Esileht Hobinurk Talverehvide ost

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 43 )

Teema: Talverehvide ost

Postitas:
Kägu

Blondiin jäi peale lahutust autoga üksi, aidake 🙂 Mul on autol ainult suverehvid hetkel, tean, et Maanteeametist saan vaadata, mis rehvid sobivad, sellest kõik saan aru – aga kas kõik need rehvimõõdud sobivad praegustele velgedele ka?

+2
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kas sama mõõtu talverehve pole nagu suverehvid on? Või on eraldi veljed talve jaoks?

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Maanteeametist saan vaadata, mis rehvid sobivad, sellest kõik saan aru – aga kas kõik need rehvimõõdud sobivad praegustele velgedele ka?

Kui tahad kasutada samu velgesid, siis Maanteametis kõik pakutud variandid ei sobi. Põhjus on lihtne, seal pakutakse erinevaid veljemõõte, näiteks 14 ja 15 tolli. Kui talve ja suverehvid on erinevatel velgedel, siis võivad veljed olla samas mõõdus (14 ja 14), või erinevas mõõdus (talv 14, suvi 15). Lühidalt soovitan sul sõita autoga mõnda rehvitöökotta ja öelda, et soovid osta talverehve. Mõtle enne ainult välja, kas lamell või nael ning kas kallimaid korraliku tootja oma või odavaid hiinakaid. Siis teeb töökoda sulle pakkumise ja enne talve saabumist lähed ja vahetad töökojas rehvid ära.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Maanteeametist saan vaadata, mis rehvid sobivad, sellest kõik saan aru – aga kas kõik need rehvimõõdud sobivad praegustele velgedele ka?

Kui tahad kasutada samu velgesid, siis Maanteametis kõik pakutud variandid ei sobi. Põhjus on lihtne, seal pakutakse erinevaid veljemõõte, näiteks 14 ja 15 tolli. Kui talve ja suverehvid on erinevatel velgedel, siis võivad veljed olla samas mõõdus (14 ja 14), või erinevas mõõdus (talv 14, suvi 15). Lühidalt soovitan sul sõita autoga mõnda rehvitöökotta ja öelda, et soovid osta talverehve. Mõtle enne ainult välja, kas lamell või nael ning kas kallimaid korraliku tootja oma või odavaid hiinakaid. Siis teeb töökoda sulle pakkumise ja enne talve saabumist lähed ja vahetad töökojas rehvid ära.

Just seda ma kahtlustasingi ja teada tahtsingi, suur aitäh:)

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Just seda ma kahtlustasingi ja teada tahtsingi, suur aitäh:)

Võta heaks. Kui plaanid autoga veel aastaid sõita ning praegu on sul ainult olemas suverehvid velgedel auto all, siis kaalu talverehvide jaoks eraldi velgi (ühekordne investeering). Sellega muutuvad tulevikus kevadised ja sügisesed rehvivahetused odavamaks ja lihtsamaks. Kui on ühed veljed ja kahed rehvid, siis peab kaks korda aastas rehve velgedelt maha võtma ja peale panema. See võtab rohkem aega ja on ka kallim.

+6
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Blondiin jäi peale lahutust autoga üksi, aidake 🙂 Mul on autol ainult suverehvid hetkel, tean, et Maanteeametist saan vaadata, mis rehvid sobivad, sellest kõik saan aru – aga kas kõik need rehvimõõdud sobivad praegustele velgedele ka?

Esiteks on suverehvid peal nr kirjas. Ja mina käin kindlates töökodades, pidevalt, et oleks ajalugu. Aastatega tuleb ka kogemus.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma umbes sama blondiinina (mees tegeleb autoga) arvan, et ainult originaalmõõdus rehvidega/velgedega saad umbes õige kiirusenäidu km/h. Need sobivad see ja see tolli on pigem sellised, mis kannatab ka alla panna.  Mul muidugi mees vahetab ka talve ja suverehve, seega on meil kõikidel autodel olnud 2 paari velgi, ladustamise mõttes rohkem ruumi ei võta, veljed küll maksavad, aga kui paari aasta tagant autot ei vaheta, siis on see pigem sääst kui kulu.

Kui teisi velgi osta ei soovi, siis peaksid ka talverehvid samas mõõdus olema, mis suverehvid. Vaata, mis number sul praeguste suverehvide peal kirjas on.

Mul on veel selline udune mälestus (hetkel googeldada ei viitsi), et osad rehvimüüjad pakuvad kas autonumbri või margi sisestamisel sobivate rehvide valiku, eelmisel sügisel just ostsime täiskomplekti. No ja siis googeldad viimaste aastate testivõitjaid ja vaatad, kas sinu soovitud mõõtudes üldse midagi pakkuda on.

No ja siis on veel need rataste tasakaalustamised ja värgid. Kui esindusse lähed, siis tehakse ilmselt korralikult, osades töökodades ka, aga võid sattuda ka sellisesse kohta, kus mehed esimest päeva tööl ja pärast iga ratas laperdab isemoodi.

Kui sa oled hakkaja blondiin ja otustad topeltvelgede kasuks, siis kas sul pole kedagi (isa, vend, poeg, töökaaslane, naaber), kes esimene kord sinuga ratase vahetamise koos teeks. Pealtnäha ei tundu see nii raske (oluline on poldid korralikult kinni keerata), et naine sellega hakkama ei saaks.

+1
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aitäh kõigile. Uurin praeguste rehvide pealt, mis hetkel all ja siis proovin kellegi targema appi rehve valima leida. Topeltvelgi praegu ei tihka osta, tundub, et maksavad sama palju kui rehvid ise.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aitäh kõigile. Uurin praeguste rehvide pealt, mis hetkel all ja siis proovin kellegi targema appi rehve valima leida. Topeltvelgi praegu ei tihka osta, tundub, et maksavad sama palju kui rehvid ise.

Meil mõlemal autol topeltveljed. Suverehvid on valuvelgedel ja talverehvid on plekkvelgedel. Kui on kedagi kellelt abi paluda, siis las aitab otsida talveks plekkveljed. Kasutatult saad väga hea hinnaga ning ei pea olema autopõhised. Hyundail on nt üldse KIA veljed. Peab jälgima mõõtu ja poldiaukude suurust.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Meil mõlemal autol topeltveljed. Suverehvid on valuvelgedel ja talverehvid on plekkvelgedel. Kui on kedagi kellelt abi paluda, siis las aitab otsida talveks plekkveljed. Kasutatult saad väga hea hinnaga ning ei pea olema autopõhised. Hyundail on nt üldse KIA veljed. Peab jälgima mõõtu ja poldiaukude suurust.

Sa ei pane ju BMW-le alla mingeid suvalisi plekkvelgi?

0
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma umbes sama blondiinina (mees tegeleb autoga) arvan, et ainult originaalmõõdus rehvidega/velgedega saad umbes õige kiirusenäidu km/h. Need sobivad see ja see tolli on pigem sellised, mis kannatab ka alla panna. Mul muidugi mees vahetab ka talve ja suverehve, seega on meil kõikidel autodel olnud 2 paari velgi, ladustamise mõttes rohkem ruumi ei võta, veljed küll maksavad, aga kui paari aasta tagant autot ei vaheta, siis on see pigem sääst kui kulu.

Kui teisi velgi osta ei soovi, siis peaksid ka talverehvid samas mõõdus olema, mis suverehvid. Vaata, mis number sul praeguste suverehvide peal kirjas on.

Mul on veel selline udune mälestus (hetkel googeldada ei viitsi), et osad rehvimüüjad pakuvad kas autonumbri või margi sisestamisel sobivate rehvide valiku, eelmisel sügisel just ostsime täiskomplekti. No ja siis googeldad viimaste aastate testivõitjaid ja vaatad, kas sinu soovitud mõõtudes üldse midagi pakkuda on.

No ja siis on veel need rataste tasakaalustamised ja värgid. Kui esindusse lähed, siis tehakse ilmselt korralikult, osades töökodades ka, aga võid sattuda ka sellisesse kohta, kus mehed esimest päeva tööl ja pärast iga ratas laperdab isemoodi.

Kui sa oled hakkaja blondiin ja otustad topeltvelgede kasuks, siis kas sul pole kedagi (isa, vend, poeg, töökaaslane, naaber), kes esimene kord sinuga ratase vahetamise koos teeks. Pealtnäha ei tundu see nii raske (oluline on poldid korralikult kinni keerata), et naine sellega hakkama ei saaks.

Lisaks rataste vahetusele on mõistlik ka neid tasakaalustada enne hooaega.

Seega minul vahetab rattad koos tasakaalustamise teenusega rehvitöökoda.

Aga ma pole ka blondiin, lihtsalt tavaline autoomanik, juhtumisi naisterahvas.

+6
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Topeltvelgi praegu ei tihka osta, tundub, et maksavad sama palju kui rehvid ise.

Muidugi maksavad, aga kui sa pead näiteks viie aasta jooksul 10 korda velgedelt rehve peale ja maha lappama, selle asemel, et lihtsalt autol rattad ära vahetada.

Kui on kedagi kellelt abi paluda, siis las aitab otsida talveks plekkveljed.

uued plekkveljed maksavad umbes kolm neljandikku valuvelje hinnast, seega oluliselt ei säästa. Lisaks näeb auto valuveljega talvel ilusam välja.

 

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui sa oled hakkaja blondiin ja otustad topeltvelgede kasuks, siis kas sul pole kedagi (isa, vend, poeg, töökaaslane, naaber), kes esimene kord sinuga ratase vahetamise koos teeks

Soovitan jätta ise vahetamise siiski autoga sina peal olevate meeste pärusmaaks. Autokauge naisterahvas las laseb seda teha töökojas asjatundjal, muidu on pärsat mingid poldid kehvalt kinni keeratud ja siis maanteel sajaga sõites hakkab ratas vaikselt alt ära tulema….

+5
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Meil mõlemal autol topeltveljed. Suverehvid on valuvelgedel ja talverehvid on plekkvelgedel. Kui on kedagi kellelt abi paluda, siis las aitab otsida talveks plekkveljed. Kasutatult saad väga hea hinnaga ning ei pea olema autopõhised. Hyundail on nt üldse KIA veljed. Peab jälgima mõõtu ja poldiaukude suurust.

Sa ei pane ju BMW-le alla mingeid suvalisi plekkvelgi?

Talvel on täitsa savi mis veljed all. Meil on autodel all kasutatud plekkveljed ja ei näe põhjust häbeneda. Ühele sai auto24st ostetud 100ga 4 plekkvelge. Ega sõites hinnasilti küljes pole. Soovi on, siis saab “ilustada” ilukilpidega.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Topeltvelgi praegu ei tihka osta, tundub, et maksavad sama palju kui rehvid ise.

Muidugi maksavad, aga kui sa pead näiteks viie aasta jooksul 10 korda velgedelt rehve peale ja maha lappama, selle asemel, et lihtsalt autol rattad ära vahetada.

Kui on kedagi kellelt abi paluda, siis las aitab otsida talveks plekkveljed.

uued plekkveljed maksavad umbes kolm neljandikku valuvelje hinnast, seega oluliselt ei säästa. Lisaks näeb auto valuveljega talvel ilusam välja.

Ei pea uued ostma. Saab ka kasutatult

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Blondiin paneb alla lamellid.

0
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Soovitan jätta ise vahetamise siiski autoga sina peal olevate meeste pärusmaaks. Autokauge naisterahvas las laseb seda teha töökojas asjatundjal, muidu on pärsat mingid poldid kehvalt kinni keeratud ja siis maanteel sajaga sõites hakkab ratas vaikselt alt ära tulema….

Rattad ei tule väga vaikselt ära, valjenev ja üsna häiriv müra tekkib kui mõni või mitu polti lahti on. Isegi väga autokauge naisterahvas saab aru, et midagi on väga valesti. Elus paar korda juhtunud, et poldid on poollahti tulnud ja mingist sajaga sõitmisest juttu pole. Üks kord oli kindlalt peale rehviparandusest tulekut, sai mingi naela otsa sõidetud, teist korda nii täpselt ei mäleta.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma umbes sama blondiinina (mees tegeleb autoga) arvan, et ainult originaalmõõdus rehvidega/velgedega saad umbes õige kiirusenäidu km/h. Need sobivad see ja see tolli on pigem sellised, mis kannatab ka alla panna. Mul muidugi mees vahetab ka talve ja suverehve, seega on meil kõikidel autodel olnud 2 paari velgi, ladustamise mõttes rohkem ruumi ei võta, veljed küll maksavad, aga kui paari aasta tagant autot ei vaheta, siis on see pigem sääst kui kulu.

Kui teisi velgi osta ei soovi, siis peaksid ka talverehvid samas mõõdus olema, mis suverehvid. Vaata, mis number sul praeguste suverehvide peal kirjas on.

Mul on veel selline udune mälestus (hetkel googeldada ei viitsi), et osad rehvimüüjad pakuvad kas autonumbri või margi sisestamisel sobivate rehvide valiku, eelmisel sügisel just ostsime täiskomplekti. No ja siis googeldad viimaste aastate testivõitjaid ja vaatad, kas sinu soovitud mõõtudes üldse midagi pakkuda on.

No ja siis on veel need rataste tasakaalustamised ja värgid. Kui esindusse lähed, siis tehakse ilmselt korralikult, osades töökodades ka, aga võid sattuda ka sellisesse kohta, kus mehed esimest päeva tööl ja pärast iga ratas laperdab isemoodi.

Kui sa oled hakkaja blondiin ja otustad topeltvelgede kasuks, siis kas sul pole kedagi (isa, vend, poeg, töökaaslane, naaber), kes esimene kord sinuga ratase vahetamise koos teeks. Pealtnäha ei tundu see nii raske (oluline on poldid korralikult kinni keerata), et naine sellega hakkama ei saaks.

Hambaid parandate ka ise kambaga kodus???

Milleks peaks kesiganes inimene ise rehvivahetusega mollama, kui olemas on väga normaalsed vastavad töökojad. Eriti huvitav on see tasakaalustamise osa, et kas teil vastav aparatuur koju ostetud või sõidategi tasakaalustanata rehvidega kõik? Sõidad kohale, sulle myyakse sobivad rehvid, pannakse alla, tasakaalustatakse ja vastandhooaja rehvid jaavad sinna firma lattu hoiule.

+3
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aitäh kõigile. Uurin praeguste rehvide pealt, mis hetkel all ja siis proovin kellegi targema appi rehve valima leida. Topeltvelgi praegu ei tihka osta, tundub, et maksavad sama palju kui rehvid ise.

Tead, mina olen ka autoasjades suht võhik – kuigi jah, olen terve elu ise oma asju ajanud ja hakkama saanud. Võtad suverehvide pealt mõõdu ja samas mõõdus tellid ka talverehvid. Kõige mugavam internetist tellida, ei pea kuhugi kohale sõitma. Talvekad soovitan osta kvaliteetsed, mitte mingid hiinakad. Googelda korralikke firmasid ja siis vali sobiv hinnaklass (nt Hankook, Pirelli, Antares, Bridgestone vms).

Minul on kogemus, et kui lähed kuskile töökotta või autoasjadega seonduvasse poodi ja näitad ka välja, et sa ei tea ise midagi, siis 90% kordadest üritatakse maksimaalselt kallis teenus/toode pähe määrida. Kahjuks on see auto teemadel nii tavapärane, et eriti just naisi kooritakse, seega soovitan ka edaspidiseks, kui mingeid töid vaja teha on, otsida väga usaldusväärne mehhaanik või kui on kedagi targemat kaasa paluda, siis kaasa võtta.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minul on kogemus, et kui lähed kuskile töökotta või autoasjadega seonduvasse poodi ja näitad ka välja, et sa ei tea ise midagi, siis 90% kordadest üritatakse maksimaalselt kallis teenus/toode pähe määrida. Kahjuks on see auto teemadel nii tavapärane, et eriti just naisi kooritakse,

Igal naisel peab olema usaldusväärne töökoda, kes tal nahka üle kõrvade ei tõmba, sest on huvitatud temast kui pikaajalisest kliendist. Me ju peame elementaarseks, et meil on kindel juuksur, küünetehnik, kosmeettik ja günekoloog, kelle juures regulaarselt käime. Rehvitöökojas tuleb samamoodi kindel kliendisuhe tekitada. Kui ütled selgelt, et soovid keskmise hinnaklassi rehve, siis kuidas nad sulle kõige kallimad saavad kaela määrida. Autoasjade poest ma ei saa üldse aru, miks peaks seal ise käima midagi ostmas. 40 aasta jooksul, mis ma autoomanik olen olnud, on kõik varuosad töökojad ise hankinud. Mulle ütlevad ainult hinnavariandid enne ja ühtegi asja ei tehta või tellita enne, kui ma ei ole oma kooskõlastavat jah- sõna öelnud. Kui hind on mulle liiga kallis, siis ütlen otse – see ei sobi mulle, palun kas soodsamaid võimalusi ka on. Tavaliselt ikka on, kuigi kokkuvõttes läheb odavaid asju ostes hiljem muidugi kallimaks.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minul on kogemus, et kui lähed kuskile töökotta või autoasjadega seonduvasse poodi ja näitad ka välja, et sa ei tea ise midagi, siis 90% kordadest üritatakse maksimaalselt kallis teenus/toode pähe määrida. Kahjuks on see auto teemadel nii tavapärane, et eriti just naisi kooritakse,

Igal naisel peab olema usaldusväärne töökoda, kes tal nahka üle kõrvade ei tõmba, sest on huvitatud temast kui pikaajalisest kliendist. Me ju peame elementaarseks, et meil on kindel juuksur, küünetehnik, kosmeettik ja günekoloog, kelle juures regulaarselt käime. Rehvitöökojas tuleb samamoodi kindel kliendisuhe tekitada. Kui ütled selgelt, et soovid keskmise hinnaklassi rehve, siis kuidas nad sulle kõige kallimad saavad kaela määrida. Autoasjade poest ma ei saa üldse aru, miks peaks seal ise käima midagi ostmas. 40 aasta jooksul, mis ma autoomanik olen olnud, on kõik varuosad töökojad ise hankinud. Mulle ütlevad ainult hinnavariandid enne ja ühtegi asja ei tehta või tellita enne, kui ma ei ole oma kooskõlastavat jah- sõna öelnud. Kui hind on mulle liiga kallis, siis ütlen otse – see ei sobi mulle, palun kas soodsamaid võimalusi ka on. Tavaliselt ikka on, kuigi kokkuvõttes läheb odavaid asju ostes hiljem muidugi kallimaks.

Minu abikaasa otsib tihtipeale ise vajaminevad jupid kuna reeglina töökojad ostavad kindlatest kohtadest.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul on suvekad 19 tolli, talvekad 18 tolli. Rehve hangib, hoiustab ning vahetab kindel rehvitöökoda. Minu asi on kohale sõita ning 10 min hiljem vahetatud rehvidega minema sõita. Kuigi mul on oma maja, eelistan rehvid/veljed töökojas hoida, mitte nendega mööda linna ringi sõita.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sa ei pane ju BMW-le alla mingeid suvalisi plekkvelgi?

Loomulikult mitte. Suvekad on BMW originaalveljel ning talveks on ostetud musta värvi stiilsed valuveljed.

0
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minu abikaasa otsib tihtipeale ise vajaminevad jupid kuna reeglina töökojad ostavad kindlatest kohtadest.

Kui sul on abikaasa, siis las ta ostab rehvid ka sulle. Teemaalgatus oli blondiinist kes peab peale lahutust esmakordselt rehvid soetama

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kahjuks on see auto teemadel nii tavapärane, et eriti just naisi kooritakse,

No oht koorida saada on just siis kui teemaalgataja peaks kuulda võtma siinseid soovitusi ja soetama endale täiesti tarbetut varustust. Teemaalgataja pole avalikustanud sedagi, mis auto tal on, aga siin püütakse talle selgeks teha, et tal on tingimata topeltvaluvelgi vaja.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Olen teemaalgatajaga samas paadis ja pean esmakordselt ise rehvimajandusega tegelema ning omale sobivad talverehvid leidma.

Mõõte ja kõike ma tean, pigem olen hädas, et milliiseid rehve valida? Nael või lamell? Kallimad või odavamad? Millele veel peaks tähelepanu pöörama?

Sõidan palju pikkasid otsasid maanteel, samas käin palju ka maal mööda väiksemaid kruusateid.

Tahan, et rehv oleks võimalikult vaikne (mul korra on sellised olnud, millega kaasnes kohutabäv müratase) ja ka ebatasasel teel sõites stabiilne. Kuidas ma seda valin?

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Olen teemaalgatajaga samas paadis ja pean esmakordselt ise rehvimajandusega tegelema ning omale sobivad talverehvid leidma.

Mõõte ja kõike ma tean, pigem olen hädas, et milliiseid rehve valida? Nael või lamell? Kallimad või odavamad? Millele veel peaks tähelepanu pöörama?

Sõidan palju pikkasid otsasid maanteel, samas käin palju ka maal mööda väiksemaid kruusateid.

Tahan, et rehv oleks võimalikult vaikne (mul korra on sellised olnud, millega kaasnes kohutabäv müratase) ja ka ebatasasel teel sõites stabiilne. Kuidas ma seda valin?

Kõike head korraga ei saa. Naelrehv ei ole vaikne, aga on jäisel teel hea pidamisega. Lumelopas sobib paremini lamell. Kui sõidad palju, üle Eesti ja kruusateedel, siis nael. Põhjamaade jaoks mõeldud, seega kallim. Sest elu on kallis.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Teemaalgataja pole avalikustanud sedagi, mis auto tal on, aga siin püütakse talle selgeks teha, et tal on tingimata topeltvaluvelgi vaja.

Kuidas mugavus auto margist sõltub? Loomulikult erinevad veljed, suvekad on tavaliselt suuremad.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

TA siin.

Ma alles pean välja raalima, kui palju ma autoga üldse üksi sõidan, võibolla müün kevade poole üldse maha. Auto on 10 a vana Toyota, ma ei usu, et ma sellele mingeid uusi velgi ostma hakkan ja nende velgede väljanägemine ei huvita hoopiski 🙁 Aga ikkagi sain palju targemaks, Perekool teinekord ikka abiks ka 🙂

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Hankook i Pike naastrehvid on väga head talverehvid, hinna ja kvaliteedi suhe paigas. Olen neid ostnud juba kolmele autole.

0
0
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 43 )


Esileht Hobinurk Talverehvide ost