlemise test. Minu seitsmene fännab.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

https://iqpro.org/

Selle lehe lõpus on hea loogika- ja mõtlemise test. Minu seitsmene fännab.

Olen neid harjutusi ise ka teinud, mind häirib, et seda loetakse IQ testiks ja lõpus pead andma oma andmed ja tavaliselt küsitakse ka raha tulemuste avaldamise eest. Kui neid kuskil niisama hinnatud on, siis oleks hea teada 🙂 Aga mingil määral nad mingit laadi mõtlemist kindlasti arendavad. Vähemalt testide tegemise oskust. Aitäh soovitamast, see seitsmene laps on väga tubli laps, kui talle sellised ülesanded meeldivad!!

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 07.02 14:04; 07.02 16:41; 07.02 16:47; 07.02 16:55; 07.02 17:39; 07.02 18:18; 07.02 19:34; 07.02 23:06; 08.02 11:40; 08.02 12:43; 09.02 22:53; 14.02 13:56; 16.02 14:54;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Panen riiulisse raamatu I ja II köite, kõrvuti, nagu ikka. I köide on 150 lk, II 130. Raamatukoi hakkab närima I köite esimesest leheküljest peale ja närib korralikult kuni II köite viimse lk-ni välja. Mitu lehekülge raamatukoi kokku läbi näris?? Mis oleks vastus?

Minu meelest tuleks siin küsida, mitu lehte, mitte lehekülge?

Kas koi hakkas järama I köite esikaane ja esimese lehe vahelt ning lõpetas II köite viimase lehe ja tagakaane vahel? Sellisel juhul ei närinud koi läbi mite ühtegi lehte, vaid ainult kaks kaant.

Ma ei saa sellest mõttekäigust aru. Selgita palun.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ei saa sellest mõttekäigust aru. Selgita palun.

Kui raamatud on riiulis püsti nii, et I köide on vasakul ja II selle kõrval paremal, siis on kõrvuti I köite esikaas ja II köite tagakaas.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 07.02 14:42; 08.02 11:54; 10.02 08:03;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina olen juba üle 40 naisterahvas ja mulle pole need loogikaülesanded kunagi meeldinud.

See jätab mulle alati mulje, et keegi soovib minu kulul nalja teha. Et kui ma hakkan arvutama kokku lehekülgi või isegi jagan need kahega (sest lehel on kaks külge), siis on ikkagi midagi, mille ma unustan ja teine pool saab ütelda, et: nä-nä-nää, sa ei saanud pihta!

Mul ei ole vaja neid loogikaülesandeid, et oma igapäevast elu elada ja hobidega tegeleda.
Ma saan ilma ka suurepäraselt hakkama.
Ka ülikooli saab ilma vastavate teadmisteta lõpetada.

Ja ma ei soovi ennast vabatahtlikult teiste naerualuseks teha.
Mul on lastest kahju, kui nad peavad selliste asjadega tegelema, sest ema või õpetaja käsib.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina olen juba üle 40 naisterahvas ja mulle pole need loogikaülesanded kunagi meeldinud.

See jätab mulle alati mulje, et keegi soovib minu kulul nalja teha. Et kui ma hakkan arvutama kokku lehekülgi või isegi jagan need kahega (sest lehel on kaks külge), siis on ikkagi midagi, mille ma unustan ja teine pool saab ütelda, et: nä-nä-nää, sa ei saanud pihta!

Mul ei ole vaja neid loogikaülesandeid, et oma igapäevast elu elada ja hobidega tegeleda.
Ma saan ilma ka suurepäraselt hakkama.
Ka ülikooli saab ilma vastavate teadmisteta lõpetada.

Ja ma ei soovi ennast vabatahtlikult teiste naerualuseks teha.
Mul on lastest kahju, kui nad peavad selliste asjadega tegelema, sest ema või õpetaja käsib.

Kallis kirjutaja, kui sa nii ütled, siis ei ole sa aru saanud minu palvest. Palumisest. Asi on selles, et ma ei leia kuskilt neid selliseid ülesandeid, mu toodud näited ongi sellised, mida ma küll ise tean, aga lapsele anda ei kõlba. Loogikaülesandeid kui selliseid on palju, mul endal on kuskil üks ‘Nupula’, ja puhas loogikaülesane mulle endale ka ei ole ka kunagi meeldinud. See raamatukoi ülesanne on tegelikult näide, et mõnikord on vaja asja piltlikult endale ette kujutada, et vastusele pihta saada, see on mõtlemise ja arusaamise võimaluste näide. Mõnest asjast saad jälle paremini aru, kui endale seda kõva häälega ette loed, jne. Kuigi see on siin täiesti kõrvaline teema, kas ma lapsel käsin neid teha või mitte, vastan siiski, et ei käsi, aga on kasulik, kui laps harjutab ennast avaramalt mõtlema ja laps, kellele ma neid tahaks saada, on paras krutskivend ja rõõmustab alati, kui saab minu käest midagi küsida, milles ma eksin.
See oleks siis praegu vastuseks, ja selle suhtes, kas ülikooli saab ilma vastavate teadmisteta lõpetada jne, vastan ma: saab igasugune inimene igasuguste teadmistega ülikooli lõpetada, ülikoole on igasuguseid tänapäeval, see pole enam mingi näitaja. Mina õppisingi mõtlemist kui niisugust süvitsi ülikoolis, ja et ma seda teemat valdan, siis püüan ka oma lapselapsi selles vallas arendada. Kuna mul jäi näidistest puudu, siis siia kirjutasingi. Mulle tundub, et need konksuga küsimused liiguvad enamasti suulisel teel.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 07.02 14:04; 07.02 16:41; 07.02 16:47; 07.02 16:55; 07.02 17:39; 07.02 18:18; 07.02 19:34; 07.02 23:06; 08.02 11:40; 08.02 12:43; 09.02 22:53; 14.02 13:56; 16.02 14:54;
To report this post you need to login first.
Postitas:

leidsin ka metist, ‘nipiga ülesanded’, kuigi seal on ka palju lapsele mitte sobivaid, midagi ikka leiab. Kui tundub, et need ülesanded kellegi kulul nalja teevad, siis peaks arendama endas enesekindlust, seda eesmärki nad kindlasti ei teeni, et kellegi üle naerda. Lehekülgede arvu jagamine on kõrvaline asi, tähtis on, et inimene saaks aru asja mõttest. Kas leht või lk, täiesti ükskõik. Samuti küünalde puhul: laual põleb 7 küünalt, kustutad 2 ära, mitu jääb järele. Õiged on mõlemad vastused – kõik jäävad järele ja kaks: esimesel juhul vaatad küünlaid kohe ja vastad, teisel juhul jäävad need järele, mis sa ära kustutasid, teised põlevad lõpuni ja ei jää järele. Sellise ülesande puhul ei ole vaja targutama hakata, et äkki mõni küünal kustus veel vahepeal ise ära vms. Tähtis on, et sa tabaks ära mõttekäigu ja ei vastaks: 5.
Milleks see kasulik on?? Väga mitmetes elu külgedes, kus on vaja avaramat mõtlemist ja nagu öeldakse, lahtist pead. Ja kui see on arendatav, miks siis mitte seda lapsel arendada, soovitan kõigile 🙂

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 13 korda. Täpsemalt 07.02 14:04; 07.02 16:41; 07.02 16:47; 07.02 16:55; 07.02 17:39; 07.02 18:18; 07.02 19:34; 07.02 23:06; 08.02 11:40; 08.02 12:43; 09.02 22:53; 14.02 13:56; 16.02 14:54;
To report this post you need to login first.
Näitan 26 postitust - vahemik 1 kuni 26 (kokku 26 )


Esileht Koolilaps tähelepanu harjutavad ülesanded

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.