Esileht Ajaviite- ja muud jutud Töö pōldma kaubanduse kauplustes

Näitan 12 postitust - vahemik 151 kuni 162 (kokku 162 )

Teema: Töö pōldma kaubanduse kauplustes

Postitas:
Kägu

Laske ennast teenindada püha müristus!

Püha müristus, ega sina ei saa ju inimesi käsutada, kuidas nemad peavad käituma. Täitsa naljakas inimene. Kui tahad müüa, pead sina kohanema, mitte kliendid ei pea kohanema sinu teenindusega.

+24
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Hea näide ebaviisakast teenindusest oli siis, kui küsisin poes parfüümi vanemale naisele – müüja vastas nipsakalt, et ega lõhna vanuse järgi ei müüda. Pöörasin kannapeal ringi ja läksin teise poodi, kus siis müüjaga erinevaid lõhnu proovisime ja emale sobiva leidsime. Siiani ema lemmiklõhn.

No mulle ka ei meeldiks, kui mulle hakatakse mingit “vanema naise lõhna” ostma. Ma eeldaks ka, et lõhna sobivusel on ikka muud kriteeriumid, mitte inimese vanus.

+8
-11
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu

Millistes poodides veel selline sisenejate loetlemine käib, teaks nendest hoiduda.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ega sellest külje alla ujumisest kasu pole, kui müüja kaubast midagi ei tea ega aru ei saa, mida ma soovin. Käisin hiljuti ühes DD-s emaga talle teksaseid otsimas. Küsisin laiema säärega võimalikult tumedaid teksaseid ja vaarusin lõpuks ikka kabiini poole sületäie mingite kivipesu liibukatega. Kui ta sinna otsa veel mingeid kivikestega vorstinahkasid pakkuma hakkas, siis sain aru, et on aeg minema hakata.
Testostjatest veel nii palju, et see pole ainult DD mure. Olen aastaid tagasi töötanud ühes teise firma kaupluses, kus on samasugune agressiivne teenindusvorm. Seal sain ma testostu eest miinuseid näiteks selle eest, et klient ei leidnud sobivat toodet – tõin talle iga viimse toote antud kategooriast, aga mitte üks ei läinud tal üle standardsest veidi suurema sääre (mitte üldse pahaga mõeldud, aga konteksti jaoks). Ehk tema jaoks lihtsalt sobivat suurust me ei müünud, aga kuidagi vähendas see minu kompetentsi müüjana? Teisel korral selline situatsioon: pakkusin kliendile abi, tema vastas viisakalt eitades ning suundusin teise kliendi juurde. Viga selles, et kui esimene klient samal ajal meesteasju uudistama asus, ei läinud ma talle uuesti end abiks pakkuma.

+10
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Changes samamoodi – kui ei saanud testostu eest 100%, siis kutsuti kohe vaibale ja tehti selgitustööd, kuidas müüma peab. Pidid kõik aastatestid uuesti tegema (mis pidid olema ka 100% õigete vastustega).

+6
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kahju, et ma seda teemat nädal tagasi ei näinud. Käisin just 1 päev DD-s ja olin ka väga häiritud sellest hüperaktiivsest lähendemisest.
Aga see trollija on vist taoline isik, kelle arvates on ainult tema arvamus ja loll arvamus. Tuletab meelde juhtumit mu hea sõbra töökohas. Klientide jaoks telliti päris kallis it-lahendus. Kuna aga tegemist spetsiifilise erialaga, siis ilmselt ei osatud seda testida tavainimese seisukohast. Kui asi töösse läks, hakkas tulema klientidelt kõnesid, et nad ei saa hakkama. (Enamus kliente arvatavasti ei võtnud sedagi vaevaks). Projekti eestvedaja seisukoht aga oli, et klient on ise loll! Mingi hetk töötajad isegi ei viitsinud enam neid kaebusi edasi saata, sest noh, muuta polnud ju midagi vaja! Kui siis ühel hetkel koosolekul ülemus küsis, et kuidas it-lahendus ka töötab…

+5
0
Please wait...

Postitas:
SishaS

Millistes poodides veel selline sisenejate loetlemine käib, teaks nendest hoiduda.

*Vastab endine klienditeenindaja Ülemiste keskuses*

See on tegelikult igas kaupluses nii. Enne sisenemist on andurid, mis loevad kliente (edasi-tagasi). Päeva lõpus klienditeenindajad peavad kirja panema klientide arvu vastavasse tabelisse. Tabelid saadetakse aga iga kuu lõpus keskusele! Külastajate arv kaupluses mängib suurt rolli, sellest oleneb nt. palju tuleb päeva marginal. 🙂 ja lõppkokkuvõttes sellest võib oleneda ka juhataja  % palk!

+3
-1
Please wait...

Postitas:
SishaS

Lisan veel juurde, et ehk oled näinud kuidas töötajad kükitavad kui väljuvad enda poest. Niiviisi ei teki olukorda, kus poemüüja tuvastatakse kliendina

+1
0
Please wait...

Postitas:
CatyD

Kusjuures see inimeste loendamine on suht igas suuremas kaubanduskeskuses.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
UunoR

Ikka täitsa imelik taktika. Ega müüja süüdi pole, et poes pole midagi osta. Enamasti on need poed täis koledaid ülehinnatud hilpe. Müüja võib kasvõi pea peal käia, aga kui mulle sobivat pole, siis ma ei osta seda asja. Minu jaoks on päris peletav, kui ma küsin mingit asja, aga kuna seda pole, siis hakatakse kokku vedama mingeid teistsuguseid asju, et ma ikka midagi ostaks. Ükskord küsisin mingit asja, ta ültes, et ahah, meil on küll XLL number seda asja. Ma ütlesin, et mulle läheb L, tema ütles, et ta silma järgi pakub, et läheb ikka XLL, proovigu ma selga. Ma ei saanud aru, miks ta seda mulle nii hirmsasti topib, aga pärast teatavat ajaraisku, mis selle suure eseme selgapanemisele kulus, selgus, et neil lihtsalt pole L numbrit, sellepärast see lolli mängimine.

+7
0
Please wait...

Postitas:
marshmallow

Töötasin ka kunagi nende kaupluses. Otse peale keskkooli lõpetamist läksin, olingi noor ja loll. See pood, kuhu mind sokutati, oli pisike aksessuaaride pood, kus käis rahvast väga vähe. Palk oli täielik naljanumber. Aga võimlema pidi palju – käima teises linna otsas vene keele koolitustel (kohustuslik – kui ei käinud, läks palgast mingi summa maha) ja üleüldse igasugused teenindusega seotud koolitused. Ma ei ütleks, et need mõttetud olid, kindlasti sai kasulikke teadmisi ka, aga palju oli sellist rolli-lolli mängimist jne.

Kui teises poes oli asendajat vaja, siis oli põhimõtteliselt võimatu keelduda, korralikult suruti. See teenindamisstiil muidugi ka nali, nagu isegi siit teemast näha on – enamusele see peale ei lähe ju.

Kummardasime meiegi poest sisse-välja minnes ja oh õudu, kui mingi suur bussitäis turiste kaubanduskeskusesse lahti lasti vahel, kõik käisid sada korda sisse-välja, aga ei ostetud midagi, % langes kohe. Käisin ka mina “vaibal”. Tol päeval sattus kuulus omanik isiklikult ka seal olema, kes minuga rääkimise peale küsis, et miks ka edasi õppima ei läinud peale gümnaasiumit hoopis? Kõlas nii, et sa polegi vist nii loll, miks sa meil töötad :’D

+14
0
Please wait...

Postitas:
kukek0mm

Kusjuures see inimeste loendamine on suht igas suuremas kaubanduskeskuses.

See ei olene kaubanduskeskusest vaid kauplustest endist. Keskuste kõigis poodides ei ole loendureid ustel.

Lisaks veel, et antud probleem pole vaid Põldma Kaubanduses vaid ka Apranga Grupi kauplustes. Lugesin just kõik leheküljed läbi ja siinsed vastused meenutasid aega kui ise teismelisena ühes nende kaupluses töötasin.  Tegu jalatsipoega. Iga tunni-kahe (ei võimenda üle) tagant käis juhataja või tema asetäitja prinditud paberitega kõik kaupluse teenindajad üksipulgi läbi ja seletas, et “Näe, sul on praegu aksessuaaride, jalatsite ja sokkide müügiprotsendid normaalsed, aga vaata, kottide müügi peaksid küll x protsendi võrra üles tegema.”

Mäletan ka veidraid lisamüügi kombinatsioone, mida inimestele soovitada. Üks nendest, et kui inimene otsib salli, siis pakud talle veel sellega sobivaid jalatseid, kotti või äärmisel juhul midagi väikest nagu näiteks müts. Jalatseid müües pidi kindlasti lisaks muule kolale veel hooldusvahendeid kaasa pakkuma – nende protsent oli ka paberil ilusti olemas.

Üksiku asja müümine oli seal suur häbiasi.

 

+6
0
Please wait...

Näitan 12 postitust - vahemik 151 kuni 162 (kokku 162 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Töö pōldma kaubanduse kauplustes