Olen Tallinna Tehnikaülikooli magistrant ja kirjutan lõputööd, mille eesmärgiks on välja selgitada tarbija emotsioonide ja impulsiivse ostukäitumise roll m-kaubanduse kasutamisel ilu- ja tervisetoodete ostmisel. Olen Teile väga tänulik, kui leiaksite 10-15 minutit, et vastata minu küsimustikule: https://forms.gle/sZtYYpiDZtMcYu5y9.
Tänutäheks vastuste eest loosin välja kolm 10-eurost Partner e-kinkekaarti!
Segaseks jääb, kas ja milline vahe on “m-kaubanduse” ja mobiili/tahvli veebibrauseri kaudu netis ostlemisel. m-kaubandus jääb ähmaseks, kas eeldab, et poel on eraldi mobiilirakendus või… kuigi uuringu juures oli nimetatud netis ostmist – miks see just “m-kaubandus” siis on, mitte lihtsalt e-kaubandus/veebist ostlemine?
Kui ma käin vahel arvuti, vahel telefoni kaudu seal lehel, misasi see on siis?