Esileht Koolilaps TIK 2020

Näitan 29 postitust - vahemik 1 kuni 29 (kokku 29 )

Teema: TIK 2020

Postitas:

Tere, kuidas katsete muljed on? Kas kellegi laps kirjaliku osa küsimustest kodus rääkis ka? Mu laps ütles ainult, et oli mälu ülesanne (jäjestamine). Siis pidi sõnu kirjutama. Mat. arvutamine mitme tehtega ja 2 raskemat ül oli ka olnud, mida ta kirjeldada ei osanud (vb kellegi laps rääkis?). Ja milline keelelise eelduse ülesanne võis olla? Suuline osa olevat lihtne olnud. Ise kaasas ei käinud.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 10.02 09:47; 10.02 14:10; 11.02 21:00; 11.02 21:57; 16.02 10:56; 27.02 21:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mind ka huvitab, mis see “keelelise eelduse” ülesanne oli? Sain lapsest aru, et mingeid inglisekeelseid sõnu ja sellist asja üldse polnud. Aga ülesannetest, laps rääkis nii palju, et oli jutu järgi vaja loomadele ring ümber teha või joon alla tõmmata. Olid mingid 3- kohalised tehted. Mingid sõnu pidi kirjutama. Üldmulje oli, et oli väga lihtne, aga kõike ei teinud.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 10.02 11:10; 11.02 21:46; 15.02 15:12; 27.02 21:07;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mind ka huvitab, mis see “keelelise eelduse” ülesanne oli? Sain lapsest aru, et mingeid inglisekeelseid sõnu ja sellist asja üldse polnud.

keelelisi eeldusi tehakse kindlaks sootuks teiste meetoditega. kui oleks ingliskeelsete sõnade meeldejätmine ja kontroll, siis läbiks selle testi suures osas etteõpetatud lapsed ja eeldusi ei õnnestukski kontrollida.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 10.02 13:19; 29.02 16:34; 29.02 16:34;
To report this post you need to login first.
Postitas:

eelmisel aastal oli selline keeleliste eelduste test, et õpetaja ütles mingi arvu sõnu (ma ei mäleta enam, kui palju, aga ca 6-10). igale sõnale vastas mingi number. näiteks kuusk – 1. koer – 4. õpetaja ütles seda mitu korda ja ühe korra õpetaja küsis ja siis lapsed vastasid. ja alles siis õpetaja ütles sõna ja laps pidi kirjutama siis sõna asemel sellel vastava numbri. minu lapse arvates oli see väga lihtne ülesanne ja sai ka maksimaalse arvu punkte keeleliste eelduste eest. muidugi lapsed, kellel on tegelikult ehk head keelelised võimed, aga kes ei suuda keskenduda ja õpetajat kuulata, saavad siis vastavalt kehvemad punktid.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

See oligi siis sama ül. Midagi sellist mu laps seletaski. Aga arvasin, et see on mälu.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 10.02 09:47; 10.02 14:10; 11.02 21:00; 11.02 21:57; 16.02 10:56; 27.02 21:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu laps pidas 21.kooli katseid väga lihtsateks, aga IKs jäid mõned ülesanded poolikuks. Ei saanudki aru, kas ta ei jõudnud või ei osanud. Tegelikult vahet eriti pole ka.
Nüüd ootan ärevusega tulemusi.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 10.02 16:21; 15.02 12:04;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu laps pidas 21.kooli katseid väga lihtsateks, aga IKs jäid mõned ülesanded poolikuks. Ei saanudki aru, kas ta ei jõudnud või ei osanud. Tegelikult vahet eriti pole ka.

Nüüd ootan ärevusega tulemusi.

Räägi meile ka. Mitu punkti laps sai 21.Kooli katsetel? Edu!

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 11.02 19:38; 15.02 00:01;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu laps pidas 21.kooli katseid väga lihtsateks, aga IKs jäid mõned ülesanded poolikuks. Ei saanudki aru, kas ta ei jõudnud või ei osanud. Tegelikult vahet eriti pole ka.

Nüüd ootan ärevusega tulemusi.

Räägi meile ka. Mitu punkti laps sai 21.Kooli katsetel? Edu!

Minu oma sai 40. Aga ütles ka kohe, et närv tuli jubedalt sisse ja ei läinud hästi. Minumeelest täitsa tubli tulemus. TIKi omad sobisid rohkem. Aga ka seal oli 2 ül temajaoks keerulist. Loodame, et läheb paremini… Endal küll pinge sees!

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 10.02 09:47; 10.02 14:10; 11.02 21:00; 11.02 21:57; 16.02 10:56; 27.02 21:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu laps pidas 21.kooli katseid väga lihtsateks, aga IKs jäid mõned ülesanded poolikuks. Ei saanudki aru, kas ta ei jõudnud või ei osanud. Tegelikult vahet eriti pole ka.

Nüüd ootan ärevusega tulemusi.

Räägi meile ka. Mitu punkti laps sai 21.Kooli katsetel? Edu!

Minu oma sai 40. Aga ütles ka kohe, et närv tuli jubedalt sisse ja ei läinud hästi. Minumeelest täitsa tubli tulemus. TIKi omad sobisid rohkem. Aga ka seal oli 2 ül temajaoks keerulist. Loodame, et läheb paremini… Endal küll pinge sees!

Aga kas ta oskas rääkida, millised need TIKi ülesanded rasked olid?
Minu laps ühte üldse ei osanud kirjeldada.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 10.02 11:10; 11.02 21:46; 15.02 15:12; 27.02 21:07;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu laps pidas 21.kooli katseid väga lihtsateks, aga IKs jäid mõned ülesanded poolikuks. Ei saanudki aru, kas ta ei jõudnud või ei osanud. Tegelikult vahet eriti pole ka.

Nüüd ootan ärevusega tulemusi.

Räägi meile ka. Mitu punkti laps sai 21.Kooli katsetel? Edu!

Minu oma sai 40. Aga ütles ka kohe, et närv tuli jubedalt sisse ja ei läinud hästi. Minumeelest täitsa tubli tulemus. TIKi omad sobisid rohkem. Aga ka seal oli 2 ül temajaoks keerulist. Loodame, et läheb paremini… Endal küll pinge sees!

Aga kas ta oskas rääkida, millised need TIKi ülesanded rasked olid?

Minu laps ühte üldse ei osanud kirjeldada.

Kahjuks mitte… tahaks ise ka teada. Ta ei saanud aru, mis ta tegema peab.
Arvutamine oli lihtne olnud ja veel mingi mat piltidega ül. Numbrite ja esemete ül ei valmistanud ka probleemi (vähemalt nii ta arvas, ei tea palju õigeid) Ta kahjuks ei seletanud rohkem. Suuline osa talle ka meeldis ja enda arvates läks see hästi. Nüüd oleneb, kui kaalukad need 2 ül olid.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 10.02 09:47; 10.02 14:10; 11.02 21:00; 11.02 21:57; 16.02 10:56; 27.02 21:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas tulemused olid ootuspärased? Muljetage.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 11.02 19:38; 15.02 00:01;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kõige arusaamatumad tulemused mu jaoks üldse. Kodune keel meil eesti keel, aga vanavanemate poolt ka venekeel suhtlustasemel. Tänu Youtubele ja inglise keele tundidele lasteaias on ka inglise keel sellisel tasemel, et reisidel käib ise endale jäätist, mahla jms küsimas. Elementaarsete juttudega saab hakkama. TIK katsetel sai “eeldused keelteks” 10st 3 punkti.
Laps käib reaali eelkoolis ja on matas tugev. 21.kooli katsetel sai matas max punktid, aga TIKis 15st ainult 3. Selliste tulemustega meil sinna kooli asja kahjuks pole. Iseenesest koolimaja, õpetajad ja õhkkond väga meeldivad.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 10.02 16:21; 15.02 12:04;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mis punktidega sel aastal tüdrukud TIK-i sisse said?

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kõige arusaamatumad tulemused mu jaoks üldse. Kodune keel meil eesti keel, aga vanavanemate poolt ka venekeel suhtlustasemel. Tänu Youtubele ja inglise keele tundidele lasteaias on ka inglise keel sellisel tasemel, et reisidel käib ise endale jäätist, mahla jms küsimas. Elementaarsete juttudega saab hakkama. TIK katsetel sai “eeldused keelteks” 10st 3 punkti.

Laps käib reaali eelkoolis ja on matas tugev. 21.kooli katsetel sai matas max punktid, aga TIKis 15st ainult 3. Selliste tulemustega meil sinna kooli asja kahjuks pole. Iseenesest koolimaja, õpetajad ja õhkkond väga meeldivad.

Väga huvitav, minu laps, kes inglise keeles ei räägi, ja vaid paar-kolm sõna oskab, sai 4 punkti 10st. Ma meelega ei hakkanud ta aju ka inglise keelega koormama, kuna ettevalmistus oli niigi väga tiheda graafikuga. Ja matemaatika samuti, 21.koolis oli max punktid, kuid TIKis sai ainult 9. Aga see ei ole mulle üllatus, sest ise rääkis, et lahendas tekstiülesande valesti, kuigi kodus tegime täpselt sama ülesannet temaga. Mind pigem hämmastas 21.koolis, kus mata oli meil max, loogika eest vaid 1 punkt, kuid minu arust need kaks asja käivad koos.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 10.02 11:10; 11.02 21:46; 15.02 15:12; 27.02 21:07;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil sai tüdruk sisse 65 punktiga 70st. Kusjuures ei oska inglise keelt rohkem, kui “hi” ja “bye” seega võib julgelt väita, et eelnev keeleoskus ei mänginud mingit rolli.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mis seal siis oli sissesaamisel kõige olulisem? Mis tüüpi lapsi nad otsivad?

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 10.02 09:47; 10.02 14:10; 11.02 21:00; 11.02 21:57; 16.02 10:56; 27.02 21:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Eelmisel aastal küsiti näiteks rahvuslille, talvepealinna.
Anti pildikesed, mis pidi ritta panema ja siis jutustama.
Loetleti ette: kollane juust, soe sai, must leib…midagi oli veel. Laps pidi ütlema, milline neist ei sobi sinna.
Reaalselt mingisugust inglise keele testimist või sõnade järgikordamist polnud.
Küsiti näiteks, mis on raadio ja mobiiltelefoni erinevus ja sarnasus.
Minu laps pole loomulikult raadiot oma elus näinud. Ütles, et raadio on autos. Ja telefoni vaadatakse. Tegelikult ju 95% istuvad ja vaatavadki oma telefoni. 😀

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas kellelgi on pingerida muutunud? Vaatan iga päev ja see absoluutselt ei liigu. Kas tõesti sel aastal keegi oma kohast ei loobu?

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 10.02 11:10; 11.02 21:46; 15.02 15:12; 27.02 21:07;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tuleb teade maili, kui kohta pakutakse.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 10.02 09:47; 10.02 14:10; 11.02 21:00; 11.02 21:57; 16.02 10:56; 27.02 21:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Koht pingereas ilmselt ei muutugi, meil püsis ka koht sama aga ûhtäkki pakuti kohta “teisel ringil” (saime meili).

Kas keegi oskab valgustada õppetöö korralduse osas – 1. klassi võetakse 48 last, samasse klassikomplekti. Kuidas reaalselt õppetòö toimub, ilmselt siiski väiksemates rühmades? Kas liigutakse siis eri ruumide vahel rühmadena, kas klassijuhataja ongi ûks 48 lapse peale? Aitäh kui keegi võtab vaevaks veidi selgitada.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 28.02 23:17; 29.02 10:55;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Koht pingereas ilmselt ei muutugi, meil püsis ka koht sama aga ûhtäkki pakuti kohta “teisel ringil” (saime meili).

Kas keegi oskab valgustada õppetöö korralduse osas – 1. klassi võetakse 48 last, samasse klassikomplekti. Kuidas reaalselt õppetòö toimub, ilmselt siiski väiksemates rühmades? Kas liigutakse siis eri ruumide vahel rühmadena, kas klassijuhataja ongi ûks 48 lapse peale? Aitäh kui keegi võtab vaevaks veidi selgitada.

Ikka 2 tavaklassi on ja klassis 24 õpilast. Ingliskeel on segamini kahes klassis (väiksemad rühmad). Ôppekorraldus on väga ok.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 29.02 08:39; 29.02 15:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Küsimus tekkis seetõttu, et Haridusameti kodulehel on avatava eestikeelse klassi suuruseks märgitud 48, juba olemasolevad klassid näiteks on suurusega 1E 50 õpilast, 2E 48 õpilast, 3E 53 õpilast jne. Kas see laste hulk jaguneb tegelikult siis ikkagi kaheks klassiks? Vabandust kui rumal küsimus, aga tundub arusaamatu sûsteem esmapilgul.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 28.02 23:17; 29.02 10:55;
To report this post you need to login first.
Postitas:

See on, jah, kahe klassi peale laste arv kokku. Lisaks on veel inglise keelse õppega klass, aga sinna võetakse eraldi katsetega lapsi. Olen kuulnud, et kui inglise keelsetest lastest komplekti täis ei saa, siis on võimalik ka oma eesti keelne laps sellesse klassi panna, aga ei tea, kas see jutt ka tõele vastab.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

See on, jah, kahe klassi peale laste arv kokku. Lisaks on veel inglise keelse õppega klass, aga sinna võetakse eraldi katsetega lapsi. Olen kuulnud, et kui inglise keelsetest lastest komplekti täis ei saa, siis on võimalik ka oma eesti keelne laps sellesse klassi panna, aga ei tea, kas see jutt ka tõele vastab.

Jah, ma täpselt ei tea kuidas sinna koht saadi (inglisk klassi), aga tean praeguses esimeses klassis kahte last, kes läbi ja lõhki eestlased.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 29.02 08:39; 29.02 15:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Küsimus tekkis seetõttu, et Haridusameti kodulehel on avatava eestikeelse klassi suuruseks märgitud 48, juba olemasolevad klassid näiteks on suurusega 1E 50 õpilast, 2E 48 õpilast, 3E 53 õpilast jne. Kas see laste hulk jaguneb tegelikult siis ikkagi kaheks klassiks? Vabandust kui rumal küsimus, aga tundub arusaamatu sûsteem esmapilgul.

ei ole rumal küsimus, ma ei teagi ühtki teist kooli, kus põhikoolis samasugune süsteem oleks. selle kamba peale on kaks klassijuhatajat, lapsi segatakse regulaarselt, proovitakse sulatada kogu lendu üheks kollektiiviks. reaalsus on see, et järgmisel aastal ei pruugi laps enam oma parima sõbraga samas klassis käia. aga eesmärk ongi vist, et mingeid sügavamaid sõprussuhteid ei tekiks ja kõik oleks kõigiga sõbrad. minu meelest selline asi ei toimi, kaldub pigem utopistliku maailmakorra valda.

+3
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 10.02 13:19; 29.02 16:34; 29.02 16:34;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Jah, ma täpselt ei tea kuidas sinna koht saadi (inglisk klassi), aga tean praeguses esimeses klassis kahte last, kes läbi ja lõhki eestlased

võibki olla ju, oluline on vajadus õppida ib õppes, mitte hetke inglise k oskus.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 10.02 13:19; 29.02 16:34; 29.02 16:34;
To report this post you need to login first.
Postitas:

ei ole rumal küsimus, ma ei teagi ühtki teist kooli, kus põhikoolis samasugune süsteem oleks. selle kamba peale on kaks klassijuhatajat, lapsi segatakse regulaarselt, proovitakse sulatada kogu lendu üheks kollektiiviks. reaalsus on see, et järgmisel aastal ei pruugi laps enam oma parima sõbraga samas klassis käia. aga eesmärk ongi vist, et mingeid sügavamaid sõprussuhteid ei tekiks ja kõik oleks kõigiga sõbrad. minu meelest selline asi ei toimi, kaldub pigem utopistliku maailmakorra valda.

Just nii ongi. See on “lend” ja kamba peale on 2 klassijuhatajt. Klasse segatakse minimaalselt igal aastal, vahel ka 2x aastas. Minul ka sama kogemus, et midagi positiivset sellest nn segamisest välja ei tulnud. Tegelikult protesteerisime klassi lapsevanematega selle vastu, aga kool meid kuulda ei võtnud. Väideti, et väga palju on positiivset tagsisidet, aga mida konkreetselt, seda ei suudetud öelda… Lapsed olid ise õnnetud. Seltsivamad lapsed muidugi nii palju ei kannatanud, aga vaiksemad lapsed käisidki siis tihti poolaasta (või mitu aastat, kui loosis ei vedanud) nii koolis, et sõpru nagu polnudki, sest loosi tahtel sattusid parimad sõbrad erinevatesse klassidesse. Kooli väide, et vahetunnis saab ju suhelda, tegelikult ei aita, sest kool on suur ja klassid liiguvad ruumist-ruumi ja ei pruugi teineteist päeva jooksul nähagi (põhikooli osa siis). Peale põhikooli valis laps ühe teise G5 kooli ja on rahul.

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

väga haige süsteem.
tänapäeval ja on jube popp see lähenemine, et muudkui miksime ja lahutame. et äkki tekivad “grupeeringud”.
vanasti käisid koos 11-12 aastat. meil oli klassis väga suur vahe, kas keegi tuli ainult gümnaasiumi või oldi juba pisikesest peast koos. isegi need, kellega oli erinev iseloom, huvid, ja sai vahel ka kakeldud – ikka olid ja on need rohkem “sinu inimesed”.
see, et sa kasvad koos teistega koos kaua aega annab just suhtekvaliteeti juurde, mitte ei võta ära.

+3
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 29 postitust - vahemik 1 kuni 29 (kokku 29 )


Esileht Koolilaps TIK 2020