Esileht Koolilaps Tallinna Inglise Kolledž

Näitan 9 postitust - vahemik 61 kuni 69 (kokku 69 )

Teema: Tallinna Inglise Kolledž

Postitas:
Kägu

Tavaliselt “kiusatakse” ikka neid lapsi, kel esineb õppimis- või käitumisprobleeme ja/või kelle ennasttäis vanemad arvavad et nende maimukestel peaks olema mingid eriõigused. Omal laps õpib ka TIK-is ja on kooliga ikka väga rahul.

Kui laps kiusab õpetajat, siis on süüdi lapse ennasttäis vanemad, kes arvavad, et nende maimukesel peaks olema mingid eriõigused.

Kui õpetaja kiusab last, siis on süüdi lapse ennasttäis vanemad, kes arvavad, et nende maimukesel peaks olema mingid eriõigused.

Õpetaja on ilmeksimatu robot, eksivad kõiges alati üksnes lapsevanemad!

MOTT 🙂

+6
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Eks õpetajadki on inimesed nagu kõik teisedki, neilgi on sümpaatsemaid ja ebasümpaatsemaid inimesi ja nende hulgas on ka kiusajaid. Mina tean juhtumit just Reaalkoolist, kus õpetaja jälgis salaja laste omavahelist suhtlust sotsiaalmeedias ja kiusas ja rääkis paari targemat last (ja mõnd õpetajatki) taga. Meie õpetajate palgad on nii väikesed ja nende puudus nii suur, et paljud koolid peavad pedagoogide kiiksud unustama, et aga oleks üldse keegi klasside ette õpetama saata.

+4
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Vaadates ise koolis õpetajaid, siis need 65+ õpsid on ikka väga ürgaegsed oma suhtumisega.

+2
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina tean isiklikult, milline suhtumine õpilastesse  21. Kooli õpetajate toas aastaid tagasi oli…

Seda oli kurb ja väsitav kuulata.

Me peame ikka kõik peeglisse vaatama – eestlaste suhtumine tervikuna pole just väga toetav. Eriti saab sellest aru siis, kui mõnda aega välismaal elad.

+6
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Laps võiks ikkagi saada emakeelse või riigikeelse alghariduse. Päris kurb, kui mõned auahned vanemad panevad oma 7-aastase eesti lapse Eestimaa pealinnas inglise õppekeelega klassi.

Võibolla on lapse üks vanem ingliskeelne. Võibolla on laps ingliskeelses keskkonnas kasvanud. Võibolla on tegemist diplomaatide lapsega. Niisama ei maksa lahmida.

Mul on ühed sellised kadakasakslased tuttavad. Mõlemad maalt ja obesega nö, tavalised eestlased. Aga oma lapsega räägivad kodus inglise keeles ja on hästi uhked, et nende laps oskab inglise keelt paremini kui eesti keelt. Sihivad ka järgmisel aastal TIK ib-õppe klassi.

Sellistel maakatel läheb TIK-is küll väga raskeks:) Edu!

+3
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Palju sõltub ka lapse sünniajast, sügisel sündinud lapsed on eelisolukorras.

Mida see tähendab?

Väidan seda, et sügisel 2013 sündinud lapsed ja suvel 2014 sündinud lapsed ei ole reeglina samal arengutasemel. Sügisel sündinud lapsel on vanuseeelis.

Tead, andeka ja arenenud lapse puhul pole vahet. Minu omad sündinud lausa septembris 2014 ja konkureerisid endast aasta vanematega. Sisse said mõlemad.

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

5.klassist hakatakse klasse segama, st õrnas eas lastel võivad parimad sõbrad sattuda paralleeli ja peab hakkama uusi suhteid looma. Mõni laps tagasihoidlikum ja päris halvasti mõjub, seda enam et igal järgneval õppeaastal segatakse klassid uuesti ja jälle uued seltskonnad. Minu arvates see kõige hullem süsteem, mis üldse võib ühes koolis olla.

Koolis on suht segane 8 palli süsteem. Mõni õpetaja teisendab mõttes nagu 5 palli süsteemi ümber, mõni mitte.

5.klassi lapselt oodatakse mõnes aines peaaegu magistritööd, samas hinnatakse ülirangelt, nii et põhikooli lõputunnistusega ei pruugi mõnda tavagümnaasiumisse ka sisse saada, sest tunnistuse keskmine nõrgem kui tavakooli õpilasel.

 

+5
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

5.klassist hakatakse klasse segama, st õrnas eas lastel võivad parimad sõbrad sattuda paralleeli ja peab hakkama uusi suhteid looma. Mõni laps tagasihoidlikum ja päris halvasti mõjub, seda enam et igal järgneval õppeaastal segatakse klassid uuesti ja jälle uued seltskonnad. Minu arvates see kõige hullem süsteem, mis üldse võib ühes koolis olla.

Koolis on suht segane 8 palli süsteem. Mõni õpetaja teisendab mõttes nagu 5 palli süsteemi ümber, mõni mitte.

5.klassi lapselt oodatakse mõnes aines peaaegu magistritööd, samas hinnatakse ülirangelt, nii et põhikooli lõputunnistusega ei pruugi mõnda tavagümnaasiumisse ka sisse saada, sest tunnistuse keskmine nõrgem kui tavakooli õpilasel.

Minu meelest see klasside segamine on justnimelt hea mõte, sest muudab seni välja kujunenud jõujooned. Et ei tekiks kellelgi tunnet, et vot mina olen selles klassis valitseja. Võimalus olla koos erinevates gruppides võib avada lapses hoopis teised küljed kui vana klassikollektiiv.

Väga hea asi on veel learning conference, st võimalus vanematel perioodiliselt kohtuda lapse kõikide aineõpetajatega. Kui oleks minu teha, teeksin sellises vormis ürituse kohustuslikuks kõikidele koolidele.

+3
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu
  • 5.klassi lapselt oodatakse mõnes aines peaaegu magistritööd, samas hinnatakse ülirangelt, nii et põhikooli lõputunnistusega ei pruugi mõnda tavagümnaasiumisse ka sisse saada, sest tunnistuse keskmine nõrgem kui tavakooli õpilasel.

    Minu meelest on just tore, et sellised koolid olemas on, kus lastelt palju nõutakse. Andekamatele super koht, tavakoolis on neil igav. Neid mõnusalt kulgemise koole on nii palju, et peaks kõigile soovijatele kohti jaguma.  Vähegi paremad gümnaasiumid teevad ise sisseastumiskatsed, koolide hindeid ei arvestata juba aastaid sisseastumisel, lihtsalt negatiivsed hinded ei tohi olla.  Nii et ei saa aru sellistest muredest. Sama oli medalite teemaga, no ei ole nende medalitega midagi peale hakata, õpitakse ikka teadmiste mitte hinnete pärast, ma vähemalt loodan.

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 9 postitust - vahemik 61 kuni 69 (kokku 69 )


Esileht Koolilaps Tallinna Inglise Kolledž