Esileht Koolilaps Tunnistusel hinne väljas

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 47 )

Teema: Tunnistusel hinne väljas

Postitas:
Kägu

Laps on 7. klassis. Ei ole just hiilgava peaga, samas rumal ka mitte. Õppimisega on ta alati siiski pidanud pingutama, ei tule asjad talle kergelt kätte.

7. õppeaasta alguses teatas laps, et tema on seadnud endale eesmärgi – otsuseks õppida nii hästi, et klassi lõpetab kiituskirjaga. Noogutasin ja tunnustasin muidugi, samas ise ma seda väga ei uskunud.

Ent laps võttiski oma lubadust tõsiselt ja hakkas meeletult pingutama. Ta tõesti nägi vaeva ja püüdis endale materjali kogu jõust selgeks teha. Tulemusi kroonis edu – veerandihinneteks tulidki viied ja vaid üks neli. Olin üllatunud lapse visaduse üle – ta ju pole nii helge peaga – samas tundsin sisimas uhkust, et laps sedasi pingutab.

Jäänud on nüüd viimased koolinädalad, kui laps jäi nohusse. Kui täna töölt koju jõudsin, leidsin lapse eest nutmast. Ta oli täiesti endast väljas. Selgus, et üks aineõpetajatest oli talle tunnistusele hinde välja pannud juba täna, 17. mail. Ja see oli 4. Kuna laps ei saanud haiguse tõttu kontrolltööd teha ja õpetaja pani talle hindeks ühe. Laps oli arvanud, et hinnete panekuni on veel pisut aega – praegu ju alles maikuu keskpaik. Oli isegi haigena õppinud usinalt kodus, lootuses ehk juba selle nädala lõpuks kooli naasta ja see haiguse tõttu tegemata jäänud kontrolltöö järele teha. Juba 17. mail tunnistusele hinde ärapanek tuli talle täiesti ootamatult.

Olen teda nüüd mitu tundi lohutanud. Ei, ma ei räägi lapsele õpetajast midagi halba! Ikka lohutan ja püüan rõhuda sellele, et laps õpib iseendale ja 4 on ju vägagi hea hinne, ei ole siin häbeneda midagi! Kuid sisimas ma mõistan oma last. Hinne/kiituskiri on ju temale tunnustus tehtud töö eest, sama, mis täiskasvanule tööpalk.

Kool peaks andma ettevalmistuse eluks. Peaks noorele õpetama, et kui teed head tööd ja näed kõvasti vaeva, tuleb ka vääriline palk. Muidu motivatsioon langeb, tekib hõlpsasti käegalöömise meeleolu. Niigi on Eestis statistika järgi laste koolirõõm üks madalamaid ja eriti olematu on see koolirõõm just 7.-8.klassi paiku.

Tundes oma last kardan, et pärast niisugust tagasilööki ta järgmisel õppeaastal loobub sedavõrd pingutamast, lööb käega ja nähvab nagu nii mõnedki teised temaealised: “Äh, vahet pole!” Öeldakse küll, et kõik sõltuvat ainuüksi kodust ja kui lapsel kaob motivatsioon õppida ja pingutada, siis vanemad vaadaku peeglisse, kuid antud juhul tunnen, et kodu on teinud siiski kõik endast oleneva, eriti laps ise.

Kas on mingit võimalust võtta õpetajaga ühendust ja paluda, et haiguse tõttu puudunud laps saaks oma tegemata kontrolltöö järele teha? Ning selle hinde põhjal ehk korrigeerida ka tunnistuse hinnet? Tunnistusehinnete väljapanek juba 17. mail tuli tõesti ootamatult.

+21
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas on mingit võimalust võtta õpetajaga ühendust ja paluda, et haiguse tõttu puudunud laps saaks oma tegemata kontrolltöö järele teha? Ning selle hinde põhjal ehk korrigeerida ka tunnistuse hinnet? Tunnistusehinnete väljapanek juba 17. mail tuli tõesti ootamatult.

On küll võimalik, nemad saavad hindeid parandada küll.

+16
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Seesama info koos põhjendusega, et laps tõesti tuleb vastama, saada antud aineõpetajale. Kui nüüd teravamaks minna, siis võiks õppejuhilt uurida, kas selles koolis lõppeb õppeaasta kuu aega varem? Tundub olevat ikka päris korralik rikkumine.

Seaduse järgi on õpilasel õigus vastata õppeperioodi lõpuni, seega peab õpetaja võimaluse andma viimast trimestri- või veerandihinnet vastata kuni juunikuu õppenõukoguni.

+26
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kuidas saab haiguse tõttu tegemata kontrolltöö eest panna nõrga hinde? Kas kooli kodulehel mingit hindamise ja järelevastamise korda ei ole, kust reegleid uurida? Eriti situatsioonis, kus laps on kohe peagi kooli tulemas ja valmis tööd järgi tegema. Kindlasti laseksin kas lapsel kirjutada õpetajale ning öelda, et ta on peagi terve ning valmis tööd tegema tulema või siis kirjutaksin ise.

+21
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Selle asemel, et perekooli tulla, võtaks lapsevanem ette kooli kodukorra, kontakteerub kas kooli või õpetajaga. Nüüd üks hüsteeritseb nelja pärast ja teine halab perekoolis.

Nagu päriselt pole kunagi midagi järgi vastanud?

+3
-24
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Selle asemel, et perekooli tulla, võtaks lapsevanem ette kooli kodukorra, kontakteerub kas kooli või õpetajaga. Nüüd üks hüsteeritseb nelja pärast ja teine halab perekoolis.

Nagu päriselt pole kunagi midagi järgi vastanud?

Aga võibolla polegi? Pead seda ilmvõimatuks?

TAle: loomulikult on lapsel õigus oma tegemata töö ära teha ja selle eest teadmistele vastav hinne saada. Eelpool on juba kirjeldatud, mida teha tuleb. Aineõpetaja on antud juhul absoluutselt ilma igasuguse kahtluseta reegleid rikkunud ja seda rohkem kui ühe korra. Rahusta oma last.

Mul oli ka ühel lapsel selline õpetaja, kes niisuguseid võtteid kasutas, arvates ilmselt, et see motiveerib lapsi kuidagi rohkem. Tegemist oli täiesti ebaolulise ainega (käsitöö) ja lõpuks said nagunii kõik kokkuvõtvaks hindeks viie…

+11
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Laps ütles, et tema oli juba möödunud nädala lõpul kirjutanud õpetajale ja uurinud võimalust see kontrolltöö järele teha. Õpetaja pole talle midagi vastanud, ja nüüd siis on tunnistusehinded väljas.

Kui pakkusin lapsele, et kirjutan õpetajale viisakalt ise, palus laps seda mitte teha – nende klassis ühel tüdrukul oli olnud sarnane probleem ja ema oli võtnud õpetajaga ühendust. Seepeale oli õpetaja väga kurjaks saanud, riielnud lapse korralikult läbi ja pidanud pärast veel pikka viha. Laps kardab. Nii et ilmselt jätame asja sinnapaika.

+3
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Aga kui klassijuhatajaga sel teemal suhelda? Võibki öelda, et ei ole nii oluline, et konflikti korraldada, aga olukord selline ja mis tema arvab, mida arukas oleks teha või tegemata jätta.

+17
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Misasja. Meil on veel pandeemi, haigena ei tohi koolis käia aga ühtesid laotakse haige olemise eest. Kas klassijuhatajalt ei saa abi paluda? Enda eest seismise ja abi küsimise võiks ka enne suureks saamist ära õppida /proovida.

+16
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Laps peaks kindlasti klassijuhatajaga rääkima, kui õpetaja pole reageerinud tema soovile töö järgi teha.

+7
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Laps ütles, et tema oli juba möödunud nädala lõpul kirjutanud õpetajale ja uurinud võimalust see kontrolltöö järele teha. Õpetaja pole talle midagi vastanud, ja nüüd siis on tunnistusehinded väljas.

Kui pakkusin lapsele, et kirjutan õpetajale viisakalt ise, palus laps seda mitte teha – nende klassis ühel tüdrukul oli olnud sarnane probleem ja ema oli võtnud õpetajaga ühendust. Seepeale oli õpetaja väga kurjaks saanud, riielnud lapse korralikult läbi ja pidanud pärast veel pikka viha. Laps kardab. Nii et ilmselt jätame asja sinnapaika.

Ma soovitan lapsel endal klassijuhatajaga rääkida. Esiteks on imelik, et hinded on väljas. Mu arust on kooliaasta viimane päev 13. juuni sel aastal ju. Ma tean, et hinded pannakse siiski sageli varem välja, eriti kooliaasta lõpus, sest on ju veel muud aruandlust ja kiituskirju vaja vormistada jne, aga 17. mai tundub ikka vara. Kuigi osas koolides on võib-olla kooliaasta lõpp varem ja siis muud tähtajad ka varasemad või võib-olla see õpetaja läheb ära kuhugi ja on juhtkonnaga kokku leppinud, et tema ainetunnid lõpevad sel aastal varem ja seetõttu pani ka hinded varem välja. Aga isegi sel juhul peaks see laps saama seda tööd vastata. Kasvõi siis teisele õpetajale, kui nii varase hinde väljapanemise põhjus on õpetaja lahkumine. Ja õpetaja võib ju kurjustada, aga tegelikult on lapsel õigus ikkagi mure korral pöörduda ja lahendusi otsida. Iga pisiasja pärast tõesti ehk ei tasu hakata probleemitsema, aga selles olukorras ei ole ju vaja isegi õpetajale etteheiteid teha ja on lihtsalt vaja üht järelvastamist ja kaalul on kiituskiri. Ma arvan, et klassijuhataja oleks küll siin motiveeritud mingit lahendust leidma. Samale õpetajale ka võib uuesti kirjutada, võib-olla talle tuli sel päeval palju meile ja ta kogemata lihtsalt ei märganud su lapse meile. Põhjuseid, miks ta eelmine kord kurjustas (kuigi see kurjustamine oli temast nõme nagunii), võib olla mitmeid, esiteks ta võis arvata, et laps peab ise asju ajama (kuigi siin oleneb ka teemast ja eelnevast, nii et see arvamus ei pruukinud õige olla), võib-olla oli ka ema toon kohe väga ründav (aga ikkagi oli õpetajast vale seda siis lapse peal välja elada, vaevalt laps emale seda e-kirja dikteeris, samuti on eriti halb, kui õpetaja pahandas selle lapsega sel teemal klassikollektiivi ees). Igal juhul ma soovitaks veel üritada seda olukorda korrigeerida.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Põhikooli riiklik õppekava paragr.21 lg 7 –  (7) Kui kirjalikku või praktilist tööd, suulist vastust (esitust), praktilist tegevust või selle tulemust on hinnatud hindega „puudulik” või „nõrk” või on hinne jäänud panemata, antakse õpilasele võimalus järelevastamiseks või järeltöö sooritamiseks. Järelevastamise ja järeltööde sooritamise kord sätestatakse kooli õppekavas.

Minu lapse kooli õppekava lubab järelvastata 2 nädala jooksul, mis pikeneb vaheaja või haiguse ajaks.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu
  1. Laps peaks kindlasti klassijuhatajaga rääkima, kui õpetaja pole reageerinud tema soovile töö järgi teha.

    Kui lapse rääkimine ei aita, pead ise klassijuhatajaga rääkima.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Vot see on nüüd see koht, kus asju ei lükata vaid lapse kaela. Laspevanem kontakteerub kooliga, ja räägib loo ära.

+10
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kuidas saab sellise asja sinnapaika jätta lihtsalt selle pärast et muidu õpetaja äkki kurjustab? Kui juba jutt oli teemaalgatuses sellest, et tahaks lapsele elu kohta midagi julgustavat õpetada – et kui teed tööd ja pingutad, siis tuleb ka tulemus?

Elu kohta tuleb siis ka õpetada seda, et lihtsalt niisama oma suva järgi ei tohi keegi teisest üle sõita, et reeglid on järgimiseks, et enda eest tuleb seista, kui näed, et ülekohut tehakse. Võtke seda siis mõlemad kui lihtsalt tasuta õppetundi elus ja tehke kõik järgmised sammud ikka ilusti läbi. Kõigepealt õpetaja jutule – lapsevanem, mitte laps, sest laps juba küsis. Viisakalt ja konkreetselt, ja nii et oleks õpetajale selge, et mingit lapsega inetu reageerimise võimalustki ei tohi jätta, et siis on järgmine samm klassijuhataja, õppealajuhataja ja sealt kuhu iganes edasi. See on näiliselt justkui pisiasi, aga käega siin küll ei tohi lüüa, sest tegelikult pole see ju sugugi pisiasi, laps on niivõrd suure töö ära teinud. Aga isegi kui ei oleks, ikkagi ei tohiks õpetajal vabalt lasta oma suva järgi toimetada.

Te ei taha ju üles kasvatada inimest, kes nt seadusevastase töölt vallandamise peale lihtsalt kodus nutab, mitte ei uuri oma õigusi ja ei mõtle välja, kuidas enda eest seista, sest muidu äkki ülemus saab pahaseks ja ütleb halvasti? Ja olen täitsa nõus, et see siin on edasi juba vanema võitlus, mitte lapse, laps on oma osa kuhjaga ära teinud.

+18
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kindlasti tuleb praegu enda eest seista ja vajadusel lapsevanem oma lapse eest. Argumendid on eespool öeldud, seadused, määrused, korrad lubavad, seega niisama seda “ülesõitmist” küll jätta ei tohiks. Ka õpetajad on inimesed ja ka nemad saavad aegajalt elult õppetunde ja see on normaalne. Ja kui hakkab kiusama, siis on see jällegi hea õppetund, et elusnäide,  milliseks ise kunagi saada ei tahaks, et egolaksu energia tuleks ikka suunata mujale kui kättemaks.

Edu teile!

+9
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Laps on 7. klassis. Ei ole just hiilgava peaga, samas rumal ka mitte. Õppimisega on ta alati siiski pidanud pingutama, ei tule asjad talle kergelt kätte.

7. õppeaasta alguses teatas laps, et tema on seadnud endale eesmärgi – otsuseks õppida nii hästi, et klassi lõpetab kiituskirjaga. Noogutasin ja tunnustasin muidugi, samas ise ma seda väga ei uskunud.

Ent laps võttiski oma lubadust tõsiselt ja hakkas meeletult pingutama. Ta tõesti nägi vaeva ja püüdis endale materjali kogu jõust selgeks teha. Tulemusi kroonis edu – veerandihinneteks tulidki viied ja vaid üks neli. Olin üllatunud lapse visaduse üle – ta ju pole nii helge peaga – samas tundsin sisimas uhkust, et laps sedasi pingutab.

Jäänud on nüüd viimased koolinädalad, kui laps jäi nohusse. Kui täna töölt koju jõudsin, leidsin lapse eest nutmast. Ta oli täiesti endast väljas. Selgus, et üks aineõpetajatest oli talle tunnistusele hinde välja pannud juba täna, 17. mail. Ja see oli 4. Kuna laps ei saanud haiguse tõttu kontrolltööd teha ja õpetaja pani talle hindeks ühe. Laps oli arvanud, et hinnete panekuni on veel pisut aega – praegu ju alles maikuu keskpaik. Oli isegi haigena õppinud usinalt kodus, lootuses ehk juba selle nädala lõpuks kooli naasta ja see haiguse tõttu tegemata jäänud kontrolltöö järele teha. Juba 17. mail tunnistusele hinde ärapanek tuli talle täiesti ootamatult.

Olen teda nüüd mitu tundi lohutanud. Ei, ma ei räägi lapsele õpetajast midagi halba! Ikka lohutan ja püüan rõhuda sellele, et laps õpib iseendale ja 4 on ju vägagi hea hinne, ei ole siin häbeneda midagi! Kuid sisimas ma mõistan oma last. Hinne/kiituskiri on ju temale tunnustus tehtud töö eest, sama, mis täiskasvanule tööpalk.

Kool peaks andma ettevalmistuse eluks. Peaks noorele õpetama, et kui teed head tööd ja näed kõvasti vaeva, tuleb ka vääriline palk. Muidu motivatsioon langeb, tekib hõlpsasti käegalöömise meeleolu. Niigi on Eestis statistika järgi laste koolirõõm üks madalamaid ja eriti olematu on see koolirõõm just 7.-8.klassi paiku.

Tundes oma last kardan, et pärast niisugust tagasilööki ta järgmisel õppeaastal loobub sedavõrd pingutamast, lööb käega ja nähvab nagu nii mõnedki teised temaealised: “Äh, vahet pole!” Öeldakse küll, et kõik sõltuvat ainuüksi kodust ja kui lapsel kaob motivatsioon õppida ja pingutada, siis vanemad vaadaku peeglisse, kuid antud juhul tunnen, et kodu on teinud siiski kõik endast oleneva, eriti laps ise.

Kas on mingit võimalust võtta õpetajaga ühendust ja paluda, et haiguse tõttu puudunud laps saaks oma tegemata kontrolltöö järele teha? Ning selle hinde põhjal ehk korrigeerida ka tunnistuse hinnet? Tunnistusehinnete väljapanek juba 17. mail tuli tõesti ootamatult.

Joppenpuhh! Võta kooliga ühendust!

+1
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas on mingit võimalust võtta õpetajaga ühendust ja paluda, et haiguse tõttu puudunud laps saaks oma tegemata kontrolltöö järele teha? Ning selle hinde põhjal ehk korrigeerida ka tunnistuse hinnet?

Jah, loomulikult võta õpetajaga ühendust. Kindlasti on teil ka kooli dokumentides kirjas, kuidas käib järelevastamine. Kui õpilane on puudunud, siis peab tal olema võimalus see töö järele teha teatud aja jooksul peale seda, kui ta jälle tagasi koolis on. Enamasti on pärast tervenemist kooli naastes see aeg 10 tööpäeva/2 nädalat, aga enamus õpetajaid tuleb vastu ja võimaldab tööd teha ka hiljem, kui õpilane on aegsasti ühendust võtnud ja selgitanud vastavat vajadust. Kui õpetaja ei võimalda tööd järele vastata, siis tuleb pöörduda klassijuhataja poole ja edasi kooli juhtkonna poole, sest õpilasel on õigus puudumise pärast tegemata jäänud tööd järele vastata. Õpilasel ei ole õigus nõuda rahuldava ja hea hinde parandamise võimalust, aga on õigus teha järele kõik sooritamata tööd ja kui õpilane on puudunud, töö hiljem mitterahuldavale tulemusele sooritanud, on tal õigus seda veelkord parandada.

See, et hinne on hetkel väljas, ei tähenda, et seda muuta ei võiks. Ma olen isegi siis hinnet muutnud, kui oli kukkunud ametlik tähtaeg, mil hinded pidid väljas olema. Riskisin sellega, et peab käima väljaprinditud tunnistusel hinnet parandamas, aga õnneks jõudsin enne hinde ära muuta kui printimiseks läks. Õpilane soovis viimasel hetkel hinnet parandada (tal oli töö juba rahuldavale sooritatud, soovis paremat hinnet) ja kuna ta ilusti palus, siis muidugi andsin talle selle võimaluse.

+8
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Stuudiumis peaks olema veel selline koht kirjakastis ,,lisa vestlusesse inimesi,,.Sellesse enda ja aineõpetaja vestlusesse võiks laps lisada klassijuhataja. Äkki siis vastab see õpetaja.

Selline suhtumine ajab veits ,,ketta,, küll.

 

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina isiklikult ei näe mingit mõtet sellises olukorras kirjutada vastavale õpetajale või klassijuhatajale. Alustuseks teeksin üldsõnalise järelpärimise direktorile, et mis alusel on juba hinded välja pandud ning haigele lapsele “1” pandud.

0
-15
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina isiklikult ei näe mingit mõtet sellises olukorras kirjutada vastavale õpetajale või klassijuhatajale. Alustuseks teeksin üldsõnalise järelpärimise direktorile, et mis alusel on juba hinded välja pandud ning haigele lapsele “1” pandud.

Mina isiklikult ei näe mingit mõtet sellises olukorras kirjutada vastavale õpetajale või klassijuhatajale. Alustuseks teeksin üldsõnalise järelpärimise direktorile, et mis alusel on juba hinded välja pandud ning haigele lapsele “1” pandud.

Haridusministeeriumisse võib ka pöörduda, aga las see jääda ikka tagavaraks. Kui kohe iga asjaga direktori poole pöördud esimese asjana, siis sa lihtsalt reageerid üle. Muidugi ongi õige pöörduda, kui ülejäänud ei reageeri, aga enne tuleks veel üht vahelüli proovida, kes on lapse klassijuhataja. Kui tema ei reageeri või ei saa aidata, siis on juba juhtkond, kuigi seal on ka enne direktorit veel õppejuht või õppealajuhataja olemas. Õige pöördumiste ahel probleemi korral on: õpetaja, kellega on probleem, klassijuhataja, õppealajuhataja/õppejuht, direktor. Praegu peaks ju veel aega olema asju normaalselt ajada. Nii et ma pöörduks klassijuhataja poole ja kui uue nädala alguseks mingit vastust pole, siis kõrgemale.

+16
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina isiklikult ei näe mingit mõtet sellises olukorras kirjutada vastavale õpetajale või klassijuhatajale. Alustuseks teeksin üldsõnalise järelpärimise direktorile, et mis alusel on juba hinded välja pandud ning haigele lapsele “1” pandud.

Mina isiklikult ei näe mingit mõtet sellises olukorras kirjutada vastavale õpetajale või klassijuhatajale. Alustuseks teeksin üldsõnalise järelpärimise direktorile, et mis alusel on juba hinded välja pandud ning haigele lapsele “1” pandud.

Haridusministeeriumisse võib ka pöörduda, aga las see jääda ikka tagavaraks. Kui kohe iga asjaga direktori poole pöördud esimese asjana, siis sa lihtsalt reageerid üle. Muidugi ongi õige pöörduda, kui ülejäänud ei reageeri, aga enne tuleks veel üht vahelüli proovida, kes on lapse klassijuhataja. Kui tema ei reageeri või ei saa aidata, siis on juba juhtkond, kuigi seal on ka enne direktorit veel õppejuht või õppealajuhataja olemas. Õige pöördumiste ahel probleemi korral on: õpetaja, kellega on probleem, klassijuhataja, õppealajuhataja/õppejuht, direktor. Praegu peaks ju veel aega olema asju normaalselt ajada. Nii et ma pöörduks klassijuhataja poole ja kui uue nädala alguseks mingit vastust pole, siis kõrgemale.

Kogemata läks sõrm miinuse pihta. Olen Sinuga sama meelt.????

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Absoluutselt tasub järgida seda ahelat, kui head konstruktiivset tulemust tahta. Muidu on vahele jäetud etapid pahased ja kõrgemate jaoks oled üleemotsionaalne vms.

 

Ja eks alati saab veel suure kella külge panna ja õpetajat meedia kaudu kangutama hakata, aga kui konstruktiivne see on…

+11
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Suur tänu teile julgustamast!

Kuna ma ikka väga kartsin olukorda enda sekkumisega liiga teravaks ajada ja olin mures, et pärast seda võib õpetaja last kiusama hakata, siis julgustasin last, nii et ta rääkis klassijuhatajaga telefoni teel. Klassijuhataja oli vähemalt lapse sõnul suhtunud õnneks sõbralikult, mitte ründavalt, ning oli lubanud, et laps peaks saama oma töö järele vastata küll 🙂

+11
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Olen õpetaja ja panen ka kohe hinded välja, kui viimane hinne saadud. See aga ei tähenda, et enam parandada ja järele vastata ei saa! Kui seda tehakse, muudan hinde ära. Loodrid ärkavad nii varem.

+3
-7
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Absoluutselt tasub järgida seda ahelat, kui head konstruktiivset tulemust tahta. Muidu on vahele jäetud etapid pahased ja kõrgemate jaoks oled üleemotsionaalne vms.

Ja eks alati saab veel suure kella külge panna ja õpetajat meedia kaudu kangutama hakata, aga kui konstruktiivne see on…

Elu on õpetanud, et kui õpetaja on nõme, siis tema poole pöördumisest ei ole kasu vaid saad ainult sarkastilisi märkusi. Klassijuhataja ei ole teise õpetaja otsene ülemus ja ma ei näe põhjust tema poole pöörduda. Klassijuhataja poole pöördun last või klassi puudutavates küsimustes. Sellega nõus, et õppejuht on ka variant. Lihtsalt oma laste koolis lapsevanematega suhtleb alati direktor seega ei tulnud see variant pähe.

Kindlasti ei kirjutaks direktorile emotsionaalset hala nagu teemaalgataja siia pani vaid teeks konkreetse järelpärimise, kas õpetaja on reegleid rikkunud

+1
-15
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Olen õpetaja ja panen ka kohe hinded välja, kui viimane hinne saadud. See aga ei tähenda, et enam parandada ja järele vastata ei saa! Kui seda tehakse, muudan hinde ära. Loodrid ärkavad nii varem.

Kas siis vahepeal haiged olnud lapsed on loodrid. Ikka väga halvustava suhtumisega õpetaja oled.

+12
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Olen õpetaja ja panen ka kohe hinded välja, kui viimane hinne saadud. See aga ei tähenda, et enam parandada ja järele vastata ei saa! Kui seda tehakse, muudan hinde ära. Loodrid ärkavad nii varem.
Ma kirjutasin loodritest, mitte haigetest

Kas siis vahepeal haiged olnud lapsed on loodrid. Ikka väga halvustava suhtumisega õpetaja oled.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Olen õpetaja ja panen ka kohe hinded välja, kui viimane hinne saadud. See aga ei tähenda, et enam parandada ja järele vastata ei saa! Kui seda tehakse, muudan hinde ära. Loodrid ärkavad nii varem.

Kas siis vahepeal haiged olnud lapsed on loodrid. Ikka väga halvustava suhtumisega õpetaja oled.

Ma kirjutasin loodritest, mitte haigetest.

+3
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ma kirjutasin loodritest, mitte haigetest.

Teemalgatus oli haigest lapsest, kellel mingi asi tegemata puudumise tõttu, aga õpetaja pani juba hinded välja, kuigi õppeaasta lõpuni oli sel hetkel veel kuu aega aega. Sina kirjutad, et mina panen KA kohe hinded välja, kui viimane hinne saadud, mis pidavat kohe loodrid tööle panema. Siis nimetadki ju neid loodriteks, kes on puudunud või midagi tegemata nagu teemaalgatajal. Nüüd väidad, sina pole midagi sellist öelnud, ainult loodritest rääkinud.

+7
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 47 )


Esileht Koolilaps Tunnistusel hinne väljas