1. Kas endiselt on võimalik TIKis hispaania keelt valida kasvõi esimeseks võõrkeele valikuks, kui peaks soovi olema? Või see on siiski kavast maas praegu üldse mingil põhjusel? Miks?
Vene keele valik ei ole üheski astmes kohustuslik?
2. Palju see vabatahtlik annetus täpselt on (kuu lõikes), mis peaks nö õppemaksu asendama? Milliste väljaminekutega peaks veel selle kooli puhul arvestama?
3. Kes praegu esimestes klassides õpivad, milline on teie klass? Sisekliima, koolikius, elitaarsus, õpetajad, klassijuhataja(d) eelkõige – näeb/vad reaalset pilti toimuvast??
Klassikaaslased üldiselt, kas on head klassid kokku sattunud. Oleks väga tänulik, kui lapsevanemad, kelle lapsed hetkel esimestes klassides käivad, võtaks vaevaks siia kirja panna klassi õhkkonna ja seltskonna ???? Ja mis päriselt klassi siseselt toimub?
4. Mille järgi need kaks esimest eesti keelset klassi A ja K jaotatakse, mingi taseme järgi, millise?
5. Palun rääkige, mis on selle kooli juures kõige parem asi ja mis on ka head asjad selle kooli juures??
6. Miks just selle kooli lõpuks valisite?
7. Milline on hindamissüsteem? Numbriline hindamine tuleb alles 5ndast klassist? Mis moodi täpsemalt algklassides hinnatakse? Kas hilisem numbrilise hindamise skaala on klassikaline, 1-5 palli süsteemis?
8. Öelge välja kõik oluline, mida teie arvates selle kooli kohta öelda on!
Minu laps käib praegu TIK algkoolis, laps on kooliga rahul ja mina ka.
Esimesest klassist alates on inglise keele tunnid.
Alates 4. klassist saab valida ühe keele lisaks – prantsuse, hispaania, vene vist olid valikus. 7. klassist vist tuleb veel üks võõrkeel nende hulgast juurde valida. Vene keelt valida kohustuslik pole.
Küll aga on koolis kohustuslikud peotantsutunnid 😀
Vabatahtlik annetus on vabatahtlik, mina näiteks pole mitte kordagi annetanud, sest olen suht vaene ja ühtegi kirja vms pole mulle kunagi annetuse teemal koolist tulnud.
Algklassides on kujundav hindamine. Hinded on Oskaja, Tegutseja ja Arenev. Alati on hindel juures ka pikem kirjeldus.
Õpe toimub moodulites, see tähendab, et üritatakse võtta ühte teemat kõigis ainetes korraga. Näiteks kui teemaks on planeedid siis räägitakse nendest nii loodusõpetuses, aga ka muudes ainetes, näiteks matemaatikas ja keeletundides.