Esileht Ajaviite- ja muud jutud Ulmelised ootused töötajale

Näitan 17 postitust - vahemik 31 kuni 47 (kokku 47 )

Teema: Ulmelised ootused töötajale

Postitas:
Kägu

Ütle et sa liialdad;D mõnevõrra. Olen venelastega aastakümneid koostööd teinud, nii nooremate kui vanematega, nii naiste kui meestega ja ma küll ei suuda sellist asja ettekujutada. On nende hulgas ka temperamentsemaid kelle üleskeeramiseks polnud just palju vaja, aga sinu jutt on ikka liig:D

Ma ei liialda. Kolm tüdrukut läksid poest välja ja ta karjus seda neile järele, ise loomulikult sellist moosinägu tehes. See oli teater lihtsalt, aga seal siis järelikult aktsepteeritav.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ma töötan sellises valdkonnas, kus töökuulutusi kümnete kaupa nonstop ei ilmu, aga kui need tulevad, siis otsitakse ei vähemat kui guru, viimasel ajal olen kohanud ka sõnastust, et otsitakse jumalat. Vahepeal oli võluriperiood, seda on nüüd vähemaks jäänud.

Palgad ei ole aga sealgi mingid jumalikud. Hea kui saad eesti keskmise.

Pane siia mõni ülesse. Ma tunnen ennast ammu jumalana. Tahaks kätt proovida. Ehk saan vähemalt kuningliku palgakokkuleppe.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Pane siia mõni ülesse. Ma tunnen ennast ammu jumalana. Tahaks kätt proovida. Ehk saan vähemalt kuningliku palgakokkuleppe.

saad sa jee, jumalad saavad oma isiklike asjadega ise hakkama. Lisaks piltide järgi lippasid nad enamuses poolpaljalt või linadesse mähitutena ringi. Söömisega tegelesid üksikud ja peale kreeka ja rooma jumalate said kõik kuiva leiva ja veega hakkama. Eluasemed olid kah nagu olid. Kes elas kusagil mäe otsas, ilmselt siis lageda taeva all, kes kõrbes, mõni koopas jne.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Minu jaoks on see miinus, kui müüja pinda käib oma küsimustega, et kuidas saan aidata jne.

Miks?

Vastad sellele müüjale elementaarset tõtt, et “Kahjuks ei saa aidata, sest ma veel ise ka ei tea, mida ma tahan”

Lihtne.

Sellest küll abi pole. Ütled, et ei soovi abi, vaatan lihtsalt ringi. Siis jääd näiteks mõnda musta värvi kontsakinga vaatama ja kohe on teenindaja kõrval, et näete, meil on sealpool ka veel musta värvi kontsakingad. No krt, ma ei ole pime ja kui ma ütlesin, et vaatan lihtsalt ringi, siis vaatan ringi. Tavaliselt selle teise juurdeastumise pärast lähen poest minema ka.

Ühestainsast küsimusest poleks ma ise ka häiritud, aga enda kogemus näitas, et nii mõnigi nihkus kiirelt peale liginemist ukse poole. See uuesti külje alla libisemine ongi kusjuures ülemuste arvates täiesti õige. Üks näitas kunagi ette – klient soovis ringi vaadata, bosstädi kleepis ennast järgmise riiuli juures uuesti ligi ja kukkus midagi uuest kollektsioonist jahvatama. Lisaks päris tõsiselt pushiti müügitaktikat stiilis ‘kui klient proovib saapaid, too talle kohe sobivaid kõrvarõngaid ka proovida’. Mina lõin käega vastu laupa ja tulin tulema.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ühestainsast küsimusest poleks ma ise ka häiritud, aga enda kogemus näitas, et nii mõnigi nihkus kiirelt peale liginemist ukse poole. See uuesti külje alla libisemine ongi kusjuures ülemuste arvates täiesti õige. Üks näitas kunagi ette – klient soovis ringi vaadata, bosstädi kleepis ennast järgmise riiuli juures uuesti ligi ja kukkus midagi uuest kollektsioonist jahvatama. Lisaks päris tõsiselt pushiti müügitaktikat stiilis ‘kui klient proovib saapaid, too talle kohe sobivaid kõrvarõngaid ka proovida’. Mina lõin käega vastu laupa ja tulin tulema.

Kas sa tõesti arvad, et kui selline süsteem päriselt kliente peletaks, siis tehtaks seda järjekindlalt aastaid ja aastakümneid ikka veel? Ei peleta ju, vastupidi- suurendab läbimüüki. Sina lähed ära, aga kümned teised ostavad rohkem, kui nad algselt plaanisid. Kusjuures meestele mõjub see külje alla ujumine ja soovitamine hoopis rohkem, kui naistele. Ja meeste asjad on enamasti ka kallimad. Võib-olla mõjuks ka naistele, kui müüjate hulgas oleks rohkem noori, kenasid mehi?
Kümmekond aastat tagasi töötasin ise ühes meesteriiete poes. Meile anti ka range käsk läbimüüki suurendada, klienti mõjutada, soovitada jne. jne. Kõige edukam oli meil müüja, kes suutis kliendid oma lõputu soovitamisega täiesti peast segi ajada- mees tuli lipsu ostma ja läks ära ülikonna, särkide, püksirihma ja mansetinööpidega. No see müüja oli kenake ka, vahtis suurte silmadega ostjatele otsa, naeratas armsalt ja muudkui vadistas. Mehed olid nagu nõiutud. Aga müüja oli muidugi ka hea maitsega ja oskas suurepärased komplektid kokku panna, nii et win-win olukord kõigi jaoks.
Omaette klientuur on veel soomlased ja eriti venelased- nemad tahavad poputamist, asjade kättetoomist, soovitamist. Ja siis ostavad ka, ikka väga suurte summade eest. See, et mingi eesti tädi jätab oma 20 eurose särgi ostmata ja ummisjalu põgeneb, on nende summade kõrval pisiasi.

Please wait...
Postitas:
Kägu

õpilased, kes nädalavahetusel tööd otsivad. miks mitte?

Please wait...
Postitas:
Kägu

õpilased, kes nädalavahetusel tööd otsivad. miks mitte?

No jutt ei käi tööampsudest, vaid püsiva töö kuulutustest, ma sain ikka nii aru? Mis need nädalavahetuse õpilased siia puutuvad?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kägu 14:15, ma ei vaidle absoluutselt vastu! See on täiesti tõsi, ma kirjeldasin lihtsalt töötaja vaatepunktist, kuidas paljudele inimestele tõesti mõjub see ebameeldivalt ja teenindajale endale ka. Selle nö “jackpoti” otsa satub harva, kes jutu peale igasugu asju endale pähe laseb määrida, enamus ütleb ikka esialgu ära. Bottom line on see, et kui kauplejal on olemas töötajad, kes “särasilmselt” sellist taktikat on nõus viljelema, siis lasku käia, aga see on eestlaste puhul ikkagi suht kahetine ja risky teema ja kaadrivoolavus töötajate osas sellistes kohtades ikka üsna suur.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui riietepoes reeglina on väljas enamus suurused ja saab vaadata siis jalatsite poes aja seda müüjat taga nagu hull. Tahad teist suurust proovida ja kui see müüja sealt leti tagant lõpuks välja viitsib loivata ning appi tulla siis tekib tunne nagu peaks olema talle lõpmata tänulik pingutuse eest.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ei ole ulmed ootused. Ausad on täiesti. Kui kogemust pole, oskusi ei ole, siis peab ka 1 eur tunnis olema rahul. Kui inimene ei suuda pakkuda tööandjale väärtust, siis on isegi miinimumpalk liiga palju. Kui ei meeldi, kui ei taha, töölkäimine ei ole kohustuslik.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mind ajab naerma, kuidas teeindussektoris otsitakse töötajaid olematu palga eest.

Näiteks otsitakse: Aktiivne särasilm Kristiine ALDOS. Tunnipalk 4 eurot bruto.

No leidke inimene, kellel sellise närutamise juures silm säraks 😀

Mulle üldse ei meeldi selline “säravate silmade” nõue. See ei tähenda tegelikult midagi muud, kui et kuidas kellegi miimika tundub.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Minu arust on sageli ulmelised ootused turundustöötajatele. Pidevalt eeldatakse, et üks ja sama inimene suudab teha kommunikatsiooni, reklaami ja müüki, kirjutada nagu eesti fill, osata kujundusprogramme EKA lõpetanu tasemel, koostada eelarvet nagu tippraamatupidaja ja müüa nagu elupõline müügimees. Vaat see on puhas ulme, sest need on totaalselt erinevad valdkonnad ja eeldavad totaalselt erinevat ettevalmistust.

Samasuguseid oskusi eeldatakse sageli väikeste MTÜde juhtidelt.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Küll on ikka hea, et olen sattunud normaalse tööandja juurde. Väike kohvik, pereettevõtte. Ülemused on ise ka eelnevalt töötanud teenindajatena enne kui oma ettevõtte lõid. Palk klienditeenindaja kohta väga hea, neljakohalise summa saab kätte, lisaks muud boonused nagu sporditoetus ja tasuta lõuna. Kui oleme head läbimüüki teinud, siis saame ka preemiat. Kaader stabiilne, 2 aasta jooksul on lahkunud üks töötaja, kes läks välismaale elama. Kuna palk on kuulutuses avalik, siis kandideeris ühele kohale 32 inimest. Kui kellegil on vaja vaba päeva, siis ülemused tulevad ise leti taha tööle, kui omadest keegi asendada ei saa. Omanikud suhtuvad sinusse võrselt mitte käsen-poon-lasen meetodil. Käime kogu kollektiiviga pidevalt nädalavahetustel väljas (oleme nädalavahetuseti suletud, asume kontorite piirkonnas) ja sh omanikud. Kõigil on nii hea läbisaamine, et ülemused on nagu sõbrad.

Tõeliselt mõnus töökoht.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Siin oli juba ka juttu tüütutest ostjale pealetükkivatest müüjatest. Aga mul sihuke kogemus Calvin Kleini poest – Kolmes erinevas kaubanduskeskuses Tallinnas, küsisin kõigis samasuguse konkreetse küsimuse. Lühidalt. Vastuseks tuli kõikides neis poodides pikk (mitu minutit) ja tempokalt sorav tooteid tutvustav kiidujutt, kusjuures jutu sisu ja isegi mõttelõikude järjestus oli neis kolmes poes praktiliselt identne, ainult üksikud sõnad lausetes veidi varieerusid. Kas poeketi haldaja sunnib müüjatele kohustuslikus korras ettekirjutatud promojutte pähe õppima?

Please wait...
Postitas:
talent

Mind ajab naerma, kuidas teeindussektoris otsitakse töötajaid olematu palga eest.

Näiteks otsitakse: Aktiivne särasilm Kristiine ALDOS. Tunnipalk 4 eurot bruto.

No leidke inimene, kellel sellise närutamise juures silm säraks 😀

Pisaratest kindlasti…

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kui riietepoes reeglina on väljas enamus suurused ja saab vaadata siis jalatsite poes aja seda müüjat taga nagu hull. Tahad teist suurust proovida ja kui see müüja sealt leti tagant lõpuks välja viitsib loivata ning appi tulla siis tekib tunne nagu peaks olema talle lõpmata tänulik pingutuse eest.

Ehituspoes on abi saada veel keerulisem.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Põldma poodides on töötajad pealetükkivad sellepärast, et esiteks jälgitakse neid kaameratest, teiseks käivad iga kuu kontrollostjad, kelle hinnangu alusel on võimalik palka juurde saada, madala tulemuse korral pead aga aru andma. Ankeedis on ka küsimused, et kas teenindaja tegi lisamüüki (saabaste juurde kõrvarõngad 🙂 ) ja kas märkas ning teretas 5 sekundi jooksul jne. Lisaks kuna inventuuri puudujääk läheb töötajate palgast, siis käivad teenindajad inimestel “sabas” ka varguste vältimiseks. Kui näete teenindajat saalis “riideid sättimas” siis 80% kindlusega ei vaja need tegelikult sättimist, vaid teenindaja jälgib siiski sind. See “riiete sättimine” ka ametijuhendis ilusti kirjas. Tegelikult ei taha enamus teenindajatest ka ise teid tüüdata, aga kui on käsk antud, siis seda järgitakse. Tütar töötas ettevõttes 2 aastat.

Please wait...
Näitan 17 postitust - vahemik 31 kuni 47 (kokku 47 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Ulmelised ootused töötajale