Esileht Ajaviite- ja muud jutud Uhked brändi asjad jms

Näitan 13 postitust - vahemik 61 kuni 73 (kokku 73 )

Teema: Uhked brändi asjad jms

Postitas:
Kägu

Ja päris ausalt, kui kalli brändi tootega saab inimene oma enesehinnangut tõsta ja see mõjub, siis on see isegi odavalt saadud enesehinnang. Minu puhul see kahjuks ei tööta, kui siis hetkeks.

+4
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul muidu oleks täiesti suva mida keegi kannab või mis tel on, kuid käib närvidele see, et need samad brändiasjade tagaajajad hädaldavad koguaeg et raha ei ole.

+7
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ja päris ausalt, kui kalli brändi tootega saab inimene oma enesehinnangut tõsta ja see mõjub, siis on see isegi odavalt saadud enesehinnang.

Enesehinnang, mis toetub riietele ja tehnikavidinatele ning mis kukub kokku kohe, kui need asjad puuduvad.

Ei, pigem eelistaks iga kell enese kallal töö tegemist ja arendamist, kui et lapiks auke oma hinges mingite bränditoodetega.

+1
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Muus osas ei viitsi kommenteerida, aga laste kombekatega on küll see, Po.P kombekas (ja muud õueriided) kestab ikka kaua, kui korralikult hoolitseda. Mõttekas oleks just osta korralik Po.p kombekas ja kõik kolm last saaksid sellega järjest käia. Rahaliselt tuleks ju palju kulukam osta igale lapsele uus, aga nn odava firma kombekas, mis suure tõenäosusega enne ära laguneb, kui laps sellest välja kasvab. Ja ökoloogiline jalajälg oleks ka väiksem.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Imelised tugitoolipsühholoogid, aga mind huvitab, mis on auk on nendel hinges, kellel kohe kihvatab, kui kuskil mõnda teatud brändi näevad või kuulevad? Mõnele on see õnnetu iPhone ja Gucci nagu punane rätik härjale. Ja siis arvatakse, et brändikandjad on snoobid, kes lahterdavad inimesi välimuse järgi, aga kes tegelikult sellega kõige usinamalt tegelevad? Ikka need inimesed, kes lahterdavad, et Gucci kandja on tegelikult vaene ja õnnetu ning tublilt kokkuhoidlik inimene on kindlasti intelligentne ja eluga rahul. Mina näiteks valin enda asju selle järgi, mis mulle meeldib, mitte selle järgi, et asja hinnaklass räägiks teistele minu hinge kohta midagi. Ei kellegi Gucci ega iPhone ei aja mul peas silmi pööritama. Mida ei saa öelda siinsete nii kokkuhoidlike, nii arukate ja hingelt õnnelike inimeste kohta.

+6
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nagu ikka, lennatakse teemaalgatajale selga, et ta on kooner, kes laste riiete pealt kokku hoiab. Point on ju hoopis selles, et korralikke asju saab ka soodsamalt ja üleüldse on ka teisi korralikke riideid, ei ole nii, et kõigi teiste firmade kombekad on kohe külmad ja vett läbilaskvad ja ainult Didriksonsi ja popiga on lastel hea olla, ei ole…

Ma sain ka pigem sellest nii aru, et tema sõbranna imestas et lastel pole kõige populaarsema brändi riideid ja kõik arutlevad siin, et see Didriksons pole ju nii kallis et osta ei saa. Probleem ei olegi selles, et kallis on vaid arvatakse, et kui pole Didrikson, siis lapsed käivad talvel paljalt ringi või? See Didrikson on üldse paari viimase aasta teema. Enne seda käisid enamus lapsi Lennede ja Huppadega, mis nendel nüüd viga on? Pole ükski laps ilma Didriksonita surnuks külmunud ja järsku kõik titemammad arvavad, et muu enam “pole soe ja vettpidav”? Pff..

+2
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Viimasele, kes ütles, et Didriksons on külm ja ebapraktiline – sa ikka oled kursis, et neid on väga paljude erinevate soojustusastmetega, ei saaks külmavaresena küll öelda, et >200 g soojustusega külm oleks.

Teemaalgatajale – milliseid kombekaid sa kasutad siis lastel? Kui ringi vaadata, FB-s Didriksonsi grupis peale passida, saab täitsa soodsalt need kombekad kätte (~65-75 euro eest, ise just ostsin 75 eest uueks talveks, kuna eelmised 2 talve käis laps sama kombekaga ja jäin väga rahule). Kui nüüd võrdlema hakata kas või H&M talvekombekaga, siis palju see hinnavõit seal on, maksab minu arust 70 euri sealgi.. või Lenne (mis on nii paksu vatiga ja puhvis, et lapsel raske liikuda). Lassie saab ilmselt pisut odavamalt, aga ka funktsionaalsed näitajad on halvemad.

Telefonide vahetamisest lihtsalt uuema mudeli vastu ma ka väga aru ei saa.

Nõus et Lassie ei kõlba kuhugi. Talvekombekaga sai käia ainult kevadel ja sügisel jahedamate ilmadega. Mulle meeldib Huppa, pole nii puhvis kui Lenne, samas ei pea sadat kampsunit ja retuuse alla toppima nagu sellele Lassie nn talvekombekale.

Äkki sattus sulle Lassie sügiskombe? Nad toodavad ka õhema voodriga mid-season varianti.Minu lastel on väga head ja soojad Lassie talve-ja ka vastupidavad kerge voodriga sügiskombekad olnud. Väga rahul. Mitu last sai kanda.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

No ei ole firmakad ainult uhkustamiseks, väga väär arusaam. Mitte kõik, aga üldjuhul on tuntud märgi riided kvaliteetsemad. Näiteks laste õueriided on selline asi, mille pealt mina küll kokku ei hoia ja asi pole kaugeltki mingis Didriksoni kirjas rinna peal. Säästangi selleks, et osta kvaliteetseid asju oma lastele. Nii saavad nad õues olemisest iga ilmaga rõõmu tunda, mis on minu jaoks kõige tähtsam. Ja kvaliteetsed asjad kestavad ka ikka nii, et ei pea kõigile kolmele koguaeg uusi riideid ostma (kui sul just kolmikuid ei ole). Või näiteks poiste dressipüksid – odavamatel on varsti põlved kulunud, aga kallimad ikka kestavad ka väheke. Ma ise arvestust pole küll pidanud, aga usun, et siinkohal isegi säästan kallimat asja ostes.

Me olime kunagi karupükste, villaste kinnaste ja kasukaga õues täitsa rõõmsad…

+4
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Telefonide vahetamisest lihtsalt uuema mudeli vastu ma ka väga aru ei saa.

Telefonide eluiga on ca 2 aastat. Selleks ajaks on aku suht läbi, telo kriime täis ja tehnika suht aegunud. Umbes nii olen nii enda kui lapse iphoned välja vahetanud. Jah, ostan iga kord kõige uuemad mudelid ning katsun ostuga uue mudeli lansseerimiseni oodata. Mul tavaliselt on vastu maad klaas puruks selleks ajaks. Jälestan katteid ja kaitseklaase, brr.

0
-8
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Perekooli mõistes on vaesurist wannabe näiteks Kimi Räikkönen, kelle laps kannab suurte logodega Guccit ja kes sõidab eralennukiga, sest tõeliselt rikas inimene on ju intelligentne ihnur. Suur osa sportlastest on väga rikkad ja meelsasti ka demonstreerivad oma rikkust nt. Instagramis. Ei tea mis puudujääke ja sisemist ängi nad sellega varjavad ja kompenseerivad? Tegelikult andke andeks, aga mida jõukam sa oled, seda vähem sind huvitab, mida inimesed, kes panevad ühte patta Guessi ja Vuittoni, arvavad sinu riietest või asjadest.

+4
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Perekooli mõistes on vaesurist wannabe näiteks Kimi Räikkönen, kelle laps kannab suurte logodega Guccit ja kes sõidab eralennukiga, sest tõeliselt rikas inimene on ju intelligentne ihnur. Suur osa sportlastest on väga rikkad ja meelsasti ka demonstreerivad oma rikkust nt. Instagramis. Ei tea mis puudujääke ja sisemist ängi nad sellega varjavad ja kompenseerivad? Tegelikult andke andeks, aga mida jõukam sa oled, seda vähem sind huvitab, mida inimesed, kes panevad ühte patta Guessi ja Vuittoni, arvavad sinu riietest või asjadest.

sportlased kvalifitseeruvad ju samasse kategooriasse kuhu need “punasel vaibal poseerivad” meelelahutustööstuse tegelased. tavaliselt nad tõesti vaesest perest pärit (nagu ka Kimi), mis selgitab nende riietuse maitse eelistuse

+2
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

sportlased kvalifitseeruvad ju samasse kategooriasse kuhu need “punasel vaibal poseerivad” meelelahutustööstuse tegelased. tavaliselt nad tõesti vaesest perest pärit (nagu ka Kimi), mis selgitab nende riietuse maitse eelistuse

Kuule, väsi ära juba, sul on mingi probleem? Märgiriideid kannavad siis vaesed/endised vaesed/mõttetud miljonärid?

+5
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

sportlased kvalifitseeruvad ju samasse kategooriasse kuhu need “punasel vaibal poseerivad” meelelahutustööstuse tegelased. tavaliselt nad tõesti vaesest perest pärit (nagu ka Kimi), mis selgitab nende riietuse maitse eelistuse

Jutt oli sellest, et “tõeliselt rikkad” inimesed ei näita oma rikkust välja ja ostlevad pigem odavpoodides, luksusmärgid on wannabedele. Kimi Räikköneni ja muude sportlaste madal IQ ei tee neist madalama sordi rikkaid. Selleks peab päris rikas wannabe olema, et saaks endale lubada nt. Lamborghinit. Naftasheikidel on “vana rikkus”, millest siis tuleneb nende luksusmärkide suur tarbimine, madalast enesehinnangust?

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Näitan 13 postitust - vahemik 61 kuni 73 (kokku 73 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Uhked brändi asjad jms