Esileht Lapse ootamine Trenn ja rasedus. Kes mis koormusega treenib?

Näitan 3 postitust - vahemik 1 kuni 3 (kokku 3 )

Teema: Trenn ja rasedus. Kes mis koormusega treenib?

Postitas:
Kägu

Küsimus pealkirjas.
Pigem suunatud enne rasedust samuti aktiivselt spordiga tegelenud tulevastele emadele. Eriti pakuvad huvi jõusaali teemad. Aga kogemusi loeks kõigi alade kohta.

Mis trenn ja koormus milliste nädalate juures? 🙂

Please wait...
Postitas:
Kägu

Iiveldusajal (6.-12. nädal) tõmbasin treeningutega tagasi, sest lihtsalt nii halb oli olla ning enamus aega olin pikaliasendis. Üritasin olla lihtsalt igapäevaselt võimalikult aktiivne, käisin paaril jooksuvõistlusel, sh poolmaratonil.
Teisel trimestril enam jooksmas ei käi. Vahel mõned jooksusammud teen, kui lapsed rattaga liiga eest kipuvad sõitma, aga treeningut enam mitte. Vahel teen tempokõndi mägisel maastikul ca 5-10 km.
Jõusaali olen viimasel ajal vaid korra jõudnud, seal tegin kergemate raskustega ja jälgisin lihtsalt enesetunnet. Kodus teen keharaskustega trenni, sellest raseduse ajal täitsa piisab. Teist last oodates tegingi peamiselt kodust jõutrenni keharaskusega, vahel olid abiks 2 kg hantlid.
Ainuke, mille olen täiesti välja jätnud, on eesmiste kõhulihaste treening. Isegi püsti tõustes jälgin, et neid liialt ei pingutaks, sest kõht on juba omajagu suur. Külgmisi kerelihaseid ja seljalihaseid treenin ikka edasi. Hetkel käimas 18. nädal.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Enne rasedust käisin 4 korda nädalas trennis, paraku oli raseduse esimesel 3,5-l kuul nii meeletu väsimus, et jõudsin vaevu töölt koju ja kohe otse voodisse magama, ärkasin alles õhtu eel ja siis peagi jälle magama. Seega ma pole siiamaani enam saanudki trenni, millest tunnen suurt puudust. Nüüd haab tasapisi olukord paranema, aga enam küll neid trenne teha ei saa, tunnen. Ikka tugev jõutrenn oli, nüüd ilmselt lähen üle vesiste trennide peale.

Please wait...
Näitan 3 postitust - vahemik 1 kuni 3 (kokku 3 )


Esileht Lapse ootamine Trenn ja rasedus. Kes mis koormusega treenib?