Näitan 11 postitust - vahemik 1 kuni 11 (kokku 11 )

Teema: tele2 !

Postitas:

ere!

Mul on selline mure seoses Tele2 garatiiga . Sai ostetud järelmaksuga/August 2014)Tahvelarvuti Prestigio, nii alguses oli kõik ilus korras , aga kaks kuud hiljem hakkas tahvel aeglustuma ja kokku jooksma , nii viisin siis esimest korda garantiise , vahetati ära siis tarkvara ja oli paberil kirjas ka kaamera (miks seda vahetati ei tea ) Nii nüüd Jaanuari lõpp 2015 hakkas jama uuesti et aeglustus ja siis tuli uus jama tahvel ei hakanud laadima( näitas küll seda laadimis pulka ,aga ei laadinud , ostsin siis uue USB juhtme , aga mitte kui midagi ja üks hetk ei võtnud enam üleüldse pilti ette.. Nii viisin siis Veebruari alguses selle Tele 2 ja rääkisin ära oma mure , nii öeldi et saadavad siis selle Tallinnasse , nii ootasin siis kuu aega , Märtsi alguses siis helistati tele2 ja öeldi , et nemad seda korda ei tee kuna asi on mehaaniline ning öeldi mulle et asi on emaplaadis ,mille maksumus on 140.- ja mis tuleb mul endal siis kinni maksta..

Nii ütlesin ,et ma ei hakka midagi teile maksma , kuna ma saatsin arvuti USB laadimis veaga sinna ja kusotsast siis saab olla emaplaadis viga ?(tüüp viga Samsungi ja Prestigio arvutitel on USB auk) nii sain seal telefoni otsas vihaseks ja lõpetasin kõne..SIIT TEKIB SIIS KÜSIMUS : ET MILLE JAOKS ON SEE KURADI GARANTII ,KUI SELLE ALLA EI KUULU NAGU MITTE MISKI ? MILLE EEST MA MAKSAN 15.- KUUS ,KUI TAHVLIT KASUTADA EI SAA !??

Nii , siis ma kirjutasin Tele 2 , e-mailile , et kas tõesti siis ei saa seda asendada või anda mulle uus arvuti ,kuna tahvel on kõigest 6 kuud vana ( kasutasin minimaalselt) või leida kompromissi ? Nii lisan siia Tele 2 poolt saadetud kirja mulle :

Tänan Teid kirja eest.

Seadmel esineva vea kindlaks tegemine on võimalik ainult seadme tootja
poolt aktsepteeritud hooldusfirmas. Tele2 jälgib kõiki tootja poolt
kehtestatud nõudeid mobiiltelefonide müügijärgse teeninduse osas ning
lähtub ainult volitatud hooldusfirma eksperthinnangutest.

Mehaaniline vigastus – Mehaaniline vigastus, mis on tekkinud seadme
ebaõigest kasutamisest (kukkumine, muljumine, jne.) ei kuulu garantii
korras parandamisele. Kuna mehaanilise vigastuse korral võivad tekkida
ka varjatud defektid (tahvelarvutid on väga kompaktsed ning ühe korpuse

osa deformeerumine tekitab tavaliselt ka muid kahjustusi), saab
remondifirma anda garantii ainult vahetatud osadele ja konkreetsele
tööle.

Tele2-l on olemas üldised seadmete hoolduse tingimused, mida
tutvustatakse kliendile alati enne aparaadi hooldusesse saatmist.
Tahvelarvuti hoolduse tingimuste kolmandas punktis on ära toodud
järgmine: kui seadet defekteerides ilmneb, et rike on põhjustatud
vedelikukahjustusest ja/või mehaanilisest vigastusest, kaotab tootja
garantii kehtivuse ja edaspidi kuulub seade remontimisele tasulises
korras.

Tele2 saab tahvelarvuti vahetamisel või hüvituse määramisel lähtuda
vaid
garantiiremondi teostaja tulemustest. Kuna tahvlis avastati hooldustöö
käigus mehaaniline vigastus, siis on lõpetatud seadme garantii ning
meil
puudub alus aparaadi väljavahetamiseks.

Lugupidamisega

Britta Palm
Tele2 teeninduskonsultant

Nii mis arvate teie sellest siis nüüd ?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

arvan, et nüüd on õige hetk tarbijakaitsesse pöörduda.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

KUid kas on sis kukkunud v? noh näha mingeid vigastusi korpusel, et nad saaks eeldada et tegu kukkumisega?
minu meelest kõkidel prestigio omadel läheb laadija auk pe*se

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

ei ole kukkunud kordagi ,välispidiselt on tahvel nagu uus , ainuke viga oligi et Usb ots lakkas töötamast ,ning nemad rääkisid mulle emaplaadi veast ? kustotsast ma sain tekitada emaplaadi vea ? kui tahvel praktiliselt koguaeg oli väljas ,kuna ei laadinud end täis.

Tarbijakaitsele kirjutasin ka , ning nüüd ootangi nende poolset kommentaari selle asja kohta.

Mille jaoks see garantii siis on ,kui selle eest ei parandata ära seda mida vaja on? kas siis tõesti käib garantii alla vaid tarkvara uuendamine ?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Teemaalgataja, mis värk sul nende sõnadega “nii” ja “siis” on? Jube ikka, kui inimene niimoodi keelt kuritarvitab 🙁

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Nii ja mis meie nüüd nii arvama peame ? Nii ja siis et nii meie ju ei tea mis sa nii selle tahvliga nii tegid, et see nii ei tööta !

… on ju kole lugeda, teemaalgataja?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil oli ka sama firma tahvel. Photopointist ostsime. Üks kord käis garantiis, saime uue asemele. Sellel tekkisid vead, remonditi, saime tagasi, ei olnud ikkagi töökorras. Siis lasti poes sama hinna eest uus tahvel valida. Võtsime Samsungi. 11 kuud on vastu pidanud. Prestigiod töötasid u 1,5 kuud.
Kasutajad olid lapsed. Seega kukkus tahvel ikka aeg-ajalt maha ka. Aga kõik vead läksid garantii alla. Nii et see Tele2 käitumine on nüüd küll… Meil oli ka kusjuures teisel korral just emaplaadi viga.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Presdigio tahvelarvuti viga on selles, et laadijaotsik on ühendatud emaplaadiga ning see lähebki rikki hästi lihtsalt. Tüüpviga. Ei pea üldse palju jõudu kasutama. Mis selle teadmisega peale hakata? Ei midagi muud, kui proovida ka Tarbijakaitse kaudu nõu saada ning juhul kui mehhaanilist vigastust tõestada ei õnnestu, siis ehk saad välja vahetatud. Kui on tõendatav mehhaaniline vigastus, siis tuleb ise leida asendus, sest remontida seda ei tasu: emaplaat maksab pm uue tahvli hinna. Misiganes lahendus oleks, siis soovitan uueks tahvliks üldse Samsungi.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Presdigio tahvelarvuti viga on selles, et laadijaotsik on ühendatud emaplaadiga ning see lähebki rikki hästi lihtsalt. Tüüpviga. Ei pea üldse palju jõudu kasutama. Mis selle teadmisega peale hakata? Ei midagi muud, kui proovida ka Tarbijakaitse kaudu nõu saada ning juhul kui mehhaanilist vigastust tõestada ei õnnestu, siis ehk saad välja vahetatud. Kui on tõendatav mehhaaniline vigastus, siis tuleb ise leida asendus, sest remontida seda ei tasu: emaplaat maksab pm uue tahvli hinna. Misiganes lahendus oleks, siis soovitan uueks tahvliks üldse Samsungi.

Kui Samsung tundub liiga kallis, siis osta Hiina Huawei või Poola GoClever

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Presdigio tahvelarvuti viga on selles, et laadijaotsik on ühendatud emaplaadiga ning see lähebki rikki hästi lihtsalt. Tüüpviga.

nii ongi
seepärast meie presdigiot ei ostnudki. müüja hoiatas, et laadija ühendamitega võib kergesti emaplaati kahjustada ning see ei lähe garantii alla

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

No jah mind ei hoiatanud alguses keegi kui üleüldse selle ostsin . soovitati ,et pidi olema selle hinnaklassi sees hea.
Aga eks ma ootan ära mida vastab mulle Tarbijakaitse amet , aga milleks siis üleüldse müüa selliseid tahvleid ,mis lähima poole aasta jooksul otsad annavad laadimis vea töttu ? Pole mõtet neid siis ju üleüldse turule tuua kui see nii jama on.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 11 postitust - vahemik 1 kuni 11 (kokku 11 )


See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.