Esileht Ajaviite- ja muud jutud Töö pōldma kaubanduse kauplustes

Näitan 6 postitust - vahemik 151 kuni 156 (kokku 156 )

Teema: Töö pōldma kaubanduse kauplustes

Postitas:
Kägu

Laske ennast teenindada püha müristus!

Püha müristus, ega sina ei saa ju inimesi käsutada, kuidas nemad peavad käituma. Täitsa naljakas inimene. Kui tahad müüa, pead sina kohanema, mitte kliendid ei pea kohanema sinu teenindusega.

+17
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Hea näide ebaviisakast teenindusest oli siis, kui küsisin poes parfüümi vanemale naisele – müüja vastas nipsakalt, et ega lõhna vanuse järgi ei müüda. Pöörasin kannapeal ringi ja läksin teise poodi, kus siis müüjaga erinevaid lõhnu proovisime ja emale sobiva leidsime. Siiani ema lemmiklõhn.

No mulle ka ei meeldiks, kui mulle hakatakse mingit “vanema naise lõhna” ostma. Ma eeldaks ka, et lõhna sobivusel on ikka muud kriteeriumid, mitte inimese vanus.

+4
-10
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Millistes poodides veel selline sisenejate loetlemine käib, teaks nendest hoiduda.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ega sellest külje alla ujumisest kasu pole, kui müüja kaubast midagi ei tea ega aru ei saa, mida ma soovin. Käisin hiljuti ühes DD-s emaga talle teksaseid otsimas. Küsisin laiema säärega võimalikult tumedaid teksaseid ja vaarusin lõpuks ikka kabiini poole sületäie mingite kivipesu liibukatega. Kui ta sinna otsa veel mingeid kivikestega vorstinahkasid pakkuma hakkas, siis sain aru, et on aeg minema hakata.
Testostjatest veel nii palju, et see pole ainult DD mure. Olen aastaid tagasi töötanud ühes teise firma kaupluses, kus on samasugune agressiivne teenindusvorm. Seal sain ma testostu eest miinuseid näiteks selle eest, et klient ei leidnud sobivat toodet – tõin talle iga viimse toote antud kategooriast, aga mitte üks ei läinud tal üle standardsest veidi suurema sääre (mitte üldse pahaga mõeldud, aga konteksti jaoks). Ehk tema jaoks lihtsalt sobivat suurust me ei müünud, aga kuidagi vähendas see minu kompetentsi müüjana? Teisel korral selline situatsioon: pakkusin kliendile abi, tema vastas viisakalt eitades ning suundusin teise kliendi juurde. Viga selles, et kui esimene klient samal ajal meesteasju uudistama asus, ei läinud ma talle uuesti end abiks pakkuma.

+8
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Changes samamoodi – kui ei saanud testostu eest 100%, siis kutsuti kohe vaibale ja tehti selgitustööd, kuidas müüma peab. Pidid kõik aastatestid uuesti tegema (mis pidid olema ka 100% õigete vastustega).

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 12 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kahju, et ma seda teemat nädal tagasi ei näinud. Käisin just 1 päev DD-s ja olin ka väga häiritud sellest hüperaktiivsest lähendemisest.
Aga see trollija on vist taoline isik, kelle arvates on ainult tema arvamus ja loll arvamus. Tuletab meelde juhtumit mu hea sõbra töökohas. Klientide jaoks telliti päris kallis it-lahendus. Kuna aga tegemist spetsiifilise erialaga, siis ilmselt ei osatud seda testida tavainimese seisukohast. Kui asi töösse läks, hakkas tulema klientidelt kõnesid, et nad ei saa hakkama. (Enamus kliente arvatavasti ei võtnud sedagi vaevaks). Projekti eestvedaja seisukoht aga oli, et klient on ise loll! Mingi hetk töötajad isegi ei viitsinud enam neid kaebusi edasi saata, sest noh, muuta polnud ju midagi vaja! Kui siis ühel hetkel koosolekul ülemus küsis, et kuidas it-lahendus ka töötab…

+4
0
Please wait...

Näitan 6 postitust - vahemik 151 kuni 156 (kokku 156 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Töö pōldma kaubanduse kauplustes