Esileht Ilu ja tervis Trenni halva rühi parandamiseks

Näitan 17 postitust - vahemik 1 kuni 17 (kokku 17 )

Teema: Trenni halva rühi parandamiseks

Postitas:
okei

Viimasel ajal on istudes alaselg valutama hakanud ja kuidagi raske on end ilusti, lösutamata hoida. Püstipidi pean endale iga natukese tagant meelde tuletama, et ära ole längus. Ja hiljuti ütles üks tantsijast tuttav, et peaksin minema füsioterapeudi juurde, sest mu selgroog-õlad olevat nii kõverad, et tavalise treeninguga enam rühti ei lähegi. Siit küsmus, et kust alustada – kas kõige lihtsamast, minna selg-kõht-tuhar trenni? Kas on oht, et niigi kõver inimene läheb seal veelgi kõveramaks? Või võtta eratreener? Või hoopis füsioterapeut? Tunnistan ausalt, et pole juba aastaid aeroobset trenni teinud, mõnikord linnarattaga poes käinud vaid. Ja jalutan, kuid kindlasti mitte piisavalt palju. Tunnen, et keha vajab trenni ja tegelikult hakkab passimine juba ka vaimselt ning emotsionaalselt tunda andma.

Väga palun moderaatoritel teema paar päeva ajaviitejuttudes hoida, sest terviseosakonda ei satu nii palju asjatundjaid.

+7
-3
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
mmaliciouz

Rühi parandamiseks on jooga väga hea. Füsioterapeudil lasta üle vaadata pole ka halb mõte.

+10
0
Please wait...

Postitas:
Lisberg

Kasuta vbk tausta variandid ära. Alusta vbl perearstist ja küsi saatekirja taastusraviarstile/füsioterapeudile. Sealt saad soovitused, kuidas edasi ja mis õige mõistlikum.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Montserrat

No ma ei tea, mis asjatundjad siin ajaviitejuttudes käivad.

Muidugi alustusteks mine füsioterapeudi juurde, tema ongi kõige parem asjatundja. Võibolla soovitab hoopis ravivõimlemist.

+7
0
Please wait...

Postitas:
moorike

Kui sa ise oma rühile tähelepanu ei pööra, ei aita sind trenn ega füsioterapeut.

Kõik hakkab olukorra teadvustamisest ja enese rühi teadlikult korrigeerimisest.

Aga muidu – kõik tantsustiilid (vb va erinevad tänavatantsud jmt) peavad oluliseks rühti. Samas, tavamõistes võib teatud tantsuline rüht olla ka ülepakutud ja mõeldudki ainult lavalt vaatamiseks (nt ballett). Väga hea on nt kõhutants, kuna nö õigete liigutuste tegemiseks peab olema õige rüht ja nt ilusad kätelainetused tulevad just õlgade-ülaselja lihaste kasutamisest, mitte labakäega/küünarvarrega vehkimisest. Aga kui sa ise ei jälgi ja ei korrigeeri ennast, siis pole asjast kasu….

+4
-1
Please wait...

Postitas:
marinam

noh, füsioterapeut annab kindlasti sinule sobivad harjutused ja siis teedki neid, üldiselt aitavad ka jõuharjutused ja venitused, et lihaseid tugevdada no ja et harjumust parem hoiak kätte saada, siis ballett

+2
0
Please wait...

Postitas:
sokisahtel

Kes see siin kogu aeg ” teavitab”? Täitsa juba huvi tekkinud selle inimese kohta.

+6
-3
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
seliiina

Füsioterapeudi juurest saad harjutused, kodus teed trenni edasi. Keha selgroogu toetavad süvalihased on nõrgad, seepärast isegi kui sa korraks ennast sirgu ajad ja meelde tuletad, siis nõrgad lihased kaua ei pea vastu ja oled varsti uuesti längus. Lihtsalt aeroobikas kepslemine või jõusaalis rebimine ei treeni neid lihaseid, mida kere keskosas on vaja.

+5
0
Please wait...

Postitas:
tartlane88

Füsioterapeut väga hea, annab harjutused kätte. Kirjelduse järgi kõlab, et sa üleüldiselt nö lodev, toonust lihtsalt pole lihastes. Seega ei suuda ka hoida end sirgelt või hea rühiga. Korsetilihaseid, süvalihaseid pole. Selleks on kõige paremad jah pilates just ja jooga. Pilates ennekõike. Keskendubki süvalihastele. Ning on ka igasugu spetsiaalseid seljatrenne ja rühi jaoks mõeldud trenne. Üleüldine võimlemine ka. Kõiki neid võiks teha regulaarselt ja võimalikult tihti.

Jõusaal võib ka aidata, kui teed spetsiaalselt seljapiirkonnale mõeldud harjutusi. Abaluud, selg.

+7
0
Please wait...

Postitas:
rebane11

Kui pole ammu trenni teinud, siis soovitan jõusaali asemel pigem personaaltreenerit või rühmatrenni vms. Sobib ka nt keegi tuttav, kes oskab märgata korrektset asendit harjutuste tegemisel. Tagasi trenni tuleks järk-järgult minna, muidu võib tõesti rühile halvasti mõjuda. Muidu rühi korrigeerimiseks tunduvad järjepidev jõutrenn + jooga kõige paremad. Kindlasti ei tee paha ka füsioga konsulteerida.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Rullike

Pilates aitab hästi.

+5
0
Please wait...

Postitas:
talutavaim

Pilates, jah.

+3
0
Please wait...

Postitas:
kriimus

Hea treeneriga jooga, pilates, ujumine. Aga silmas tuleb pidada seda, et treenida tuleb järjepidevalt ja enne paari kuud ei maksa tulemusi oodata. Selles suhtes on jooga just rühmatreeninguna ideaalne, et tekib nö kohustus kohal käia.

+4
0
Please wait...

Postitas:
nelz

Füsioterapeudi juurde kindlasti, tema annab just sinu probleemidele leevedust toovad harjutused. Ja rühmatrennidest soovitaks ka Pilatest, see annab kerelihastele hea toonuse ja parema rühi kindlasti. Kui soovid iseseisvalt jõusaalis treenida siis võta paar personaaltreeningut ja lase teha enda vajadusetele vastav kava. Nii on trenn tõhusam kui omaette pusides.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Alfa

Kodus ise võid hakata planku tegema.

0
0
Please wait...

Postitas:
ageta

Füsioterapeut ja kiropraktik. Need kaks täiendavad teineteist väga hästi.  Mingit tantsutrenni või grupi selg-kõht-tuhar trenni pole mõtet, alusta harjutustega kõhule, seljale ja kerele. Lihased tugevaks ja siis saad alles muud hakata peale tegema. Jooga ja pilates on ka head aga kui sul on kerelihased nõrgad ja sa ise joogat/pilatest tehes oma kehahoiakule tähelepanu pöörata ei oska ning teed neid vale kehahoiakuga, pole neist mingit kasu.  Alusta täiesti baasist koos nende kahe spetsialistiga. Nad arnnavad sulle harjutusi, füsioterapeut teeb koos sinuga, õpetab sind enda keha kontrollima jne.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Body balance on minu seljavalud ära võtnud.

+1
0
Please wait...

Näitan 17 postitust - vahemik 1 kuni 17 (kokku 17 )


Esileht Ilu ja tervis Trenni halva rühi parandamiseks