Palusin õpetajalt selgitust e-kirjas, miks ta luges õige lahenduskäigu töös valeks. 8 päeva hiljem minu meeldetuletusele vastab, et soovib kohtuda, et arutada (tsiteerin) “mida ta valesti õpetab”.
Kontrolltöös oli ülesanne, mida on võimalik lahendada 2 viisil. Õpetaja õpetab vaid 1. variant, õpilane kasutas 2. varianti, mis on ära toodud õpikus. Kirjutasin sellest õpetajale, millele õpetaja vastas, et ta luges õpilase lahenduse valeks, sest see olevat mehhaaniline päheõppimine ja mitte selline nagu tema tunnis õpetas. Mina selgitasin talle uues e-kirjas, miks antud ülesannet on otstarbekam lahendada õpikus oleva 2. lahenduskäigu abil. Pikem arutelu oli siin, kust sain väga häid mõtteid:
https://foorum.perekool.ee/teema/osa-arvust-0-6-20-st-arvutuskaike-on-2-opetaja-loeb-uhe-neis-valeks/
Sellele kirjale õpetaja aga vastas, et ta sooviks kohtuda, et arutada (tsiteerin): “mida ta valesti õpetab.”
Mida arvata? Kuidas üldse on teistel läinud õpetajatega millegi vaidlustamine (eriti kui õpetaja pole enam esimeses nooruses)?
Kas minna kohtumisele, kui tulemus ja suhtumine on sisuliselt ette teada. Õpetaja ei anna grammigi järele, kuigi ma tean täpselt, et minul on õigus.
Hinde muutmisele ma ei loodagi ja see pole eesmärk (kuigi kui aus olla, siis hinne muutuks, sest punkte võeti päris palju maha).
Eesmärk on see, et tulevikus, kui on võimalik lahendada ülesanne 2 moel, siis loetakse õigeks mõlemad variandid, mitte ainult see, mida õpetaja tunnis on ette näidanud. Seda kõike ma muidugi õpetajale juba e-kirjas kirjutasin ja seetõttu ma ei saagi aru, milleks on vaja ka kohtuda.