Esileht Tööelu, raha ja seadused. Tasuta raamatupidamisprogramm alustavale ettevõtjale?

Näitan 24 postitust - vahemik 1 kuni 24 (kokku 24 )

Teema: Tasuta raamatupidamisprogramm alustavale ettevõtjale?

Postitas:
Kägu

Oskab mõni raamatupidaja aidata, et kas sellist programmi päris nullist alustavale firmale ka eksisteerib? Alguses ilmselt vaid kulud ja mitte kuigipalju kandeid. Valdkond e-kaubandus.

0
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Excel

+6
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Miks see peab ilmtingimata tasuta olema? Paljudel on 30-päevane tasuta prooviperiood, kas neid oled uurinud?

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

E-arveldaja.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

https://www.merit.ee/merit-aktiva/hinnad/

0
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

oma raamatupidamise tarbeks excel.

ja kui teed tehinguid ka riigiasutustega, siis neile saab e-arveid e-arveldaja kaudu esitada tasuta.

endal läheb niimoodi juba kolmas tegevusaasta oma oü-s.

+5
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul on erplybooks hinnaga 10€ kuus, kus on kõik vajalik olemas. Alguses tegin ka excelis, aga valmis programmiga hoiab ikka päris palju aega kokku.

+1
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Miks see peab ilmtingimata tasuta olema? Paljudel on 30-päevane tasuta prooviperiood, kas neid oled uurinud?

Ja kuidas see prooviperiood teda aitab? Annab ainult võimaluse proovida mõnda programmi, mis on omajagu tüütu. Sellepärast ta ju küsibki kogemusi, et ise proovimisest pääseda.

Mina kasutan e-arveldajat. E-kaubandusest kahjuks ei tea midagi, aga tasub uurida, milline ühilduks kasvõi tulevikus su muude süsteemidega. Üsna varsti ei viitsi sa enam ekselis kõike käsitsi teha ja tahad asju automatiseerida.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kasutan samuti e-arveldajat ja olen üsna rahul.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Oleneb kui suur raamatupidamine tuleb, kui dokumente vähe siis excel kindlasti. Teed enda järgi, aastaaruande lased raamatupidajal teha. Kõige kehvemad valikud on need programmid mis on renditasul, kui ei maksa, siis oled ka oma raamatupidamise kaotanud või jääd isegi võlgu.

+1
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Oleneb kui suur raamatupidamine tuleb, kui dokumente vähe siis excel kindlasti. Teed enda järgi, aastaaruande lased raamatupidajal teha. Kõige kehvemad valikud on need programmid mis on renditasul, kui ei maksa, siis oled ka oma raamatupidamise kaotanud või jääd isegi võlgu.

See on küll rumal jutt. Arendaja ei võta ettevõtte raamatupidamist endale, kui otsustad enam programmi mitte kasutada. Rentimine on justnimelt kõige mõstlikum, sest väga väikse raha eest saab kaasaegse ja hea asja, mida pidevalt arendatakse. Raamatupidajat pole vajagi, lased bilansi lihtsalt programmist välja. Tuleb kokkuvõttes oluliselt soodsam.
Samaväärne valmis programm maksis veel mõned aastad tagasi tuhandeid ja siis tuli ka iga uuenduse eest juurde maksta.

0
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Oleneb kui suur raamatupidamine tuleb, kui dokumente vähe siis excel kindlasti. Teed enda järgi, aastaaruande lased raamatupidajal teha. Kõige kehvemad valikud on need programmid mis on renditasul, kui ei maksa, siis oled ka oma raamatupidamise kaotanud või jääd isegi võlgu.

Siis juba pigem midagi sellist nagu manager.io. Seal on vähemalt kõik raamatupidamisele vastavalt ette valmis sätitud. Siiski, seal ei ole võimekust näiteks valmis aastaaruannet otse või xml failidena äriregistrisse kantida. Nagu ka Excelis muidugi. Kokkuvõttes pooldan siiski e-arveldajat. Soodne ja mugav.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

E-arveldaja on 1.aasta tasuta, aga pole kõige mugavan. Ise kasutan SmartAccountsi, seal nii kuupõhine tasu kui ka kande põhine. Lisaks 30 päeva tasuta. Lisaks pabgamaksete import. Sobib algajale. Ise mässasin alguses ka exceliga ja aastaaruande jaoks kolisin SAsse ümber.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui oled käibekas, siis mõni programm. Kui ei ole käibekas, lase exeliga seni kuniks firma midagi sisse hakkab tooma. Kui võtad raamatupidamisprogrammi siis tegelikult on ka seal vaja teha algseadistused jne. Lihtsam on exel ja korra aastas raamatupidajal lasta aruanne teha.

0
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui oled käibekas, siis mõni programm. Kui ei ole käibekas, lase exeliga seni kuniks firma midagi sisse hakkab tooma. Kui võtad raamatupidamisprogrammi siis tegelikult on ka seal vaja teha algseadistused jne. Lihtsam on exel ja korra aastas raamatupidajal lasta aruanne teha.

Valmis kaasaegse programmiga ei ole vaja muud seadistust, kui firma andmed sisestada, vaikimisi baas on nii hea. Näiteks ostudokumentide sisestamise protsess on ülilihtne, programmi postkasti tuleb saata vaid arve või tšekk, kõik muu teeb programm kasutaja eest ära: võtab firma nime ja muud andmed äriregistrist, loeb dokumendi pealt välja arve nr-i, kuupäeva ja summa, lisab makseaja ning õpib peale paari korda ka õigele kulukontole (või muule) lisama. Exceliga teed selle kõrval pmst käsitööd, umbes sama, mis sõita hobukaarikuga, kui on võimalik liikuda autoga. Pole vaja mingeid muid rakendusi e-arvete jm jaoks.

Absoluutselt kindlasti kulutab exceliga 10 korda rohkem aega sellega tööd tehes, rääkimata algseadistusest ja edaspidistest aruannete koostamisest.

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui oled käibekas, siis mõni programm. Kui ei ole käibekas, lase exeliga seni kuniks firma midagi sisse hakkab tooma. Kui võtad raamatupidamisprogrammi siis tegelikult on ka seal vaja teha algseadistused jne. Lihtsam on exel ja korra aastas raamatupidajal lasta aruanne teha.

Valmis kaasaegse programmiga ei ole vaja muud seadistust, kui firma andmed sisestada, vaikimisi baas on nii hea. Näiteks ostudokumentide sisestamise protsess on ülilihtne, programmi postkasti tuleb saata vaid arve või tšekk, kõik muu teeb programm kasutaja eest ära: võtab firma nime ja muud andmed äriregistrist, loeb dokumendi pealt välja arve nr-i, kuupäeva ja summa, lisab makseaja ning õpib peale paari korda ka õigele kulukontole (või muule) lisama. Exceliga teed selle kõrval pmst käsitööd, umbes sama, mis sõita hobukaarikuga, kui on võimalik liikuda autoga. Pole vaja mingeid muid rakendusi e-arvete jm jaoks.

Absoluutselt kindlasti kulutab exceliga 10 korda rohkem aega sellega tööd tehes, rääkimata algseadistusest ja edaspidistest aruannete koostamisest.

See maksab raha ka. Tore programm muidugi, aga kulud on ka mõnusad ja alustaval ettevõttel vast pole seda raha loopida. Kui loobuda programmist soovid, siis oled oma raamatupidamise ka kaotanud. Mina mäletan omal ajal kui alustasin, siis mul terve aasta peale tuligi vist 50 arvet ja samapalju siis kuluarveid. Excelis oli kõik kenasti olemas.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

See maksab raha ka. Tore programm muidugi, aga kulud on ka mõnusad ja alustaval ettevõttel vast pole seda raha loopida. Kui loobuda programmist soovid, siis oled oma raamatupidamise ka kaotanud.

See maksab täpselt 10€ kuus, ikka väga väike väljaminek võrreldes raamatupidajalt teenuse tellimisega ning ajaga, mida kokku hoitakse. Alustaval ettevõttel on ka väga oluline keskenduda põhitegevusele. Igal hetkel on aruanded ühe kliki kaugusel. Kui palju raamatupidaja nende eest küsib? Selle 10€ eest tehakse heal juhul mõned kanded. Ei saa absoluutselt aru, mis kokkuhoiust siin räägitakse variandi puhul excel+raamatupidaja.

Võid iga kell kogu andmebaasi excelisse vms programmi eksportida, kui soovid lõpetada. Miks peaksid andmed kaduma?

+4
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

See maksab raha ka. Tore programm muidugi, aga kulud on ka mõnusad ja alustaval ettevõttel vast pole seda raha loopida. Kui loobuda programmist soovid, siis oled oma raamatupidamise ka kaotanud.

See maksab täpselt 10€ kuus, ikka väga väike väljaminek võrreldes raamatupidajalt teenuse tellimisega ning ajaga, mida kokku hoitakse. Alustaval ettevõttel on ka väga oluline keskenduda põhitegevusele. Igal hetkel on aruanded ühe kliki kaugusel. Kui palju raamatupidaja nende eest küsib? Selle 10€ eest tehakse heal juhul mõned kanded. Ei saa absoluutselt aru, mis kokkuhoiust siin räägitakse variandi puhul excel+raamatupidaja.

Võid iga kell kogu andmebaasi excelisse vms programmi eksportida, kui soovid lõpetada. Miks peaksid andmed kaduma?

Oled mingi sisuturundaja? Ma ei tea ühtegi raamatupidamisprogrammi mis maksab 10 eurot kuus.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul on erplybooks hinnaga 10€ kuus, kus on kõik vajalik olemas. Alguses tegin ka excelis, aga valmis programmiga hoiab ikka päris palju aega kokku.

Ei usu, et on just palju raamatupidajaid, kes seda programmi kiidaks. Ma pole ühtegi kohanud.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Oled mingi sisuturundaja? Ma ei tea ühtegi raamatupidamisprogrammi mis maksab 10 eurot kuus.

e-arveldaja.rik.ee

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ei usu, et on just palju raamatupidajaid, kes seda programmi kiidaks. Ma pole ühtegi kohanud.

Mina kiidan ja ei saa aru, kas väidad, et need raamatupidajad eelistavad siis excelit?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Teema on ikkagi nullist alustav ettevõte. Siis on kõige mõistlikum kulusid hoida  nii madalal kui võimalik ja olemasolev raha kulutada enda teenuse või toodete müügi arendamiseks.

Programmi ostmiseks tasub siis mõelda kui teed sadu arveid kuus. Mõelge alati sellele, kõik pilverakendustes olevad andmed on teisele osapoolele vabalt loetavad, ära kasutatavad ja sind võidakse ka tühistada (kustutatakse sind ära jumal teab mis põhjusel). Äri on konkurents ja mida rohkem sa oma tegemisi teiste eest varjad, seda paremini ka läheb. Seepärast ära kiida kunagi oma äri, siis kohe tahavad teised ka sama asja teha.

0
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Teema on ikkagi nullist alustav ettevõte. Siis on kõige mõistlikum kulusid hoida nii madalal kui võimalik ja olemasolev raha kulutada enda teenuse või toodete müügi arendamiseks.

Programmi ostmiseks tasub siis mõelda kui teed sadu arveid kuus. Mõelge alati sellele, kõik pilverakendustes olevad andmed on teisele osapoolele vabalt loetavad, ära kasutatavad ja sind võidakse ka tühistada (kustutatakse sind ära jumal teab mis põhjusel). Äri on konkurents ja mida rohkem sa oma tegemisi teiste eest varjad, seda paremini ka läheb. Seepärast ära kiida kunagi oma äri, siis kohe tahavad teised ka sama asja teha.

See on umbes sama jutt, et pangaautomaate ei tasu usaldada, kindlam on raha välja võtta ja sukasäärde panna või otse panka viia.

Selles point ongi, et lihtne, tõhus, kaasaegne ja odav programm aitab oluliselt alustava ettevõtja aega kokku hoida ning keskenduda põhitegevusele ja ettevõtte arendamisele selle asemel, et exceli tabeleid tundide kaupa triikida.

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kiidan Meritit. Teatud mahuni on tasuta.

+1
0
Please wait...

Näitan 24 postitust - vahemik 1 kuni 24 (kokku 24 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Tasuta raamatupidamisprogramm alustavale ettevõtjale?