Esileht Ajaviite- ja muud jutud Telefonioperaator – keda valida

Näitan 28 postitust - vahemik 1 kuni 28 (kokku 28 )

Teema: Telefonioperaator – keda valida

Postitas:
Lepaleht29

Olen Elisas. Soodusperiood sai läbi , mis kestis 2 a. Igakuiselt oli arve 9, nüüd 16.

Kavatsen vahetada.
Keda soovitate või mis Teil endil on ? Tele 2 või Telia?

Eelan et oleks internetti , levi ka metsa sees , mobiili id nagunii ei oma ning pole vaja.

Ja igakuine arve võiks jääda ikka 10 € piiridesse.

+3
-3
Please wait...

Postitas:
m6mm

Tele2-l on vist kõige soodsam pakett 7€, mis poistele võtsin. Kui sul mingi kindel koht metsas on, kus levi vaja, siis vaata mis seal kõige paremini levib, ilmselt oleneb, kelle mast kõige lähemal on. Mul maal kunagi muutus Telia levi kehvaks ja läksin Tele2 üle. Arved muutusid poole väiksemaks, tugi on alati kättesaadav, mis seal ikka rohkem vaja.

+2
-3
Please wait...

Postitas:
perkool

telia levi on muutunud kõige kehvemaks. viletsa levi alas pead enne mõtlema ühendusele, siis hinnale.

küsi elsalt hinnasoodustust, teine valik on tele2. neil väga hea teenindus ja levi kõige parem.

+1
-7
Please wait...

Postitas:
hunden

Nagunii tehakse sulle praeguse operaatori poolt parem pakkumine, kui algatad numbri liikumise.

Olen Tele2s, iga kord kui soodusperiood läbi saab, hakkan mujale üle minema ning selle peale tehakse uus pakkumine. Teenus on iseeenesest OK, millegi üle kurta ei oska.

+2
-2
Please wait...

Postitas:
kolja

Mina olen Elisas ja teistelt operaatoritel soodsamat pakkumist pole. 16 on kallis jah, isegi Teliast saaks odavamalt, kuid olen üsna kindel, et saad uue pakkumise, kui hakkad ära minema. Võid ju ette küsida, et äkki nad viitsivad sulle uue pakkumise juba enne teha, milleks aega raisata vahepeal ja numbriliikumist algatada.

0
-3
Please wait...

Postitas:
motorist

Ükskõik milline peale Elisa – hinnast olenemata on rõhk siiski sellele, et sul ka levi oleks. Elisa pole selle probleemiga aastakümneid tegelenud ja maapiirkondades pm. levi ei ole või on väga hüplik. Seega on meil peres kasutusel kas Tele 2 või Telia, neidki saab aeg-ajal liigutatud, et hinda korrigeerida (Tele2 Teliasse ja vastupidi).

+2
-2
Please wait...

Postitas:
MiaMirt

Just liigutasin lapse numbri Elisast Teliasse. Diilil on praegu 11,99 pakett, kus 100GB internetti. Meil on siin Telia levi okei. Elisa paketis oli 14,99 eest 30GB internetti, seda kippus väheks jääma.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Lepaleht29

Just liigutasin lapse numbri Elisast Teliasse. Diilil on praegu 11,99 pakett, kus 100GB internetti. Meil on siin Telia levi okei. Elisa paketis oli 14,99 eest 30GB internetti, seda kippus väheks jääma.

Kas Elisa on Sinuga ühendust ka juba võtnud ? Ja pakkus paremat paketti soodsama hinna eest?

 

 

 

Ise ootan kl elisalt kõnet. Sest tuttav ütles ka et nii kui elisast minema läks , helistati kohe ja pakuti olematu hinna eest head paketti:)

0
-3
Please wait...

Postitas:
MiaMirt

Just liigutasin lapse numbri Elisast Teliasse. Diilil on praegu 11,99 pakett, kus 100GB internetti. Meil on siin Telia levi okei. Elisa paketis oli 14,99 eest 30GB internetti, seda kippus väheks jääma.

Kas Elisa on Sinuga ühendust ka juba võtnud ? Ja pakkus paremat paketti soodsama hinna eest?

Ise ootan kl elisalt kõnet. Sest tuttav ütles ka et nii kui elisast minema läks , helistati kohe ja pakuti olematu hinna eest head paketti:)

Ei ole siiani ühendust võetud. Täna sain uue SIM kaardi kätte, vahetanud veel pole.

Kui ma enda numbri pool aastat tagasi Elisast ära liigutasin, siis nad küll võtsid ühendust, aga tunnistasid ise ka, et tegelikult neil midagi paremat pakkuda polegi. St oli euro odavam, aga 50GB asemel 30GB netiga.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Lepaleht29

Just liigutasin lapse numbri Elisast Teliasse. Diilil on praegu 11,99 pakett, kus 100GB internetti. Meil on siin Telia levi okei. Elisa paketis oli 14,99 eest 30GB internetti, seda kippus väheks jääma.

Kas Elisa on Sinuga ühendust ka juba võtnud ? Ja pakkus paremat paketti soodsama hinna eest?

Ise ootan kl elisalt kõnet. Sest tuttav ütles ka et nii kui elisast minema läks , helistati kohe ja pakuti olematu hinna eest head paketti:)

Ei ole siiani ühendust võetud. Täna sain uue SIM kaardi kätte, vahetanud veel pole.

Kui ma enda numbri pool aastat tagasi Elisast ära liigutasin, siis nad küll võtsid ühendust, aga tunnistasid ise ka, et tegelikult neil midagi paremat pakkuda polegi. St oli euro odavam, aga 50GB asemel 30GB netiga.

Oskate öelda, kas Elisa näeb praegu mis paketi ma valisin tele 2s? Või seda nad ei näe/ei tea.  Saavad teada lihtsalt et tahan ära minna elisast?

+1
-2
Please wait...

Postitas:
Kati

Just liigutasin lapse numbri Elisast Teliasse. Diilil on praegu 11,99 pakett, kus 100GB internetti. Meil on siin Telia levi okei. Elisa paketis oli 14,99 eest 30GB internetti, seda kippus väheks jääma.

Mul on Tele2 piiramatu internetimahuga soodsam.

+1
-2
Please wait...

Postitas:
Kaegu417

Võtsin ka hiljuti just Diili 100GB netiga paketi, 11.99€

0
0
Please wait...

Postitas:
Kerstin84

Olen nõus- kõik peale Elisa. See on nii kehv, et jube. Ka nende tv.
Meil samamoodi vahetuv Tele2 ja Telia vahel. Hetkel Tele2
Nad ei näe mis pakett ja mis hinnaga mujalt saadud. Pm võid ka neile valetada mõne euro ulatuses. Kontrollida seda ei saa kuskilt.

+5
0
Please wait...

Postitas:
ageta

Just liigutasin lapse numbri Elisast Teliasse. Diilil on praegu 11,99 pakett, kus 100GB internetti. Meil on siin Telia levi okei. Elisa paketis oli 14,99 eest 30GB internetti, seda kippus väheks jääma.

Kas Elisa on Sinuga ühendust ka juba võtnud ? Ja pakkus paremat paketti soodsama hinna eest?

Ise ootan kl elisalt kõnet. Sest tuttav ütles ka et nii kui elisast minema läks , helistati kohe ja pakuti olematu hinna eest head paketti:)

Ei ole siiani ühendust võetud. Täna sain uue SIM kaardi kätte, vahetanud veel pole.

Kui ma enda numbri pool aastat tagasi Elisast ära liigutasin, siis nad küll võtsid ühendust, aga tunnistasid ise ka, et tegelikult neil midagi paremat pakkuda polegi. St oli euro odavam, aga 50GB asemel 30GB netiga.

Mina tegin ka üleviimise samale Diili paketile. Paar päeva peale Diili SIM kaardi kätte saamist helistati ja tehti pakkumine, piiramatu internet, 25,99, soodustus kas aastaks või kaheks (ei mäleta kumb), nii et maksan 10 euri. Kui soodustus läbi saab, siis 25 eurot maksma ei kavatse hakata, uurin jälle kuskilt odavama ja loodan nende uue pakkumise peale.

+1
0
Please wait...

Postitas:
MiaMirt

Mina tegin ka üleviimise samale Diili paketile. Paar päeva peale Diili SIM kaardi kätte saamist helistati ja tehti pakkumine, piiramatu internet, 25,99, soodustus kas aastaks või kaheks (ei mäleta kumb), nii et maksan 10 euri. Kui soodustus läbi saab, siis 25 eurot maksma ei kavatse hakata, uurin jälle kuskilt odavama ja loodan nende uue pakkumise peale.

Tehti sama pakkumine 2 aastaks, 10,99. Kõned, smsid, internet piiramatu, EU internet 15GB

0
-1
Please wait...

Postitas:
rukkilill

Mina olen Elisas ja teistelt operaatoritel soodsamat pakkumist pole. 16 on kallis jah, isegi Teliast saaks odavamalt, kuid olen üsna kindel, et saad uue pakkumise, kui hakkad ära minema. Võid ju ette küsida, et äkki nad viitsivad sulle uue pakkumise juba enne teha, milleks aega raisata vahepeal ja numbriliikumist algatada.

Ainult  ennetav küsimine ei aita kuidagi. Järgi proovitud endal Elisas,.  Niipalju kui mina teistelt kuulnud olen teste firmade kohta,  siis suures piiris kõikidel nii, et pakkumised hakkavad tulema alles peale numbriliigutamist. Mulle vastati, et pole variantigi. Alles siis, kui numbrivahetus (Tele2) käiku läks, läks mürgel lahti.  Päevade kaupa pakkumisi (järjest soodsamaks), helistamisi. Sain teada, et üldinfos ja klienditeenindajatel polegi mingeid võimalusi  soodsamaid pakkumisi teha, klient peaks lihtsalt õige inimesega ühendust võtma (kes pole klienditeenindaja). Mis minu jaoks kummaline, sest mulle ei ole ju antud firma poolt kindlat kontaktisikut, kellega konkreetselt suhelda ning ikka pöördun klienditeeninduse poole ja nemad siis jagavad, kuhu info suunata ja kes on otsustaja ja mis kliendile vastatakse.

+5
0
Please wait...

Postitas:
noobikoguja

Ainult  ennetav küsimine ei aita kuidagi. Järgi proovitud endal Elisas,.  Niipalju kui mina teistelt kuulnud olen teste firmade kohta,  siis suures piiris kõikidel nii, et pakkumised hakkavad tulema alles peale numbriliigutamist. Mulle vastati, et pole variantigi. Alles siis, kui numbrivahetus (Tele2) käiku läks, läks mürgel lahti.  Päevade kaupa pakkumisi (järjest soodsamaks), helistamisi. Sain teada, et üldinfos ja klienditeenindajatel polegi mingeid võimalusi  soodsamaid pakkumisi teha, klient peaks lihtsalt õige inimesega ühendust võtma (kes pole klienditeenindaja). Mis minu jaoks kummaline, sest mulle ei ole ju antud firma poolt kindlat kontaktisikut, kellega konkreetselt suhelda ning ikka pöördun klienditeeninduse poole ja nemad siis jagavad, kuhu info suunata ja kes on otsustaja ja mis kliendile vastatakse.

Kõigil operaatoritel on eraldi tiimid, mis saavad ligi erinevatele pakkumistele. Uue müügi tiim näeb süsteemist ühte pakkumist, olemasoleva kliendi teenindaja näeb teisi pakkumisi. Ja siis on see tiim, mis tegeleb klientide kinnihoidmisega, kuhu suunatakse need kliendid, kellel juba jalg ukse vahel on ja vot sellel tiimil on õigus teha hoopis teistsuguseid pakkumisi, kui mingile tavalisele klienditeenindajale kättesaadav on. Selle tiimiga sa ise kuidagi ühendust ei saagi, sinu kontaktid jagatakse neile siis kui sa numbri liikuvuse algatad. Alati ei pruugigi olla, et sinuga ühendust võetakse. Kui sul oli juba eelnevalt null- või miinusmarginaaliga pakett, mille pealt firma midagi ei teeninud, siis sellest veel paremat pakkumist ei pruugita sulle teha – milleks peale maksta, et kahjumlikku klienti hoida. Kõik oleneb ka sellest, millised on sel hetkel seatud eesmärgid. Kas kasvatada kliendibaasi ja turuosa, tõsta marginaali, näidata kõige madalamat lahkujate protsenti, kõige positiivsemat hinnangut klienditeenindusele…

+1
0
Please wait...

Postitas:
rukkilill

Ainult ennetav küsimine ei aita kuidagi. Järgi proovitud endal Elisas,. Niipalju kui mina teistelt kuulnud olen teste firmade kohta, siis suures piiris kõikidel nii, et pakkumised hakkavad tulema alles peale numbriliigutamist. Mulle vastati, et pole variantigi. Alles siis, kui numbrivahetus (Tele2) käiku läks, läks mürgel lahti. Päevade kaupa pakkumisi (järjest soodsamaks), helistamisi. Sain teada, et üldinfos ja klienditeenindajatel polegi mingeid võimalusi soodsamaid pakkumisi teha, klient peaks lihtsalt õige inimesega ühendust võtma (kes pole klienditeenindaja). Mis minu jaoks kummaline, sest mulle ei ole ju antud firma poolt kindlat kontaktisikut, kellega konkreetselt suhelda ning ikka pöördun klienditeeninduse poole ja nemad siis jagavad, kuhu info suunata ja kes on otsustaja ja mis kliendile vastatakse.

Kõigil operaatoritel on eraldi tiimid, mis saavad ligi erinevatele pakkumistele. Uue müügi tiim näeb süsteemist ühte pakkumist, olemasoleva kliendi teenindaja näeb teisi pakkumisi. Ja siis on see tiim, mis tegeleb klientide kinnihoidmisega, kuhu suunatakse need kliendid, kellel juba jalg ukse vahel on ja vot sellel tiimil on õigus teha hoopis teistsuguseid pakkumisi, kui mingile tavalisele klienditeenindajale kättesaadav on. Selle tiimiga sa ise kuidagi ühendust ei saagi, sinu kontaktid jagatakse neile siis kui sa numbri liikuvuse algatad. Alati ei pruugigi olla, et sinuga ühendust võetakse. Kui sul oli juba eelnevalt null- või miinusmarginaaliga pakett, mille pealt firma midagi ei teeninud, siis sellest veel paremat pakkumist ei pruugita sulle teha – milleks peale maksta, et kahjumlikku klienti hoida. Kõik oleneb ka sellest, millised on sel hetkel seatud eesmärgid. Kas kasvatada kliendibaasi ja turuosa, tõsta marginaali, näidata kõige madalamat lahkujate protsenti, kõige positiivsemat hinnangut klienditeenindusele…

Siis ei ole vaja ka nii meeleheitlikult seda klienti uuesti tagasi meelitada ja lojaalsusele rõhuda, kui ise ei pea vajalikuks olemasoleva kliendi viidetele  enne reageerida, kui ära minek tehakse .

Firmas võiks ehk natuke rohkem mõelda ka pikemaajaliste klientide (kes ei jookse odavama paketi tähtaja kukkudes numbrit üle viima) suunamist sinna  vastavasse osakonda (õigemini sain aru, et olekski pidanud jõudma? aga tundub, et töökorraldust tundva inimese jutu järgi siiski mitte), kui ikkagi ühel hetkel paketi mittesobivus või hinnakallidus teemaks tuleb.  Ma austaks (ütlesin ka Elisa teenindajale selle välja) seda firmat juba seepärast rohkem ja iga väikse hinnatõusu pärast minema ei jookseks.  Ma ei võtnud ka seda viimast pakkumist vastu (mis tõesti ilmselt miinusega), sest mul oli probleem,  olemasolev firma ei reageerinud, teine firma reageeris ja mina üleviimisotsusega lõpetasin enda jaoks sellele teema ja edasi oli juba hilja.

+1
0
Please wait...

Postitas:
kukek0mm

Te võite oma kõnesid ootama jäädagi. Täna ei tehta niimoodi enam neid kõnesid, mida tehti veel 1-2 aastat tagasi.

0
-4
Please wait...

Postitas:
rukkilill

Te võite oma kõnesid ootama jäädagi. Täna ei tehta niimoodi enam neid kõnesid, mida tehti veel 1-2 aastat tagasi.

Mul 2-3 kuu tagune teema.

+1
0
Please wait...

Postitas:
ageta

Te võite oma kõnesid ootama jäädagi. Täna ei tehta niimoodi enam neid kõnesid, mida tehti veel 1-2 aastat tagasi.

No mulle tehti see kõne juunis või juulis. Pole nagu eriti kaua aega tagasi.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kati

Tegelikult, olgem ausad, ei olegi kedagi valida. Nende kõikide peamine eesmärk on saada võimalikult suurt kasumit ja selleks võimalikult palju kliente (telefoninumbreid) endale. Ilmselt on ka kõige soodsama teenusega inimeselt saada kasumlik kate, mis siis veel suuremate arvetega inimestest rääkida. Kliendi ja pikaajalise püsikliendi huve ei täida neist ükski.

Võtadki selle, kes antud ajahetkel sobivamaid tingimusi pakub (ja selleks ei pruugi olla alati madalaim hind).

0
0
Please wait...

Postitas:
Dima-Timofei

Kui metsa sees ja ambitsioon internetti kasutada, on esimene asi, mida vaadata, mitte hind ega andmemaht, vaid see, millisel operaatoril on kõige parem levi. Mine osta paari euro eest konkureerivate firmade kõnekaardid – antud juhul siis Simpel/Super (ehk Telia) ning Smart (ehk Tele 2), pane andmesideruuterisse või telefoni ja vaata, mitu pulka ette tuleb ning kui kiire ühenduse kätte saad (kiirust saad mõõta kas otse ruuteris või siin: https://www.speedtest.net/). Katsu mõõtmishetk sättida ajale kella 18 ja 22 vahel – siis on naabrid ka kodus ja internetti kasutamas. Mobiilne nett nimelt on jagatud ressurss ehk sul on naabritega ühine toru, ja kui see on kitsavõitu, on kõigil vähe netti.

Ideaalne muidugi, kui suudad endale mobiilse interneti asemel kaabliühenduse sebida – vaata siit https://www.energia.ee/era/kiireinternet kas ja millal kaabel sinu kanti võiks jõuda.

0
-2
Please wait...

Postitas:
Elbori

Mida te nende piiramatute pakettidega teete? Kodus internetti üldse ei ole?

Olen pikalt Diilis olnud, sain vahepeal isegi ilma tähtajata soodsa paketi(12GB 5€), aga nüüd see lõpetati ja pakuti seda 100GB paketti kaheks aastaks soodushinnaga. 9€ 100GB tundub ka mõistlik hind arvestades et paar korda aastas sai niikuinii netimahtu lisaks ostetud ja vast siis järgmiseks aastaks suvilasse ruuterit ei otsi.

0
-2
Please wait...

Postitas:
hunden

Mida te nende piiramatute pakettidega teete? Kodus internetti üldse ei ole?

Olen pikalt Diilis olnud, sain vahepeal isegi ilma tähtajata soodsa paketi(12GB 5€), aga nüüd see lõpetati ja pakuti seda 100GB paketti kaheks aastaks soodushinnaga. 9€ 100GB tundub ka mõistlik hind arvestades et paar korda aastas sai niikuinii netimahtu lisaks ostetud ja vast siis järgmiseks aastaks suvilasse ruuterit ei otsi.

Eestis on neid paiku küll ja veel, kuhu kaabel ei ulatu.

+1
0
Please wait...

Postitas:
saskia2

Just liigutasin lapse numbri Elisast Teliasse. Diilil on praegu 11,99 pakett, kus 100GB internetti. Meil on siin Telia levi okei. Elisa paketis oli 14,99 eest 30GB internetti, seda kippus väheks jääma.

Mul on Tele2 piiramatu internetimahuga soodsam.

Jah, aga mis sest piiramatust internetimahust kui see kõik on Eesti tarbimine:(

0
-1
Please wait...

Postitas:
eiteakes

Nad ei näe mis pakett ja mis hinnaga mujalt saadud. Pm võid ka neile valetada mõne euro ulatuses. Kontrollida seda ei saa kuskilt.

Mina liikusin mitu aastat tagasi Teliast Tele2, olin varem olnud Telia klient umbes 20a (mobiilid, internet, TV), mingeid sooduspakkumisi ei saanud. Kui numbrit üle viima hakkasin, siis Telia pakkus täpselt sama hinda mis Tele 2 (va tasuta telefon), seega usun et nad on ikka üsna hästi informeeritud. Läksin ikkagi üle, mitte tasuta telefoni pärast, mis oli paras juust tegelikult, vaid selle pärast, et Telia oma pikaaegseid püsikliente üldse ei hinda. Tele2 on siiani pakkunud kas sama soodushinda või veidi kallimat aga suurema mahuga. Praegu ka piiramatu, aga ma tegelikult nii palju ei kasuta, teismelisel vist mingi 100GB kuus, seda ta kunagi ära ei kasuta, kodus piiramatu wifi.

No ja nagu mõnitusena sai Dima-Timofei lingile klõpsatud, “39,1 sinu praegune internetiühendus on aeglane”, ma ei saa midagi parata kui Tallinna kesklinnas üle 40Mb/s ei pakuta. Kõrvaltänavatel on kiire internet küll saadaval, aga see 39,1 katab minu vajadused kenasti ära. Saaks maakoju ka vähemalt 20Mb/s ja helistamise võimaluse ilma kõrgema koha peale ronimata (pole kusagil üksikus kohas metsa sees vaid veidi alla 100 püsielanikuga küla, suviseid tarbijaid tunduvalt rohkem).  Tundub et operaatorist ei sõltu, kasutavad nad enamasti samu maste.

0
0
Please wait...

Postitas:
bugmenot

Kui vahetama hakkad küll siis soodsaid pakkumisi alles hakkab tulema  🙂

Vaata Diili- parim levi ja Teliast soodsamad hinnad, mul arved  3 või 4 euri kuus. Tõsi -kiiret netti on väga pisut, peale mahu täitumist muutuvad kiirused ülimadalateks aga sellegagi saan kõik tehtud.

Mulle piisab-ei olegi vaja kogu aeg telefoniga netis istuda, viimase jaoks on arvuti.

0
0
Please wait...

Näitan 28 postitust - vahemik 1 kuni 28 (kokku 28 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Telefonioperaator – keda valida