ere!
Mul on selline mure seoses Tele2 garatiiga . Sai ostetud järelmaksuga/August 2014)Tahvelarvuti Prestigio, nii alguses oli kõik ilus korras , aga kaks kuud hiljem hakkas tahvel aeglustuma ja kokku jooksma , nii viisin siis esimest korda garantiise , vahetati ära siis tarkvara ja oli paberil kirjas ka kaamera (miks seda vahetati ei tea ) Nii nüüd Jaanuari lõpp 2015 hakkas jama uuesti et aeglustus ja siis tuli uus jama tahvel ei hakanud laadima( näitas küll seda laadimis pulka ,aga ei laadinud , ostsin siis uue USB juhtme , aga mitte kui midagi ja üks hetk ei võtnud enam üleüldse pilti ette.. Nii viisin siis Veebruari alguses selle Tele 2 ja rääkisin ära oma mure , nii öeldi et saadavad siis selle Tallinnasse , nii ootasin siis kuu aega , Märtsi alguses siis helistati tele2 ja öeldi , et nemad seda korda ei tee kuna asi on mehaaniline ning öeldi mulle et asi on emaplaadis ,mille maksumus on 140.- ja mis tuleb mul endal siis kinni maksta..
Nii ütlesin ,et ma ei hakka midagi teile maksma , kuna ma saatsin arvuti USB laadimis veaga sinna ja kusotsast siis saab olla emaplaadis viga ?(tüüp viga Samsungi ja Prestigio arvutitel on USB auk) nii sain seal telefoni otsas vihaseks ja lõpetasin kõne..SIIT TEKIB SIIS KÜSIMUS : ET MILLE JAOKS ON SEE KURADI GARANTII ,KUI SELLE ALLA EI KUULU NAGU MITTE MISKI ? MILLE EEST MA MAKSAN 15.- KUUS ,KUI TAHVLIT KASUTADA EI SAA !??
Nii , siis ma kirjutasin Tele 2 , e-mailile , et kas tõesti siis ei saa seda asendada või anda mulle uus arvuti ,kuna tahvel on kõigest 6 kuud vana ( kasutasin minimaalselt) või leida kompromissi ? Nii lisan siia Tele 2 poolt saadetud kirja mulle :
Tänan Teid kirja eest.
Seadmel esineva vea kindlaks tegemine on võimalik ainult seadme tootja
poolt aktsepteeritud hooldusfirmas. Tele2 jälgib kõiki tootja poolt
kehtestatud nõudeid mobiiltelefonide müügijärgse teeninduse osas ning
lähtub ainult volitatud hooldusfirma eksperthinnangutest.
Mehaaniline vigastus – Mehaaniline vigastus, mis on tekkinud seadme
ebaõigest kasutamisest (kukkumine, muljumine, jne.) ei kuulu garantii
korras parandamisele. Kuna mehaanilise vigastuse korral võivad tekkida
ka varjatud defektid (tahvelarvutid on väga kompaktsed ning ühe korpuse
osa deformeerumine tekitab tavaliselt ka muid kahjustusi), saab
remondifirma anda garantii ainult vahetatud osadele ja konkreetsele
tööle.
Tele2-l on olemas üldised seadmete hoolduse tingimused, mida
tutvustatakse kliendile alati enne aparaadi hooldusesse saatmist.
Tahvelarvuti hoolduse tingimuste kolmandas punktis on ära toodud
järgmine: kui seadet defekteerides ilmneb, et rike on põhjustatud
vedelikukahjustusest ja/või mehaanilisest vigastusest, kaotab tootja
garantii kehtivuse ja edaspidi kuulub seade remontimisele tasulises
korras.
Tele2 saab tahvelarvuti vahetamisel või hüvituse määramisel lähtuda
vaid
garantiiremondi teostaja tulemustest. Kuna tahvlis avastati hooldustöö
käigus mehaaniline vigastus, siis on lõpetatud seadme garantii ning
meil
puudub alus aparaadi väljavahetamiseks.
Lugupidamisega
Britta Palm
Tele2 teeninduskonsultant
Nii mis arvate teie sellest siis nüüd ?