Esileht Ajaviite- ja muud jutud Üürikorteri jaoks liiga paks

Näitan 28 postitust - vahemik 1 kuni 28 (kokku 28 )

Teema: Üürikorteri jaoks liiga paks

Postitas:
Kägu

Olen hetkel otsimas uut üüripinda ja täna sai ühte korterit vaatamas käidud. Üürileandja (mees, Mina naine) teatas, et kõik on sobiv, aga ta eelistab normaalkaalus üürnikku.

Kannan jah L (40) suurust mis on kui large eks, aga aga ei leia, et oleks nüüd nii hirmus paks. 167/71

Ilmselt otsiti siis mingit seksikiisut keda oma võtmega suvalisel ajal külastada.

Olen lihtsalt jahmunud, ei oleks osanud üüriturul midagi sellist oodata.

+43
-6
Please wait...

Postitas:
Kägu

Olen hetkel otsimas uut üüripinda ja täna sai ühte korterit vaatamas käidud. Üürileandja (mees, Mina naine) teatas, et kõik on sobiv, aga ta eelistab normaalkaalus üürnikku.

Kannan jah L (40) suurust mis on kui large eks, aga aga ei leia, et oleks nüüd nii hirmus paks. 167/71

Ilmselt otsiti siis mingit seksikiisut keda oma võtmega suvalisel ajal külastada.

Olen lihtsalt jahmunud, ei oleks osanud üüriturul midagi sellist oodata.

Mulle tuleb ülikooli ajast midagi sarnast meelde. Mitte küll seda, et olin liiga paks, aga sattusin samuti üürileandja peale, kes endale rohkem armukest otsis. Kõigepealt oli see tuba üliodav. Mina muidugi helistan ja vastu võtab hästi sõbraliku häälega mees, kes on rõõmus ja tahab minuga kohtuda. Ei kutsunud korterisse, vaid leppis kokku kohtumise ühes kohvikus kesklinnas. Kui sinna läksin, siis oli ka tegu viisaka ja üsna noore ning hea välimusega mehega, kes võis olla ehk 30ndates. Tegi mulle välja ja rääkis vihjetega, millest ma tollal üldse aru ei saanud ja reageerisin neile nagu algklassiõpilane ehk rääkisin mööda ja talle oli aru saada, et seksuaalne mõtlemine polnud veel kohale jõudnud. Mõne aja pärast andis alla ja ütles, et meeldiv kohtuda, aga et ma olen liiga noor, et seda üürida. Olin väga süütu, polnud suudelnud ega flirtinudki, poisse veel ei vaadanud, nägin oma vanusest tunduvalt noorem välja. Ta ise oli ka imestunud, et kuidas ma nii noor olen. Olin 20 siis, aga tõesti, enamik minuvanuseid mind omaealiseks ei pidanud. Alles aastaid hiljem taipasin, et ta tahtis minult midagi. Kuigi ma ei saa aru, miks ta endale armukest niimoodi otsis, ta oli ilusam kui 80% meessoost üliõpilasi.

+16
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

mis teil seal eestis toimub?!?

ropendav riigikogu, rusikaga näkku-poliitikud, abordi keelustamise poolt ja vastu arutlemine on nagu nii tavaline arutlus, et … lugesin kommentaare ühes teie naistelobalehel, et oleks jah aeg inimõigused ellu viia ja lõpetada senine massimõrvarlus….andke spermatosoidile kah inimõigused ja sariseemendajatel võiks nt karistuseks selle purtsutaja maha raiuda, presidendile soovitas see noh teate küll see käitumishäirega vunts minna sinna, kuhu ta sobib elik siis lauta lehmi lüpsma…
politsi vihjetefonile anonüümsena vihje jätta, et sel aadressil tegutseb mingi pervert, kes pakkus peale kaalu ja mõõtude ja rahaliste kitsikuste küsimist, et jah, raha tõesti teenite imevähe ja siis teatas, et heast südamest ta ei võtaks mingit üüri, aga…kui keegi oma võtmega sinna siseneb, siis neid tuleb vastutasuks “teenindada”…

+9
-27
Please wait...

Postitas:
Kägu

mis teil seal eestis toimub?!?

ropendav riigikogu, rusikaga näkku-poliitikud, abordi keelustamise poolt ja vastu arutlemine on nagu nii tavaline arutlus, et … lugesin kommentaare ühes teie naistelobalehel, et oleks jah aeg inimõigused ellu viia ja lõpetada senine massimõrvarlus….andke spermatosoidile kah inimõigused ja sariseemendajatel võiks nt karistuseks selle purtsutaja maha raiuda, presidendile soovitas see noh teate küll see käitumishäirega vunts minna sinna, kuhu ta sobib elik siis lauta lehmi lüpsma…

politsi vihjetefonile anonüümsena vihje jätta, et sel aadressil tegutseb mingi pervert, kes pakkus peale kaalu ja mõõtude ja rahaliste kitsikuste küsimist, et jah, raha tõesti teenite imevähe ja siis teatas, et heast südamest ta ei võtaks mingit üüri, aga…kui keegi oma võtmega sinna siseneb, siis neid tuleb vastutasuks “teenindada”…

Puhka jalga.

+25
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Olen lihtsalt jahmunud, ei oleks osanud üüriturul midagi sellist oodata.

Eks ta mingi mehike on, kes muud moodi naisi ei saa. Ilmselt oli tal ka hind pisut odavam, kui teistel?

Huvitav, mis sellisel siis juhtuma hakkab, kui ilmubki talle sinna mingi meelas seksikiisu, kutil hakkab ila tilkuma, laseb hinda veelgi alla ja siis kolib kiisu sisse, koos oma tätoveeritud ambaalist bemmimehega…:-)

Või panevad sellised “mehikesed” lepingusse kirja, mitu inimest tohib korraga tema pinnal ööbida?

+15
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

mis teil seal eestis toimub?!?

Sellepärast sa seal Soomes koristajana töötadki, et meil Eestis toimuvast aru ei saa:)

+25
-9
Please wait...

Postitas:
Kägu

Olen hetkel otsimas uut üüripinda ja täna sai ühte korterit vaatamas käidud. Üürileandja (mees, Mina naine) teatas, et kõik on sobiv, aga ta eelistab normaalkaalus üürnikku.

Kannan jah L (40) suurust mis on kui large eks, aga aga ei leia, et oleks nüüd nii hirmus paks. 167/71

Ilmselt otsiti siis mingit seksikiisut keda oma võtmega suvalisel ajal külastada.

Olen lihtsalt jahmunud, ei oleks osanud üüriturul midagi sellist oodata.[/😊😂😀

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Olen lihtsalt jahmunud, ei oleks osanud üüriturul midagi sellist oodata.

Eks ta mingi mehike on, kes muud moodi naisi ei saa. Ilmselt oli tal ka hind pisut odavam, kui teistel?

Huvitav, mis sellisel siis juhtuma hakkab, kui ilmubki talle sinna mingi meelas seksikiisu, kutil hakkab ila tilkuma, laseb hinda veelgi alla ja siis kolib kiisu sisse, koos oma tätoveeritud ambaalist bemmimehega…:-)

Või panevad sellised “mehikesed” lepingusse kirja, mitu inimest tohib korraga tema pinnal ööbida?

Loomulikult märgitakse üürilepingusse nimeliselt, kes seal korteris elama hakkavad. Seda peab ka KÜ teadma, kuna prügivedu käib elanike arvu pealt. Nii, et kui üürin välja korteri ühele inimesele, siis hakkabki seal elama 1 inimene.

+1
-14
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Teemaalgataja rõhutab, et ta pole kuigi paks. Sellest jääb mulje, nagu oleks ehk normaalne olnud, kui tõelisele paksule oleks keeldutud, aga miks talle?
😀

+2
-8
Please wait...

Postitas:
Kägu

Olen lihtsalt jahmunud, ei oleks osanud üüriturul midagi sellist oodata.

Eks ta mingi mehike on, kes muud moodi naisi ei saa. Ilmselt oli tal ka hind pisut odavam, kui teistel?

Huvitav, mis sellisel siis juhtuma hakkab, kui ilmubki talle sinna mingi meelas seksikiisu, kutil hakkab ila tilkuma, laseb hinda veelgi alla ja siis kolib kiisu sisse, koos oma tätoveeritud ambaalist bemmimehega…:-)

Või panevad sellised “mehikesed” lepingusse kirja, mitu inimest tohib korraga tema pinnal ööbida?

Loomulikult märgitakse üürilepingusse nimeliselt, kes seal korteris elama hakkavad. Seda peab ka KÜ teadma, kuna prügivedu käib elanike arvu pealt. Nii, et kui üürin välja korteri ühele inimesele, siis hakkabki seal elama 1 inimene.

VÕSi ikka oled lugenud, kapitalist?

+5
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Olen hetkel otsimas uut üüripinda ja täna sai ühte korterit vaatamas käidud. Üürileandja (mees, Mina naine) teatas, et kõik on sobiv, aga ta eelistab normaalkaalus üürnikku.

Kannan jah L (40) suurust mis on kui large eks, aga aga ei leia, et oleks nüüd nii hirmus paks. 167/71

Ilmselt otsiti siis mingit seksikiisut keda oma võtmega suvalisel ajal külastada.

Olen lihtsalt jahmunud, ei oleks osanud üüriturul midagi sellist oodata.

ee… kas pakutud korter oli Kristiines 5 korrus?

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Loomulikult märgitakse üürilepingusse nimeliselt, kes seal korteris elama hakkavad. Seda peab ka KÜ teadma, kuna prügivedu käib elanike arvu pealt. Nii, et kui üürin välja korteri ühele inimesele, siis hakkabki seal elama 1 inimene.

Prügiveo või ükskõik milliste maksete arvestamine elanike arvu järgi on suurim lollus, mida KÜ saab teha. Tegelik elanike arv on tõestamatu ja kohtus vett ei pea, kui keegi peaks leidma, et talle on esitatud alusetult arveid.

+7
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Olen lihtsalt jahmunud, ei oleks osanud üüriturul midagi sellist oodata.

Eks ta mingi mehike on, kes muud moodi naisi ei saa. Ilmselt oli tal ka hind pisut odavam, kui teistel?

Huvitav, mis sellisel siis juhtuma hakkab, kui ilmubki talle sinna mingi meelas seksikiisu, kutil hakkab ila tilkuma, laseb hinda veelgi alla ja siis kolib kiisu sisse, koos oma tätoveeritud ambaalist bemmimehega…:-)

Või panevad sellised “mehikesed” lepingusse kirja, mitu inimest tohib korraga tema pinnal ööbida?

nii palju kui üürinud olen on lepingus alati kirjas kes seal ööbida tohib. ka siis kui üürile andjaks on vanaproua, välismaal elav omaik, kes iganes

+5
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina olen päriselt paks ja kui ma ükskord üht maja, mida osta tahtsin, vaatama käisin, õhkas väike õbluke majaperenaine: “No ma ei kujuta ette, et sa siin paksuna toimetada jõuaks!”

+21
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui tegemist on möbleeritud korteriga (ilmselt on), siis suure ülekaalu puhul mina küll saaks aru omaniku hirmust, et mööbel saab rikutud – odavama voodi magab 100-150 kilone inimene küll lohku ning diivani istub ka auku, võib olla suudab lõhkuda ka mõned toolid. Paks inimene astub isegi põrandalaudadest läbi teinekord, kui pole kõige uuemad-tervemad lauad.
Kui aga ülekaal tähendab mõnda lisakilo, siis on küll veider. Ma võib-olla lausa küsiks järele, et miks ülekaal oluline on.

Täiendus: tore oleks teada miinustajate mõttekäiku? Milles probleem on? Te ei usu, et 100-kilone mööblit rikkuda võib? Miks? Või ei pea te seda piisavaks argumendiks, miks omanik võib keelduda korterit üürimast? Ma olen ise 100-kilone, ma tean, millest ma räägin.

+5
-14
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui aga ülekaal tähendab mõnda lisakilo, siis on küll veider. Ma võib-olla lausa küsiks järele, et miks ülekaal oluline on.

Kui niimoodi välimust vaadatakse, siis ilmselt on suhtearendus mõttes.

Ma kunagi noorukesena otsisin tööd, käisin töövestlusel ja muu jutu sees koorus välja, et on palju komandeeringuid ja kokkuhoiu mõttes peab oma (mees)ülemusega ühes toas magama. PÕhimõtteliselt uuritigi minu sobivust, kas ma sellega nõus olen. Praegu 20 aastat hiljem on küll tänutunne, et mul niipaljukest ikka mõistust oli mitte kaasa minna selle avantüüriga, pidasin pakkumist kahtlaseks ja ütlesin ära ning leidsin endale soliidse ja normaalse töökoha.

+9
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma ei usu seda lugu. Liiga absurdne aastal 2019.

+2
-7
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma ei usu seda lugu. Liiga absurdne aastal 2019.

Ole nüüd, aastal 2019 on lollide kontsentratsioon eriti kõrge.

+22
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Loomulikult märgitakse üürilepingusse nimeliselt, kes seal korteris elama hakkavad. Seda peab ka KÜ teadma, kuna prügivedu käib elanike arvu pealt. Nii, et kui üürin välja korteri ühele inimesele, siis hakkabki seal elama 1 inimene.

Seaduse järgi võib üürnik ilma üürileandjalt luba küsimata majutada korterisse ka abikaasa, faktilise elukaaslase, alanejaid ja ülenejaid sugulasi ning hõimlasi.

+7
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mina olen päriselt paks ja kui ma ükskord üht maja, mida osta tahtsin, vaatama käisin, õhkas väike õbluke majaperenaine: “No ma ei kujuta ette, et sa siin paksuna toimetada jõuaks!”

Kas läks tehinguks?

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Seaduse järgi võib üürnik ilma üürileandjalt luba küsimata majutada korterisse ka abikaasa, faktilise elukaaslase, alanejaid ja ülenejaid sugulasi ning hõimlasi.

Lehma lellepoegi siiski mitte. Ikka abikaasa, lapsed ja vanemad.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Lehma lellepoegi siiski mitte. Ikka abikaasa, lapsed ja vanemad

Töövõimetud vanemad.

KUI ei ole üürilepingus kirjas, et majutada tohib vaid üürileandja nõusolekul.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui tegemist on möbleeritud korteriga (ilmselt on), siis suure ülekaalu puhul mina küll saaks aru omaniku hirmust, et mööbel saab rikutud – odavama voodi magab 100-150 kilone inimene küll lohku ning diivani istub ka auku, võib olla suudab lõhkuda ka mõned toolid. Paks inimene astub isegi põrandalaudadest läbi teinekord, kui pole kõige uuemad-tervemad lauad.

Kui aga ülekaal tähendab mõnda lisakilo, siis on küll veider. Ma võib-olla lausa küsiks järele, et miks ülekaal oluline on.

Täiendus: tore oleks teada miinustajate mõttekäiku? Milles probleem on? Te ei usu, et 100-kilone mööblit rikkuda võib? Miks? Või ei pea te seda piisavaks argumendiks, miks omanik võib keelduda korterit üürimast? Ma olen ise 100-kilone, ma tean, millest ma räägin.

Miinuseid saad oma ekstreemselt lolli jutu pärast. Näiteks 2-meetrise mehe puhul on kaal 100 kg täiesti normaalne. Tavaline mööbel on tehtud igasuguste inimeste tarbeks, see ei küsi, kas sinna istus peale 150-sentimeetrine raskes ülekaalus naine või 2-meetrine normaalkaalus mees. Mööblit saaks rikkuda vast 200+ kilo kaaluv inimene, ehkki kui kaks 2-meetrist ja 100-kilost meest ühel ajal diivanil istuvad, ei kuku see siis ka “suurest survest” laiali. Naljatilk.

+8
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma ei usu seda lugu. Liiga absurdne aastal 2019.

Ole nüüd, aastal 2019 on lollide kontsentratsioon eriti kõrge.

Nõus. Kevadiste andmete järgi isegi ligi 18% valimisealistest kodanikest. Kui Isamaa hääled juurde liita, on see aga veelgi suurem.

0
-7
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Tegelt te mitte kunagi ei tea, kes on omanik. Äkki ta on korterisse pannud piilukaamerad ning valib selle järgi omale ihaldatud objekti keda jöllitada või edasi filmitud muua. Selliseid ikka leidub, sest isegi valipeldikutesse pannakse kaameraid.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Miinuseid saad oma ekstreemselt lolli jutu pärast. Näiteks 2-meetrise mehe puhul on kaal 100 kg täiesti normaalne. Tavaline mööbel on tehtud igasuguste inimeste tarbeks, see ei küsi, kas sinna istus peale 150-sentimeetrine raskes ülekaalus naine või 2-meetrine normaalkaalus mees. Mööblit saaks rikkuda vast 200+ kilo kaaluv inimene, ehkki kui kaks 2-meetrist ja 100-kilost meest ühel ajal diivanil istuvad, ei kuku see siis ka “suurest survest” laiali. Naljatilk.

Naljatilk oled sa ise, ära võta sõna teemadel, millest sa midagi ei tea. Iseenesestmõistetavalt mõjutab 100-kilone naine, mees, koer, lehm, kass või konn rohkem diivanit, millel istub, kui 50-kilone naine, mees, koer, lehm, kass või konn. 150-kilone mõjutab veel rohkem, mine ja vaata 100-kiloste voodeid ja diivaneid, kui nad pole mööbli ostmisel ekstra mõelnud oma kehakaalu eripäradele. Lohkus on see pehme mööbel, millel need inimesed iga päev istuvad ja lamavad – ma ei rääkinud ju ühest istumisest, nagu sina. Põrandalaudadest läbi astumisel on aga justnimelt oluline, kas tegu on normaalkaalus 100-kilose mehega või mittenormaalkaalus 100-kilose naisega, sest üldjuhul on normaalkaalus pikal mehel ka jalanumber oluliselt suurem kui samas kaalus naisel, mistõttu mehe keharaskus on jaotunud suuremale pinnale kui naise oma ning rõhk ühele cm2-le on mehel väiksem kui naisel.

+4
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma ei usu seda lugu. Liiga absurdne aastal 2019.

Ole nüüd, aastal 2019 on lollide kontsentratsioon eriti kõrge.

Nõus. Kevadiste andmete järgi isegi ligi 18% valimisealistest kodanikest. Kui Isamaa hääled juurde liita, on see aga veelgi suurem.

Ma pidasin silmas siiski refi ja sotsi valijaid, feministe, tühisüdameid, inimõiguslasi, kehakeeleeksperte ja muid taoliseid tegelinskeid.
Vabandan, et pole teemakohane.

+4
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Olen lihtsalt jahmunud, ei oleks osanud üüriturul midagi sellist oodata.

Eks ta mingi mehike on, kes muud moodi naisi ei saa. Ilmselt oli tal ka hind pisut odavam, kui teistel?

Huvitav, mis sellisel siis juhtuma hakkab, kui ilmubki talle sinna mingi meelas seksikiisu, kutil hakkab ila tilkuma, laseb hinda veelgi alla ja siis kolib kiisu sisse, koos oma tätoveeritud ambaalist bemmimehega…:-)

Või panevad sellised “mehikesed” lepingusse kirja, mitu inimest tohib korraga tema pinnal ööbida?

Loomulikult märgitakse üürilepingusse nimeliselt, kes seal korteris elama hakkavad. Seda peab ka KÜ teadma, kuna prügivedu käib elanike arvu pealt. Nii, et kui üürin välja korteri ühele inimesele, siis hakkabki seal elama 1 inimene.

VÕSi ikka oled lugenud, kapitalist?

Jah , sina aga ilmselt mitte.
§ 289. Eluruumi üürniku perekonnaliikmete majutamine
Eluruumi üürnikul on õigus üürileandja nõusolekuta majutada üüritud eluruumi oma abikaasat, alaealisi lapsi ja töövõimetuid vanemaid, kui üürilepingus ei ole kokku lepitud, et üürnik võib seda teha üksnes üürileandja nõusolekul.

Olen nõus üürileandma vaid siis, kui selleks küsitakse minu nõusolekut. Tavaliselt juba lepingu sõlmimisel on teada, kes sinna kolivad.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Näitan 28 postitust - vahemik 1 kuni 28 (kokku 28 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Üürikorteri jaoks liiga paks