Esileht Hobinurk top10reisipakkumised

Näitan 22 postitust - vahemik 1 kuni 22 (kokku 22 )

Teema: top10reisipakkumised

Postitas:

Tere.

Kas keegi on sealt reisi broneerinud? Kas on usaldusväärne koht?

https://www.top10reisipakkumised.com

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Käisime perega nende poolt müüdud reisil Riga-Malta, julgen soovitada, hind super soodne, ei mingit pettust. Kartsime seda ka ise:)

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mis imekoht on Riga? Kuidas sinna Rigasse kohale saite ja kas Rigast oli ka otselend?

0
-11
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Olen sellega Viinis, Berliinis ja Maltal käinud.Kõik toimib nagu kellavärk, väga tore klienditeenindus ka. Kui veel uusi huvitavaid kohti tuleb, saab jälle soodsa reisi. Milleks nuumata neid “…traveleid”, kui saab ca 3 korda odavamalt?

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Midagi 3 korda odavamat ma seal küll ei märganud.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Pigem siis juba see https://www.top10matkatarjoukset.com Natuke rohkem nagu…

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tõstan teemat. Vaatasin top10 lehelt pakkumisi, aga pole kindel, kas bronnida või mitte. Netist leitavad tagasiside kommentaarid on mitme aasta tagused. Uuemat infot nagu eriti ei leia, üksikud kommentaarid 2018. aasta kohta ainult. On keegi sel aastal sealsete pakkumiste kaudu reisil käinud?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 03.01 18:54; 28.04 13:05;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Käisin eelmine kuu ja mingeid probleeme ei tekkinud. Broneeritud sai 2 nädalat ette, pikemalt vist ei julgeks.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Midagi 3 korda odavamat ma seal küll ei märganud.

Mina ka ei ole leidnud. “Alates..” hinnad on küll head, aga kui lahti võtta ja konkreetne kuupäev sisse lüüa, on minu arust valdavalt sama hinnaga, mis mujal (magusamad ajad reisimiseks). Hooajaväliselt või nn kehvemal ajal saab igalt poolt odavalt. Mis mulle jäi seal paljude reiside puhul silma, et lennujaamatransfeeri ei ole paketi sees ja paljudel pakettidel on ainult käsipagas. Nii palju kui ma mujalt olen uurinud, on ikka igal pool lennujaamast hotelli ja hotellist lennujaama transfeer ka organiseeritud ja saab kaasa võtta ka ära antava pagasi.

+6
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Uurisin sealt ka ühe reisi kohta ja üks asi, mille pärast bronn pooleli jäi oli, et neil peab kohe broneerimisel maksma ära terve reisi maksumuse.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Leidsin ka täitsa häid pakkumisi, aga kui peaaegu broneerimiseni jõudsin, siis märkasin, et näiteks Hispaania lennud toimuvad Ryanairiga ja hinnas on käsipagas. Ryanairi käsipagas ei ole paraku see klassikalises mõõdus väike kohver, vaid pigem käekott (mõõdud 40x20x25cm).
Äraantava pagasi (20kg) saab Top10-st juurde osta 85.- eest, samal ajal kui Ryanarist ostes on tavaline käsipagas (10kg) lisatasu eest 10 eurot ja 20kg pagas 25 eurot. Sinnapaika see broneering siis jäigi.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Käisime sõbrannaga üsna hiljuti Hispaanias. Kahtlesin ka, aga broneerisin reisi 300€ nägu. Võtsin koheselt ühendust hotelliga, kus peatuma pidime ja kõik oli korraldatud. Saime kohe ka lennupiletite info ja saime vajadusel ise ka istekohta muuta, kui lisatasu maksime.
Kõik sujus. Ühtegi jama polnud. Hotell oli väga hea. Toidud head. Koguaeg oli mingi programm. Asukoht väga viis. Jäime väga rahule ja kasutame kindlasti veel seda firmat.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 08.03 23:14; 08.03 23:18;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil oli ka Ryanair. Saime tavalist käsipagasi kohvrit ka võtta ühes. Meil oli 20kg ära antav pagas hinna sees

Leidsin ka täitsa häid pakkumisi, aga kui peaaegu broneerimiseni jõudsin, siis märkasin, et näiteks Hispaania lennud toimuvad Ryanairiga ja hinnas on käsipagas. Ryanairi käsipagas ei ole paraku see klassikalises mõõdus väike kohver, vaid pigem käekott (mõõdud 40x20x25cm).

Äraantava pagasi (20kg) saab Top10-st juurde osta 85.- eest, samal ajal kui Ryanarist ostes on tavaline käsipagas (10kg) lisatasu eest 10 eurot ja 20kg pagas 25 eurot. Sinnapaika see broneering siis jäigi.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 08.03 23:14; 08.03 23:18;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Käisime perega top10 pakkumisega reisil ära. Kõik sujus hästi (reisidokumendid, st bron.-kinnitused, piletid, transfeeri info jne, saadeti õigel ajal), hotell oli puhas ja korralik, söögid head jne. Lennupiletitel oli tõesti hinnas ainult käsipagas, nagu eespool keegi juba kirjutas, nii et check in tuli varakult ära teha ja ise priority-pagas juurde osta.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 03.01 18:54; 28.04 13:05;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meie käisime top10reisipakkumised kaudu 2018 oktoobris Kreekas. Valisime sel hetkel Kreeka pakettidest välja kõige kallima. Segadusi klienditeenindusega tuli juba reisi ostes. Kõigepealt ei saanud maksta pangalingi kaudu, siis sain eraldi arve ja maksin ära. Siis enne reisi pidi tulema broneeringu kinnitus ja transfeeri tiketid,mis tuli printida. Neid aga ei saabunud. Ootasin suht viimase minutini, võtsin ühendust klienditeenindusega nii e-maili kui ka telefoni kaudu. Lõpuks vist päev enne lendu sain tiketid. Kui Kreekasse jõudsime ja hotelli, siis selgus, et peame pool päeva seal oma kohvritega ootama, et oma tuba saada (valisime kallima bangalo maja hotelli territooriumil), sest check-in oli päeval u kell 14. Kui toa kaardid saime, siis need ei töötanud ja pidime neid välja vahetama. Bangalo maja ei andnud ka kuskilt otsast 5* välja. Söögid olid head, hotelli territoorium oli ilus, palju sportimisvõimalusi oli (nt tennis), basseinid olid aga külmad. Pealinn Ateena oli üldse kõige koledam linna mida ma külastanud olen. Päev enne tagasi lendu avastasime, et nendel transfeeri tiketitel (hotellist lennujaama) on valed kuupäevad ja ei klapi meie tagasilennuga. Siis hakkasime seda jama klaarima. Klienditeenindusega ühendust ei saanud enam. Lõpuks lasime eestis oleval inimesel helistada sinna klienditeenindusse. Sealt öeldi, et nemad ei saa midagi neid transfeeri aegu muuta. Et võtku me takso siis õigel päeval ja pärast esitame kaebuse nagu. Siis ma helistasin ise hoopis sinna Kreeka ettevõttesse, kes seda transfeeri teenust pakub. Siis sain ikkagi räägitud, et mis meie tagasilennu õige aeg on. Siis muretsesime 2 päeva, et kas ikka saadi aru ja tullakse õigel päeval järgi või peamegi sinna Kreekasse jääma:D. Lõpuks saime ikkagi õigeaegselt lennujaama ja tagasi Eestisse. Kreekasse ei läheks enam kunagi 😉

+2
-7
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kreeka puhul ei vastagi üldjuhul hotellid oma tärnidele, vanad, kulunud, väsinud, viletsad voodid, olgugi, et kirjade järgi on alati 4 või 5 tärni olnud ja pildid suht ilusad.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mul sõbranna ka käis ja lend oli Ryanairiga, ise pidi tegema kõik asjaajamised, mida üldiselt paketireiside puhul sa ei eelda.
Hinna sees oli ainult käsipagas. Tüüpiliselt Ryanairile maksis juurde istekoha valiku eest lennukis jne. Need võivad tunduda väikesed asjad, aga kuna mu sõbranna kardab väga lennata, siis tahtis kindlasti mehe kõrvale saada. Sellised “väikesed” asjad suurendasid algset hinda märgatavalt.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu kogemus reisikorraldajaga Top10 Reisipakkumised on negatiivne.
Ostsime sõbrannaga reisi Prahasse, mis sisaldas lennupileteid Riiast, 2 ööd 5* hotellis Corinthia Hotel Prague, tasuta sissepääs spasse kindlal kellaajal.
Paar päeva enne reisi algust kirjutasime Corinthia hotelli, et kontrollida oma ööbimise broneeringut. Selgus, et broneeringut meil hotellis pole. Nii Soome kui ka Eesti klienditeenindusega oli suhtlus väga halb ja katkendlik, praktiliselt olematu. Telefoniliiniga oli väidetavalt tõrge ja ei vastanud nii Eesti kui ka Soome telefon. Facebookis vastati napisõnaliselt. Lõpuks paigutati meid teise hotelli, mis oli 4* hotell ja kus pidi spa sissepääsu eest eraldi tasuma. Top10 Reisipakkumised ütlesid ainult, et tegemist on inimliku eksitusega, kuna antud hotell kandis vanasti sama hotelli nime, mille eest me maksime. Kui me oleks Prahasse kohale sõitnud ilma eelnevalt broneeringut kontrollimata, oleksime olnud ilmselt sunnitud võtma majutuse oma raha eest, kuna klienditeenindus ei vasta kirjadele ega telefonile.
Antud situatsioon oli ebameeldiv ja energiakulukas, arvestades asjaolu, et tegemist oli niigi lühikese reisiga, millest palju aega kulutasime Top10 Reisipakkumiste klienditeenindajatelt infot kätte saada.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meie käisime top10reisipakkumised kaudu 2018 oktoobris Kreekas. Valisime sel hetkel Kreeka pakettidest välja kõige kallima. Segadusi klienditeenindusega tuli juba reisi ostes. Kõigepealt ei saanud maksta pangalingi kaudu, siis sain eraldi arve ja maksin ära. Siis enne reisi pidi tulema broneeringu kinnitus ja transfeeri tiketid,mis tuli printida. Neid aga ei saabunud. Ootasin suht viimase minutini, võtsin ühendust klienditeenindusega nii e-maili kui ka telefoni kaudu. Lõpuks vist päev enne lendu sain tiketid. Kui Kreekasse jõudsime ja hotelli, siis selgus, et peame pool päeva seal oma kohvritega ootama, et oma tuba saada (valisime kallima bangalo maja hotelli territooriumil), sest check-in oli päeval u kell 14. Kui toa kaardid saime, siis need ei töötanud ja pidime neid välja vahetama. Bangalo maja ei andnud ka kuskilt otsast 5* välja. Söögid olid head, hotelli territoorium oli ilus, palju sportimisvõimalusi oli (nt tennis), basseinid olid aga külmad. Pealinn Ateena oli üldse kõige koledam linna mida ma külastanud olen. Päev enne tagasi lendu avastasime, et nendel transfeeri tiketitel (hotellist lennujaama) on valed kuupäevad ja ei klapi meie tagasilennuga. Siis hakkasime seda jama klaarima. Klienditeenindusega ühendust ei saanud enam. Lõpuks lasime eestis oleval inimesel helistada sinna klienditeenindusse. Sealt öeldi, et nemad ei saa midagi neid transfeeri aegu muuta. Et võtku me takso siis õigel päeval ja pärast esitame kaebuse nagu. Siis ma helistasin ise hoopis sinna Kreeka ettevõttesse, kes seda transfeeri teenust pakub. Siis sain ikkagi räägitud, et mis meie tagasilennu õige aeg on. Siis muretsesime 2 päeva, et kas ikka saadi aru ja tullakse õigel päeval järgi või peamegi sinna Kreekasse jääma:D. Lõpuks saime ikkagi õigeaegselt lennujaama ja tagasi Eestisse. Kreekasse ei läheks enam kunagi ????

Tead, eesti keeles on olemas sõna pilet. Mis krdi tiketid?!

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

ETTEVAATUST​ PETTURID!!!
Top10 reisipakkumised kasutab raske olukorda raha teenimiseks.

Tere.
Minu situatsioon, ei puutu COVID19.
Minu pere mina, abikaasa, poeg 11 aastane ostsin​ TOP 10 reisipakkumised​ 19.01 reis koos majutusega ja lennupiletidega Tallinn- Pafos- Tallinn 27.02 – 08.03.2020
Veebriari kuus sain teada, et minul tuleb erakorraline operatsioon ja võtsin ühendus reisi firmaga 12.02 ja küsisin nõu kuidas saan tühistada reisi, et saan mingeid raha tagasi saama, nad vastasid, et jah saate vabalt tühistada reisi​ firma võtab tingimuse järgi trahv ja saate teise summa tagasi saama. 18.02 mina esitasin avaldus, et soovin reisi tühistada ja sain vastus, et firma saadab minule sertifikaati palju raha saan tagasi saama. 20.02 sain kätte sertifikaat​ firma maksab minule​ kontole raha tagasi 750 euro. Ootasin laekumine 1 nädal raha ei tulnud, helistasin nendele klienditeenindaja ütles – oodake veel natukene. Peale 2 nädala kirjutasin jälle​ meili millal saan raha tagasi saama?​ nad vastasid, et ootamis aeg võtab 4-5 nädala..
Ootasin 5 nädala , siis kirjutasin 3 korda, milla saan raha saada, vastus mina ei saanud.
6 nädal möödud-​ helistasin ise küsisin millal mina saan raha tagasi saama? Klienditeenindaja ütles, et jah peate saama juba, oodake palun kirjutan broneerimis osakonnale et nad teevad ülekanne..ootasin veel 4 päeva, raha ei ole tulnud, siis helistasin jälle ja sain vastus – NAD EI SAA RAHA TAGASI MAKSTA , KUNA NAD ISE RAHA EI SAANUD!
Mina täesti shokkis??? Mina ütlesin, et ostsin nende poolt reisi ja lõplikus ikka nad vahendajat,​ vastutajad ja nad peavad minule kompenseerima raha. Mina tühistasin reisi veebruari kuus ja ootasin nii kaua oma raha… mina tulin nendele vastu, kui nad palusid oodata 4- 5 nädala. Nende tingimuse sees mitte kuskile ei ole kirjas, et klient peab ootama 5 nädala oma raha.
Mina arvestasin, et peale tühistamise 18.02 mina saan raha nädala jooksul..
Mina arvan, et nad lihtsalt praegu koroonaviirusega raske olukorda tahavad klientid petta ! Mina pidiksin raha saama 25.02 veebruaril..
Minu pere jäi ilma tööta ja meile väga vaja need raha praegu saada.
Praegu minu poolt esitatud kaebus Tarbiakaitseametisse.

Minu sooviksin, et kõik inimesed teavad kes Top10 reisipakkumised​ ja sellest ettevõttest tulevikus mööda minna!

0
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina käisin top10 kaudu veebruaris Maltal ja jäin küll kõigega rahule. Juhised ja seletused olid väga selged, sain juba ostes aru, et Ryanairiga pean ise priority juurde ostma kui soovin suuremat käsipagasit ja istekohtade tasu ka, kuna ma sellega juba arvestasin siis see mind ka ei häirinud. Transfeeri kohta oli ka kohe info, et piletid tulevad mõni päev enne reisi ja siis nad tulidki. Asjaajamine oli minu meelest väga lihtne, mugav ja selge ja kõik oli igal pool kirjas, mis hinnas sisaldub ja mis mitte nii et mina jäin väga rahule – sain täpselt selle, mis kirjas oli 🙂

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu sooviksin, et kõik inimesed teavad kes Top10 reisipakkumised​ ja sellest ettevõttest tulevikus mööda minna!

mina sooviksin, et sa avaldaksid siin ka reisifirma vastuse, mille nad sulle trip.ee foorumis saatsid. muidu jääb asi nagu veidi ühekülgseks.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 22 postitust - vahemik 1 kuni 22 (kokku 22 )


Esileht Hobinurk top10reisipakkumised

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.