Sõlmisin just hiljuti uue paketi fikseeritud kuutasuga 2 aastaks ja sain just teavituskirja, et õige pea minu pakett kaob ja nad tõstavad hinda.
Kui sul on fikseeritud kuutasu 2 aastaks, siis nii peakski olema. Mina olen küll kasutanud kadunud pakette edasi kui nende hind mulle sobib, lihtsalt kui muudad, siis enam tagsi ei saa. Minu mälu järgi nii Telias (võib-olla mäletan valesti, sest olin seal ka klient kellele pole põhjust paremat pakkumist teha, isegi kui aeg-ajalt oli asja esindusse ja küsisin üle, et kas minu tingimustele vastav pakett on ikka parim) kui ka kindlasti Tele2-s, kus olen kasutanud endale sobivaid pakette, mis juba mitmeid aastaid enam olemas pole. Fiks hinda mul Tele2 küll tõstnud poe ja on perioodi lõppedes alati mingeid sooduseid pakkunud. Võib-olla saaks veel parema hinna kui ähvardaks üleminekuga, aga mul pole mingit soovi minna tagasi Teliasse, kes alles siis konkurendiga võrdset hinda pakkus, kui ma reaalselt olin juba uue lepingu sõlminud. Enne oli ainult see jutt, et see ongi parim leping mis mul on.
Tahad pikaajalist klienti hoida, siis hoia teda kogu aeg. Ta on nõus sulle tõenäoliselt maksma veidi suuremat kuutasu kui sa “panen numbri liikuma” klientidelt küsid, aga mitte 2x suuremat kuutasu. Hooli oma pikaajalisest kliendist, paku talle tema vajadustele vastavlt soodsamat paketti. Mina sain Tele2-lt hiljuti pakkumise üle minna umbes poole odavamale paketile, sest ei kasuta meobiilset internetti nii palju. Pole veel nende pakutavat ja enda kasutamist analüüinud, aga kui see tõesti nii on, siis ilmselt lähen sellele odavamale paketile üle.