Esileht Tööelu, raha ja seadused. tööandja ei anna uksekaarti

Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 92 )

Teema: tööandja ei anna uksekaarti

Postitas:
Kägu

Paistab, et ettevõtte ja teemaalgataja-katsetatava liit ei ole taevas sõlmitud. Soovtan TA-l töökuulutusi lugeda.

+8
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kaardi olemasolu ei tähenda, et peab esimesena tulema ja viimasena lahkuma. Kaart ja tööle tuleku aeg ei pea tingimata koos käima. Kaart peab olema selleks, et ei peaks teisi töötajaid ja ülemust tülitama selle teemaga. Valvur võib ju pärast koodi alla kõik panna või valvurit pole?

Valvur?
Arvasin, et valvurid jäid sinna nõuka-aega.

0
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Pealegi see, et sinule see sobib, ei tähenda, et teemaalgatajale sobib. Tema ju teema tegigi, sest ei sobi. Sinu 22 aastat ei loe üldse siin teemas.

Siis on tal väga lihtne lahendus-tuleb selleks ajaks, kui ülemus, kogu lugu. Kui bussiga ei saa, tuleb autoga tulla. Muud varianti pole.

0
-8
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mu esimesel töökohal kohvikus oli uksekaardi asemel võtmekimbuke, mis lepingule alla kirjutades kõigile anti. Mingi hetk hakkas ülemus veiderdama, et ega ei ole vaja päris igaühele võtmeid ja suveperioodiks ajutiselt tulnud töötajatele ta üldse ei annagi, nad on ainult ajutised ja kaotavad ära nagunii ja nad saavad ilma võtmeteta ka käia tööl, kokk tuleb esimesena alati ja maja on lukust lahti. Asi oli selles, et need paar tagavara võtmekimbukest, mis kapis just selle jaoks olid- üks tagavaraks (laenad, kuni leiad omad üles või teed uued) ja kaks komplekti võimalikele uutele töötajatele, need olid kellegi poolt järjest välja laenatud ja tagasi polnud pandud, tõenäoliselt ülemus ise. Suveks võttis kaks puhkuseasendajat tööle siis ilma võtmeteta ja kõik nagu toimis välja arvatud siis, kui ei toiminud. Esmaspäeviti või nädalavahetustel tihti muidu varajane kokk ei ilmunud kohale õigeks ajaks. Ma ei tea, miks teda lahti ei lastud, aga selline situatsioon tekkis päris mitu korda, et suvised puhkuseasendajad olid kahekesi tööle pandud, tulid tööle ja maja oli lukus, istusid ja ootasid mitu tundi kasvõi paduvihma käes, saatsid kliente minema, et uksed on lukus, kedagi pole. Mitu korda oli teemaks, et ikka vaja on võtmeid, kuni kõige kiiremal ajal üks suvetüdruk ütles, et see ei ole normaalne, läks lukus ust nähes koju ja tagasi ei tulnud. Teine tüdruk läks ka enne suve lõppu, siis tuli väga ränk töölahmimine, aga ülemus ei näinud üldse seda põhjust selgelt, vingus järgmise suveni, kuidas noored on ikka nii laisad ja ei viitsi tööl käia. Võin ainult ette kujutada, kui nõme tunne võis nendel puhkuseasendajatel olla, kui sisuliselt anti mõista pidevalt, et nad pole justkui päris töötajad ja pigem istugu vihma käes ja oodaku, kui võtmeid usaldatakse kätte. Kõigil teistel ju olid võtmed. Samamoodi uksekaardi mitteandmine jätab juba sellise niru mulje, et kas ei peeta täisväärtuslikuks töötajaks või. Või on asi just selles, et kaart jätab füüsilise jälje maha, millal inimene on tööle hakanud ja kardetakse, et hakkad nõudma nende omaalgatuslike ületundide kinni maksmist?

+13
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Valvur?
Arvasin, et valvurid jäid sinna nõuka-aega.

Miks? Sa pole kuulnud, et on isegi koolides valvureid? USAs ju ka on ja nad on ikka väga arenenud riik. Palju haigem on lasta töötajal maja valve alla panna, sest tema jäi ju viimaseks ja kuidas ta üldse teab, et tema on viimane?

+3
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Paistab, et ettevõtte ja teemaalgataja-katsetatava liit ei ole taevas sõlmitud. Soovtan TA-l töökuulutusi lugeda.

TA ütles, et endistega ka oli nii, nemad töötavad täna edasi.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Töötan samas ettevõttes juba 22 aastat ja võtit pole siiani soovinud(ei viitsi maja sulgemisega jännata). Tulen lihtsalt hiljem ja lahkun varem vôi viimasega koos.

Aa, üks järjekordne milleksonnutikassasidvaja, kes ei saa tehnilisi uuendusi selgeks õppida. Nüüd siis “ei viitsi sulgemisega jännata”.
Arvatavasti on turvasüsteemid kas:

a) 22 aastat vanad
või,
b) liiga moodsad

Antud juhul tundub, et käole sobib pigem 40 aastat vana Vasara lukk – keerad triks-traks! kaks tiiru ja uks on “lukus”. Pole ülemäärast stressi valve alla andmise jm tänapäevasega.

+1
-6
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aa, üks järjekordne milleksonnutikassasidvaja, kes ei saa tehnilisi uuendusi selgeks õppida. Nüüd siis “ei viitsi sulgemisega jännata”. Arvatavasti on turvasüsteemid kas: a) 22 aastat vanad või, b) liiga moodsad Antud juhul tundub, et käole sobib pigem 40 aastat vana Vasara lukk – keerad triks-traks! kaks tiiru ja uks on “lukus”. Pole ülemäärast stressi valve alla andmise jm tänapäevasega.

Miski loll jälle vabakäigu peale saanud. Vanad või uued, vahet pole. Kaarti jaksab läbi tõmmata igaüks.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

TA olen.
Ütlesin siis, et jõuan liiga vara ja ei taha enam oodata, et enne kui kaart tuleb, tulen järgmise transpordiga. Jõuan nüüd tund aega hiljem. Olen endiselt kõige varem kohal.

+9
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

TA olen.

Ütlesin siis, et jõuan liiga vara ja ei taha enam oodata, et enne kui kaart tuleb, tulen järgmise transpordiga. Jõuan nüüd tund aega hiljem. Olen endiselt kõige varem kohal.

Ma tuleks siis juba ülejärgmise bussiga. 😀

+9
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

TA olen.

Ütlesin siis, et jõuan liiga vara ja ei taha enam oodata, et enne kui kaart tuleb, tulen järgmise transpordiga. Jõuan nüüd tund aega hiljem. Olen endiselt kõige varem kohal.

See näitab ju selgelt, et olid siiani liiga vara kohal. Mis kell tööpäev algab ja mis kell sa nüüd kohale jõuad?

+8
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

ala Teemaalgataja

Mis ala?

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Pealegi see, et sinule see sobib, ei tähenda, et teemaalgatajale sobib. Tema ju teema tegigi, sest ei sobi. Sinu 22 aastat ei loe üldse siin teemas.

Siis on tal väga lihtne lahendus-tuleb selleks ajaks, kui ülemus, kogu lugu. Kui bussiga ei saa, tuleb autoga tulla. Muud varianti pole.

Jah, kui leiba ei ole, söögu torti, milles küsimus?
Jeerum, kui eluvõõras võib mõni inimene olla!

+4
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Jah, kui leiba ei ole, söögu torti, milles küsimus? Jeerum, kui eluvõõras võib mõni inimene olla!

Jeerum, kui eluvõõras sina oled. Load on pea kõigil ning auto saab alla 1000 euro, nii et pole põhjust mitte soetada.

0
-8
Please wait...

Postitas:
Kägu

TA olen.

Ütlesin siis, et jõuan liiga vara ja ei taha enam oodata, et enne kui kaart tuleb, tulen järgmise transpordiga. Jõuan nüüd tund aega hiljem. Olen endiselt kõige varem kohal.

See näitab ju selgelt, et olid siiani liiga vara kohal. Mis kell tööpäev algab ja mis kell sa nüüd kohale jõuad?

Toon näite.
Tööpäev algab ametlikult kell 8.30, aga kõik laekuvad nii nagu ise saavad ja tahavad. Minu puhul leppisime eraldi kokku, et jõuan kell 8. Mitu korda rääkisime sellest enne lepingu sõlmimist. Olen iga hommik olnud kell 8 kohal. Ootan iga kord ukse taga 5 kuni 45 minutit. Nüüd leppisime kokku, et jõuan kell 9. Olen ikka kõige varem kohal. Inimene, kes peaks mulle kaardi tegema või kokkulepitud ajaks (enne 8.00, nüüd 9.00) tulema, tuleb lihtsalt hiljem.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Toon näite. Tööpäev algab ametlikult kell 8.30, aga kõik laekuvad nii nagu ise saavad ja tahavad. Minu puhul leppisime eraldi kokku, et jõuan kell 8. Mitu korda rääkisime sellest enne lepingu sõlmimist. Olen iga hommik olnud kell 8 kohal. Ootan iga kord ukse taga 5 kuni 45 minutit. Nüüd leppisime kokku, et jõuan kell 9. Olen ikka kõige varem kohal. Inimene, kes peaks mulle kaardi tegema või kokkulepitud ajaks (enne 8.00, nüüd 9.00) tulema, tuleb lihtsalt hiljem.

Ja ühtki teist inimest ka ei laeku, kes su sisse laseks?

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nii veider töökoht, punt ja korraldus 🙂

+9
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nii veider töökoht, punt ja korraldus 🙂

Nagu aru saada, siis see põnev ettevõte koosneb teemaalgatajast ja tema ülemusest, kes meelega tööle ei tule. Väga kahtlane.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Jah, kui leiba ei ole, söögu torti, milles küsimus? Jeerum, kui eluvõõras võib mõni inimene olla!

Jeerum, kui eluvõõras sina oled. Load on pea kõigil ning auto saab alla 1000 euro, nii et pole põhjust mitte soetada.

Juhiluba on ainsuses.

Ei ole kõigil. Jeerum, kui eluvõõras peab inimene olema, et midagi sellist arvata.

Alla 1000 maksev auto on üldisemalt risu, mis nõuab pidevat remonti ja järelikult ei saa selle peale tööle jõudmise osas rutiinselt loota. Lisaks on see ikkagi kulu. Kui teemaalgatajat töökohas niimoodi peedistatakse, siis ei ole seal ilmselt ka palk eriti suur – ja elama peab ka millestki.

Ükski tööandja ei saa nõuda, et töötajal oleks isiklik auto.

+6
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ükski tööandja ei saa nõuda, et töötajal oleks isiklik auto.

Jah, ei saa. Aga kuidas tööle jõuad, pole tööandja mure. Ja kui bussi ei tule, tuleb autoga tulla. Või siis taksoga. Või vahetada töökohta.

Tean kahte inimest, kel juhiluba pole, mõlemad vanuses 60 pluss. Ma ei tea, mis ringkonnas sa liigud, et ei suudeta juhiluba teha.

 

+1
-6
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma ei tea, mis ringkonnas sa liigud, et ei suudeta juhiluba teha.

Tead, see ei ole sinu asi. Ära ülbitse! Tervislik seisund ei luba teha. Oled nüüd rahul.

+5
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma ei tea, mis ringkonnas sa liigud, et ei suudeta juhiluba teha.

Tead, see ei ole sinu asi. Ära ülbitse! Tervislik seisund ei luba teha. Oled nüüd rahul.

Tegelikult vahet pole. Point on selles, et tööandja asi pole, mis kell käivad sinu bussid.

+4
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

TA olen.

Ütlesin siis, et jõuan liiga vara ja ei taha enam oodata, et enne kui kaart tuleb, tulen järgmise transpordiga. Jõuan nüüd tund aega hiljem. Olen endiselt kõige varem kohal.

See näitab ju selgelt, et olid siiani liiga vara kohal. Mis kell tööpäev algab ja mis kell sa nüüd kohale jõuad?

Toon näite.

Tööpäev algab ametlikult kell 8.30, aga kõik laekuvad nii nagu ise saavad ja tahavad. Minu puhul leppisime eraldi kokku, et jõuan kell 8. Mitu korda rääkisime sellest enne lepingu sõlmimist. Olen iga hommik olnud kell 8 kohal. Ootan iga kord ukse taga 5 kuni 45 minutit.

Kas see oli tööandja soov, et sa pool tundi enne tööpäeva algust kohale tuleksid või oled ise hommikuinimene ja soovisid erandit?

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kas see oli tööandja soov, et sa pool tundi enne tööpäeva algust kohale tuleksid või oled ise hommikuinimene ja soovisid erandit?

Ta ju ütles, et ühistransport käib tunnise intervalliga. Ju ta saaks tulla järgmisena üheksaks, aga siis jääks pool h hiljaks.

0
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kas see oli tööandja soov, et sa pool tundi enne tööpäeva algust kohale tuleksid või oled ise hommikuinimene ja soovisid erandit?

Ta ju ütles, et ühistransport käib tunnise intervalliga. Ju ta saaks tulla järgmisena üheksaks, aga siis jääks pool h hiljaks.

See ei paista kellelegi probleem olevat, kuna keegi teine enne üheksat nagunii ei tule.

+7
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

See ei paista kellelegi probleem olevat, kuna keegi teine enne üheksat nagunii ei tule.

No ta tuli 9, aga kedagi ikka polnud. Tuleb 10 tulla.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

TA olen.

Ütlesin siis, et jõuan liiga vara ja ei taha enam oodata, et enne kui kaart tuleb, tulen järgmise transpordiga. Jõuan nüüd tund aega hiljem. Olen endiselt kõige varem kohal.

See näitab ju selgelt, et olid siiani liiga vara kohal. Mis kell tööpäev algab ja mis kell sa nüüd kohale jõuad?

Toon näite.

Tööpäev algab ametlikult kell 8.30, aga kõik laekuvad nii nagu ise saavad ja tahavad. Minu puhul leppisime eraldi kokku, et jõuan kell 8. Mitu korda rääkisime sellest enne lepingu sõlmimist. Olen iga hommik olnud kell 8 kohal. Ootan iga kord ukse taga 5 kuni 45 minutit.

Kas see oli tööandja soov, et sa pool tundi enne tööpäeva algust kohale tuleksid või oled ise hommikuinimene ja soovisid erandit?

TA olen. Kusjuures see oli isegi töökuulutuses kirjas, et ostitakse hommikuinimest. Ma väga tegelikult ei ole, aga tahan n-ö normaalsel ajal koju jõuda ja selle tõttu laekun hommikul pigem 8 kui 9. Endal tekivad süümekad, kui selle uksekaardi pärast tunde vähem tuleb. Need, kes arvavad siin, et mingi katseajaline võibki võtmeta ukse taga passida, pole ise samas olukorras olnud lihtsalt. Siin on puudu ka võrdsest kohtlemisest. On tõesti veider, kui kuulutuses on kirjas, et tööle võiks jõuda kohale pigem vara, kaarti ei tehta ja ise ka kohale ei jõuta kokkulepetest hoolimata. Meid on veidi rohkem kui kaks, aga jah, mina olen siiski kõige varasem. Mul on tegelikul auto ja load, ma eelistan ühistransporti, sest seal saab muud ka teha peale liikluse jälgimise.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

TA olen.

Ütlesin siis, et jõuan liiga vara ja ei taha enam oodata, et enne kui kaart tuleb, tulen järgmise transpordiga. Jõuan nüüd tund aega hiljem. Olen endiselt kõige varem kohal.

See näitab ju selgelt, et olid siiani liiga vara kohal. Mis kell tööpäev algab ja mis kell sa nüüd kohale jõuad?

Toon näite.

Tööpäev algab ametlikult kell 8.30, aga kõik laekuvad nii nagu ise saavad ja tahavad. Minu puhul leppisime eraldi kokku, et jõuan kell 8. Mitu korda rääkisime sellest enne lepingu sõlmimist. Olen iga hommik olnud kell 8 kohal. Ootan iga kord ukse taga 5 kuni 45 minutit.

Kas see oli tööandja soov, et sa pool tundi enne tööpäeva algust kohale tuleksid või oled ise hommikuinimene ja soovisid erandit?

TA olen. Kusjuures see oli isegi töökuulutuses kirjas, et ostitakse hommikuinimest. Ma väga tegelikult ei ole, aga tahan n-ö normaalsel ajal koju jõuda ja selle tõttu laekun hommikul pigem 8 kui 9. Endal tekivad süümekad, kui selle uksekaardi pärast tunde vähem tuleb. Need, kes arvavad siin, et mingi katseajaline võibki võtmeta ukse taga passida, pole ise samas olukorras olnud lihtsalt. Siin on puudu ka võrdsest kohtlemisest. On tõesti veider, kui kuulutuses on kirjas, et tööle võiks jõuda kohale pigem vara, kaarti ei tehta ja ise ka kohale ei jõuta kokkulepetest hoolimata. Meid on veidi rohkem kui kaks, aga jah, mina olen siiski kõige varasem. Mul on tegelikul auto ja load, ma eelistan ühistransporti, sest seal saab muud ka teha peale liikluse jälgimise.

Alles sa rääkisid, et ühistranspordigraafik on suureks probleemiks, kuna jõuad kas tund aega varem või tund hiljem ja pead üksi ukse taga passima maailmatu aja. Nüüd hakkab mind juba huvitama, et mis super põnevaid asju sa seal bussis hommikuti teed?

+7
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nüüd hakkab mind juba huvitama, et mis super põnevaid asju sa seal bussis hommikuti teed?

Teeb perekooli teemasid 🙂  ja loeb ka ühtlasi.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui ta annaks mulle kaardi, ma teeks kolmveerand tundi juba tööd enne esimeste saabumist.

Töö on huvitav, aga mine kas või ära selle jama pärast. Veits alandav juba täiskasvanud inimesele selgitada, et see on sulle endale kasulik, kui ma olen varem kohal ja teen tööd.

See on sul küll vale eeldus, nagu varem tulemine (või hiljemaks jäämine) peaks ülemusele meeldima. Enamustele selline asi üldse ei meeldi, sest siis tuleb ju ka ületunninõue või on töötaja näol tegemist sellise “mina teen ja ohverdan siin kõige rohkem” isiksusega, kes hakkab muid hüvesid vastutasuks nõudma. Ei ole kellelegi kasu töötajast, kes tuleb teistest kaks tundi varem, ja siis kui teda peaks kontoris vaja olema kell 3, on ta ammu jalga lasknud. Parem siis juba selline, kes armastab hiljem tulla ja hiljem minna.

Sinu mure jaoks pakuksin lihtsa lahendusena, et katseajal käid tööl teiste aja järgi, ja pärast siis saad oma ajal tulla küll ja veel.

+4
-1
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 61 kuni 90 (kokku 92 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. tööandja ei anna uksekaarti