Esileht Tööelu, raha ja seadused. Töö circle k-s

Näitan 18 postitust - vahemik 1 kuni 18 (kokku 18 )

Teema: Töö circle k-s

Postitas:

Tere. Kas on keegi töötanud hiljuti circle k – s? Kuidas olite, olete rahul tööga ja palgaga? Tänan vastamast.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

väga ok
eks palju sõltub ka konkreetse tankla kollektiivist, aga üldiselt väga mõistlik ja inimsõbralik juhtkond ja töötingimused

+2
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas sulle sobib püstijala töö, teatud asjade sokutamine kliendile, öine vahetus, ka tankla ümbert koristamine?

Lisan veel varaste, narkarite ja joodikutega kemplemise ja pealepassimise, et keegi kütuse eest maksmata minema ei sõidaks. Palk on nigel, nagu teenindusvaldkonnas ikka.

+9
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Saab juba sellest järeldusi teha, et kogu aeg töötajaid otsitakse. Nagu ka nt turvatöötajad, kassapidajad jne. Palk kehv ja töö üksluine.

+10
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas sulle sobib püstijala töö, teatud asjade sokutamine kliendile, öine vahetus, ka tankla ümbert koristamine?

Et kas sulle sobib töötegemine, kui tööle lähed?

+10
-8
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Misasi on asjade sokutamine kliendile?

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 06.08 08:03; 06.08 12:38; 07.08 10:46;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Misasi on asjade sokutamine kliendile?

Lisamüük.

Aga mulle meeldis. Tean inimesi, kes seal juba 10+ aastaid töötavad. Ise sain sobivama pakkumise tookord. Praegusesse töökohta otsitakse samuti kogu aeg töötajaid, sest kes liigub kõrgemale kohale, kes jääb lapsega koju jne, samas on pooled töötajad olnud juba algusest peale, nii 8+ aastat.

+7
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 06.08 09:51; 06.08 15:52; 09.08 09:29;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Lisamüük.

Ma olen mitu korda circle K-s käinud, pole mulle keegi midagi sokutanud. Võibolla näen nii vaene välja muidugi, et vaatavad, et pole mõtet energiat kulutada. R-Kioskis kunagi oli küll mingi limonaadiga diil ja vahepeal küsiti, kas ma mingit müslibatooni või nätsu ei taha osta, aga ma ei tahtnud.

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Misasi on asjade sokutamine kliendile?

Lisamüük.

Aga mulle meeldis. Tean inimesi, kes seal juba 10+ aastaid töötavad. Ise sain sobivama pakkumise tookord. Praegusesse töökohta otsitakse samuti kogu aeg töötajaid, sest kes liigub kõrgemale kohale, kes jääb lapsega koju jne, samas on pooled töötajad olnud juba algusest peale, nii 8+ aastat.

Ahsoo. Tõepoolest tanklas nad väga kenasti pakuvad oma sööke jooke juurde, aga mitte pealetükkivalt. Tahaks teada, millises vähegi müügiga seotud teeninduskohas ei peaks lisamüüki tegema? Igal pool on see A ja O. Müü sa riideid, toitu, kodutehnikat, reise, kindlustust või mida iganes. Selle vastu ei aita küll ilmselt miski. Küsimus on selles, kas seda tehes lubatakse jääda väärikaks ja anda kliendile viisakalt võimalus loobuda või tuleb kasutada Kirbymüüja-stiili: “Kas siis tõesti Teie, Nimi, ei tahagi oma kodu korras hoida? Kuidas siis nii. Iga kodu puhtusest hooliv inimene ostaks ju Kirby! Kas Teie ei hooli siis oma kodu puhtusest???”.

+11
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 06.08 08:03; 06.08 12:38; 07.08 10:46;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Misasi on asjade sokutamine kliendile?

Lisamüük.

Aga mulle meeldis. Tean inimesi, kes seal juba 10+ aastaid töötavad. Ise sain sobivama pakkumise tookord. Praegusesse töökohta otsitakse samuti kogu aeg töötajaid, sest kes liigub kõrgemale kohale, kes jääb lapsega koju jne, samas on pooled töötajad olnud juba algusest peale, nii 8+ aastat.

Ahsoo. Tõepoolest tanklas nad väga kenasti pakuvad oma sööke jooke juurde, aga mitte pealetükkivalt. Tahaks teada, millises vähegi müügiga seotud teeninduskohas ei peaks lisamüüki tegema? Igal pool on see A ja O. Müü sa riideid, toitu, kodutehnikat, reise, kindlustust või mida iganes. Selle vastu ei aita küll ilmselt miski. Küsimus on selles, kas seda tehes lubatakse jääda väärikaks ja anda kliendile viisakalt võimalus loobuda või tuleb kasutada Kirbymüüja-stiili: “Kas siis tõesti Teie, Nimi, ei tahagi oma kodu korras hoida? Kuidas siis nii. Iga kodu puhtusest hooliv inimene ostaks ju Kirby! Kas Teie ei hooli siis oma kodu puhtusest???”.

Sirklis oli ikka lausa ametijuhendis või lepingus vms kirjas, et joogi kõrvale pead sööki pakkuma ja vastupidi. Toimusid võistlused, kes müüb kõige rohkem söök+jook kombot jne. Palk sõltus sellest lisamüügist ja oli kohustus seda teha. Mujal mul kõll pole- Loomulikult soovitatav ja kasulik jne, aga mitte kohustuslik.

+7
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 06.08 09:51; 06.08 15:52; 09.08 09:29;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Aga kas see väga agressiivne pealepressimine on ikka efektiivne? Äkki inimene ostabki siis selle joogi juurde, aga tunneb end pärast halvasti ja ärakasutatuna ja ei tule enam. Just tuli see mõte, kui käisin Swedbankis ja mulle sattus teenindajaks mingi noormees, kes asutuse arvates on vist kuu parim töötaja, aga mulle jättis see käik väga ebameeldiva mulje. Ma ei ostnud midagi, aga ära ei lastud, muudkui käis üks pealepressimine ja erinevate toodete tutvustamine. Jalga ka ei saanud lasta, sest ta ei teinud ära mu toimingut, mille pärast sinna tulin. Lõpuks tõusin püsti ja ütlesin, et kahjuks mu aeg saab otsa, kas oleks võimalik see asi nüüd ära teha. Ikka vatrab edasi. No ei ole selline asi alati firmale kasulik.

+14
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 07.08 09:34; 02.10 08:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Aga kas see väga agressiivne pealepressimine on ikka efektiivne? Äkki inimene ostabki siis selle joogi juurde, aga tunneb end pärast halvasti ja ärakasutatuna ja ei tule enam. Just tuli see mõte, kui käisin Swedbankis ja mulle sattus teenindajaks mingi noormees, kes asutuse arvates on vist kuu parim töötaja, aga mulle jättis see käik väga ebameeldiva mulje. Ma ei ostnud midagi, aga ära ei lastud, muudkui käis üks pealepressimine ja erinevate toodete tutvustamine. Jalga ka ei saanud lasta, sest ta ei teinud ära mu toimingut, mille pärast sinna tulin. Lõpuks tõusin püsti ja ütlesin, et kahjuks mu aeg saab otsa, kas oleks võimalik see asi nüüd ära teha. Ikka vatrab edasi. No ei ole selline asi alati firmale kasulik.

100% nõus. Lihtsalt lisamüügil ja lisamüügil on vahe. Kui lisamüük seisneb ühes kiires kas-küsimuses, millele ei-vastuse korral jutt katki jääb, siis pole selles midagi halba. Pigem võib sel olla isegi kliendile kasulik mõju. Näiteks tulebki meelde, et jah, tõesti võiks selle burksi kõrvale ühe mahla/kohvi/vee võtta, sest küllap pärast ikka vist janu on. Samuti näiteks minnes kleiti ostma soovitab teenindaja sinna juurde sobivad sukad/kingad/koti vms. Minnes ostma kodumasinat, soovitatakse juurde hooldusvahend. Muidugi on see lisamüük, aga samas ka mulle kasulik. Eeldus on selles, et kui ma ütlen “tänan, ei soovi”, siis müüja ütleb “hästi” ja läheb protsessiga edasi. Kui ma aga pean hakkama pangas oma aega raiskama mingi müügiloengu kuulamise peale ja minu küsimus jääb üldse tahaplaanile, siis see ei ole lisamüük, vaid ahistamine. Näiteks konkreetselt tanklas ei ole mind keegi ahistanud ega hakanud argumenteerima, miks peaksin ikka selle Coca juurde ostma ja niikaua kui ei osta, ei saa kütust kah. Küsivad kiirelt ära ja nii ongi – tahan, siis tahan, ei taha, ei taha. Keegi ei tee nägusid. Normaalne.

+20
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 06.08 08:03; 06.08 12:38; 07.08 10:46;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Aga kas see väga agressiivne pealepressimine on ikka efektiivne? Äkki inimene ostabki siis selle joogi juurde, aga tunneb end pärast halvasti ja ärakasutatuna ja ei tule enam. Just tuli see mõte, kui käisin Swedbankis ja mulle sattus teenindajaks mingi noormees, kes asutuse arvates on vist kuu parim töötaja, aga mulle jättis see käik väga ebameeldiva mulje. Ma ei ostnud midagi, aga ära ei lastud, muudkui käis üks pealepressimine ja erinevate toodete tutvustamine. Jalga ka ei saanud lasta, sest ta ei teinud ära mu toimingut, mille pärast sinna tulin. Lõpuks tõusin püsti ja ütlesin, et kahjuks mu aeg saab otsa, kas oleks võimalik see asi nüüd ära teha. Ikka vatrab edasi. No ei ole selline asi alati firmale kasulik.

No ideaalis ei olegi see väga agressiivne, aga pakkuma peab. Pole veel näinud müüjat, kes 10 minutit veenda üritab, et ma oma kohvi kõrvale ikka burksi ka ostaksin. Samamoodi, nagu peavad küsima, kas tankisite ka, sest inimesel võib meelest minna, aga alati on inimesi, kes nähvavad, et mida sa pärid, küll ma ütlen, kui ma tankinud olen jne. Tankimist peavad küsima, sest muidu oleks ära sõit nö nende süü.

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 06.08 09:51; 06.08 15:52; 09.08 09:29;
To report this post you need to login first.
Postitas:

https://firmast.ee/search?searchquery=Circle+K+Eesti+AS

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

vot hiljuti ei ole, aga mõned aastad tagasi üks sugulane töötas kooli kõrvalt aastakse ja oli küll rahul, palk koos lisadega oli toona (5a tagasi) 750,00 kuus. Konti ei murdnud ja tööd meeldis teha.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

No ideaalis ei olegi see väga agressiivne, aga pakkuma peab. Pole veel näinud müüjat, kes 10 minutit veenda üritab, et ma oma kohvi kõrvale ikka burksi ka ostaksin. Samamoodi, nagu peavad küsima, kas tankisite ka, sest inimesel võib meelest minna, aga alati on inimesi, kes nähvavad, et mida sa pärid, küll ma ütlen, kui ma tankinud olen jne. Tankimist peavad küsima, sest muidu oleks ära sõit nö nende süü.

Lihtsalt küsimine on muidugi ok, see ei häiri mitte kuidagi. Minul ei ole ebameeldiv ei öelda või äkki tuleb meelde, et soovingi midagi veel.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 07.08 09:34; 02.10 08:11;
To report this post you need to login first.

minumeelest see, kui pidevalt otsitakse töötajaid, ei ole tingimata mingi kehv näitaja – nii suur firma ju, vahetustega töö, hästi palju lihttöölisi (ehk siis suhteliselt liikuvat kaadrit).
Teenindaja töö ongi füüsiliselt raske – aga see-eest palju mõtlema ei pea, ja küllalt inimesi, kellele see sobib. Kooli kõrvalt kasvõi.
Ostjana Circle K-s käies tunduvad teenindajad toredad ja sõbralikud, keegi ei määri midagi pähe – küsimus, kas kabanossi juurde ka jooki soovite, pole küll mingi ärakasutamine ega agressiivsus.

+7
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Lisamüük.

Ma olen mitu korda circle K-s käinud, pole mulle keegi midagi sokutanud. Võibolla näen nii vaene välja muidugi, et vaatavad, et pole mõtet energiat kulutada. R-Kioskis kunagi oli küll mingi limonaadiga diil ja vahepeal küsiti, kas ma mingit müslibatooni või nätsu ei taha osta, aga ma ei tahtnud.

Meil k2sti apteegis lisam88ki teha. T2iesti kohutav. Palgalisa iga m88dud paratsetamooli pealt..

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 18 postitust - vahemik 1 kuni 18 (kokku 18 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Töö circle k-s