Esileht Ajaviite- ja muud jutud Töö pōldma kaubanduse kauplustes

Näitan 30 postitust - vahemik 91 kuni 120 (kokku 156 )

Teema: Töö pōldma kaubanduse kauplustes

Postitas:
Kägu

Viimasega täiesti nõus! Pigem oleksin valmis saama sellist teenindust, näiteks, Eurinocsis, kus ongi vaja, et toodete kohta oleks põhjalik ülevaade, nende plusside ja miinustega, võrdlus jm.

Või ehituspoes! Seal otsi neid müüjaid tikutulega alati taga.

Jah, sellega ka täiesti nõus, need kaks poodi kõlbaks täiesti sellise stiiliga,kuid jätaks selle kliendi jälitamise ära vaid teeks mingi koha, kus lähed ja vajutad nuppu ning teenindaja tuleb siis sinuga tegelema. Muidugi mitte 30min pärast vaid üpis kiiresti. Riidepoes, veel eriti pesupoes, poleks sellist teenindust vaja.

+18
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

näiteks, Eurinocsis, kus ongi vaja, et toodete kohta oleks põhjalik ülevaade, nende … miinustega, võrdlus jm.

?????
Euronicsi müüja:
– jah see wifi võimendi maksab küll 25€, aga tegelt on ta s..tt ja ei tööta hästi ja andmed on passis valed
– see pesumasin kulutab jõledalt voolu, ära seda küll osta.
– sel raadiol pole Tallinnas levi, mujal vist töötab.
– neid elektripliite tuuakse miskipärast kogu aeg tagasi, ei teagi, mis tal häda on.
– selle tolmuimeja imemisvõime ei kannata mingit kriitikat, mine osta hoopis sealt ja sealt poest Bosch, mitte siit.
– jne.

/Selle perekoolika kergelt niiske linaga unelm.

0
-24
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

See Denim Dreami müüja käib siin juba teist päeva sappi pritsimas. Väga hea näide, kui “tore” võib olla ühe Denim Dreami töötaja elu, mida kohe kindlasti endale ei taha 😀

Pinguta veel, väga head reklaami teed oma ettevõttele!

+20
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Nii et minu meelest on müüjatel ostja “abistamisest” väga erinev arusaam kui ostjatel endil. Abistamine ei ole see, kui müüja lihtsalt hüpleb kogu aeg ostja ümber ja pinnib, “Kuidas saan teid aidata!”

Täpselt. Riidepoes vajan ma abi vaid siis, kui ei tea täpselt, mis suuruses teksasid mul vaja on ning kolme paari kabiini vedada ei taha. Siis palun müüjal mõõdulindi või professionaali pilguga üle vaadata ning õige number anda. Oskustega müüja ei vaja tegelikult mõõdulintigi, ta oskab peale vaadates seda teha.

Rohkemat mul vaja pole.

+8
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

See anduriinfo ukse juures, on mulle küll uudiseks. Nüüd ei taha tõesti sinna enam üldse jalga tõsta, ka uudistama mitte.

+10
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Käole 29.09.2020 14:26

Kõige haigem on see, et selline poliitika on neil juba 13 aastat ja tundub, et kõik toimib. Konkurss töökohale on ülikõva ja järjekord kohtadele ukse taga (mis on minu jaoks müstika).

Minul seevastu on seda järjekord-uksetaga- juttu raske uskuda. Töötasin aastaid sisustuspoes ja meie personaliosakond ajas täpselt samasugust mulli suust välja, et tublimaid töötajaid paigal hoida. Eks mõned muidugi uskusid ka. Kuniks ühel hetkel lahkus lühikese aja jooksul mitu müüjat. Ja siis hakkas teiste töötajate survestamine pihta: “leidke meile ruttu uus neiu/noormees”, teatas personaliosakonna provva mureliku näoga. Müüjakuulutuse teade paluti panna oma FB-seinale, samuti hõigata välja oma tutvusringkonnas. Seega, ühtäkki oli kolme uue töötaja leidmine tehtud kõigi teiste ülesandeks. Pakun, et enamikes kohtades toimib see samamoodi.
No ja see järjekord töölesoovijatest võib ju olla, aga sellise niru palgaga tekitavad nad omale vaid pideva personali vahetumise.

+26
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Öök, liitun ka selle klubiga, kes ei suuda seal poes käija teenindajate passimise ja tülitamise pärast. Enamik minu sõpru väldib seda poodi. Ma ei ole laps ega amööb, et kui poodi lähen, siis kohe küsitakse saan teid aidata.

Millist abi need müüad siis pakuvad ? Kuna elan osa aastast välismaal ja külastan sealseid Guessi ja Tommy kauplusi siis Denim Dreamis müüakse kahjuks mitu hooaega vanu kaupu ja kogu valik ongi piiratud mõnekümnele teksapaarile ja kleidile – mida seal aidata on ? 5 min. saan ise müüdavast kaubast ülevaate. Tuleb meelde hea seik – käisin Rocca Denim Dreamis endal seljas Guessi pluus … müüja lõi käsi kokku ja ütles – nii ilus pluus, nägin seda kataloogis aga meile kahjuks enamusi uue kataloogi tooteid ei tule. Et nagu mida nad siis müüvad ? Välismaa outletidest ostetud eelmise hooaja jääke ?

+17
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Keda see üldse huvitab? Denim Dream on ju kiirmoekaltsukas.

*mitu hooaega vana kiirmoe

Jah, nii on. Kui otsisin teksaseid siis müüja soovitas mulle üht paar kui selle hooaja uut kaupa. Kahjuks ta ei teadnud, et täpselt see mudel teksad on mul juba kapis ca. 2 aastat. Kuna ostan Tommy teksasid juba aastaid siis olen nende mudelitega vägagi kursis – ilmselt rohkem kui nimetatud müüja.

+8
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mind sealne teenindus ei häiri, pigem just meeldib. Miks? Mulle ei meeldi poes käia tavaliselt, tüdinen kiiresti ja tahan ruttu välja tagasi saada. Enamasti ostan veebist, aga teinekord olen veebiostudega alt läinud ja siis see tagasisaatmine on tüütu. Meeldib, et astun sisse, ütlen müüjale oma suuruse ja mida soovin ning siis ta hakkab neid mulle kabiini proovimiseks tooma. Viimati sain väga hea teeninduse Ülemiste DD-s ja kümne minutiga kaks paari teksasid, mis istuvad kenasti ning on täpselt seda värvi, mida soovisin. Veel meeldib mulle Kaubamaja Ilumaailm – seal küll tuleb teinekord pikemalt oodata, kuni müüja tuleb, aga kui juba tuleb, saab ka asjad kiirelt ning asjatundlikult aetud. ILU keti poed ei meeldi üldse – esiteks annavad vähe ja mõttetuid testereid, teiseks ei osata soovitada. Ühesõnaga – kõik sõltub inimesest. Mõni tahab uidata ja vahtida, kaaluda, mõni jälle eelistab kiirelt otsustada. Olen ostnud ka puhtalt klienditeenindaja soovituse peale asju, kuigi konkreetselt vaja nagu polnud, aga olin ostulainel. Need ostud oleksid jäänud poel saamata, kui teenindaja oleks mind ignoreerinud poes ja lasknud “niisama vaadata”.

+1
-14
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ülemiste Denim Dream minu jaoks täiesti vastuvõetamatu. Mujal kui ütled, et ei ole huvi jäetakse ikka rahule, aga seal lendavad nii peale kui uksest sisse astud. Loendurist ei teadnud ka mina, eks see ole ka põhjus, aga tõesti täiesti õudne teenindus. Kui Denim Dreami külastan siis Viru oma kuigi see logistiliselt minu jaoks halvas kohas, seal suur avar pood ja olen saanud asjatundlikku teenindust, samas ei tunne end ahistatuna. Käiksin kindlasti rohkem kui teeindus oleks teistsugune, sest teatud brändid mulle seal väga meeldivad.

+13
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nii on! Isegi nägin Kaubamajas üht Guessi jopet, mis tundus mulle väga kallis. Täiesti huupi otsustasin seda Googeldada ja selgus, et tegu vana kolletsiooniga, ja igal pool netis on see ammu allahinnatud -50%. Tellisin netist ja nüüd teen paljude riietega nii – poes proovin ja internetis tellin.

+14
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Need ostud oleksid jäänud poel saamata, kui teenindaja oleks mind ignoreerinud poes ja lasknud “niisama vaadata”.

Sinu lugu ei lähe üldse kokku siinsete etteheidetega ju. Keegi pole öelnud, et müüja peab ignoreerima. On igati okei, kui müüja ütleb selle ühe tere ja teeb teatavaks, et ta on olemas, kui klient abi vajab. Mis ei ole okei, on kliendile abi pakkuda 2-3-4 korda. Klient ei ole imbetsill, et esimesest ütlemisest aru ei saa.

+12
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

See anduriinfo ukse juures, on mulle küll uudiseks.

See on jah põnev inff.

Ma teen mingi päev sinna spetsiaalselt asja ja võtan tüki ventilatsiooniteipi kaasa.
Enne sisenemist saab ju anduri kinni kleepida sest ma ei taha, et mind mingi andur ilma luba küsimata “järjest loeb”.
Ma tahaks täitsa näha, kes ja mida midagi ütlema tuleb. Müüjad vast ei tule, neil hea meel ju.

+9
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Keda see üldse huvitab? Denim Dream on ju kiirmoekaltsukas.

*mitu hooaega vana kiirmoe

Jah, nii on. Kui otsisin teksaseid siis müüja soovitas mulle üht paar kui selle hooaja uut kaupa. Kahjuks ta ei teadnud, et täpselt see mudel teksad on mul juba kapis ca. 2 aastat. Kuna ostan Tommy teksasid juba aastaid siis olen nende mudelitega vägagi kursis – ilmselt rohkem kui nimetatud müüja.

Sama kogemus. Ostsin USA outletist TH jalatsid, hind 20 dollarit. Ja läksin spetsiaalselt siin poodi vaatama, et näha mis hinnaga ja mida pakutakse. Samad tennised sildiga Uus kaup! müügil, hind 120 eurot. Naeruväärne, kui lolliks inimesi peetakse.

+15
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ka minu õde on juhatajana letis vahel aga mitte pikkus päevi nagu teenindajad vaid nt väiksematel hommikutel kui pole mõtet teenindajaid hoida seal aga tema nagunii majas ning jõuab muude asjade kõrvalt ka seda teha. Tean, et sama süsteemiga tehakse mitmetes teistes poodides.

+6
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ostsin USA outletist TH jalatsid, hind 20 dollarit. Ja läksin spetsiaalselt siin poodi vaatama, et näha mis hinnaga ja mida pakutakse. Samad tennised sildiga Uus kaup! müügil, hind 120 eurot.

Normaalne ju.
Eestlane siin ei ostaks elus omale mingit 20 eurost saasta.
120 sama asja eest on teine asi, siis ostab. Siin asju müües tuleb ikka rahvuse eripäraga arvestada, muidu ei müü ju.

+6
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Käole 29.09.2020 14:26

Kõige haigem on see, et selline poliitika on neil juba 13 aastat ja tundub, et kõik toimib. Konkurss töökohale on ülikõva ja järjekord kohtadele ukse taga (mis on minu jaoks müstika).

Minul seevastu on seda järjekord-uksetaga- juttu raske uskuda. Töötasin aastaid sisustuspoes ja meie personaliosakond ajas täpselt samasugust mulli suust välja, et tublimaid töötajaid paigal hoida. Eks mõned muidugi uskusid ka. Kuniks ühel hetkel lahkus lühikese aja jooksul mitu müüjat. Ja siis hakkas teiste töötajate survestamine pihta: “leidke meile ruttu uus neiu/noormees”, teatas personaliosakonna provva mureliku näoga. Müüjakuulutuse teade paluti panna oma FB-seinale, samuti hõigata välja oma tutvusringkonnas. Seega, ühtäkki oli kolme uue töötaja leidmine tehtud kõigi teiste ülesandeks. Pakun, et enamikes kohtades toimib see samamoodi.

No ja see järjekord töölesoovijatest võib ju olla, aga sellise niru palgaga tekitavad nad omale vaid pideva personali vahetumise.

Töötan juba pikalt teeninduses ja peaaegu kuskil ei ole järjekorda ukse taga. Jah, kandidaate võib tööpakkumistele palju olla, aga ka ettevõttel on ju kandidaadile oma nõudmised. Viimases töökohas otsiti minu asemele 7 kuud uut inimest, kutsuti korduvalt ka mind tagasi. Tegu ei ole küll kauplusega, aga siiski klienditeenindusega.

+14
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Viimasega täiesti nõus! Pigem oleksin valmis saama sellist teenindust, näiteks, Eurinocsis, kus ongi vaja, et toodete kohta oleks põhjalik ülevaade, nende plusside ja miinustega, võrdlus jm.

Või ehituspoes! Seal otsi neid müüjaid tikutulega alati taga.

Mina küsisin ehituspoes juurde astunud meesmüüjalt puidu süvaimmutusvahendit, seda säravrohelist. Too käis ära ja tuli ning pistis mulle purgi pihku. Mõtlesin, et no tore, kordki elus usaldan ja ostan midagi, ilma ise purgilt üle lugemata! – maksin ja viisin koju. Kodus avastasin, et tegelikult oli müüjahärra müünud mulle tavalist peitsi…

+12
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kuna sa paistad antud poeketi spetsiifikaga nii tuttav, siis äkki selgitaksid, miks siingi teemas paljud potentsiaalsed kliendid ei taha jällegi sellist teenindamist ja tahaks poes rahulikult ringi vaadata ilma, et need tippklassi teenindajad neid ilmaasjata tülitaksid.

Kopeerin juba siin teemas kord öeldu: Abi pakkumine ja toodete tutvustamine ei ole tülitamine. Polekski võimalik kedagi kullipilgul jälgida, kuna poes üldiselt on kliente rohkem kui üks. Või mis sa arvad, et firmad jaksavad palgata iga kliendi jaoks personaalse müüja, kes ainult temaga tegeleb? Pigem tuleb kliendil abi soovides tihtipeale ise oodata, kuniks müüja teise kliendiga tegelemise lõpetab.

Kui ma abi tahan, siis tulen ja küsin ise abi! Minule võrdub see tülitamisega kui müüa tuleb end mulle peale suruma ja abi pakkuma, mida mul ilmselgelt suure tõenäosusega vaja pole. Ma ei ole nii loll, et ma oma riidesuurust ei tea vms. Värve oskan ka ise valida oma eelistustele kohaselt.

+9
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui ma lähen intervjuule juhataja positsiooni jaoks ja siis selgub, et pean alustama teenindaja ametist, siis sorry, aga see on nii minu kui ka nende aja raiskamine. Ma ei tea ühtegi ettevõtet, kes töökuulutuses ametikoha osas valetaks. Ilustatakse mitmeid teisi asju, kuid mitte seda.

Nii palju võiksid ikka ise ka mõelda, et on mõeldamatu, et oledki kohe juhataja valmis. Ega keegi seda sulle rääkimata ei jäta või alles peale lepingule allakirjutamist ei ütle.

Kui oled teenindaja tööülesanded selgeks saanud, siis liigudki vaikselt edasi vanemteenindaja ülesannete juurde jne, kuniks oled kõik etapid läbi käinud ja siis saadki juhataja positsiooni.

Valetamine oleks see, kui sulle öeldakse, et jäädki teenindajaks ja tegelikult juhatajat ei otsita.

Et kui kuulutuses otsitakse tippkokka, siis tegelikult peaks tööle kandideerija alustama nõudepesust? 😂

+18
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mu meelest otsib see firma ka oma kontorisse väga tihti töötajad. Võib siis arvata, et ka kontoritöötajatel pole just kõige paremad tingimused ning lahkutakse kiirelt.

+7
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma tahaks täitsa näha, kes ja mida midagi ütlema tuleb.

Poodides on kaamerad ja müüjaid jälgitakse sealt kogu-aeg, seega vaevalt keegi sul niisama tegutseda seal laseb. Isegi kui müüja ei sekku, siis keskuses on ka turvatöötajad, kelle tööülesanne on sinusuguseid korrale kutsuda ning vajadusel isegi politsei kutsuda, kui sa ei allu turvatöötaja korraldusele selline tegevus lõpetada.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Huvitav kas tüsedamad ja ilmetumad saadetakse kohe vestlusele tulles ukselt tagasi või viiakse siiski vestlus viisakalt läbi?

+12
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

MIKS te seal poes välja olete mõelnud, et seljaselamine eesti inimesele meeldib?

Normaalsed inimesed pooldavad iga kell kliendiga tegelevat müüjat, kes toob talle õiged suurused kabiini, selle asemel, et klient peaks pidevalt riideid vahetama ja saali ise teist numbrit otsima minema. Sotsiofoobidele see muidugi ei sobi, aga enamus inimesed siiski ei ole sotsiofoobid.

+1
-23
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui ma lähen intervjuule juhataja positsiooni jaoks ja siis selgub, et pean alustama teenindaja ametist, siis sorry, aga see on nii minu kui ka nende aja raiskamine. Ma ei tea ühtegi ettevõtet, kes töökuulutuses ametikoha osas valetaks. Ilustatakse mitmeid teisi asju, kuid mitte seda.

Nii palju võiksid ikka ise ka mõelda, et on mõeldamatu, et oledki kohe juhataja valmis. Ega keegi seda sulle rääkimata ei jäta või alles peale lepingule allakirjutamist ei ütle.

Kui oled teenindaja tööülesanded selgeks saanud, siis liigudki vaikselt edasi vanemteenindaja ülesannete juurde jne, kuniks oled kõik etapid läbi käinud ja siis saadki juhataja positsiooni.

Valetamine oleks see, kui sulle öeldakse, et jäädki teenindajaks ja tegelikult juhatajat ei otsita.

Et kui kuulutuses otsitakse tippkokka, siis tegelikult peaks tööle kandideerija alustama nõudepesust? 😂

Kui ma lähen intervjuule juhataja positsiooni jaoks ja siis selgub, et pean alustama teenindaja ametist, siis sorry, aga see on nii minu kui ka nende aja raiskamine. Ma ei tea ühtegi ettevõtet, kes töökuulutuses ametikoha osas valetaks. Ilustatakse mitmeid teisi asju, kuid mitte seda.

Nii palju võiksid ikka ise ka mõelda, et on mõeldamatu, et oledki kohe juhataja valmis. Ega keegi seda sulle rääkimata ei jäta või alles peale lepingule allakirjutamist ei ütle.

Kui oled teenindaja tööülesanded selgeks saanud, siis liigudki vaikselt edasi vanemteenindaja ülesannete juurde jne, kuniks oled kõik etapid läbi käinud ja siis saadki juhataja positsiooni.

Valetamine oleks see, kui sulle öeldakse, et jäädki teenindajaks ja tegelikult juhatajat ei otsita.

Et kui kuulutuses otsitakse tippkokka, siis tegelikult peaks tööle kandideerija alustama nõudepesust? 😂

Ma arvan, et siin mõeldi rohkem seda, kui nullist antud valdkonnas alustad. Paljudel ju lootus, et lähed poodi ja oledki kohe juhataja. Aga reaalsuses peaks sul antud valdkonnas ikkagi mingi põhi all olema jah. Ei saa nii, et oled traktorist ja siis saad kohe riidepoe juhatajaks. Kui sul pole eelnevat juhtimiskogemust ega teenindajakogemust, siis alustadki müüjana ning liigud edasi. Kui aga kuskilt mingi põhi all, siis lihtsam liikuda.

Ma ise DD kaupluseid ei külasta, kuid üks sugulane on seal väga kaua töötanud. Palk pidi boonustega väga hea olema, lisaks erinevad üritused jne. Pole kordagi kuulnud, et nuriseks. Aga võib olla on ka asi selles, et ta juba algusaegadest seotud olnud. Vahel kui olen samasse linna sattunud, siis olen kaupluses külas käinud. Alati kummardades anduri alt läbi läinud kuna ta rääkinud sellest :D.

+1
-13
Please wait...

Postitas:
Kägu

Huvitav kas tüsedamad ja ilmetumad saadetakse kohe vestlusele tulles ukselt tagasi või viiakse siiski vestlus viisakalt läbi?

Igas endast lugupidavas firmas kui juba vestlusele on kutsutud, siis ei saadeta ka punkarit, hoolimata sellest, et tegu on hoopis teist stiili riideid müüva poega, otse ukselt välimuse tõttu tagasi vaid viiakse vestlus viisakalt läbi.

Hiljem saadetakse äraütlevad vastused neile, keda ei valitud. Misiganes põhjusel siis.

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Huvitav kas tüsedamad ja ilmetumad saadetakse kohe vestlusele tulles ukselt tagasi või viiakse siiski vestlus viisakalt läbi?

Igas endast lugupidavas firmas kui juba vestlusele on kutsutud, siis ei saadeta ka punkarit, hoolimata sellest, et tegu on hoopis teist stiili riideid müüva poega, otse ukselt välimuse tõttu tagasi vaid viiakse vestlus viisakalt läbi.

Hiljem saadetakse äraütlevad vastused neile, keda ei valitud. Misiganes põhjusel siis.

Kui palud saata pildiga cv, siis saab “esindusliku välimuse” osas eelselektsiooni juba enne ära teha ja sellist situatsiooni ei tekigi.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Huvitav kas tüsedamad ja ilmetumad saadetakse kohe vestlusele tulles ukselt tagasi või viiakse siiski vestlus viisakalt läbi?

Ei tea kas vestlusele pääsevad, aga tööle ilmselt mitte. Niipalju kui üle ukse olen näinud, siis on seal kiitsakad nälginud välimusega neiud. Väiksem kulu tööriietele? Kas välimuse põhjal valimine on lubatud?

+8
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Niipalju kui üle ukse olen näinud, siis on seal kiitsakad nälginud välimusega neiud. Väiksem kulu tööriietele? Kas välimuse põhjal valimine on lubatud?

Tööandjal on õigus otsustada oma äranägemise järgi, kelle ta tööle palkab. Sa ei palka ju kollektiivi ühte 50-aastast, kui ülejäänud kollektiiv on näiteks vanuses 18-25. Samamoodi ei palka ju punkaririideid müüv pood tibivälimusega tüdrukut.

0
-19
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Normaalsed inimesed pooldavad iga kell kliendiga tegelevat müüjat, kes toob talle õiged suurused kabiini, selle asemel, et klient peaks pidevalt riideid vahetama ja saali ise teist numbrit otsima minema. Sotsiofoobidele see muidugi ei sobi, aga enamus inimesed siiski ei ole sotsiofoobid.

Ja normaalsed klienditeenindajad pakuvad klinedile seda, mida see klient vajab ning ei arvusta klienti. Kui klient soovib, et teda aidatakse ja tuuakse riideid proovikabiini, siis seda ka tehakse. Kui klient soovib vaikselt omaette vaadata, siis lastakse tal seda teha ja ei arvustata teda ega sildistata sotsiofoobiks.

Su tööpäev seal DD kontoris sai varakult läbi ja hakkasid veidi enne 5 teise tööpäevaga perekoolis peale? Noh, võid endale pähe raiuda, et teie klienditeenindus ei ole normaalne, sest te ei arvesta kliendi vajadustega.

+24
0
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 91 kuni 120 (kokku 156 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Töö pōldma kaubanduse kauplustes