Mida arvate teie Kristiine gümnaasiumist, laps mõtleb sinna minna, kui sisse saab. Kas on raske kool? Kogemusi?
Teema: Tallinna Kristiine Gümnaasium
Mida arvate teie Kristiine gümnaasiumist, laps mõtleb sinna minna, kui sisse saab. Kas on raske kool? Kogemusi?
Ei ole raske kool, aga hea kool ka ei ole.
Palju noori ja innovaatilisi õpetajaid. Praegusel koduõppeperioodil on näha, et väga hästi on korraldatud distantsõppetunnid, nt õppevideod jms. Tundub hea õhustikuga ja kaasaegne kool.
Palju noori ja innovaatilisi õpetajaid. Praegusel koduõppeperioodil on näha, et väga hästi on korraldatud distantsõppetunnid, nt õppevideod jms. Tundub hea õhustikuga ja kaasaegne kool.
Meil täiesti vastupidine kogemus kahjuks. Üksikud noored ja ägedad õpetajad. Mõni aga on päris stagna-aegne, vabandust.
Koolimaja ise on küll ilus ja oma staadion ja suur koolihoov. Aga väga ülerahvastatud ja aina hullemaks läheb.
Ei ole hea kool, vähemalt gümnaasiumiaste on väga nõrk. Pole ühtsust, õpetajad- väheste eranditega- ajavad igaüks oma ainetunni asja. Info ei liigu või kui, siis mitmest kohast erinev info ja segadust rohkem kui vaja oleks.
Oma-kooli-tunne puudu.
Ei soovita.
Käisin ise selles koolis küll neli aastat tagasi, nii et ehk on miskit muutunud, aga minu kogemuse põhjal üks halvemaid koole.
Nagu varem mainitud, puudub koolil ühtsus. Õpetajad paistavad tegevat oma tööd vaid töö pärast – välja paistab nende ignorantsus ja huvi puudumine. Kool võib ju renoveeritud olla, ent suhtumine õpetamisse on silmatorkavalt vanakoolipärane (ei toetata loovust ega innovatiivseid lähenemisi õppetööl).
Seal põhikoolis käies sain maitsta ka koolikiusu ja seda just õpetajate poolt, sealjuures konstruktiivsest tagasisidest/kriitikast oli asi kaugel.
Eks vähe vastikumaid õpetajaid leidub igas koolis, ent Kristiine gümnaasiumis oli nende tugev ülekaal.. ning vähegi normaalsemad õpetajad, kes mulle tollal tunde andsid, on praeguseks töökohalt lahkunud.
Kool võib ju renoveeritud olla, ent suhtumine õpetamisse on silmatorkavalt vanakoolipärane (ei toetata loovust ega innovatiivseid lähenemisi õppetööl).
Tühi sõnakõlks. Lugema-kirjutama ja arvutama ju õppisid? Seda ongi inimesel vaja. Edasi on paljuski enda teha. Miskipärast peetakse hirmus loovaks ja innovatiivseks seda kui väikesed lapsed laulavad, tantsivad ja justkui leiutavad midagi, kuid lõpetavad algkooli nii, et isegi tööjuhendit lugeda ei oska.
Lugema-kirjutama ja arvutama ju õppisid? Seda ongi inimesel vaja.
See eesmärk peaks ikka algkoolis täidetud saama. Põhikool on kohustuslik. Gümnaasiumis võiksid olla ikkagi veidi kõrgemad eesmärgid nii õpilasel kui õpetajatel.
Lugema-kirjutama ja arvutama ju õppisid? Seda ongi inimesel vaja.
See eesmärk peaks ikka algkoolis täidetud saama. Põhikool on kohustuslik. Gümnaasiumis võiksid olla ikkagi veidi kõrgemad eesmärgid nii õpilasel kui õpetajatel.
Jah, aga kui sa ka gümnaasiumiski veel lugeda ega kirjutada ei oska? Funktsionaalse lugemise ja kirjaoskusega on suuri probleeme. Algklassides tehakse midagi ikka totaalselt valesti.
Kool võib ju renoveeritud olla, ent suhtumine õpetamisse on silmatorkavalt vanakoolipärane (ei toetata loovust ega innovatiivseid lähenemisi õppetööl).
Tühi sõnakõlks. Lugema-kirjutama ja arvutama ju õppisid? Seda ongi inimesel vaja. Edasi on paljuski enda teha. Miskipärast peetakse hirmus loovaks ja innovatiivseks seda kui väikesed lapsed laulavad, tantsivad ja justkui leiutavad midagi, kuid lõpetavad algkooli nii, et isegi tööjuhendit lugeda ei oska.
Pidasin silmas seda, et Kristiines oli palju tuima juttu, õpikust mahalugemist õpilastele jne. Võib-olla saingi mõningased teadmised omandatud, aga mingit motivatsiooni teema kohta enam uurida ei olnud. Õpilastes peaks ikka huvi tekitama õppeaine vastu, mitte n-ö kuivalt seletama.
Mul 9ndikul mata 3 ja inka 3, muud ained 4-5d. On lootust kristiinesse sisse saada? Humanitaarsuunda tahaks. Kas reaalsuunda on suurem konkurents, kui humanitaari?
Mul 9ndikul mata 3 ja inka 3, muud ained 4-5d. On lootust kristiinesse sisse saada? Humanitaarsuunda tahaks. Kas reaalsuunda on suurem konkurents, kui humanitaari?
Kas sinna katseid ei olnud? Ma mäletan, nagu oleks ports Mustamäe kandi koole ühised katsed teinud.
Mul 9ndikul mata 3 ja inka 3, muud ained 4-5d. On lootust kristiinesse sisse saada? Humanitaarsuunda tahaks. Kas reaalsuunda on suurem konkurents, kui humanitaari?
Kas sinna katseid ei olnud? Ma mäletan, nagu oleks ports Mustamäe kandi koole ühised katsed teinud.
Kristiine Gümnaasiumisse olid ühised katsed koos Lilleküla Gümnaasiumiga aprilli alguses. Kristiines oli lisaks loodusainete test ka, mida Lilleküla ei teinud. Edasi tulid vestlused ja enne veel tuli esitada kooli tunnistuse koopia. Kandidaate oli kuulu järgi 150 ringis.
Sinna ei tohiks väga raske saada olla, kuna paljud oma kooli lapsed tahavad kooli vahetada ja seda ka teevad ja oma kohti ära ütlevad, kui teiste koolid kohad välja jagatakse (eelkõige siis 3 ja 4 kooli katsetega kohad). Kristiine Gümnaasium ootab õpilaskandidaatide vastuseid 20. maiks.
Teemast välja, aga kurvaks teeb, kui ainus mure on, ega kool raske pole 🙁 . Mis suhtumine see ometi on, ma ei mõista. Hea on ju, kui koolis tööd tehakse ja kui tööd tehakse, siis ongi raske. Järelikult inimene areneb, kui raske on. Kui raske ei ole, siis arengut ju ei tule.
Kool võib ju renoveeritud olla, ent suhtumine õpetamisse on silmatorkavalt vanakoolipärane (ei toetata loovust ega innovatiivseid lähenemisi õppetööl).
Tühi sõnakõlks. Lugema-kirjutama ja arvutama ju õppisid? Seda ongi inimesel vaja. Edasi on paljuski enda teha. Miskipärast peetakse hirmus loovaks ja innovatiivseks seda kui väikesed lapsed laulavad, tantsivad ja justkui leiutavad midagi, kuid lõpetavad algkooli nii, et isegi tööjuhendit lugeda ei oska.
Sa kahjuks ei tea, mida innovaatiline õpe tähendab.
Kool võib ju renoveeritud olla, ent suhtumine õpetamisse on silmatorkavalt vanakoolipärane (ei toetata loovust ega innovatiivseid lähenemisi õppetööl).
Tühi sõnakõlks. Lugema-kirjutama ja arvutama ju õppisid? Seda ongi inimesel vaja. Edasi on paljuski enda teha. Miskipärast peetakse hirmus loovaks ja innovatiivseks seda kui väikesed lapsed laulavad, tantsivad ja justkui leiutavad midagi, kuid lõpetavad algkooli nii, et isegi tööjuhendit lugeda ei oska.
Sa kahjuks ei tea, mida innovaatiline õpe tähendab.
Et siis innovaatiline tähendab olematut lugemisoskust?
Kuidas selles koolis matemaatika ja inglise-vene keele tasemed?
Kuidas selles koolis matemaatika ja inglise-vene keele tasemed?
Kõik oleneb, milline õpetaja satub. On paremaid ja halvemaid õpetajaid. Minu lapsel võõrkeeleõpetajatega pole väga muresid olnud. Aga üks reaalainete õpetaja on küll kurikuulus, kelle pärast paljude tase on kolinal kukkunud ja kelle pärast vahetatakse lausa kooli.