Esileht Ajaviite- ja muud jutud Töö pōldma kaubanduse kauplustes

Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 156 )

Teema: Töö pōldma kaubanduse kauplustes

Postitas:
Kägu

Kui kliendid ütlevad, et neid tülitatakse seal poes, siis tähendab, et ikkagi on tülitamine.

Inimesed on siiski erinevad. See, et mõni introvert kohkub, kui talle tere öeldakse ning hiljem uuritakse, ega ta abi ei vaja, ei tähenda seda, et kõik inimesed päriselt tahaksid ka Maxima taolist teenindust.

Sotsiofoobide jaoks ongi see vist kullipilgul jälgimine. Polekski võimalik kedagi kullipilgul jälgida, kuna poes üldiselt on kliente rohkem kui üks. Või mis sa arvad, et firmad jaksavad palgata iga kliendi jaoks personaalse müüja, kes ainult temaga tegeleb? Pigem tuleb kliendil abi soovides tihtipeale ise oodata, kuniks müüja teise kliendiga tegelemise lõpetab.

Tean ainult ühte inimest enda tutvusringkonnast, kellele meeldib, et tullakse pakkuma ja näitama asju, teised tahavad kõik rahus ise vaadata. Tuleb välja, et oleme siis kõik kari introverte ja sotsiofoobe..

+29
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

See on juba nii vana lugu. Kui üldiselt on juttu erinevate teenindajate “lähenemiskatsetest”, siis mulle tundub, et vähemalt eestlasest klient on selline, et eelistab, et teenindaja küll on kusagil, aga ei mingit Ameerika-stiilis liiglähenemist. Ja siis on üks kett, kes aastast-aastasse hindab sellist ründestiili. Huvitav, kas see tõesti toimib? Nad võiks ju testida – teeks proovikuu ilma kliente “ründamata” – vaataksid, mis müüginumbrid teevad.

+24
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

et kui olen kolmes riidepoes olnud enne juhataja, siis sellest ei ole tekkinud mul mitte mingit kogemust ja denim dreamis pean hakkama jälle müüjast peale või? absurdihuumor

Kui sa oled juba kolmes riidepoes sama ametit pidanud, siis normaalne firma ei võta sind jutulegi. Ega kui sa oled kõik riidepoed läbi käinud, siis see ei näita mitte pühendumust vaid püsimatust.

+1
-38
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Olematu palgaga? Ei, kui mind meelitatakse juhataja ametikohale ja siis öeldakse, et SEDA palka hakkad alles aastakese pärast saama, siis tulen mina sellest ruumist tagurpidi välja.

Pole vaja liialdada. Katseajal muide on enamus kohtades uutel töötajatel palk madalam.

0
-20
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt

Postitas:
Tähesära

Nad võiks ju testida – teeks proovikuu ilma kliente “ründamata” – vaataksid, mis müüginumbrid teevad.

Kuna nad on pot. ostjad minema peletanud, siis see ei tööta. Paljud enam lihtsalt ei sisene. Ka mina mitte.

+26
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nad võiks ju testida – teeks proovikuu ilma kliente “ründamata” – vaataksid, mis müüginumbrid teevad.

Kuna nad on pot. ostjad minema peletanud, siis see ei tööta. Paljud enam lihtsalt ei sisene. Ka mina mitte.

Ma arvan, et nende klientuur koosneb põhiliselt venelastest. Ei mõtle seda solvavalt, lihtsalt nii ilmselt on, vaadates kaupa ja suhtlusstiili.

+18
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

No mida jama kirjutatakse?
Kollektiivis enamjaolt noored energilised inimesed. Kes tööd teha viitsib siis teenimisvõimalus väga hea. Satub jah vahel mõni helbeke kes ei saa aru, kes ta on ja kus ta on. Instas istumine ei sobi töö ajal. Need siis vinguvad arvatavasti.

+2
-35
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nad võiks ju testida – teeks proovikuu ilma kliente “ründamata” – vaataksid, mis müüginumbrid teevad.

Kuna nad on pot. ostjad minema peletanud, siis see ei tööta. Paljud enam lihtsalt ei sisene. Ka mina mitte.

Ma ütleks sulle ühe nende kaupluse, kus saab valge inimese moodi käia (ka siis, kui olen ainus klient), kuid kardan, et peale seda hakkaks seal ka terroriseerimine pihta.

+10
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mind on tütar hoiatanud, et ära DD mine. Aga suvel rannast tulles päikesest uimase peaga koperdasin Stroomi keskuses (võõras keskus mulle) ikka sisse. Sisenedes pakutakse abi, olgu. Vastan, et niisama vaatan. Tajun, et teenindaja pidevalt jälgib mind ja ongi varsti jälle oma abipakkumisega kohal! Olin seal ainult mõned minutid, aga mind jõudis ta korduvalt tülitamas käia. Jube! Tulin ära, osa kaupa jäigi vaatamata.

Kas selle omanik/ülemus on mõni türklane või miks selline Eestimaale sobimatu teenindus?

Hehh, ei ole, puhtkohalikud eestlased. Lapsed juhtumisi yhes kollektiivis, seepärast tean. Ei hakka siin rohkem pajatama igaks juhuks. Ei ole minu inimesed. DD poes ei käi sel põhjusel kunagi.

+6
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

et kui olen kolmes riidepoes olnud enne juhataja, siis sellest ei ole tekkinud mul mitte mingit kogemust ja denim dreamis pean hakkama jälle müüjast peale või? absurdihuumor

Kui sa oled juba kolmes riidepoes sama ametit pidanud, siis normaalne firma ei võta sind jutulegi. Ega kui sa oled kõik riidepoed läbi käinud, siis see ei näita mitte pühendumust vaid püsimatust.

Et peaks nagu nõukogude ajal terve elu ühes kohas töötama või?

+21
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Pole juba aastaid sinna poodi jalga sisse tõstnud, kuigi iga kord ilmselt leiaksin endale mõne riideeseme ja oleksin potentsiaalne ostja küll. Müügitaktika on minu jaoks lihtsalt vastuvõetamatu.

+13
-1
Please wait...

Postitas:
Tähesära

Amet oli vist kaupluse juhataja. Jutt oli ilus aga reaalsus oli see, et JUHATAJAKS saad sa umbes karjääri tipus, enne vaja kõik muud etapid läbida, loomulikult olematu palga ja jõhkra drilli saatel. Õudne firma.

Enne juhatajaks saamist tulebki kõik madalamad etapid läbida, sest kuidas sa saad nõuda oma alluvatelt, kui sa isegi ei oska? Sa ise sooviksid, et su otsene ülemus tuleks sult midagi nõudma, samas kui tal pole vähimatki aimu sinu tööst?

OSSAAA, milline äge saavutus on pisipoe juhatajaks saada! Arvatakse vist et tegemist kirjaoskamatu inimesega, kes juhendeid/määrusi lugeda ei suuda. Miks suurfirmade tippjuhid liiguvad ainult tippkohti mööda, mitte ei alusta kunagi koristaja kohalt?

+24
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Et peaks nagu nõukogude ajal terve elu ühes kohas töötama või?

Ei, aga kui cv on täis erinevate rõivapoodide kolmekuulisi töökogemusi samal ametikohal, siis on midagi ikkagi inimesega valesti. Kas on konfliktne, alkoprobleem või lihtsalt püsimatu.

+2
-33
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Et peaks nagu nõukogude ajal terve elu ühes kohas töötama või?

Ei, aga kui cv on täis erinevate rõivapoodide kolmekuulisi töökogemusi samal ametikohal, siis on midagi ikkagi inimesega valesti. Kas on konfliktne, alkoprobleem või lihtsalt püsimatu.

Ja kust sa selle kolm kuud kogemust täpselt välja lugesid mu jutust? Võibolla on see hoopis 3 aastat? Või 30? Sa lahmid lihtsalt huupi. Mõtetu.

+24
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Et peaks nagu nõukogude ajal terve elu ühes kohas töötama või?

Ei, aga kui cv on täis erinevate rõivapoodide kolmekuulisi töökogemusi samal ametikohal, siis on midagi ikkagi inimesega valesti. Kas on konfliktne, alkoprobleem või lihtsalt püsimatu.

Ületunde ei maksta, ausammast tööandja poolt hauale ei saa. Mine puhka veidi, homme ka tööpäev.

+17
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui ma lähen intervjuule juhataja positsiooni jaoks ja siis selgub, et pean alustama teenindaja ametist, siis sorry, aga see on nii minu kui ka nende aja raiskamine. Ma ei tea ühtegi ettevõtet, kes töökuulutuses ametikoha osas valetaks. Ilustatakse mitmeid teisi asju, kuid mitte seda.

Nii palju võiksid ikka ise ka mõelda, et on mõeldamatu, et oledki kohe juhataja valmis. Ega keegi seda sulle rääkimata ei jäta või alles peale lepingule allakirjutamist ei ütle.

Kui oled teenindaja tööülesanded selgeks saanud, siis liigudki vaikselt edasi vanemteenindaja ülesannete juurde jne, kuniks oled kõik etapid läbi käinud ja siis saadki juhataja positsiooni.

Valetamine oleks see, kui sulle öeldakse, et jäädki teenindajaks ja tegelikult juhatajat ei otsita.

Kui keegi kandideerib kaupluse juhataja kohale, siis on ta ilmselt mujal juba teenindajana töötanud, mis teenindaja tööülesannete selgeks saamisest sa räägid? Kui tööpakkumine on kaupluse juhataja kohale (või muule juhtivale kohale suvalises ettevõttes), siis mitte kuskil ei eeldata, et saad selle koha aasta pärast kui oled madalamad positsioonid läbi käinud. Kui ettevõttes on juhtivatele kohtadele saamiseks selline eeldus, siis palgatakse see inimene ettevõtte seest, mitte väljast.

Lõpeta see trollimine

+30
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mõtetu.

Sinusugust ei võtaks tööle juba kirjaoskamatuse pärast.

+1
-11
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mõtetu.

Sinusugust ei võtaks tööle juba kirjaoskamatuse pärast.

Aga sinusugust jälle sellepärast, et sa oled ilmselgelt mürgine tropp.

PS. Kuidagiviisi olen oma “jubeda” kirjaoskamatusega saanud palju rohkem oskusi ja haridust nõudvale ametikohale kui müüja. Mine võta kinni, eks.

+12
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Lugedes siin mõne (ilmselgelt DD enda töötaja) õigustusi, tundub, et osade tööandjate arvates on nende bränd/pood/kett jumala kingitus, milles töötamise eest peaks ikka nii meeletult tänulik olema? Hea, et veel töötajatelt pealemaksmist ei nõuta, et seal töötada saab, säherdune privileeg ju! 😀

Ole tänulik oma pisikese pisku eest, raba veri ninast väljas ja siis tilgutatakse palgale 15 eurot otsa. Ning kui sa sedasi oled seal kannatanud ja end Suure Ülemuse ees ikka piisavalt tõestanud ja igakülgset lojaalsust ja p””pugemist näidaud, siis on sul suurepärane võimalus hakata kaupluse juhatajaks ja teenida mõnisada eurot rohkem?

Huvitav, kas siis oma poe seest neid juhataja kandidaate ikka ei leita, et neid väljaspoolt otsitakse? Miks küll, ei tea. Ah jaa , õigus, mitte tööandja pole halb, vaid ikka töötajad.

Ma soovitan vältida seda poodi iga hinna eest. Mul on sealsetest müüjatest siiralt kahju ja tööandja käitumine on lihtsalt madal ja alandav.

Endine testostja.

+33
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mida on riidepoes müüjal osata? Nad ei müü isegi keerulisi seadmeid jne, lihtsalt riided.

Alustades teenindusstandardist, erinevatest kliendisituatsioonidest ja lõpetades poes müüdavate brändide, erinevate rõivamaterjalide ja -hooldusvahendite tundmisega.

Sa ei saa juhatajana teenindajalt nõuda, kuidas kliendiga käituda, kui sa ei ole ise kursis firma teenindusstandarditega.

Keda see üldse huvitab? Denim Dream on ju kiirmoekaltsukas.

+9
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Keda see üldse huvitab? Denim Dream on ju kiirmoekaltsukas.

*mitu hooaega vana kiirmoe

+14
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Denim Dreamis on minu meesperele sobiv teksavalik ja sellega seoses seal aeg-ajalt käin. Nõustun eelpoolöelduga. Käiksin rohkem ja ilmselt ka ostaksin rohkem, kui mul rahulikult ise kraami uurida lastaks.
Ja siis ongi nii, et valin koha, kus mul on igas mõttes hingamisruumi, aga kui nõu vaja, siis küsin ja saan. Nojah, kaubamaja võidakse küll kõrgemate hindade pärast siunata, aga selle ise vaatamise võimaluse ja pealetükkimatuse pärast ostan päris palju vajalikku sealt.

+10
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Jeekim, ma olen alati arvanud, et juhid (inimeste eest vastutavad, ärieesmärkidest arusaavad) tulevad kõrgkoolidest, siis nüüd saan teada, et hoopis ametiredeli alumiselt pulgalt … ???? Päriselt?

+14
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mu õel oli eelnev juhataja kogemus mitmeid poes aga sealne personalijuht oli nii üleolev, et kõik teised poed on mõttetud jne. Lõpuks oli aru saada, et teenindajaid puudu ja seetõttu sageli juhatajad teevad seda jne. Õde ütles kohe, et otsingu mujalt lolli.
Läks tööle ühte ökopoodi juhatajaks ja seoses elukoha muutusega sattus Zarasse. Seal nüüd tükk aega olnud ja väga rahul. Palga osas ma ei oska öelda aga ta ei kurda. Ütles, et personal on stabiilne ja vahetuvad enamasti ainult suvised abilised.

+9
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

See on tavaline praktika, et juhataja peab poes müüma. Paljudes poodides on ta isegi graafikus sees. Samas, kui palkamiseks läheb, siis CVkeskuses on suurelt kirjas JUHATAJA, mis on minu jaoks väga nõme ja eksitav.

+9
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Sinusugust ei võtaks tööle juba kirjaoskamatuse pärast.

Kle, mine kiusa oma viimaseid müüjaid, et needki lõpuks minema tõmbaks ja ära siin küll rohkem kaaguta.

VÕI, siis lolli targutamise asemel võiksid proovida selgitada, MIKS te seal poes välja olete mõelnud, et seljaselamine eesti inimesele meeldib?
Sina oma peakeses mõtlesid või see vana Põldma ise?
Või sa oledki see Heinar ise, kes siin pasundab ja müüjatelt filoloogioskusi 700€ eest nõuab?
Kuidagi vanainimese jutt on küll…

+17
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Huvitav lugu selle müüja poolt kauba nn tutvustamisega… Vaevalt vajab normaalne inimene, kel silmanägemine korras, riidepoes abi. Isegi mu mees suudab riidepoes ise ringi vaadata ja endale vajalikud püksid üles leida.

Küll aga vajan ma abi mõnes teises poes, nt tehnikapoes. Viimati külastasin poodi, kuna laps soovis kaasaskantavat kõlarit. Vot siis oleks tõesti tahtnud konsulteerida mõne asjatundjaga, sest ise ei tea ma neist värkidest midagi. Ent mida ma ei saanud, oli asjatundlik konsultatsioon. Kui küsisin kaasaskantavate kõlarite toite kohta, tuli vastus segane ja ümmargune, kui küsisin kõrvaklappidega ühilduvuse kohta – jälle vastati nii, et ei saanud targemaks. Lisaks tuli iga sõna müüjalt tangidega välja kangutada, ta vastas ainult täpselt niipalju, kui küsida oskasin. Aga ma ei osanud ju kõike küsida, pole asjatundja! Jätsin seetõttu kauba ostmata, teine kord võtsin lapse kaasa ja laps siis näitas ja selgitas, missugune kõlar on hea ning ostsin ära.

Nii et minu meelest on müüjatel ostja “abistamisest” väga erinev arusaam kui ostjatel endil. Abistamine ei ole see, kui müüja lihtsalt hüpleb kogu aeg ostja ümber ja pinnib, “Kuidas saan teid aidata!” Vaid abistamine on hoopis see, kui müüjal on olemas niisugused spetsiifilised teadmised oma kauba kohta, mida tavainimene tänavalt ei pruugi teada, ja ta on valmis neid ka ostjaga jagama.

+19
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Viimasega täiesti nõus! Pigem oleksin valmis saama sellist teenindust, näiteks, Eurinocsis, kus ongi vaja, et toodete kohta oleks põhjalik ülevaade, nende plusside ja miinustega, võrdlus jm.

+15
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul on ka nendest müüjatest kahju. Viimane kord kui käisin, siis saigi see saatuslikuks, et müüa tuli vahetuskardina taha ning küsis, kas kõlbab, kas on vaja suuremat suurust vms. No see oli täielik lämmatamine, ma lähen rahulikult poodi ning ise tean kui kaua läheb ja viivitan, kui tahan abi siis küsin. Raske selle firma omanikul aru saada.

+20
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Viimasega täiesti nõus! Pigem oleksin valmis saama sellist teenindust, näiteks, Eurinocsis, kus ongi vaja, et toodete kohta oleks põhjalik ülevaade, nende plusside ja miinustega, võrdlus jm.

Või ehituspoes! Seal otsi neid müüjaid tikutulega alati taga.

+14
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 156 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Töö pōldma kaubanduse kauplustes