Esileht Kodunurk Talvine aknaklaasi pesuvedelik

Näitan 23 postitust - vahemik 1 kuni 23 (kokku 23 )

Teema: Talvine aknaklaasi pesuvedelik

Postitas:
Kägu

Kas kuni -21° on meil müügil või on ka suurema külmataluvusega olemas?

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kas kuni -21° on meil müügil või on ka suurema külmataluvusega olemas?

Ma tegin kunagi testi (oli võimalus kasutada kallist eritehnikat, kuigi seda saab enam-vähem täpsusega testida ka 3 eurose vidinaga), et kui suur nende külmataluvus siis tegelikult on.
(sest paljud kliendid kaebasid klaasipesu jäätumisest suurtel, üle kümne miinustel)

Selgus tõsiasi, et sildil olev -21 kraadi külmakindlust tähendab tavaliselt -15 kuni -16 kraadi kindlust ja odavamatel lausa -12.
Kui poes testrit ei ole, siis lihtne reegel: mida kallim ta on, seda külmakindlam.
Odavat ja head pole ka siin olemas. Ja arvestage sellega, et klaasipesu pumbad on kallid.
Ja lõhkikülmumine ei kuulu ka auto garantii alla.

0
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kas kuni -21° on meil müügil või on ka suurema külmataluvusega olemas?

Ma tegin kunagi testi (oli võimalus kasutada kallist eritehnikat, kuigi seda saab enam-vähem täpsusega testida ka 3 eurose vidinaga), et kui suur nende külmataluvus siis tegelikult on.

(sest paljud kliendid kaebasid klaasipesu jäätumisest suurtel, üle kümne miinustel)

Selgus tõsiasi, et sildil olev -21 kraadi külmakindlust tähendab tavaliselt -15 kuni -16 kraadi kindlust ja odavamatel lausa -12.

Kui poes testrit ei ole, siis lihtne reegel: mida kallim ta on, seda külmakindlam.

Odavat ja head pole ka siin olemas. Ja arvestage sellega, et klaasipesu pumbad on kallid.

Ja lõhkikülmumine ei kuulu ka auto garantii alla.

No siis peaks ju olema hunnikuteviisi lõhkikülmumisi, aga pole ju. Sest kui mõned aastad välja arvata (nagu eelmine), siis keskmisel talvel on ikka üks nädalake, kus temperatuur on -15 või madalam. Ka -20 kraadiga on ikka klaasi kiriemaks sulamiseks lastud aknapesuvedelikku ….

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

No siis peaks ju olema hunnikuteviisi lõhkikülmumisi, aga pole ju.

Siis, kui see test sai tehtud, siis oligi neid lõhkikülmumisi liiga palju

Ja tolad tulid muidugi garantii korras omale uut pumpa nõudma, endal veel see solk paagis sees. Ja poolik kanister veel pagassis ka, miinus 21 ja Toodetud by Maxima tellimusel kenasti peal kirjas.
Ja reaalsus -12 ja öösel oli -15 olnud külma.
Kaka juhtub, nagu öeldakse.

PS. Siis veel ei olnud kliimasoojenemist ja Thundberg sõi alles kaerahelbeputru rosinatega ja kisas pigem sel teemal, et miks rosinaid vähe on.

+1
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Küsin siit teemast.

Kas on ehk mingit vahendit, mis ei lase klaasi jäässe minnagi?

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kas on ehk mingit vahendit, mis ei lase klaasi jäässe minnagi?

Igasugu keemiat on välja mõeldud, aga reaalselt, kui lund sajab või tuiskab, siis ei tööta neist ükski.
Toimib ainult kas garaaz või siis selline asi:

 

 

 

 

 

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kas kuni -21° on meil müügil või on ka suurema külmataluvusega olemas?

-40 nägin eile selveris. imestasin just, et kellel ja milleks seda vaja peaks olema. või on mõeldud, et segad veega?

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

imestasin just

Õige, imestama peab tihti ja katkematult.

Aga tuulekülmast rääkivalt lehelt saab teada, et kui on -20 külma ja tuul on 22m/s, siis on tajutav temperatuur -38.
Uskumatu, eksole.
22m/s on umbestäpselt 80km/tunnis ja mõned hullud sõidavad lausa talvel nii kiiresti.
Teine asi, kas meile see -20 üldse enam jõuab?

Mis möödunud talve rekord üldse oli, kas keegi mäletab?
Hea, kui -5 vist oli.

+1
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Aga tuulekülmast rääkivalt lehelt saab teada, et kui on -20 külma ja tuul on 22m/s, siis on tajutav temperatuur -38. Uskumatu, eksole.

uskumatu tõesti, et kapoti all olevad voolikud ja selles sisalduv vedelik võiksid mingist tajutavast temperatuurist ennast mõjutada lasta.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

uskumatu tõesti, et kapoti all olevad voolikud ja selles sisalduv vedelik võiksid mingist tajutavast temperatuurist ennast mõjutada lasta.

Kle, ebakvaliteetset klaasipesu, mis esiklaasil lilli tekitab, siis pole näinud või?
Või jäätunud pihustiotsa, mille soojendus on kas maha põlenud või pole kunagi olnudki, sest “sõber Itaaliast odavalt tõi”….

0
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

No siis peaks ju olema hunnikuteviisi lõhkikülmumisi, aga pole ju.

Siis, kui see test sai tehtud, siis oligi neid lõhkikülmumisi liiga palju

Ja tolad tulid muidugi garantii korras omale uut pumpa nõudma, endal veel see solk paagis sees. Ja poolik kanister veel pagassis ka, miinus 21 ja Toodetud by Maxima tellimusel kenasti peal kirjas.

Ja reaalsus -12 ja öösel oli -15 olnud külma.

Kaka juhtub, nagu öeldakse.

PS. Siis veel ei olnud kliimasoojenemist ja Thundberg sõi alles kaerahelbeputru rosinatega ja kisas pigem sel teemal, et miks rosinaid vähe on.

Miks nii üleolev?

+4
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kle, ebakvaliteetset klaasipesu, mis esiklaasil lilli tekitab, siis pole näinud või?

seda näevad need, kes hoolimata tootjate juhistest täiesti külmale esiklaasile pesuvedelikku lasevad.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

kes hoolimata tootjate juhistest täiesti külmale esiklaasile pesuvedelikku lasevad.

Mis tootjast sa. lilleke, sogad?
Sa vist ei mäletagi sellist aega, kui tõepoolest auto välistermomeeter näitas alla 20 kraadi miinust.
Üle pooltest autodest tagumised küljeklaasid ei sulanudki puhtaks, sõida või tunde järjest, osadel oli ka pool esiukseklaasi härmas.
Autoabisse helistada ei olnud võimalik, sest nad ei võtnud enam ammu toru.
Diislimeestel olid paakides hiiglasuured valged vahamoodustised, mis blokeerisid kütusevõtturid.
Autod sõitsid kõik kinniste termostaatidega ja mootori jahutused toimisid vaid läbi salongiradika.
jne.

0
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kas kuni -21° on meil müügil või on ka suurema külmataluvusega olemas?

-40 nägin eile selveris. imestasin just, et kellel ja milleks seda vaja peaks olema. või on mõeldud, et segad veega?

-40 on hea selleks, et kui pool paaki suvist vedelikku alles on, siis valad -40-st peale.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kirjutage siis seda ka palun siia, kuidas sees niiskusest võitu saate ? Mul on väga lühikesed otsad sõita, jala minna on pikk, aga auto ei lähegi soojaks, iga hommik kisu seest poolt ka jääd. Mis toimib hästi, kas need padjakesed mis niiskust imevad, kassiliiv soki sisse  seest poolt klaas millegagi üle käia ?

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kirjutage siis seda ka palun siia, kuidas sees niiskusest võitu saate ? Mul on väga lühikesed otsad sõita, jala minna on pikk, aga auto ei lähegi soojaks, iga hommik kisu seest poolt ka jääd. Mis toimib hästi, kas need padjakesed mis niiskust imevad, kassiliiv soki sisse seest poolt klaas millegagi üle käia ?

Selliseid kotte müüakse lausa, nagu need padjakesed. Tavaliselt piisab ajalehe kortsu hõõrumisest ja mati alla ja peale panemisest. Korra nädalas võiks neid ka vahetada aga kui korra nädalassõidad siis korra kuus vaheta.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Selliseid kotte müüakse lausa, nagu need padjakesed.

Mul on need, no ma ei saanud küll eelmine aasta aru, et nende abiga oleks jääd sees pool vähem olnud

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kirjutage siis seda ka palun siia, kuidas sees niiskusest võitu saate ? Mul on väga lühikesed otsad

Aga käi korra Tallinn-Narva-Tallinn ja niiskus läinud. Enne vaheta salongifilter ära.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Tõutäkk

Milleks suurema külmaga klaasipesu kasutada? Siis on kõik jääs ja mingit soolaudu pole. Kloriidid toimivad vaid väikestel külmakraadidel. Lisaks ei külmu -21 klaasipesu kõvaks jääks, mis kõik lõhki surub vaid püdelaks pudruks, mis enam voolikutes ei liigu.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Lisaks ei külmu -21 klaasipesu kõvaks jääks, mis kõik lõhki surub vaid püdelaks pudruks, mis enam voolikutes ei liigu.

Mingi valemiga nad suudavad selle “püdelaga” oma pumpasid samuti lõhkuda.
Aga vblla valetavad ja tegelt oligi lihtsalt tavaline vesi sees.

Ühe õnnetukese klaasipesu pumba tüüpiline näide, kui soojas töökojas üles on sulanud:

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Tõutäkk

Lisaks ei külmu -21 klaasipesu kõvaks jääks, mis kõik lõhki surub vaid püdelaks pudruks, mis enam voolikutes ei liigu.

Mingi valemiga nad suudavad selle “püdelaga” oma pumpasid samuti lõhkuda.

Aga vblla valetavad ja tegelt oligi lihtsalt tavaline vesi sees.

Ühe õnnetukese klaasipesu pumba tüüpiline näide, kui soojas töökojas üles on sulanud:

Tavaline vesi või suvine klaasipesuvedelik.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tavaline vesi või suvine klaasipesuvedelik.

Selle tõestamine on juba sinna valimispettuste tõestamise kanti.
Saidki proovid võetud nii poolikust pudelist, kui paagis olevatest jääkidest jne.
Enamjaolt külmakindlused erinesid. (ehk siis ei saadud enne pealevalamist kogu vett kätte vms.
Ja samuti erinesid pudeli sildil olevad kraadid ja reaalsus.

Teine asi on see, et kui palju neid autosid ikka poole talveni suviste vedelikega soojas toas seisab, see case ei olnud esimese külmaga.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Selliseid kotte müüakse lausa, nagu need padjakesed.

Mul on need, no ma ei saanud küll eelmine aasta aru, et nende abiga oleks jääd sees pool vähem olnud

Sul on siis võibolla vajja autopõhja augud puurida, et liigne vesi välja saaks voolata.
Kui sul aga klaasid ainult seestpoolt jääs olid siis järelikult olid mingit kehvad kotid või liiga vähe. Kui põrandakatte all ookeani pole siis peaks isegi linnasõiduga aknad pilukile jättes paari päevaga suurem jagu niiskuse välja saama aga klaasid lähevad jäässe nagunii. Päris ilma saad kuihoiad autot soojas garaazis.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Näitan 23 postitust - vahemik 1 kuni 23 (kokku 23 )


Esileht Kodunurk Talvine aknaklaasi pesuvedelik