Esileht Tööelu, raha ja seadused. Töölepingulisa

Näitan 20 postitust - vahemik 1 kuni 20 (kokku 20 )

Teema: Töölepingulisa

Postitas:
Kägu

Kui mind on tööle võetud klienditeenindajana poodi ja olen sellena ka aastaid töötanud, kuid nüüd soovib tööandja, et hakkaksime pakkumisi tegema ka telefoni teel ja sõlmib kõigi töötajatega sellekohase töölepingulisa, millele mina alla ei kirjuta, siis kas mind võib vallandada või peab koondama? Mulle üldse ei meeldi telefoni teel müümine, ma ei saa sellega nõustuda.

+5
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Töölepingut saab muuta ainult poolte kokkuleppel. Kui töötaja nõus ei ole, peab töötajale võimaldama sama tööd, mis lepingus on kokku lepitud.
TLS § 89.
Töölepingu erakorraline ülesütlemine tööandja poolt majanduslikel põhjustel
(1) Tööandja võib töölepingu erakorraliselt üles öelda, kui töösuhte jätkamine kokkulepitud tingimustel muutub võimatuks töömahu vähenemise või töö ümberkorraldamise tõttu või muul töö lõppemise juhul (koondamine).

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Imelik, et üldse lepingu lisa tehakse. Telefonimüük on ka klienditeenindus.

+4
-11
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Imelik, et üldse lepingu lisa tehakse. Telefonimüük on ka klienditeenindus.

Ära tee nalja. TL sõlmimisel tehakse töötajale teatavaks ka ametijuhend koos kõigi konkreetsete ülesannetega, ei märgita vaid “klienditeenindus”. Loomulikult peab tööülesannete muutumisel koostama ka uue TL lisa.

+14
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Imelik, et üldse lepingu lisa tehakse. Telefonimüük on ka klienditeenindus.

Praegu on minu töölepingus tööülesandeks “klientide teenindamine kaupluses”, see pole sama mis osa päevast klientidele helistamine ja kaupade ning teenuste pähe määrimine. Kui ma soovinuks töötada telefonimüüjana, ei oleks ma läinud kauplusesse tööle.

+13
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Imelik, et üldse lepingu lisa tehakse. Telefonimüük on ka klienditeenindus.

Praegu on minu töölepingus tööülesandeks “klientide teenindamine kaupluses”, see pole sama mis osa päevast klientidele helistamine ja kaupade ning teenuste pähe määrimine. Kui ma soovinuks töötada telefonimüüjana, ei oleks ma läinud kauplusesse tööle.

Siis ära lihtsalt nõustu selle lisaga. Sel juhul on tööandja otsustada, kas ta võimaldab sulle endistel tingimustel tööd või koondab.

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Imelik, et üldse lepingu lisa tehakse. Telefonimüük on ka klienditeenindus.

Praegu on minu töölepingus tööülesandeks “klientide teenindamine kaupluses”, see pole sama mis osa päevast klientidele helistamine ja kaupade ning teenuste pähe määrimine. Kui ma soovinuks töötada telefonimüüjana, ei oleks ma läinud kauplusesse tööle.

Kus sa siis helistama hakkad, kodust või? Kui kaupluse ruumides, siis see ongi nende teenindamine kaupluses.

+1
-17
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kus sa siis helistama hakkad, kodust või? Kui kaupluse ruumides, siis see ongi nende teenindamine kaupluses

Et kui tööandja järgmiseks soovib, et teenindajad hakkavad kaupluse pinnal intiimteenuseid pakkuma, siis pole neil midagi kobiseda, see ongi klienditeenindus kaupluses?!

+15
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

lõpetab sinuga töösuhte. su koht ei kao, aga igasugu nõmedate ülesannetega ei pea nõustuma.

jäävad need, kes hakkavad tegema teeninduse ja aktiivse müügi tööd, või läheb enamus minema ja tööandja on portsu otsas.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kus sa siis helistama hakkad, kodust või? Kui kaupluse ruumides, siis see ongi nende teenindamine kaupluses.

Klienti ju pole kaupluses, keda seal teenindad siis?
Telefoniimüük on ikka täiesti teist tüüpi töö.

+8
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TA küsimusele vastata ei oska, aga mõtlen, et mis selles telefoniga töötamises siis nii hullu on? Julged silmast-silma teenindada, siis telefoni teel julged ju ammugi?

Pealegi, kas ei olegi just hea, kui tööülesanded aegajalt natukene muutuvad? Töötajal ka natukene rohkem vaheldusrikkust.

Ma olen ka klienditeenindaja ja meie töö on pidevas muutumises. Teeme väga paljusid erinevaid asju. Nii telefoni teel, meili teel, messengeris, facebookis… Ülesanded on pidevalt muutumises. Ja mu meelest ongi see hea, sest muidu läheks igavaks.

+2
-11
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TA küsimusele vastata ei oska, aga mõtlen, et mis selles telefoniga töötamises siis nii hullu on? Julged silmast-silma teenindada, siis telefoni teel julged ju ammugi?

Pealegi, kas ei olegi just hea, kui tööülesanded aegajalt natukene muutuvad? Töötajal ka natukene rohkem vaheldusrikkust.

Ma olen ka klienditeenindaja ja meie töö on pidevas muutumises. Teeme väga paljusid erinevaid asju. Nii telefoni teel, meili teel, messengeris, facebookis… Ülesanded on pidevalt muutumises. Ja mu meelest ongi see hea, sest muidu läheks igavaks.

TA olen. Vaata, kui klient tuleb kauplusesse, siis on tal kindel soov. Kui mina helistan kliendile, siis tavaliselt on inimene muu asjaga hõivatud: tööl või autoroolis või kasvõi keedab kodus suppi ning tal pole aega ega tahtmist süveneda. Kui palju sa ise oled telefoni teel ostnud ja kui hea meel sul on, kui sulle helistatakse suvalisel ajal, et “tere, kas te olete juba meie uute pakkumistega kursis”? Ma ei tea eriti kedagi, kellele see meeldiks, olgu see pakkumine nii hea kui tahes.

+16
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kus sa siis helistama hakkad, kodust või? Kui kaupluse ruumides, siis see ongi nende teenindamine kaupluses

Et kui tööandja järgmiseks soovib, et teenindajad hakkavad kaupluse pinnal intiimteenuseid pakkuma, siis pole neil midagi kobiseda, see ongi klienditeenindus kaupluses?!

Loll võrdlus. Kupeldamine on seadusega keelatud, telefonimüük ei ole.

+2
-9
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

On ikka tööandjaid, uskumatu. Ei pea sa midagi allkirjastama, jätkad oma senist tööd või tööandja koondab sind.

Siin vist miinustavad teemaalgataja tööandjale sarnased tegelased????

+10
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

kusjuures nii ongi, teed andmesisestust, kui tel kõne ja, tere, ostke raamat ajaloost…, väga vastikud survestamiskõned.

õhtul jällegi ei oota kodus sellist jura, päevasest infomürast on pea paks.

kui saan lugeda ja mitte kiirustada, on hoopis teine lugu nende kauba tutvumistega.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TA olen. Vaata, kui klient tuleb kauplusesse, siis on tal kindel soov. Kui mina helistan kliendile, siis tavaliselt on inimene muu asjaga hõivatud: tööl või autoroolis või kasvõi keedab kodus suppi ning tal pole aega ega tahtmist süveneda. Kui palju sa ise oled telefoni teel ostnud ja kui hea meel sul on, kui sulle helistatakse suvalisel ajal, et “tere, kas te olete juba meie uute pakkumistega kursis”? Ma ei tea eriti kedagi, kellele see meeldiks, olgu see pakkumine nii hea kui tahes.

Ära nüüd pahanda! Ma lihtsalt arutlen. Ei püüa sind ümber veenda, aga tahtsin viidata sellele, et ehk mõtled asja hullemaks, kui see on?

Ma ei ole telefoni teel ise mitte kunagi midagi ostnud. Küll aga on üks minu töö osadest telefonimüük. Ja peab ütlema, et see pole sugugi nii hull, kui kõrvalt vaadates tundub.

See on õige, et inimene on helistamise momendil ehk poes, tänaval või keedab suppi. Mina alustan oma juttu alati sellega, et ütlen oma nime ja kust helistan ja siis kohe küsin, kas on sobiv moment rääkimiseks. Ja kui ei ole, siis saab kokku leppida, millal võin uuesti helistada.

P…sse ei ole mind kunagi keegi helistamise peale saatnud. Ja üldiselt on inimesed siiski väga viisakad ja pea alati valmis juba esimese pöördumise peale suhtlema. Muidugi, kellaaeg on ka oluline. Kunagi ei tohi helistada liiga vara või liiga hilja. Samuti väldin isiklikult mina tipptunniaegset (aega, mil enamik inimesi liigub töölt koju) helistamist.

Tõttöelda, ma imestan, et müük edeneb hästi ja inimesed ei pahandagi helistamise peale.

Kas teil palk ka seeläbi tõuseb?

 

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tõttöelda, ma imestan, et müük edeneb hästi ja inimesed ei pahandagi helistamise peale.

Kas teil palk ka seeläbi tõuseb?

Ei, palk ei tõuse.  Kuna alates koroonakriisist käib kohapeal rahvast vähem, siis eeldatakse, et üks teenindaja tegeleb iga päev helistamistega. Ma muidugi mõistan olukorda, aga mulle endale on äärmiselt vastumeelne, kui mulle helistatakse ja hakatakse pakkuma asja, mida mul vaja ei ole ning ma pean kuidagi viisakaks jäädes suutma selle kõne lõpetada. Seetõttu olen ma ka väga vilets välja helistaja ja pähe määrija, enne toru tõstmist juba olen tugevas stressis. Juhtkond aga ootab seal tulemust: pannakse pingeritta, kes kui palju on helistanud, kui palju õnnestunud, kuidas õnnestunud, kes vajab koolitust või abi? Ei vaja ma mingit abi, mulle lihtsalt ei sobi helistamine, sest mulle endale ei meeldi, kui helistatakse ja survestatakse ostma.

+12
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minu meelest tuleks telefonimüük ja -reklaam seadusega ära keelata. Lubatud võiks olla ainult sellistel juhtudel, kui ma olen ise eelnevalt konkreetsele ettevõttele selleks loa andnud.

Ma olen ka viisakas, kui mulle helistatakse, sest ma saan aru, et see inimene, kellega ma räägin, ei ole selles süüdi, et ülemus käsib teda mulle mingit toodet pähe määrida. Tavaliselt ütlen ka kohe, et ma ei soovi midagi osta, aga umbes pooltel juhtudel tahavad nad sellegipoolest veel midagi edasi tutvustada, ilmselt on neid niimoodi instrueeritud. Kui on parasjagu kiirem, panen ise kõne kinni, kui parasjagu midagi asjalikku ei tee, kuulan ära, et lasta inimesel tema tööd teha. Aga häirib selline helistamine mind  alati, sest pean telefoni vastuvõtmiseks ju selle tegevuse, mida parasjagu teen, katkestama.

Aga küsimusele vastas esimene vastaja juba ammendavalt ja täpselt. St sa ei pea nõustuma, aga tööandja võib lepingu lõpetada. Aga uuri enne, äkki mõnele su töökaaslastest meeldib just selline töö rohkem ja ta on nõus sinu helistamised enda peale võtma, kui sina tema eest tavatööd teed (sest helistamistööl on ju ka omad eelised, eriti kui seda kodust teha lubatakse)? Tööandjal ei tohiks ju vahet olla, peaasi, et töö tehtud saab ja parem, kui igaüks tegeleb sellega, mis tal paremini välja tuleb?

+10
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

telekomi  firmas helistasid  teenindajad klientidele  tagumisest ruumist, kus oli koos ladu ja puhkenurk.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Muna lahkuksin sellelt töökohalt.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 20 postitust - vahemik 1 kuni 20 (kokku 20 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Töölepingulisa