Esileht Ajaviite- ja muud jutud Ei ole võimalik enam vaadata

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 34 )

Teema: Ei ole võimalik enam vaadata

Postitas:
Kägu

Sätin õhtul teleka ette TV3-s köögisaadet vaatama ja avastan, et saade ei alga õigel ajal. Ootan kümme minutit, saade ei alga ega alga. Lõpuks algab, saan natuke ära vaadata ja tuleb reklaam, vähemalt kümmekond minutit, saan mõned minutid saadet vaadata ja reklaam tuleb uuesti! Veelgi pikemalt kui kümme minutit! Saade läheb edasi umbes seitse või kaheksa minutit ja veel tuleb reklaami.. ja veel kord on reklaam.. Saadet sai vaadata alla poole ajast ja suurem ajast oli reklaam.
Järgmisel päeval, nuta või naera, saade ei alanud jälle õigel ajal ja siis pidin vaatama pool saadet eelmise päeva saatest ja jälle olid reklaamid suurema osa ajast.
Selgitage nüüd rumalale, et kas Eestis ongi lubatud, et lasen vaatajatel natuke saadet vaadata ja palju reklaami? Kas meil reklaami näitamiseks seadus ei kehti?
Kuna olen üsna vähene telekavaataja ja see konkreetne saade mind huvitab, siis tooge mind aastasse 2018, et kas praegusel ajal võib lõputult saate reklaami täis toppida ja kedagi ei huvita?
Salvestuse puhul on nii, et uuest saatest jääb alles 15-20 minutit ja seda siis iga päev kannatab vaadata, aga praegu on saated nii halvasti kokku lõigatud, et isu läheb üldse vaadata ära.
Kas TV3-e teised saated on samamoodi, et ära hekseldatud? Kas lubatakse nii saateid lõikuda?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
ttriinu

Helistasin MKR saate asjus neile ja keeruline on kirjeldada, millist jama mulle teiselt poolt vastati. Kui küsisin, et kus on loogika, et näitate nii palju reklaami ja lõhute saate tervikut, siis hakati mulle udu vastu rääkima ja kirjeldama, kuidas nad mulle personaalselt vastavad. Mulle ei ole vaja personaalset vastust, ma soovisin teada, et kas pean ka täna õhtul poolikut ja reklaamist pungil saadet vaatama. Seda vastust ma muidugi ei saanud.Telefoniteel jäi neist halb mulje, sest teisel pool hakati ajama mingit demagoogi juttu ja rünnati verbaalselt, nagu ma oleks mingi koll. Tegelikult soovisin lihtsat vastust. Mu tuttav saate fänn ja töökaaslane kirjutasid neile, ei ole mingit vastust saabunud. Kas nad kavatsed kõigile MKR vaatajatele personaalselt vastata:DD. Tehku oma asjad korda ja keegi ei tüüta neid.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Tead, soovitan teleka vaatamise asemel hoopis seksida. Lööd mitu kärbest ühe hoobiga. – Saad lahti seksuaalsest pingest, keha teeb füüsilist treeningut ning vaim puhkab.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ja nüüd vaatame kõik rahulikult eilset osa ka veel. Pooleli jäi ju magustoidu juures…

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ma vaatan enamasti ETV-d, et ei peaks reklaame nägema.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Tead, soovitan teleka vaatamise asemel hoopis seksida. Lööd mitu kärbest ühe hoobiga. – Saad lahti seksuaalsest pingest, keha teeb füüsilist treeningut ning vaim puhkab.

Hea soovitus, kuid tahaks näha seda maratoonarit, kes suudab kõik TV3-e reklaamipausid täis seksida. Sellisel juhul muud ei saakski teha ja TV3 saaks oma vaatajatest lahti, sest siis kõik ainult seksikski.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ja nüüd vaatame kõik rahulikult eilset osa ka veel. Pooleli jäi ju magustoidu juures…

See on nagunii juba olnud, ootasin ikka uut hooaega.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Just sellepärast ma enam TV3-st seda saadet ei vaata, vaatan pärast tv3play’st järgi. Ja üldse telekat eriti ei vahi enam, tüütas ära see 8-10min saate/filmi vaatamine ja siis 15min reklaami. Ja nii koguaeg.

Please wait...
Postitas:
Kägu

2017 hooaeg on sony peal, reklaame mõistlikus koguses

Please wait...
Postitas:
Kägu

Tänase köögisaatega sai üks asi üsna selgeks – ma ei osta ühtegi Rakvere toodet, eriti seda segu, mida seal reklaamitakse. Reklaami on nii oksendamiseni, et ma ei suuda oma korvi ühtegi neist panna, eriti Rakvere tooteid.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ja nüüd vaatame kõik rahulikult eilset osa ka veel. Pooleli jäi ju magustoidu juures…

See on nagunii juba olnud, ootasin ikka uut hooaega.

Sony pealt algas 8-s hooaeg, ja väga täpselt.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Vanasti oli seadusega piiratud reklaami esitamine 12 minutiga tunnis kusjuures reklaam pidi olema selgelt programmist eraldatav. Sinna alla ei lähe omareklaam. Kuivõrd järelvalve selles osas on olematu, on tulemuseks see, et sisuliselt ei saa aru, millal reklaam algab-lõppub ja telekanalid seda ka väga usinasti ära kasutavad.

Please wait...
Postitas:
Kägu

5€ kulub mu närvide säästmise eest. Ei vaata ühtegi saadet õigel ajal ja koos reklaamidega.
Välistatud.

Seksin siis kui tahan, mitte siis kui reklaami näidatakse.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Huvitav, kas neid ka on, kes reklaame vaatavad? Nende üleküllusega on saavutatud vastupidine efekt, vaatajad lausa vihkavad neid ja õnneks on kordus tv ja salvestus. Milleks firmad raha üldse reklaamimise peale raiskavad?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

5€ kulub mu närvide säästmise eest. Ei vaata ühtegi saadet õigel ajal ja koos reklaamidega.
Välistatud.

Seksin siis kui tahan, mitte siis kui reklaami näidatakse.

Siin on muidugi see probleem, et kui saade tõesti hilineb oma 10 min, siis võib juhtuda, et salvestatud saade katkeb enne lõppu, sest salvestamine arvestab saatekava järgseid kellaaegu, mitte neid, mille pealt saade tegelikult algas. Aga jah, mina ka ei mõista, miks keegi üldse vaatab reklaame, kui on võimalik vaadata kordust ja saade reklaami ajal edasi kerida või siis salvestust.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ma vaatan enamasti ETV-d, et ei peaks reklaame nägema.

Et suva mida näitavad või mida sa küll TV-st vaadata leiad?

Please wait...
Postitas:
Kägu

reklaamist tuleb ju raha. mina kasutan tagantjärgi vaatamist ja kerin reklaamid üle

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

5€ kulub mu närvide säästmise eest. Ei vaata ühtegi saadet õigel ajal ja koos reklaamidega.
Välistatud.

Seksin siis kui tahan, mitte siis kui reklaami näidatakse.

Siin on muidugi see probleem, et kui saade tõesti hilineb oma 10 min, siis võib juhtuda, et salvestatud saade katkeb enne lõppu, sest salvestamine arvestab saatekava järgseid kellaaegu, mitte neid, mille pealt saade tegelikult algas. Aga jah, mina ka ei mõista, miks keegi üldse vaatab reklaame, kui on võimalik vaadata kordust ja saade reklaami ajal edasi kerida või siis salvestust.

salvestus on järgmise saate alguses edasi. sest ka järgmine saade salvestub automaatselt

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Tead, soovitan teleka vaatamise asemel hoopis seksida. Lööd mitu kärbest ühe hoobiga. – Saad lahti seksuaalsest pingest, keha teeb füüsilist treeningut ning vaim puhkab.

Hea soovitus, kuid tahaks näha seda maratoonarit, kes suudab kõik TV3-e reklaamipausid täis seksida. Sellisel juhul muud ei saakski teha ja TV3 saaks oma vaatajatest lahti, sest siis kõik ainult seksikski.

Jutt oli MKR saatest, mitte kõikidest. Kõikide reklaamipauside täitmiseks peaks about 20h teleka ees vahtima, ja see on juba ulme.
Köögisaade on vist mingi tunnine? Kui sealt on 30-40 minutit reklaami, siis kas sina ei suuda 40 minutit seksida??

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Helistasin MKR saate asjus neile ja keeruline on kirjeldada, millist jama mulle teiselt poolt vastati. Kui küsisin, et kus on loogika, et näitate nii palju reklaami ja lõhute saate tervikut, siis hakati mulle udu vastu rääkima ja kirjeldama, kuidas nad mulle personaalselt vastavad. Mulle ei ole vaja personaalset vastust, ma soovisin teada, et kas pean ka täna õhtul poolikut ja reklaamist pungil saadet vaatama. Seda vastust ma muidugi ei saanud.Telefoniteel jäi neist halb mulje, sest teisel pool hakati ajama mingit demagoogi juttu ja rünnati verbaalselt, nagu ma oleks mingi koll. Tegelikult soovisin lihtsat vastust. Mu tuttav saate fänn ja töökaaslane kirjutasid neile, ei ole mingit vastust saabunud. Kas nad kavatsed kõigile MKR vaatajatele personaalselt vastata:DD. Tehku oma asjad korda ja keegi ei tüüta neid.

Ole nüüd kena ja püüa mõnigi nende poolt öeldud lause edasi anda. Praegu ajad ise täpselt samasugust demagoogiat ja “räägid udu”.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ma vaatan enamasti ETV-d, et ei peaks reklaame nägema.

Kulla inimene, ETV on ju paksult reklaami täis ja veel palju salakavalamalt. Kõik need intervjuud artistidega, kel kohe mingi kontsert või etendus algamas. Algavad need intervjuud küsimusega, et kuidas sul läheb, sul vist käed-jalad tööd täis … böablablablaaaaaaa. Sul vist kontsert ka tulemas? Ni jumala muidu ja juhuslikult tuleb see küsimus ja siis nii jumala juhuslikult ja möödaminnes loetakse üles kõigi 13 kontserdi täpsed ajad ja koha. Ringvaade on ju puhtalt reklaamisaade ja paljud teised ka.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

reklaamist tuleb ju raha. mina kasutan tagantjärgi vaatamist ja kerin reklaamid üle

Üks kaine firmajuht saab ju ometi aru, et reklaam mõjub antireklaamina, kui see inimest vihastab ja talle vastumeelne on. Inimesed ju ei osta seda, mille reklaami peale nad on korduvalt vihastanud. Soome MTV pealt on reklaamipaus harva ja paar minutit. Ei vaheta kanalit, isegi vaatan neid reklaame. Tv3, nii harva kui ma seda ka vaatan, reklaami ajaks panen mujale või lähen teel kuskil mujal midagi muud. Kuidas igasugused reklaamiinimesed sellest aru ei saa, et niimoodi reklaami eest maksmine on puhtalt raha äraviskamine.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Huvitav, kas neid ka on, kes reklaame vaatavad? Nende üleküllusega on saavutatud vastupidine efekt, vaatajad lausa vihkavad neid ja õnneks on kordus tv ja salvestus. Milleks firmad raha üldse reklaamimise peale raiskavad?

Üldistamine on nõme. On sul fakte vaatajate (mitmuses) eelistuste kohta? See, et sina või sinu pere reklaame eu talu, ei tähenda, et mina või minu pere ei võiks neid armastada. Või kes iganes.
Reklaami funktsioon ongi meelde jääda. Nähes poes reklaamitud toodet, tekib äratundmine. Kes suuresõnaliselt VIHKAB ja läheb mööda, kes seisatab ja uurib, kes ostab proovimiseks. Igaüks on saanud osa reklaamist ja see osa on teavitamine.
Mina ise olen küll mõningaid tooteid ja uudiseid kasutanud enda jaoks ära: nt Espaki soodusajad ja Decora kampaaniad, mõned uued jogurtid ja leivasordid, soodsad kruiisiajad, spordidündmused jne. Sellise info hankimiseks omal käel peaksin palju vaeva nägema ja milleks see? Liiga tihedate pauside ajal käin nt wc-s, sirutan selga, tegelen lemmikloomaga, käin suitsetamas, saan midagi toimetada vm. Ühesõnaga kasutan seda pealesunnitud aega enda jaoks võimalikult hästi ära, mitte ei käi vihase näoga ringi ja VIHKAKS muudkui.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kirjutasin ka TV3 koopiaga kahele inimesele, nagu mutiauku, ei mingit vastust.
No ma ei kujuta ette, kui ma seda peaks vaatama ilma salvestuseta, oleksin juba niii sigatige, et…! 🙂 Pealegi, uuem hooaeg lõppes ja nemad hakkasid näitama veel vanemat hooaega. Kõige r6vedam on see saadete poolitamine, et eetriaega rohkem reklaami pressida.
Ma arvan, et varsti ma olen TV3 peale tõepoolest küllalt vihane, et hakata kirjutama 7Networksile, et vaadaku mis teie toodanguga lepingupartner teinud on.

Kes vähegi saab, vaadake parem Sony Channel pealt 2017. hooaega- põnev, soperdamata ja monteerimata edastatud, reklaamid on imelühikesed 4 minutit võrreldes tv3ga 🙂 lausa rõõm vaadata.

P.S. Proovisin seda ahjuõunte ja suitsupeekoniga pasteeti (ma armastan pasteete ja natuke reklaami ohver ka)- õudne ülesoolatud ereroosa l6ga, täpselt sama maitsega kui see teine vana koorega pasteet, ei soovita!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

. Laps ju tahab selle lõpuni vaadata ja nii me iga hommik kiirustame kodust liikuma.

Laps tahab ja siis nii peabki olema? Olenemata, et siis peab kiirustama ja on oht hilineda? Head prioriteedid küll.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Huvitav, kas neid ka on, kes reklaame vaatavad? Nende üleküllusega on saavutatud vastupidine efekt, vaatajad lausa vihkavad neid ja õnneks on kordus tv ja salvestus. Milleks firmad raha üldse reklaamimise peale raiskavad?

Üldistamine on nõme. On sul fakte vaatajate (mitmuses) eelistuste kohta? See, et sina või sinu pere reklaame eu talu, ei tähenda, et mina või minu pere ei võiks neid armastada. Või kes iganes.
Reklaami funktsioon ongi meelde jääda. Nähes poes reklaamitud toodet, tekib äratundmine. Kes suuresõnaliselt VIHKAB ja läheb mööda, kes seisatab ja uurib, kes ostab proovimiseks. Igaüks on saanud osa reklaamist ja see osa on teavitamine.
Mina ise olen küll mõningaid tooteid ja uudiseid kasutanud enda jaoks ära: nt Espaki soodusajad ja Decora kampaaniad, mõned uued jogurtid ja leivasordid, soodsad kruiisiajad, spordidündmused jne. Sellise info hankimiseks omal käel peaksin palju vaeva nägema ja milleks see? Liiga tihedate pauside ajal käin nt wc-s, sirutan selga, tegelen lemmikloomaga, käin suitsetamas, saan midagi toimetada vm. Ühesõnaga kasutan seda pealesunnitud aega enda jaoks võimalikult hästi ära, mitte ei käi vihase näoga ringi ja VIHKAKS muudkui.

Agressiivne reklaamitaktika on täiesti okei, aga kaasinimestega ilkumine on normaalne? Head prioriteedid küll.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Halleluuja, täna algas saade õigel ajal.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
ttriinu

TV3 oli end parandanud, tänane saade oli märksa parem, saadet oli rohkem, reklaame vähe, saade ei olnud ebaloogiliselt lõigutud ja ühte saadet sai algusest lõpuni vaadata.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ei, kõige parem, et 8 minutit saab saadet vaadata (mees hoidku kõva!), siis reklaamipausi ajal 11 minutit saab jälle uhada! Kuni jälle Rakvere kõll tuleb 😀 Ja L-P peab mees kuival istuma (äkki salvestus päästab) IRRRW

Kas mulle tundub või on meie ruigamisest (mina saatsin ka meili, aga kahjuks personaalset vastust mina küll ei saanud, ei üldse miskit vastust!) TV3 peale vei-di-ke-ne kasu olnud. Saade algab varem ja reklaamipausi pikkuseks on “ainult” 8 minutit? Ei tea, kas ma võin Tehnilise järelevalve ameti infomeili mälust ära kustutada, suure vihaga tahtsin juba neile kirjutada, et vaadake ise, tunnise saate peale on 35 minutit reklaami!

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kas mulle tundub või on meie ruigamisest (mina saatsin ka meili, aga kahjuks personaalset vastust mina küll ei saanud, ei üldse miskit vastust!) TV3 peale vei-di-ke-ne kasu olnud. Saade algab varem ja reklaamipausi pikkuseks on “ainult” 8 minutit? Ei tea, kas ma võin Tehnilise järelevalve ameti infomeili mälust ära kustutada, suure vihaga tahtsin juba neile kirjutada, et vaadake ise, tunnise saate peale on 35 minutit reklaami!

Üldiselt on teada tõde, et Perekoolis käib mitukümmend ajakirjanikku teemasid kopeerimas või inspiratsiooni saamas. Samas meediakanalid üksteise turja ei karga, aga tundub, et sellest “ruigamisest” on kasu.
Tehnilise järelevalve kirja ära kustuta, olen märganud, et telekanalitel on lühike mälu ja võib-olla tuleks see peagi teele saata.
Mulle tundus eile, et saadet oldi siiski lühendatud, neis kohtades kus teised võistlejad peaksid rääkima, mida nad toidust arvavad, oli mitu kohta kahtlaselt lühikesed. Need kohad tunduvad mulle liiga lühikesed olevat.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 34 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Ei ole võimalik enam vaadata