Tere.
Kuidas peaks käituma või kust saada abi sellises olukorras?
Ühelt meie pere telefonilt on tellitud tasuline meelelahutusteenus. Avastasime õnneks üsna ruttu, telefoniarvelt saime teada aja, millal on tellitud. Ühtegi kinnituskoodi omanik sisestanud ei ole, vastaval lehel iialgi käinud ei ole. Ka kellaaeg on üsna ebaloogiline. Ometigi teenus on tellitud. Võtsime välja selle päeva arvuti ajaloost ja telefoni ajaloost kõik tegevused, kuskil ei ole vastavast lehest mingit jälge. Igaks juhuks ütlen, et tegu ei ole väikelapse või teismelisega, kes varjaks infot. Summa pole samuti väga suur, küsimus on põhimõttes.
Telefonifirma ütles, et nemad on ainult vahendajad, peab pöörduma teenuse osutaja poole. Sealt (veel?) vastust pole, aga seda ei pruugigi tulla.
Mida edasi? Kas ja kuidas saaks jälile, kuidas niisugune asi on võimalik. Kui tõesti kuhugi kogemata vajutati, siis peaks ju kinnituskoodi ikka sisestama? Kuidas end kaitsta? Kust on võimalik saada rohkem infot?