Esileht Tööelu, raha ja seadused. Telefonipakettide hinnamuutused

Näitan 27 postitust - vahemik 1 kuni 27 (kokku 27 )

Teema: Telefonipakettide hinnamuutused

Postitas:
Kägu

Olen olnud pikemat aega ühe Eesti suure telekomi klient, kogu pere telefonipaketid on sealt võetud ja puudub kogemus teiste teenusepakkujatega. Sõlmisin just hiljuti uue paketi fikseeritud kuutasuga 2 aastaks ja sain just teavituskirja, et õige pea minu pakett kaob ja nad tõstavad hinda. Üldteenustes ongi kirjas, et telekom saabki ühepoolselt hinda igal hetkel muuta. Mulle kui kliendile on seega täiesti mõttetu neid fiks hinnaga lepinguid sõlmida ja parema hinnaga paketti küsida, kui ikkagi selle 2 jooksul suvaliselt saab hinda muuta.

Kuidas on teie kogemus telekomidega, kas see ongi standard?

+9
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

See ongi ju äri mõte, pakkuda kliendile super hinda ja siis tõsta iga paari kuu järel hinda kuni sa kas loobud või siis talud. Keegi peab need super hinnad kinni maksma, ei saa ju pakkuda 10 eurot kuus pakette, aga inimese üle meelitamiseks see sobib ja inimene teebki seda. Sul on valida mis piirini sa hinnatõuse talud, kui ei talu, saad numbritega edasi minna teise juurde, aga siis tehakse sulle jälle hea pakkumine, haarad kinni ja kõik kordub taas. Tegemist on tarbija petmisega, selge see, aga see ongi eesti riik.

+3
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui sul on kokkulepe, et kaks aastat on sinu pakett mingi kindla hinnaga, siis nii ongi. Sinule hind ei muutu. Meilid saadetakse automaatselt laiali kõigile klientidele.

+3
-8
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui sul on kokkulepe, et kaks aastat on sinu pakett mingi kindla hinnaga, siis nii ongi. Sinule hind ei muutu. Meilid saadetakse automaatselt laiali kõigile klientidele.

Kahjuks ei ole nii. Leping ongi mul tehtud 2 aastaks fiks hinnaga, aga telekomi üldteenuse lepingus on kirjas, et nad võivad igal hetkel hinda muuta. Ehk see kehtib kõikidele klientidele, et nad niimoodi hinda saavad muuta. Juba uurisin seda ka klienditeeninduselt.

+6
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui sul on kokkulepe, et kaks aastat on sinu pakett mingi kindla hinnaga, siis nii ongi. Sinule hind ei muutu. Meilid saadetakse automaatselt laiali kõigile klientidele.

Kus kohas sa üldse elad, et sa nii eluvõõras igas teemas oled? Kõikides lepingutes on kirjas hinnakirja muutus nii nagu ettevõte seda heaks peab. Olgu selleks prügikasti, telefoni, elektri jms lepingud, alati on õigus lepingut muuta ja kliendil on võimalus siis lahkuda kui ei sobi, aga telefonide puhul osad võtavad järelmaksuga tehnikat, siis nad ongi orjastatud, sest neil pole väljaostuks raha.

+4
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Olen olnud pikemat aega ühe Eesti suure telekomi klient, kogu pere telefonipaketid on sealt võetud ja puudub kogemus teiste teenusepakkujatega. Sõlmisin just hiljuti uue paketi fikseeritud kuutasuga 2 aastaks ja sain just teavituskirja, et õige pea minu pakett kaob ja nad tõstavad hinda. Üldteenustes ongi kirjas, et telekom saabki ühepoolselt hinda igal hetkel muuta. Mulle kui kliendile on seega täiesti mõttetu neid fiks hinnaga lepinguid sõlmida ja parema hinnaga paketti küsida, kui ikkagi selle 2 jooksul suvaliselt saab hinda muuta.

Kuidas on teie kogemus telekomidega, kas see ongi standard?

All on kirjas, et võid tee ustest loobuda, hetkel ei kaasneks trahvi.

Kõik kolm firmat on viimati hinda tõstnud.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina räägin nii nagu mul on kogemus. Mulle tehti kahele numbrile fiks.hind. Kui teistel tõsteti hinda( sain ka meili, et paketi hind tõuseb), siis mina maksan jätkuvalt kokkulepitud hinna järgi ja nii seni kuni kaks aastat täis saab.

+2
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu
Kus kohas sa üldse elad, et sa nii eluvõõras igas teemas oled?

Igas teemas? Kus sa tead, mis teemades ma vastan või mitte

+4
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu
Kus kohas sa üldse elad, et sa nii eluvõõras igas teemas oled?

Igas teemas? Kus sa tead, mis teemades ma vastan või mitte

Näed, tean

+2
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina räägin nii nagu mul on kogemus. Mulle tehti kahele numbrile fiks.hind. Kui teistel tõsteti hinda( sain ka meili, et paketi hind tõuseb), siis mina maksan jätkuvalt kokkulepitud hinna järgi ja nii seni kuni kaks aastat täis saab.

Mul sama kogemus. Tele2-s olen.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina räägin nii nagu mul on kogemus. Mulle tehti kahele numbrile fiks.hind. Kui teistel tõsteti hinda( sain ka meili, et paketi hind tõuseb), siis mina maksan jätkuvalt kokkulepitud hinna järgi ja nii seni kuni kaks aastat täis saab.

Mul sama kogemus. Tele2-s olen.

Olen teemaalgataja. Kuidas te sellise kokkuleppe saite, kas teiste hinna tõustes võtsite uuesti ühendust või teil lihtsalt ei tõstetudki hinda?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina räägin nii nagu mul on kogemus. Mulle tehti kahele numbrile fiks.hind. Kui teistel tõsteti hinda( sain ka meili, et paketi hind tõuseb), siis mina maksan jätkuvalt kokkulepitud hinna järgi ja nii seni kuni kaks aastat täis saab.

Mul sama kogemus. Tele2-s olen.

Olen teemaalgataja. Kuidas te sellise kokkuleppe saite, kas teiste hinna tõustes võtsite uuesti ühendust või teil lihtsalt ei tõstetudki hinda?

Ei võtnud ühendust. Käisin kontrollisin iseteeninduses mis hinda minu paketile näitab ja arved tulevad nii nagu peavad tulema.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina räägin nii nagu mul on kogemus. Mulle tehti kahele numbrile fiks.hind. Kui teistel tõsteti hinda( sain ka meili, et paketi hind tõuseb), siis mina maksan jätkuvalt kokkulepitud hinna järgi ja nii seni kuni kaks aastat täis saab.

No sul on ilmselt mingi järelmaks ka seal, kuidas muidu 2 aastat ära seotakse?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina räägin nii nagu mul on kogemus. Mulle tehti kahele numbrile fiks.hind. Kui teistel tõsteti hinda( sain ka meili, et paketi hind tõuseb), siis mina maksan jätkuvalt kokkulepitud hinna järgi ja nii seni kuni kaks aastat täis saab.

No sul on ilmselt mingi järelmaks ka seal, kuidas muidu 2 aastat ära seotakse?

Ei ole mingit järelmaksu. Tahtsin lapsele numbrit ja siis pakuti mulle ka sama paketti, sest selleaegne pakett ei olnud päris minule.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Võta konkurendilt pakkumine, algata numbriliikuvus – siis on juba teine jutt.

+9
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Olen teemaalgataja. Kuidas te sellise kokkuleppe saite, kas teiste hinna tõustes võtsite uuesti ühendust või teil lihtsalt ei tõstetudki hinda?

Esimest korda sain nii, et tulin teise teenusepakkuja juurest, enne tulemist pöördusin uue pakkuja poole, kirjeldasin oma seniseid pakette ja hindu ja ütlesin, et tahan sellist nüüd neilt saada. Siis pakkusid tähtajaliselt head hinda. Kui see tähtaeg kätte jõudis, siis selleks ajaks olid paketid muutunud. Kirjutasin, et võin uued paketid võtta küll, aga tahan hinda ikka sellist nagu seni. Siis nad tegid pakkumise. Kui mulle ei sobinud, ütlesin, et pole ikka see hind, et lähen siis teise teenusepakkuja juurde, kui neil sobivat hinda mulle pole. Siis tõmbasid hinda alla ja pakkusid sobivat. Jälle tähtajaliselt.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Lisan, et minu arust need hinnad on neil ikka suht paindlikud ja puhtalt mida küsid, seda võid saada, kui hästi küsid.

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina räägin nii nagu mul on kogemus. Mulle tehti kahele numbrile fiks.hind. Kui teistel tõsteti hinda( sain ka meili, et paketi hind tõuseb), siis mina maksan jätkuvalt kokkulepitud hinna järgi ja nii seni kuni kaks aastat täis saab.

Mul sama kogemus. Tele2-s olen.

Meil sama. Enne oli tähtajatu leping, teine firma tegi päris hea pakkumise, hakkasime üle minema. Oma firma pakkus siis kähku ikka väga head hinda 2 aastaks. Teistel hind vahepeal tõusis, aga meie tähtajalisel lepingul mitte, kuigi kirja saime hinnatõusu kohta küll.  Küsisime oma teenusepakkujalt, et miks see ikka nii käib, et kui ära hakkame minema, siis  hind langeb? Kliendihaldur ütles, et vahel peaks ise suhtlema ja küsima, ega nad ei suuda kõiki oma sadade tuhandete klientide lepinguid nii hallata, et ise igaühele isiklikult paremat paketti pakkuda. Aga kui hakatakse lahkuma, siis läheb tuluke kuskil põlema nad pakuvad muidugi.

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kliendihaldur ütles, et vahel peaks ise suhtlema ja küsima, ega nad ei suuda kõiki oma sadade tuhandete klientide lepinguid nii hallata, et ise igaühele isiklikult paremat paketti pakkuda.

No tegelikult ei ole asi mitte suutmises, vaid tahtmises. Milleks pakkuda paremat paketti, kuni klient kallima hinna maksmisega nõus on? Siis kui ära minema hakkab, siis pakutakse jah, aga kes see viitsib muudkui joosta ja kaubelda, peale mobiilipaketi on muu elu ka.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kliendihaldur ütles, et vahel peaks ise suhtlema ja küsima, ega nad ei suuda kõiki oma sadade tuhandete klientide lepinguid nii hallata, et ise igaühele isiklikult paremat paketti pakkuda.

No tegelikult ei ole asi mitte suutmises, vaid tahtmises. Milleks pakkuda paremat paketti, kuni klient kallima hinna maksmisega nõus on? Siis kui ära minema hakkab, siis pakutakse jah, aga kes see viitsib muudkui joosta ja kaubelda, peale mobiilipaketi on muu elu ka.

Õigus muidugi, tavaliselt ei viitsigi. Aga kui hakkab tunduma, et teistel on odavam pakett suuremate võimalustega, siis tasub oma teenusepakkujalt küsida küll. Ja võidki vabalt saada. Isegi kauplema ei pea eriti.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina räägin nii nagu mul on kogemus. Mulle tehti kahele numbrile fiks.hind. Kui teistel tõsteti hinda( sain ka meili, et paketi hind tõuseb), siis mina maksan jätkuvalt kokkulepitud hinna järgi ja nii seni kuni kaks aastat täis saab.

No sul on ilmselt mingi järelmaks ka seal, kuidas muidu 2 aastat ära seotakse?

Ei pea olema järelmaks ja see ei seogi ära, võid ära ikka minna, lihtsalt hinna osas tehakse tähtajaline pakkumine. Mina olen juba väga pikalt Elisa klient olnud ja kunagi ammu oli seal soodne piiramatu internetiga pakett, mis on nüüd aja jooksul pidevalt tõusnud ja viimati ma maksin juba päris palju selle eest. Sain neilt parema pakkumise (muidugi peale teise pakkuja juurde ülemineku algatamist) samuti 2 aastaks. Iseteeninduses on mul igatahes kirjas, et paketi tasu on X, täissumma on maha tõmmatud ja asemele pandud minule lubatud hind ning juures on ka lause, et soodustus kehtib kuni X tähtajani 2025. aastal. See on ka soodustuse tingimuste all kenasti välja toodud, et hind kehtib selle kuupäevani ja juhul kui ma soovin paketti vahepeal muuta, lõpetada või peatada, kaotab soodustus kehtivuse. Minule teadaolevalt sellistel tingimustel nad ei saa pakkumist muuta, teine asi on see, kui saaksid lihtsalt soodsa hinnaga paketi, mille hind jah siis tõenäoliselt iga aasta mingi summa võrra tõuseb.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu
Kus kohas sa üldse elad, et sa nii eluvõõras igas teemas oled?

Igas teemas? Kus sa tead, mis teemades ma vastan või mitte

Näed, tean

Kus sa ise elad, kes sa iga teema alla mingi junni istud? (Lihtsalt tahaks teada, mis Eesti piirkonnas sellised jobud elavad.)

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina kasutan juba mitu aastat kõnekaarti. Ei mingit probleemi ega jagelemist.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Sõlmisin just hiljuti uue paketi fikseeritud kuutasuga 2 aastaks ja sain just teavituskirja, et õige pea minu pakett kaob ja nad tõstavad hinda.

Kui sul on fikseeritud kuutasu 2 aastaks, siis nii peakski olema. Mina olen küll kasutanud kadunud pakette edasi kui nende hind mulle sobib, lihtsalt kui muudad, siis enam tagsi ei saa. Minu mälu järgi nii Telias (võib-olla mäletan valesti, sest olin seal ka klient kellele pole põhjust paremat pakkumist teha, isegi kui aeg-ajalt oli asja esindusse ja küsisin üle, et kas minu tingimustele vastav pakett on ikka parim) kui ka kindlasti Tele2-s, kus olen kasutanud endale sobivaid pakette, mis juba mitmeid aastaid enam olemas pole. Fiks hinda mul Tele2 küll tõstnud poe ja on perioodi lõppedes alati mingeid sooduseid pakkunud. Võib-olla saaks veel parema hinna kui ähvardaks üleminekuga, aga mul pole mingit soovi minna tagasi Teliasse, kes alles siis konkurendiga võrdset hinda pakkus, kui ma reaalselt olin juba uue lepingu sõlminud. Enne oli ainult see jutt, et see ongi parim leping mis mul on.

Tahad pikaajalist klienti hoida, siis hoia teda kogu aeg. Ta on nõus sulle tõenäoliselt maksma veidi suuremat kuutasu kui sa “panen numbri liikuma” klientidelt küsid, aga mitte 2x suuremat kuutasu. Hooli oma pikaajalisest kliendist, paku talle tema vajadustele vastavlt soodsamat paketti. Mina sain Tele2-lt hiljuti pakkumise üle minna umbes poole odavamale paketile, sest ei kasuta meobiilset internetti nii palju. Pole veel nende pakutavat ja enda kasutamist analüüinud, aga kui see tõesti nii on, siis ilmselt lähen sellele odavamale paketile üle.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kliendihaldur ütles, et vahel peaks ise suhtlema ja küsima, ega nad ei suuda kõiki oma sadade tuhandete klientide lepinguid nii hallata, et ise igaühele isiklikult paremat paketti pakkuda. Aga kui hakatakse lahkuma, siis läheb tuluke kuskil põlema nad pakuvad muidugi.

Vale. Ma korduvalt küsisin ja alati öeldi, et kahjuks pole võimalik. Jooksma hakati siis, kui numbri ära viisin. Helistati korduvalt, peaaegu ähvardati. Pakkumine oli, et peaaegu tasuta. Kusjuures ma olin samas firmas nii 25 a ja maksnud alati kõige kallimat hinda. Mitte kunagi ei tehtud mingeid sooduspakkumisi selle 25 a jooksul.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Olen Elisa klient olnud ligi 15 aastat. Ainus pakkumine nede poolt oli hiljuti: “tasuta” tahvelarvuti, kui liitun kaheks aastaks mingi lisa kaasaskantava interneti paketiga. Ma täpselt ei mäleta, mis see oli (ilmselt midagi sarnast nagu kunagi nn netipulgad). Pakkumine kõlas mulle lihtsalt niivõrd jaburana, et ei tahtnud isegi kuulata. Pikasegsele kliendile pakume tasuta tahvelarvuti, aga osta veel mingi idiootne pakett juurde. Põhipaketile soodsamat pakkumist pole iialgi saanud..

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ainus pakkumine nede poolt oli hiljuti: “tasuta” tahvelarvuti, kui liitun kaheks aastaks mingi lisa kaasaskantava interneti paketiga. Ma täpselt ei mäleta, mis see oli (ilmselt midagi sarnast nagu kunagi nn netipulgad).

Mina polnud Elisa klient. Sain sama pakkumise ca 4 aastat tagasi. Polnud mingi pulk, tavaline mobiilne internet, piiramatu. Väga hea hinnaga pealegi. Liitusin kaheks aastaks, sain tahvli. Täitsa korralik tahvel. Netti kasutasin ikka palju ja kui 2 aastat täis sai, lõpetasin lepingu. Tahvel töötab hästi siiani wi-fi-s, lapselapsed kasutavad pidevalt.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 27 postitust - vahemik 1 kuni 27 (kokku 27 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Telefonipakettide hinnamuutused