Tegin oma ettevõtte, et hakata tegema tööd OÜ kaudu, mida muidu tegin eri firmadele töövõtulepinguga. Veebruari eest sain esimesed töötasud ettevõtte kontole, kuid mul pole firma raamatupidamisest õrna aimugi. Enne kui teen endale selgeks, kas saan raamatupidamisega ise hakkama – pean siis end korralikult koolitama – või hakkan ostma raamatupidamisteenust, andke palun nõu, mida ma esimese asjana peaks tegema ja kuidas seda teha.
Et hakata endale iga kuu töötasu maksma ja saada haigekassa, kas pean end iseenda ettevõttesse töölepinguga tööle võtma? Kuidas seda teha? Kas saan sel juhul maksta iga kuu erinevat palka? (Iga kuu saan ettevõtte kontole veidi erineva summa raha, osa võin jättagi ettevõtte kontole, kuid elamiseks vajan ka palgaraha.)
Mida ma pean tegema, et endale esimene töötasu firmast välja maksta? Kuidas endale palgamaksmine käib?
Ma tean, et need küsimused on rumalad, aga ettevõte on väga noor ja mul puudub igasugune kogemus nende teemadega.