Esileht Tööelu, raha ja seadused. Töötukassa/juhtumikorraldaja

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 30 )

Teema: Töötukassa/juhtumikorraldaja

Postitas:
Kägu

Tere!

Olen olnud pikemat aega töötu, nüüd auunati mulle uus konsultant, mingi juhtumikorraldaja.

Saadeti meeldetuletus, et uue nädala alguses on telefonikõne. Ja sealt sain teada, et see kestab 1 h???!!!

Kellel veel on suunatud juhtumikorraldaja, mida on rääkida 1h ??? Tavaliselt rääkisin konsultandiga 15 min, kui sedagi. Aga nüüd suunati juhtumikorraldaja juurde ja selle kõne kestus 1 h.

 

+6
-16
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui sa kuhugi tööle saad, siis pead iga päev inimestega suhtlema. 8 tundi + 1 tund lõunat. Saadki nüüd harjutada.

+8
-7
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui sa kuhugi tööle saad, siis pead iga päev inimestega suhtlema. 8 tundi + 1 tund lõunat. Saadki nüüd harjutada.

Issand kui vaimukas, päriselt ka 😀 😀

+6
-9
Please wait...

Postitas:
Kägu

mida on rääkida 1h ???

Äkki sellest, miks sa pikemat aega tööd pole leidnud?

+16
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

MIlleks te panete mingeid mõtetuid kommentaare? Onnselge et teemealgataja tahab teada, kes on kantöötukassas juhtumikorraldajaga suhelnud? Milleka mingit suva kommentaare laduda siia ??

+6
-12
Please wait...

Postitas:
Kägu

Töötukassa juhtumikorraldaja juures pole käinud, aga olen tegelenud sotsiaaltöös juhtumikorraldusega ja eeldan, et Töötukassas on midagi sarnast – juhtumikorraldaja teeb sinu olukorrale põhjaliku hindamise. Ilmselt on ka seal mingid juhtumiplaanide laadsed formaadid, kus hinnatakse toimetulekut üleüldiselt, väljavaateid tööturul, sotsiaalset olukorda jms.

+9
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui aasta saab täis siis määratakse uus juhtumikorraldaja. Kõne kestis meil üle poole tunni kindlasti. Konsultant oli minu juhtumi juba läbi vaadanud ja arutasime uusi võimalusi. Uus pilk tuli kasuks.

+7
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina käisin ka juhtumikorraldaja juures, kes oli ausalt öeldes palju haritum, empaatilisem ja nö kõrgema taseme töötaja kui see tavaline konsultant. Vastu võeti eraldi kabinetis, anti ka nõu, täitsa asjalikku. Oli küll tund aega kirjas, aga nii kaua seal ei läinud. Küsiti ka enesetunde kohta, kas soovin psühholoogi konsultatsiooni jne. Minul on küll ainult head kogemused.

+7
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

ajad on vist muutunud – kui 2017 TK arvel olin, siis mingeid kõnetunde küll ei olnud – kuus korra tuli kohal käia (Tallinnas). 6 arvel oldud kuu jooksul oli 4 konsultanti, kaader neil voolab seal…  Enamik olid küll sõbralikud, ja karjäärinõustaja oli väga asjalik.

Kuna üks kohtumine langes ajale, mil olin reisil, siis olin sunnitud selleks nädalaks lausa arvelt maha võtma (“tööle”) ja hiljem tagasi (telefoni teel seda kohtumist teha ei lastud).

+1
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

ajad on vist muutunud – kui 2017 TK arvel olin, siis mingeid kõnetunde küll ei olnud – kuus korra tuli kohal käia (Tallinnas). 6 arvel oldud kuu jooksul oli 4 konsultanti, kaader neil voolab seal… Enamik olid küll sõbralikud, ja karjäärinõustaja oli väga asjalik.

Kuna üks kohtumine langes ajale, mil olin reisil, siis olin sunnitud selleks nädalaks lausa arvelt maha võtma (“tööle”) ja hiljem tagasi (telefoni teel seda kohtumist teha ei lastud).

Telefonikonsultatsioonid on nüüd alates koroonaajast.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Juhtumikorraldaja vaatab sinu andmed üle ja vajadusel hindab ümber sinu reaalsed võimalused soovitud erialal tööd leida, annab soovitused CV muutmiseks, pakub koolitusi jm töötukassa poolt pakutavaid teenuseid.

Konsultandid teevad nn konveiertööd, fikseerivad lihtsalt ära, et oled olemas ja otsid ikka veel tööd, aga juhtumikorraldaja suhtub personaalsemalt ja aitab töö leidmisele reaalselt kaasa.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

6 arvel oldud kuu jooksul oli 4 konsultanti, kaader neil voolab seal…

Juhtumikorraldajad määratakse üle aasta töötu olnud inimestele, vähenenud töövõimega inimestele vms asjaoludel, alla aasta töötu olnud nö tavajuhtum ei puutugi juhtumikorraldajaga kokku. Ja koroonaga tulid kaugvastuvõtud, enne pidid raudpolt kohal käima nii kolme nädala tagant konsultandi määratud ajal.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

6 arvel oldud kuu jooksul oli 4 konsultanti, kaader neil voolab seal…

Juhtumikorraldajad määratakse üle aasta töötu olnud inimestele, vähenenud töövõimega inimestele vms asjaoludel, alla aasta töötu olnud nö tavajuhtum ei puutugi juhtumikorraldajaga kokku. Ja koroonaga tulid kaugvastuvõtud, enne pidid raudpolt kohal käima nii kolme nädala tagant konsultandi määratud ajal.

Puhkused…

0
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Puhkused…

Mis puhkused? Töötul pole mingit puhkust ja töötukassas pidid enne küll aastaläbi käima vastuvõtul.

+6
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Puhkused…

Mis puhkused? Töötul pole mingit puhkust ja töötukassas pidid enne küll aastaläbi käima vastuvõtul.

😀 😀 😀

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

😀 😀 😀

Mis siin naljakat on? Millest sa puhkad, kui sul pole tööd? Tööotsimisest?

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

😀 😀 😀

Mis siin naljakat on? Millest sa puhkad, kui sul pole tööd? Tööotsimisest?

Abiraha kuulutamisest ja mustadest otstest…

+5
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Äkki sinna tunni hulka kuulub ka juhtumikorraldaja ettevalmistus sinuga vestlemiseks ja hilisem nö paberitöö?

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

😀 😀 😀

Mis siin naljakat on? Millest sa puhkad, kui sul pole tööd? Tööotsimisest?

Töötukassas inimesed vahelduvad mitte selle pärast, et kaadrivoolavus suur oleks, vaid iga kord ei ole sama konsultant selle pärast, et nendel on puhkuste aeg ja asendavad teised.

+3
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Töötukassas inimesed vahelduvad mitte selle pärast, et kaadrivoolavus suur oleks, vaid iga kord ei ole sama konsultant selle pärast, et nendel on puhkuste aeg ja asendavad teised.

Kui sa oma ühesõnalise vastusega mingile küsimusele vastad, siis tsiteeri ainult seda küsimust, millele sa vastad, mitte mingit muud suva juttu. Nii on väga raske aru saada, mis sa selle sõnaga “puhkused” mõtled.

+5
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Töötukassas inimesed vahelduvad mitte selle pärast, et kaadrivoolavus suur oleks, vaid iga kord ei ole sama konsultant selle pärast, et nendel on puhkuste aeg ja asendavad teised.

Neil ei ole ka aasta otsa “puhkuste aeg”. Paljud liiguvad ka ametiredelil edasi, kandideerivad süsteemis uutele kohtadele. Palju on ka fertiilses eas naisi, saavad järjest lapsi. Mõned on ka koondatud ja mõned ise  lahkunud suurema palga peale. Ja miks võib korduvalt juhtuda uus inimene konsultandiks – pidevalt asendatakse üksteist. Kliendi aega edasi ei lükata, aga konsultant võib olla ise haige või lapsed haiged. Riigiamet ju, kedagi laste hoolduslehtede pärast lahti ei lasta. Turvaline. Ja lapsi on neil naistel kõigil.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Töötukassas inimesed vahelduvad mitte selle pärast, et kaadrivoolavus suur oleks, vaid iga kord ei ole sama konsultant selle pärast, et nendel on puhkuste aeg ja asendavad teised.

Kui sa oma ühesõnalise vastusega mingile küsimusele vastad, siis tsiteeri ainult seda küsimust, millele sa vastad, mitte mingit muud suva juttu. Nii on väga raske aru saada, mis sa selle sõnaga “puhkused” mõtled.

See ei olnud mina, aga iga loogiliselt mõtlev (ja töötav!) inimene saab aru. Töötuna ehk jah võib mingi taandareng tekkida, et ei mäleta, mis töötamine ja puhkused on.

Ning lisaks – kus on öeldud, et igal inimesel peab iga kord kindel konsultant olema? See ongi seal kohati liinitöö – vahepeal on täiesti ükskõik, kes seal teisel pool on – enne uuritakse tausta nagunii – kaua töötu olnud, mis vahepeal teinud jne. Isegi perearst ei mäleta ju iga inimest isikuliselt ega tema haiguslugu, samuti viib end enne vastuvõttu kurssi. Pole absoluutset vajadust, et konsultant iga kord sama oleks.

+2
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Pole absoluutset vajadust, et konsultant iga kord sama oleks.

Kes seda üldse öelnud on? Mitte keegi. Vahutad jumala mõttetut juttu. Kaadrivoolavus ongi seal suur, sest töö on stressirohke, aga palk väga väike. Mingid aastad tagasi said nad 800 eurot. Samas nende klientuur pole just alati heas tujus. Suur osa on nihverdajad, kellel puudub tegelikult soov töötada ja kes on pahased, et neid üldse tülitatakse kogu aeg, aga suur osa on ka neid, kes on päriselt töötud, näiteks koondatud, firma kinni pandud vms. Ükski neist pole rõõmustav sündmus inimese elus.

+4
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Neil ei ole ka aasta otsa “puhkuste aeg”. Paljud liiguvad ka ametiredelil edasi, kandideerivad süsteemis uutele kohtadele. Palju on ka fertiilses eas naisi, saavad järjest lapsi. Mõned on ka koondatud ja mõned ise  lahkunud suurema palga peale. Ja miks võib korduvalt juhtuda uus inimene konsultandiks – pidevalt asendatakse üksteist. Kliendi aega edasi ei lükata, aga konsultant võib olla ise haige või lapsed haiged. Riigiamet ju, kedagi laste hoolduslehtede pärast lahti ei lasta. Turvaline. Ja lapsi on neil naistel kõigil.

Sa oled töötukassa personaliosakonnas tööl, et nii täpselt kõike tead või niisama siin kujutad asju ette omale?

0
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kes palgast kõneles, see number korruta ikka kahega.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

MIlleks te panete mingeid mõtetuid kommentaare? Onnselge et teemealgataja tahab teada, kes on kantöötukassas juhtumikorraldajaga suhelnud? Milleka mingit suva kommentaare laduda siia ??

Misasja?

0
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kes palgast kõneles, see number korruta ikka kahega.

Töövahenduskonsultandi palk algab 1400, juhtumikorraldaja oma 1500 € kuus (bruto mõistagi). Nii et kuigi perekoolikad nii väikest palka ei saa peaaegu mitte keegi, siis tegelikult on see päris hea palk minu meelest.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Olin ka peale koondamist aastal 2020 nn pikaaegne töötu. Staazhi oli üle 10 aasta ja seega õigus hüvitisele kokku u 13 kuud.

Esimesed 9 kuud oli üks konsultant, täitdin vaid kord kuus netis e-töötukassat, kuskil kohsl ei käinud, telefoni teel ka ei suhelnud. Kui see aeg oli möödas, valisin e-töötukassa variandi nagu ikka, aga süsteem määras mulle helistamise. Vahetus ka konsultant, ehk nimetati uut ka juhtumikorraldajaks, võimalik.
Mis on aga huvitav – see uus tüüp oli mu endise kolleegi nn esimene konsultant ja tema järgmine “juhtumikorraldaja” andis mõista, et tüüp pole just väga kompetentne.

Ehk mõte on, et ju nad vahetavad lihtsalt omavahel kohti vahel.

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Olin ka peale koondamist aastal 2020 nn pikaaegne töötu. Staazhi oli üle 10 aasta ja seega õigus hüvitisele kokku u 13 kuud.

Esimesed 9 kuud oli üks konsultant, täitdin vaid kord kuus netis e-töötukassat, kuskil kohsl ei käinud, telefoni teel ka ei suhelnud. Kui see aeg oli möödas, valisin e-töötukassa variandi nagu ikka, aga süsteem määras mulle helistamise. Vahetus ka konsultant, ehk nimetati uut ka juhtumikorraldajaks, võimalik.

Mis on aga huvitav – see uus tüüp oli mu endise kolleegi nn esimene konsultant ja tema järgmine “juhtumikorraldaja” andis mõista, et tüüp pole just väga kompetentne.

Ehk mõte on, et ju nad vahetavad lihtsalt omavahel kohti vahel.

Juhtumikorraldaja ja konsultant on eri ametid siiski. Pärast teatud aega ühe konsultandi juures pannakse teise konsultandi juures käima, aga see ei ole siiski juhtumikorraldaja. Konsultandi vahetamise mõte on, et äkki klapib teisega paremini, teine oskab soovitada või motiveerida seda konkreetset inimest paremini vmt.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Noh, mul on olnud töötukassa konsultandiga pooleteise tunni pikkune skype vestlus, kus ta põhiliselt andmeid üle kontrollis ja üritas leida lahendust bürokraatiamasina vigasusest tingitud olukorrale. Lahendust ei leidunudki, aga sellest polnud ka lugu, sest tööle sain ma kohe varsti peale seda kõnelust.

0
0
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 30 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Töötukassa/juhtumikorraldaja