Esileht Kodunurk Telia edastuse kvaliteet Tallinnas

Näitan 8 postitust - vahemik 1 kuni 8 (kokku 8 )

Teema: Telia edastuse kvaliteet Tallinnas

Postitas:

Uurin siin, kuidas olete rahul oma telesaadete vaadatavuse kvaliteediga, kes ostate Telia teenust ja elate Tallinnas? Sest meil on suured probleemid juba pikalt! Vaadata on väga ebamugav, sest pidevalt saade hangub, jookseb kinni. Algul hakkab hakkima, läheb edasi, siis hangub järjest enam, kuni viskab pildi üldse eest. Tuleb teha restart, siis saab u 10-15 min normaalselt vaadata, siis hakkab jälle pihta … Seda juhtub peaaegu iga päev. Vahel on ka päevi, kui ei ole probleeme, aga neid päevi on kindlasti vähem, kui neid, kui hakib mitmeid saateid. Olgu öeldud, et vaatame enamasti salvestusi. AK uudiseid vist ainult vaatamegi otse, neidki vahel järelvaatamisega.
Millalgi eelmise aasta lõpus võtsin klienditeenindusega ühendust. Tuleb öelda, et suhtumine oli väga abivalmis. Öeldi, et sellised probleemid ei ole normaalsed. Meil oli siis hiljuti olnud pultide vahetus. Arvati, et ehk valesti seadistatud. Seadistasime siis klienditeenindaja juhiste kohaselt uuesti. Ma ei tea, äkki siis oligi paar nädalat või kuu vähem probleeme? Vaatluspäevikut ju ei pea.
Meil on majas kaks telekat, I ja II korrusel. II korruse telekas vist hangub natuke vähem, aga me ka vaatame seda harvemini.
Kuidas teistel Telia klientidel, kas on ka tulnud selliseid probleeme ette ja mis on saanud? Loomulikult ma võtan ka Teliaga uuesti ühendust ja kurdan muret. Aga tahaks ka teiste klientide kogemusi. Kas meil pole vedanud või sellised probleemid ongi Teliale omased?

+2
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

No, kui tehnikakauge inimene küll olla võib, kui usutakse klienditeeninduse jutt, et pult on seadistamata, mis põhjustab pildi hangumise ja virvenduse või sädeluse!
Sind on haledalt tillitatud. Loomulikult on see edastatava pildi kvaliteedi probleem ,mis tuleneb kas teenusepakkuja või pildi tootja seadmetest. Loomulikult ei hakka nad seda koheselt tunnistama vaid SINA üpead tellima sõltumatu kvaliteedi kontrolli, kes siis mingi akti teeb ja sellega saad siis sideametist midagi nõuda ja oma õigust ajada.
Meil on Starman ehk nüüdne Elisa ja pilt on nii reaalis kui ajamasinas igapäevaselt virvendamas ja aega ajalt kadumas. Ongi vaid võimalus kas loobuda teenusest või vahetatada teenusepakkujat. Usun, et neil kõigil on sama probleem ja tõenäoliselt on pildi kvaliteedi probleem tooja poolel või LEvira probleem mida too aga ei tunnista eluilmaski. Ma olen püüdnuid neid jälgi ajada aga sumbub see kõik üksteise süüdistamisse ja enda käest palli edasi viskamisse.

+1
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kuidas teistel Telia klientidel, kas on ka tulnud selliseid probleeme ette ja mis on saanud?

Mis internet sul on? Need on ju erinevad.
Sa ei saa vist võrrelda 50/50 internet + Telia TV ja 300/300 internet + TV-d omavahel, kui mitu telekat korraga taga, + keegi(d) istuvad youtubes ja tõmbavad filme.
Mul on see 300/300 + kaks telekat ja never mingeid probleeme.
Kah optika ja Tallinn.

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil on optika ja jumala timm pilt. Ruuter on inteno. Digibox arris

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minul ei ole pretensioone, kõik toimib.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma Tallinnas ja on Telia, saated ei hangu, kui mingi selline probleem esineb, siis on see olnud suurem kala, nii et kohe on uudis väljas, et on probleeme. Seda ei juhtu ka eriti sageli.

Ainus jama, mis mul on, on siis kui tahan lapsele lastenurgast multikaid panna, pidevalt hakkab restarti tegema, seda võib juhtuda mitu korda päevas, mitu korda järjest, õudselt tüütu. Aga kui saade juba käib, või kui on otse tulev telesaade, siis nendega ei ole jamasid olnud.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil on sarnased probleemid viimased 1,5 nädalat. Pilt pidevalt hangub, vahet pole kas vaatame otse või lindistust.
Teliaga ühendust võetud, tõstsime nende juhendamisel juhtmeid digiboxis ringi, abi ca 1 minutiks, siis jälle hangub.
Probleem on digiboxis, margiks Arris, 3 aastat vana. Täna hommikul rääksisin jälle Teliaga, sest telekas ei võtnud enam üldse pilti ette. Telia arvates on probleem boxis, ka nemad ei saanud seda restardiga käima. Siis lambist hakkas digibox jälle tööle ja töötas probleemideta 2 tundi.
Ma arvan, et probleem on siiski kusagil liinis ja Telia ei taha seda tunnistada.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

millele restardi teed? 95% on viga selles seadmes.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 8 postitust - vahemik 1 kuni 8 (kokku 8 )


Esileht Kodunurk Telia edastuse kvaliteet Tallinnas

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.