Esileht Lapse ootamine Trenn ja rasedus. Kes mis koormusega treenib?

Näitan 6 postitust - vahemik 1 kuni 6 (kokku 6 )

Teema: Trenn ja rasedus. Kes mis koormusega treenib?

Postitas:
Kägu

Küsimus pealkirjas.
Pigem suunatud enne rasedust samuti aktiivselt spordiga tegelenud tulevastele emadele. Eriti pakuvad huvi jõusaali teemad. Aga kogemusi loeks kõigi alade kohta.

Mis trenn ja koormus milliste nädalate juures? 🙂

Please wait...
Postitas:
Kägu

Iiveldusajal (6.-12. nädal) tõmbasin treeningutega tagasi, sest lihtsalt nii halb oli olla ning enamus aega olin pikaliasendis. Üritasin olla lihtsalt igapäevaselt võimalikult aktiivne, käisin paaril jooksuvõistlusel, sh poolmaratonil.
Teisel trimestril enam jooksmas ei käi. Vahel mõned jooksusammud teen, kui lapsed rattaga liiga eest kipuvad sõitma, aga treeningut enam mitte. Vahel teen tempokõndi mägisel maastikul ca 5-10 km.
Jõusaali olen viimasel ajal vaid korra jõudnud, seal tegin kergemate raskustega ja jälgisin lihtsalt enesetunnet. Kodus teen keharaskustega trenni, sellest raseduse ajal täitsa piisab. Teist last oodates tegingi peamiselt kodust jõutrenni keharaskusega, vahel olid abiks 2 kg hantlid.
Ainuke, mille olen täiesti välja jätnud, on eesmiste kõhulihaste treening. Isegi püsti tõustes jälgin, et neid liialt ei pingutaks, sest kõht on juba omajagu suur. Külgmisi kerelihaseid ja seljalihaseid treenin ikka edasi. Hetkel käimas 18. nädal.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Enne rasedust käisin 4 korda nädalas trennis, paraku oli raseduse esimesel 3,5-l kuul nii meeletu väsimus, et jõudsin vaevu töölt koju ja kohe otse voodisse magama, ärkasin alles õhtu eel ja siis peagi jälle magama. Seega ma pole siiamaani enam saanudki trenni, millest tunnen suurt puudust. Nüüd haab tasapisi olukord paranema, aga enam küll neid trenne teha ei saa, tunnen. Ikka tugev jõutrenn oli, nüüd ilmselt lähen üle vesiste trennide peale.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ennerasedust käisin jõusaalis ja jooksin, 1. trimestril oli trenn samuti olematu, aga alates teisest olen püüdnud end ikka 1-2x ndl jõusaali vedada. Tuttav on personaaltreener, andis mulle ette harjutused, mida jõusaalis masinatel teha ( et keha säästa ja ei peaks nii palju õige asendi pärast muretsema kui ilma
Masinateta tehes). Harjutused siis jalgadele, ülakehale, seljale, korsetile. Kahe korra asemel
Olen jõudnud pigem korra nädalas, aga seegi hoiab toonuses ja seni pole mingeid suuremaid vaevusi-valusid tekkinud (32. Ndl). Tegemist kolmanda lapsega ja võrreldes teise raseudsdga, mil ei liigutanud end peaaegu üldse, on olemine ikka mõnus ja ka vöökoht täitsa olemas. Ootan huviga, kas ja kuidas sünnitamise protsess olema saab.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Olen terve elu väga sportlik olnud ja trenni teinud nagu loom. Ka raseduse ajal ei jäänud niisama vedelema. Jooksmas käisin kuus kuud rase olles, aeroobset ja jõutrenni tegin edasi kuni lõpuni. (v.a harjutused kõhule) Viimase trenni tegin 3 päeva enne sünnitust.
Sünnitus oli kerge, jõudu oli palju ning suutsin hoida end hästi nende köite peal, olla kükakil jne. Haigla personal imestas kuidas nii palju jõudu oli. Samuti läks taastumine väga kiirelt ja kergelt.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Siinkohal küsin asjatundjamatelt trennitegijatelt.. Kas trenn sõudeergomeetril on raseduse ajal lubatud? 🙂

Please wait...
Näitan 6 postitust - vahemik 1 kuni 6 (kokku 6 )


Esileht Lapse ootamine Trenn ja rasedus. Kes mis koormusega treenib?