TA olen – mainin ära, et laps on täisealine ja ilmselt on see ülisoodus pakett, millest mul toona teenindajaga juttu oli, on mingil hetkel asendatud teisega ja selle “soodus” on see, et lisaks maksan kõnede ja sms’de eest juurde. Kuna otsekorraldus ja tunnistan oma viga kah, et enne uurima ei hakanud, andsin lapsele käsu teha kodutöö ja otsida selline operaator, kus ei peaks ta kõnedes/smside eest juurde maksma (kusjuures sms on suht kallis). Hinnatõus tuli nii või teisti juurde, aga see on 3 eurot.
Teema: Telefoniarve
TA olen – mainin ära, et laps on täisealine ja ilmselt on see ülisoodus pakett, millest mul toona teenindajaga juttu oli, on mingil hetkel asendatud teisega ja selle “soodus” on see, et lisaks maksan kõnede ja sms’de eest juurde. Kuna otsekorraldus ja tunnistan oma viga kah, et enne uurima ei hakanud, andsin lapsele käsu teha kodutöö ja otsida selline operaator, kus ei peaks ta kõnedes/smside eest juurde maksma (kusjuures sms on suht kallis). Hinnatõus tuli nii või teisti juurde, aga see on 3 eurot.
Nii et hinnaõus oli ikka 3 eurot, mitte 12? Ja ühtegi teavitust postikastist ikka ei leidnud?
Andke soovitusi, milline operaator ja milline pakett on kõige parem.
Diil.
Mis sa karjud ometi siin läbivalt, rahune maha Pakett ei seisne nimes, vaid teenuste sisus. Sa kirjutasid just nimelt, et sul andmemaht muutus (ilmselt suurenes), kus ta siis samaks jäi? Ilmselt oli selles teavituskirjas võimalus jätkata kehvemate tingimuste paketiga odavama hinnaga. Miks sa ei teinud seda siis?
Kus ma karjun? Vastasin sinu küsimusele.
Teavituskirjas ei pakutud võimalust jätkata kehvetmate tingumustega, odavama hinnaga paketiga. Oli vaid teavitus, et kui hinnatõus ei sobi, on mul õigus leping lõpetada.
Kus ma karjun? Vastasin sinu küsimusele. Teavituskirjas ei pakutud võimalust jätkata kehvetmate tingumustega, odavama hinnaga paketiga. Oli vaid teavitus, et kui hinnatõus ei sobi, on mul õigus leping lõpetada.
“?!” tähendab karjumist.
Okei, sa siis lugesid sealt välja, et igasugused vahepealsed variandid on välistatud 🙂
Oh elukest!
Kus ma karjun? Vastasin sinu küsimusele. Teavituskirjas ei pakutud võimalust jätkata kehvetmate tingumustega, odavama hinnaga paketiga. Oli vaid teavitus, et kui hinnatõus ei sobi, on mul õigus leping lõpetada.
“?!” tähendab karjumist.
Okei, sa siis lugesid sealt välja, et igasugused vahepealsed variandid on välistatud ????
Oh elukest!
Netis karjutakse siis, kui suurtähtedega kirjutada!
Netis karjutakse siis, kui suurtähtedega kirjutada!
Seda ka, aga “?!”-ga tähistati karjumist juba ammu enne netti kirjasõnas
Netis karjutakse siis, kui suurtähtedega kirjutada!
Seda ka, aga “?!”-ga tähistati karjumist juba ammu enne netti kirjasõnas
Ah, mine sa ka õige… ?! on lihtsalt küsiv hüüatus, mitte mingi karjumine.
Kus ma karjun? Vastasin sinu küsimusele. Teavituskirjas ei pakutud võimalust jätkata kehvetmate tingumustega, odavama hinnaga paketiga. Oli vaid teavitus, et kui hinnatõus ei sobi, on mul õigus leping lõpetada.
“?!” tähendab karjumist.
Okei, sa siis lugesid sealt välja, et igasugused vahepealsed variandid on välistatud ????
Oh elukest!
Mis siis, kui ma ei vaja “igasugused vahepealseid variante”? Mind ei häiri kolmeeurone hinnatõus sedavõrd, et tõttaksin teenusepakkujat vahetama. Mina vastasin vaid teemaalgatajale, et jah, hind tõusis ja sellest ka teavitati. Ja selles kirjas ei pakutud kliendile “igasugused vahepealseid variante”, vaid oli üheselt öeldud, et kui hinnatõus ei sobi, on variant leping lõpetada.
Sinu plärtsumisest, ja soovist mind paika panna ja lolliks teha, ei saa aru. Jutt käib ju telefoniarvest, mitte pole siin tuline poliitiline debatt, mis võiks inimesi tigedaks ajada.
Mis siis, kui ma ei vaja “igasugused vahepealseid variante”?
Hm, aga sa ju oleks tahtnud jätkata endise teenusega ? Sinu senisest jutust vähemalt nii võis aru saada, et sul uuenenud, kõrgema hinnaga teenuse järgi tegelikult polnud vajadust.
(äkki oleks seda vana endise hinnaga saanud)
Aga OK, ehk siis sain valesti aru. Ei plõksi ega ürita lolliks teha, aga need hüsteerilised “?!”-d ju lausa kutsuvad reageerima.