Esileht Ajaviite- ja muud jutud Töö pōldma kaubanduse kauplustes

Näitan 30 postitust - vahemik 121 kuni 150 (kokku 156 )

Teema: Töö pōldma kaubanduse kauplustes

Postitas:
Kägu

Normaalsed inimesed pooldavad iga kell kliendiga tegelevat müüjat, kes toob talle õiged suurused kabiini, selle asemel, et klient peaks pidevalt riideid vahetama ja saali ise teist numbrit otsima minema. Sotsiofoobidele see muidugi ei sobi, aga enamus inimesed siiski ei ole sotsiofoobid.

Kui mul on müüjat seal kabiinis vaja, siis ma kutsun ta. Kui ei ole poodlemisel vaja, siis olgu kuskil mujal.

+14
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui klient soovib vaikselt omaette vaadata, siis lastakse tal seda teha

Siis tuleb niimodi ka vastata müüja abipakkumisele ja näed isegi, et sind ei tülita keegi. Või mis sa arvad, et firmad jaksavad palgata iga kliendi jaoks personaalse müüja, kes ainult temaga tegeleb? Pigem tuleb kliendil abi soovides tihtipeale ise oodata, kuniks müüja teise kliendiga tegelemise lõpetab.

Sotsiofoobi jaoks muidugi ongi teretamine ja abipakkumine juba suur hingeline trauma.

+1
-24
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Sotsiofoobi jaoks muidugi ongi teretamine ja abipakkumine juba suur hingeline trauma.

Kle, tola.
Võta pigem seda kriitikat siin edasiviiva jõuna; arene ja vajadusel muuda on putka poliitikat.

Mitte ära kuku siin tatistama. Sinu pe..se on ju tules praegu, mitte perekoolikate. Enamusel on siiski väga sügavalt poogen, kas sa elad või sured, v.a. sina ise.
Pole keeruline aru saada?

PS: Ma ei ole samuti mingi sotsiofoob, nagu sa seal lällad, pigem selline verbaalse kõhulahtisusega mölalõug, kes ka suvaliste võõrastega hea meelega seletama läheb; AGA seda ei salli isegi mina, et kui keegi mingi debiili käsu peale mulle selga lendab.
Kusjuures aidata ta tavaliselt ei oskagi.

+19
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Tööandjal on õigus otsustada oma äranägemise järgi, kelle ta tööle palkab. Sa ei palka ju kollektiivi ühte 50-aastast, kui ülejäänud kollektiiv on näiteks vanuses 18-25. Samamoodi ei palka ju punkaririideid müüv pood tibivälimusega tüdrukut.

Ei ole see nii poon ja lasen, aga nii mannetu töökoha pärast ei hakka lihtsalt keegi võitlema.
Ei usu ka, et DD-st siinne sõdija on, ilmselt on ta meie trollike.

+7
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Uskumatult palju sotsiofoobe siin ikka! Kui müüja juurde kargab ja pakub abi, saab ju vastata, tänan, ma lihtsalt vaatan. Normaalse inimese jaoks on küll väga meeldiv, kui müüja tuleb proovikabiini juurde ja küsib, kuidas sobib, see annab võimaluse tal lasta tuua teine suurus, natuke teise lõikega asi, midagi juurde soovitada jne. Müüjad ju teavad, kuidas mingid esemed seljas istuvad ja vastavalt figuurile oskavad ka soovitada. Ja keegi ei käsi ju kohe osta. No kui tõesti piinlik on endal, eks siis öelge, et ma mõtlen veel vms. Laske ennast teenindada püha müristus!

+3
-30
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 24 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Laske ennast teenindada püha müristus!

Lasengi. Mingis teises poes.

+21
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui klient soovib vaikselt omaette vaadata, siis lastakse tal seda teha

Siis tuleb niimodi ka vastata müüja abipakkumisele ja näed isegi, et sind ei tülita keegi.

Sa vist küll müügokoolitustel käinud ei ole – “every no is closer to yes” ja agressiivse müügitaktika järgi hea müüja ühest ei-st heituda ei tohiks.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Siis tuleb niimodi ka vastata müüja abipakkumisele ja näed isegi, et sind ei tülita keegi. Või mis sa arvad, et firmad jaksavad palgata iga kliendi jaoks personaalse müüja,

Kahjuks DD teenindajad ei saa kliendi keeldumisest aru, ka korduvast mitte. Kuna seal poes käib väga vähe rahvast, siis jah, nad jõuavadki pidevalt piinata. Millegi proovimiseni ei ole mina jõudnud, enne peletavad mind uksest välja taganema. Mitukümmend korda peab sulle veel seletama? Aina sama ja sama. Oled vist ikka sealne töötaja küll, et nii blokk ajus.

+22
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Olete te välismaal käinud? Lähed poodi. Teretatakse ja kohe hakatakse pakkuma. Vahel harva saad midagi ise rahulikult vaadata. Aga sellistes väikestes poekestes mitte kunagi. Turust rääkimata. Seal on see ka arusaadav. Igaüks soovib maha müüa midagi.

See on viisakus ju, et tullakse küsima. Kui vaadata tahad, tuleb ainult suu lahti teha ja öelda, et tahad vaadata ja eemalduvad nii, et sa ei märkagi enam neid. Kui hoiad suu kinni ja midagi ei ütle, siis jah vahivad sind kullipilgul, sest oled ju andnud otsese signaali, et oled ostmas ja kohe pöördumas. Nii et tee suu lahti ja ütle, et tahad ringivaadata ja näed kui palju sulle kohe ruumi tehakse.

+2
-10
Please wait...

Postitas:
Tähesära

See on viisakus ju, et tullakse küsima. Kui vaadata tahad, tuleb ainult suu lahti teha ja öelda, et tahad vaadata ja eemalduvad nii, et sa ei märkagi enam neid.

Kirjutasin eile kuidas sisenedes tänasin ja ütlesin, et ainult vaatan, aga sealne teenindaja tulevab aina uuesti ja uuesti ja uuesti. Seda mõne minuti jooksul. KORDUVALT. Lisaks jälgib, passib üksisilmi. Jube!

+17
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

DD võiks ju hakata ukse peal pileteid müüma, kuna teeninduse järgi arvan, et eesmärk on igast inimesest raha välja pigistada. Pilet peletaks need niisama uudistajad minema (või lasekski nagu muuseumis ringi vaadata ja poleks ka põhjust teenindajal pinda käia, sest mingi kopikas on saadud) ja kaupa ostev klient saaks pileti hinna võrra kauba soodsamalt.

/iroonia/, aga miks mitte ka reaalsus, sest absurd saabki tihti reaalsuseks:)

+22
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui klient soovib vaikselt omaette vaadata, siis lastakse tal seda teha

Siis tuleb niimodi ka vastata müüja abipakkumisele ja näed isegi, et sind ei tülita keegi. Või mis sa arvad, et firmad jaksavad palgata iga kliendi jaoks personaalse müüja, kes ainult temaga tegeleb? Pigem tuleb kliendil abi soovides tihtipeale ise oodata, kuniks müüja teise kliendiga tegelemise lõpetab.

Sotsiofoobi jaoks muidugi ongi teretamine ja abipakkumine juba suur hingeline trauma.

Ma ei ole sotsiofoob aga nimetatud kaupluseid ei külasta ühel selgel põhjusel – kui olen abipakkumisele korra eitavalt vastanud (a la ma vaatan ise ringi) siis võib mürki võtta, et lähema paari minuti jooksul on müüja sama küsimusega tagasi ja kui saab jälle eitava vastuse siis ujub ikka uuesti paari minuti pärast külje alla ja teatab, et neil on just nüüd just mulle sobiv asi müügil kas ma ei tahaks proovida ??
Kaua võib 1 korra ütlesin EI, teist korda ütlesin EI ja ikka tüüdatakse edasi. See ei ole sotsiofoobi tunnuseks kui selline käitumine üle viskab.

+16
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kaamerast töötajaid jälgida ja nende tööle märkusi teha selle põhjal ei ole seadusega lubatud. Jälgida võib kaupa turvalisuse pärast.

+12
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ja kui sama teenindaja ei tule, siis tuleb teine teenindaja… või kolmas teenindaja…

+9
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Oi, ma logisin kohe spetsiaalselt sisse praegu, tahan ka kommenteerida😀

Sina, kes sa kaitsed sellist müügitaktikat, siis nagu sulle juba öeldi: tõesti, kui vähegi võimalik, võtke kuulda! See siin hetkel on tasuta tagasisideküsitlus ja arvestades seda kirjut seltskonda siin (vanus, amet, poodlemisharjumused jne jne) olete saanud juba päääris palju tagasisidet, mis on paraku negatiivne. Oled tark, siis võtad kuulda, oled rumal, siis jaurad edasi!!!

Ja siit üks tagasiside veel! Mul isiklikult ei ole DD töötajate vastu mitte midagi, nad teevad lihtsalt oma tööd ja arusaadav. Aga kuna mina tean, et nad teevad lihtsalt oma tööd, siis ei taha ma ka neile nähvata või olla muul viisil ebaviisakas. Aga mõnikord sa ei viitsi viisakas olla. Sa näiteks lähed sinna väsinuna või misiganes ja tahad lihtsalt olla. Ja sa ei taha, et keegi sind tülitaks. Kui inimene vajab abi, siis ta küsib!!! Me ei ole lasteaialapsed! Ja vat sellepärast ei käi ka mina DD, sest ma ei viitsi lihtsalt teha head nägu ja suhelda seal, ma ei lähe selleks sinna. See sotsiopaadi jutt- please!! Tee vahet pealetükkival käitumisel ja abi osutamisel. Mina olen ostujõuline klient ja ma ei tule sinna. Kui jätta see harakamood kõrvale, siis teksade valik on teil hea, aga eelistaks proovida ja seda teha pole vōimalik. Mistõttu ka minu raha rändab teistesse kettidesse💁🏻‍♀️

Ja sama kehtib Change kohta. Pesupoes numbrite soovitamine ilma, et keegi küsiks, on üldse next level ebaviisakas.

+27
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Changes nad seisavad kardina taga ja pärivad kuidas sobib. Mul kogu aeg hirm, et kardin tõmmatakse eest ja kukutakse arvustama.

+22
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui klient soovib vaikselt omaette vaadata, siis lastakse tal seda teha

Siis tuleb niimodi ka vastata müüja abipakkumisele ja näed isegi, et sind ei tülita keegi. Või mis sa arvad, et firmad jaksavad palgata iga kliendi jaoks personaalse müüja, kes ainult temaga tegeleb? Pigem tuleb kliendil abi soovides tihtipeale ise oodata, kuniks müüja teise kliendiga tegelemise lõpetab.

Sotsiofoobi jaoks muidugi ongi teretamine ja abipakkumine juba suur hingeline trauma.

Ma ei ole sotsiofoob aga nimetatud kaupluseid ei külasta ühel selgel põhjusel – kui olen abipakkumisele korra eitavalt vastanud (a la ma vaatan ise ringi) siis võib mürki võtta, et lähema paari minuti jooksul on müüja sama küsimusega tagasi ja kui saab jälle eitava vastuse siis ujub ikka uuesti paari minuti pärast külje alla ja teatab, et neil on just nüüd just mulle sobiv asi müügil kas ma ei tahaks proovida ??

Kaua võib 1 korra ütlesin EI, teist korda ütlesin EI ja ikka tüüdatakse edasi. See ei ole sotsiofoobi tunnuseks kui selline käitumine üle viskab.

Üks variant on veel – kui jääd midagi pikemalt vaatama või katsuma siis laekub kiirelt müüja ja teatab, et kui sobivat suurust otsin siis *ainult öelge ja me toome*. Mida krd. kas nad tõesti arvavad, et kui mulle riiulil silma jäänud toodet ei ole minu suuruses letil siis ma vaikselt nohisedes lähen ära ja ei julge oma suurust küsida ????

+16
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Suhtlemisel ja suhtlemisel on ka vahe. Mõni teenindaja/müüja on kohe loomult sellise jutuga, et enne kui sa arugi jõuad saada, on sulle müüdud kaks paari pükse ja kolm särki. See on hoopis teine asi. Aga kui teenindaja käib silmnähtavalt ainult ülemuse rõõmuks tüütamas, et kas ma saan teid aidata, kas ma ikka veel ei saa teid veel aidata, siis mõjub see pigem kliendipeletajana.

+15
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Normaalse inimese jaoks on küll väga meeldiv, kui müüja tuleb proovikabiini juurde ja küsib, kuidas sobib, see annab võimaluse tal lasta tuua teine suurus, natuke teise lõikega asi, midagi juurde soovitada jne. Müüjad ju teavad, kuidas mingid esemed seljas istuvad ja vastavalt figuurile oskavad ka soovitada.

Sellega seoses meenub mulle üks ebameeldiv situatsioon Tartu Kaubamaja ühes teises kaupluses, Monton/Mosaic’is mõned aastad tagasi. Leidsin nende kodulehelt ühe kudumi, mis mulle väga meeldis, kuid enne ostu tahtsin seda päriselt näha/katsuda. Koduleht ütles, et see toode minu suuruses on Kaubamaja esinduses müügil. Läksin siis kohale ja otsisin, kuid ei leidnud enda suurust (XL). Küsisin müüjalt (veidi vanem naisterahvas), et koduleht näitab nagu nende poes peaks olema XL numbrit seda kudumit, kuid ma kahjuks ei leia. Müüja vastas selle peale viisakalt “läbi lillede”, et mul ei olegi mõtet otsida XL suurust, kuna see ei mahu mulle ju selga. Olin üsna häiritud sellisest suhtumisest. Jah, ma ei ole peenike ja kannan riideid L/XL ning tean täpselt, mis numbrid mulle selga lähevad ja sobivad. Kuid siiski, selline suhtumine müüjalt, kelle eesmärk on müüa… Läksin teise sama firma esindusse, leidsin sobiva kudumi, XL numbri, meeldivama suhtumise ja ost sai tehtud. Loomulikult see XL sobis ilusti mulle (see ei ole minu ainuisikuline arvamus ega illusioon). Sinna Kaubamaja Monton/Mosaic’i esindusse, kus “müüja ju teab, kuidas mingid esemed seljas istuvad ja vastavalt figuurile oskavad ka soovitada” ma enam kunagi ei lähe. Eelistan ka teistes kauplustes hoiduda sellistest “teadlikest” müüjatest.

Sama kogemus. Tahtsin osta pükse ja reaalselt kasutada nende abi. Vastuseks sain,meil nii suurtele pole riideid. Kannan L suurus riideid,mõned isegi M.
Lahkusin ja rohkem nende poode ei külasta.

+15
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Uskumatult palju sotsiofoobe siin ikka! Kui müüja juurde kargab ja pakub abi, saab ju vastata, tänan, ma lihtsalt vaatan. Normaalse inimese jaoks on küll väga meeldiv, kui müüja tuleb proovikabiini juurde ja küsib, kuidas sobib, see annab võimaluse tal lasta tuua teine suurus, natuke teise lõikega asi, midagi juurde soovitada jne. Müüjad ju teavad, kuidas mingid esemed seljas istuvad ja vastavalt figuurile oskavad ka soovitada. Ja keegi ei käsi ju kohe osta. No kui tõesti piinlik on endal, eks siis öelge, et ma mõtlen veel vms. Laske ennast teenindada püha müristus!

Asi ongi, et nende müüjad ei jäta rahule!!!teistes poodides tervitab müüja ja kui abi ei vaja siis ütlebki, et kui tekkib küsimusi, olen siin aga DD piltlikult hüppab kabiini kaasa ja veab kraami. Nad ei saa aru, et Ei tähendab Ei.

+8
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Change poe müüjad pole ise õnnelikud, et peavad niimoodi kliente tüütama, aga kuna palk on neil miinimumilähedane ja ülejäänud on müügiprotsent, siis see panebki inimesed rabelema. Suhted kollektiivis on ka seepärast halvad, kuna toimub pidev klientide jagamine ja võistlus. Väga õudne koht 🙁

+8
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Poed on meil sellised, et seal, kus oleks abi vaja, sa seda ei saa, ja seal, kus sa ei taha abi, pressitakse sulle seda peale. Kus oleks abi vaja, minul vähemalt: ehituspoed, mööblipoed – seal on kilomeetrite kaupa tühjust, müüjat otsides võid endal jalad rakku joosta. Ega suurtes rõivapoodides ka kuigipalju müüjaid pole. Mäletan, et olen kunagi ka H&M poes seisnud lollaka näoga keset poodi ja vaadanud ringi, kust leiaks mõne abistava müüja? Aga sellistes suurtes poodides, nagu Zara, Lindex, Reserved, NY, H&M, seal on palju kaubanduspinda ja vähe müüjaid, seal ei aita sind keegi.
Ja siis on sellised tillukesed rõivapoed, kus niikuinii on kõik kohe silmaga haaratav. Sellistes, kus sa mingit abi ei vajagi, on müüjad nagu harakad kallal “kas otsite midagi konkreetset, kas saan aidata” jne. Mida nad seal aitavad, seal on nii vähe kaupa, teen ringi ära ja mul on pilt ees, kas ma tahaks sealt midagi või mitte.
Ükskord ma olin nii rumal, et ühes poes, otsides mingeid pükse ja olles kogu valiku läbi lapanud, ütlesin müüjale, et oma numbrit ma ei leidnud. Siis pidin ootama, kuni müüja täpselt sama püksivarna läbi lappas ja samuti tõdes, et pole tõesti. Enne ära minna tundus ka ebaviisakas.

+21
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Change poe müüjad pole ise õnnelikud, et peavad niimoodi kliente tüütama, aga kuna palk on neil miinimumilähedane ja ülejäänud on müügiprotsent, siis see panebki inimesed rabelema. Suhted kollektiivis on ka seepärast halvad, kuna toimub pidev klientide jagamine ja võistlus. Väga õudne koht 🙁

Teiste poodide kohta ei oska sõna võtta, aga Changes käin pidevalt, ainuke pood Eestis kus saan endale sobivaid rinnahoidjaid. Ma olen nimelt paks ja suure rinnaga. Esimene kord kui läksin (ikka mitu aastat tagasi) põdesin ka. Astusin sisse ja kohe tuli ka müüja ja minu küsimusele, et kas mulle ka siin midagi on, oskas ta kuidagi nii meeldivalt vastata, et järgmiseks avastasin end proovikabiinis kuhu müüja mulle kaupa tassis. Väga diskreetselt küsis luba soovitusteks. Lahkusin nelja tootega ja sellest ajast ei pea kohendama õlapaelu ega üldse muudmoodi ebamugavust tundma. Meeldiv on ka see, et nüüd uut pesu ostma minnes ei pea enam proovima, vaadatakse arvutist mis mudel ja suurus sobis ja saabki ostu tehtud.

PS – pealtnäha on müüjad seal küll sõbrasuhetes, sisekliimat ma muidugi ei tea ja ega väga ei huvita ka.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Testostjana ma DD projekte kunagi ei võta. Need nõuded on absurdsed. Kas müüja märkas juba koridoris klienti enne ta sisenemist, mitme sekundi jooksul teretas, kas ootas kabiini ukse taga, kas ikka naeratas ette ja taha, kas pakkus muid tooteid lisaks..
Mida kuradit, päriselt ka keegi südamest usub, et see on HEA teenindus?
Minu ideaal on see, et müüja ei jälgi mind, ei ole lähedal, kuid koheselt saadaval vajadusel. Seda viimast (vajadust) tuleb ette harva.

+18
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Testostjana ma DD projekte kunagi ei võta. Need nõuded on absurdsed. Kas müüja märkas juba koridoris klienti enne ta sisenemist, mitme sekundi jooksul teretas, kas ootas kabiini ukse taga, kas ikka naeratas ette ja taha, kas pakkus muid tooteid lisaks..

Mida kuradit, päriselt ka keegi südamest usub, et see on HEA teenindus?

Minu ideaal on see, et müüja ei jälgi mind, ei ole lähedal, kuid koheselt saadaval vajadusel. Seda viimast (vajadust) tuleb ette harva.

Huvitav, millises värbamise faasis need nõudmised uuele töötajale avaldatakse? Kui esimesel intervjuul, siis võiks täitsa ära käia ja oma arvamust avaldada.

+6
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 9 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul meenub, et ma kunagi nooremana kandideerisin ka sinna kauplusesse, aga telefoni teel juba sain aru, et seal suhtumisega on probleeme. Mingi asi häiris, mida proua teisel pool toru nii uhkelt teatas, et nad nõuavad töötajalt, kahju et ei mäleta. Olin siis tegelikult mõnusal mugaval kontoritööl ühes riigiasutuses, kuid palk oli väike, loomulikult ei läinud ma vestlusele. Praegu ei kujuta ammu enam ette muid töövorme, kui paindlik tööaeg ja privaatne kabinet.

+7
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui ma lähen intervjuule juhataja positsiooni jaoks ja siis selgub, et pean alustama teenindaja ametist, siis sorry, aga see on nii minu kui ka nende aja raiskamine. Ma ei tea ühtegi ettevõtet, kes töökuulutuses ametikoha osas valetaks. Ilustatakse mitmeid teisi asju, kuid mitte seda.

Nii palju võiksid ikka ise ka mõelda, et on mõeldamatu, et oledki kohe juhataja valmis. Ega keegi seda sulle rääkimata ei jäta või alles peale lepingule allakirjutamist ei ütle.

Kui oled teenindaja tööülesanded selgeks saanud, siis liigudki vaikselt edasi vanemteenindaja ülesannete juurde jne, kuniks oled kõik etapid läbi käinud ja siis saadki juhataja positsiooni.

Valetamine oleks see, kui sulle öeldakse, et jäädki teenindajaks ja tegelikult juhatajat ei otsita.

Et kui kuulutuses otsitakse tippkokka, siis tegelikult peaks tööle kandideerija alustama nõudepesust? 😂

Kui ma lähen intervjuule juhataja positsiooni jaoks ja siis selgub, et pean alustama teenindaja ametist, siis sorry, aga see on nii minu kui ka nende aja raiskamine. Ma ei tea ühtegi ettevõtet, kes töökuulutuses ametikoha osas valetaks. Ilustatakse mitmeid teisi asju, kuid mitte seda.

Nii palju võiksid ikka ise ka mõelda, et on mõeldamatu, et oledki kohe juhataja valmis. Ega keegi seda sulle rääkimata ei jäta või alles peale lepingule allakirjutamist ei ütle.

Kui oled teenindaja tööülesanded selgeks saanud, siis liigudki vaikselt edasi vanemteenindaja ülesannete juurde jne, kuniks oled kõik etapid läbi käinud ja siis saadki juhataja positsiooni.

Valetamine oleks see, kui sulle öeldakse, et jäädki teenindajaks ja tegelikult juhatajat ei otsita.

Et kui kuulutuses otsitakse tippkokka, siis tegelikult peaks tööle kandideerija alustama nõudepesust? 😂

Ma arvan, et siin mõeldi rohkem seda, kui nullist antud valdkonnas alustad. Paljudel ju lootus, et lähed poodi ja oledki kohe juhataja. Aga reaalsuses peaks sul antud valdkonnas ikkagi mingi põhi all olema jah. Ei saa nii, et oled traktorist ja siis saad kohe riidepoe juhatajaks. Kui sul pole eelnevat juhtimiskogemust ega teenindajakogemust, siis alustadki müüjana ning liigud edasi. Kui aga kuskilt mingi põhi all, siis lihtsam liikuda.

Ma ise DD kaupluseid ei külasta, kuid üks sugulane on seal väga kaua töötanud. Palk pidi boonustega väga hea olema, lisaks erinevad üritused jne. Pole kordagi kuulnud, et nuriseks. Aga võib olla on ka asi selles, et ta juba algusaegadest seotud olnud. Vahel kui olen samasse linna sattunud, siis olen kaupluses külas käinud. Alati kummardades anduri alt läbi läinud kuna ta rääkinud sellest :D.

Enne ikka inimene saadab oma cv tööandjale ja seal on ju kirjas kas inimesel on antud valdkonnas kogemusi või mitte. Tundub absurd, et enne juhatajana töötanud isik peab alustama algusest enne kui selle juhataja koha saab

+6
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Enne ikka inimene saadab oma cv tööandjale ja seal on ju kirjas kas inimesel on antud valdkonnas kogemusi või mitte. Tundub absurd, et enne juhatajana töötanud isik peab alustama algusest enne kui selle juhataja koha saab

Kui sageli juhataja siis vahetub, et seda kohta nii üldse noolida õnnestuks?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Hea näide ebaviisakast teenindusest oli siis, kui küsisin poes parfüümi vanemale naisele – müüja vastas nipsakalt, et ega lõhna vanuse järgi ei müüda. Pöörasin kannapeal ringi ja läksin teise poodi, kus siis müüjaga erinevaid lõhnu proovisime ja emale sobiva leidsime. Siiani ema lemmiklõhn.

+9
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Hea näide ebaviisakast teenindusest oli siis, kui küsisin poes parfüümi vanemale naisele – müüja vastas nipsakalt, et ega lõhna vanuse järgi ei müüda.

Ma ei tea – ma ei näe siin midagi ebaviisakat. Ei oskaks ka ühtegi lõhna nüüd vanuse järgi liigitada… Võib olla siis oleneb, kuidas seda öeldi. Või kui oleks sulle öelnud, et “oi, see on just vanema naise lõhn, sobib teile” 😀

Aga igatahes, kui siin keegi loendab, millist teenindust enamik inimesi ootab, siis minu poolt ka üks hääl sellele, et müüja ei tülitaks liigselt. Jah, “tere” on ok, küsimus “kas saab aidata?” on samuti ok. Aga kui ütlen “tänan, lihtsalt vaatan”, siis võikski müüja eemale tõmbuda. Kui ikka hakkab latrama, järel käima ja asju soovitama, siis mina olen sealt poest ruttu läinud.

+15
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Näitan 30 postitust - vahemik 121 kuni 150 (kokku 156 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Töö pōldma kaubanduse kauplustes