Esileht Ilu ja tervis Väga nõrgad käe- ja õlevöötmelihased

Näitan 27 postitust - vahemik 1 kuni 27 (kokku 27 )

Teema: Väga nõrgad käe- ja õlevöötmelihased

Postitas:
Kägu

Nagu öeldud käe ja õlalihased on väga nõrgad, tahaks hakata tugevamaks treenima, aga kõik harjutused nagu plank ja kätekõverused on liiga rasked. Kas on mingeid harjutusi, mida saaks kodus teha, mis aitaks esialgu mingigi lihase kasvatada, mille pealt edaspidi saaks siis neid kõigile teadaolevaid harjutusi teha?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Plank ja kätekõverdused on rasked, sest eeldavad ka kerelihaseid.
Alustuseks võiksid teha planki küünarnukkidel. Või veelgi lihtsam, lisaks ka põlved maas. Hoiad nii kaua, kui jõuad. Kui see on alguses ka 5 sekundit, siis nii ongi – iga korraga jõuad rohkem.
Siis tasapisi teed asendit endale raskemaks – varvasel, sirgetel kätel, külgplank jne.

Ära ainul sirgete kätega mingeid raskusi viibutama hakka – see on kiire tee vigastusteni. Ikka tasa ja targu. Ja soojenda ja pärast venita jne.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Võid ka teha kätekõverdusi vastu seina. See on alguseks kõvasti lihtsam.

Ujumine arendab käe- ja õlavöötmelihaseid väga hästi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kätekõverdused näiteks rinnaga köögi töötasapinna vastu. Kätekõverdused põlvedel (maas, põlved vastu maad, tagumik püsti). Plank, kui sätid ennast mugavalt otse, kasvõi 10 sek, see peaks küll olema võimalik, ka siis, kui oled täiesti treenimata.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kätekõverdused näiteks rinnaga köögi töötasapinna vastu. Kätekõverdused põlvedel (maas, põlved vastu maad, tagumik püsti). Plank, kui sätid ennast mugavalt otse, kasvõi 10 sek, see peaks küll olema võimalik, ka siis, kui oled täiesti treenimata.

Nimoodi pidi saama tütreid?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kepikõnd.
Hantlitega harjutused.

Please wait...
Postitas:
Kägu

https://www.liigume.ee/945295/video-kuidas-oigesti-katekoverdusi-teha

Please wait...
Postitas:
Kägu

Jooga. Allapoole vaatav koer + ülesvaatav koer vaheldumisi teha õige hingamisega. Ei soovita planku, kätekõverdusi ega hantleid.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Jooga. Allapoole vaatav koer + ülesvaatav koer vaheldumisi teha õige hingamisega. Ei soovita planku, kätekõverdusi ega hantleid.

Lollus.
Plank ja hantlid (mitte rasked) on omal kohal. Selle joogaga ei tee sa midagi. Jooga ei treeni lihast.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kätekõverdused näiteks rinnaga köögi töötasapinna vastu. Kätekõverdused põlvedel (maas, põlved vastu maad, tagumik püsti). Plank, kui sätid ennast mugavalt otse, kasvõi 10 sek, see peaks küll olema võimalik, ka siis, kui oled täiesti treenimata.

Nimoodi pidi saama tütreid?

Naljakoht,ma sain selle poosiga poja 😁

Please wait...
Postitas:
Kägu

Jooga. Allapoole vaatav koer + ülesvaatav koer vaheldumisi teha õige hingamisega. Ei soovita planku, kätekõverdusi ega hantleid.

Lollus.

Plank ja hantlid (mitte rasked) on omal kohal. Selle joogaga ei tee sa midagi. Jooga ei treeni lihast.

Laskun sinu tasemele, rumalus.
Proovi järele teha alla ja ülesvaatavat koera välja ja sisse hingamisega 7 x ja siis tule rääkima. Keha raskus on õigem, kui kasutada muid raskusi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Jooga. Allapoole vaatav koer + ülesvaatav koer vaheldumisi teha õige hingamisega. Ei soovita planku, kätekõverdusi ega hantleid.

Lollus.

Plank ja hantlid (mitte rasked) on omal kohal. Selle joogaga ei tee sa midagi. Jooga ei treeni lihast.

…ütleb kägu, kes ei ole iialgi ashtanga joogat teha proovinud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Plank ja hantlid (mitte rasked) on omal kohal. Selle joogaga ei tee sa midagi. Jooga ei treeni lihast.

Laskun sinu tasemele, rumalus.
Proovi järele teha alla ja ülesvaatavat koera välja ja sisse hingamisega 7 x ja siis tule rääkima. Keha raskus on õigem, kui kasutada muid raskusi.

Kätekõverdused ja plank on puhtalt keharaskus, mitte lisaraskus. Hantlid on jh lisaraskus, kuid neid on olemas ka kergeid, poolekiloseid. Miks vaidled, et ei tohi planku teha, kätekaid? Loomulikult on need paremad lihasekasvatajad kui jooga. Need ‘koerad’ on venitusharjutused. Inimesel, kes suudab näiteks 2 min vabalt plangus olla, ei ole nende koertega midagi teha, lihaspingutust ei teki. Mina soovitan endiselt alustada lühikese planguga ja teha kõrgelt kätekõverdusi, mitte tegelda vaid kõõluste venitamisega, mis lihast ei kasvata. Lihasmassi kasvatamine vajab KORDUSI, mitte ühes asendis venitamist. Ka planku tehakse seeriatena, mitte ühekordselt.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Miks vaidled, et ei tohi planku teha, kätekaid? Loomulikult on need paremad lihasekasvatajad kui jooga. Need ‘koerad’ on venitusharjutused. Inimesel, kes suudab näiteks 2 min vabalt plangus olla, ei ole nende koertega midagi teha, lihaspingutust ei teki.

Kas ma eksin, kui arvan, et sa ei ole iialgi ashtanga tundi sattunud? Sest kui oleksid, siis teaksid, et seda sinu ülistatud “planku” teeb inimene ashtangaseeria jooksul KORDUVALT.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Lollus.

Plank ja hantlid (mitte rasked) on omal kohal. Selle joogaga ei tee sa midagi. Jooga ei treeni lihast.

…ütleb kägu, kes ei ole iialgi ashtanga joogat teha proovinud.

Tuleb meelde kuidas me mehega Indias käisime. Hotellis pakuti hommikul tasuta joogat. Läksime. Pärast sain peatäie õiendada, et miks ma ometi ei öelnud, et tuleks korralikud spordiriided selga panna. Irw. Ütleme nii, et lihased olid ikka korralikult haiged pärast, nii kõhu- kui käe-kui jalalihased.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Tuleb meelde kuidas me mehega Indias käisime. Hotellis pakuti hommikul tasuta joogat. Läksime. Pärast sain peatäie õiendada, et miks ma ometi ei öelnud, et tuleks korralikud spordiriided selga panna. Irw. Ütleme nii, et lihased olid ikka korralikult haiged pärast, nii kõhu- kui käe-kui jalalihased.

Jooga ei ole lihase tekitamise trenn. Nad on jah pärast trenni valusad jne, kuid see on piimhappe valu, mis tekib lihastesse ka näiteks pärast jooksutrenni (aeroobset kardiotrenni), kui seda esimesi kordi teha. See EI KASVATA lihast. Lihast kasvatab AINULT jõuharjutuste intervalltreening kas keharaskusel või lisaraskustega.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kusjuures ma mõtlesin eile just sama asja ja ilma midagi googeldamata alustasin plangust. Täna leidsin selle teema. Mina tahaks selgelt tunnetada seda pinget lihases, mida parasjagu treenin. A’la tahad biitsa teha, võtad hantli kätte ja vaatad peeglist, kuidas lihas töötab, mõistate? Saad selgelt aru, mis lihast treenid. Paraku pole mul kodus hantleid ja kätekõverdused on minu jaoks liiga rasked. Kuidagi punnitab värisedes 4tk õige tehnikaga välja. Tean, et see paraneb, kui igapäevaselt harjutada. Peab hakkama proovima põlvede peal teha. Jooga mind ei huvita, pigem konkreetsed harjutused, mille kordusi lugeda ja kirja panna, et oleks ülevaade arengust.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Treenerina hoian pead kinni siinseid vastuseid lugedes. Teemaalgataja, soovitan pöörduda spetsialisti poole, need soovitused siin jäta tähelepanuta.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Jooga ei ole lihase tekitamise trenn. Nad on jah pärast trenni valusad jne, kuid see on piimhappe valu, mis tekib lihastesse ka näiteks pärast jooksutrenni (aeroobset kardiotrenni), kui seda esimesi kordi teha. See EI KASVATA lihast. Lihast kasvatab AINULT jõuharjutuste intervalltreening kas keharaskusel või lisaraskustega.

Joogas ongi väga palju keharaskusega jõuharjutusi. Sealhulgas plank on isegi ühe kõige algsema joogaseeria, päikesetervituse üks osa. Ja lisaks pole teemalgatajal vaja lihast kasvatada, st. punni ajada, vaid tugevdada.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Jooga ei ole lihase tekitamise trenn. Nad on jah pärast trenni valusad jne, kuid see on piimhappe valu, mis tekib lihastesse ka näiteks pärast jooksutrenni (aeroobset kardiotrenni), kui seda esimesi kordi teha. See EI KASVATA lihast. Lihast kasvatab AINULT jõuharjutuste intervalltreening kas keharaskusel või lisaraskustega.

Kas teemaalgataja soov oli lihast kasvatada? Minu meelest oli küsimuseks jõud, ja seda tuleb joogat tehes (mida soovitati ALUSTAMISEKS) kindlasti juurde. Mida sa plähmid, sa ei ole ju joogat nuusutanudki.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Jooga on keskealiste ja vanurite teema. See on ju üldteada. Neile jõukohane. Nagu pilateski. Milleks väita, et jooga on mingi hull lihasetrenn?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Treenerina hoian pead kinni siinseid vastuseid lugedes. Teemaalgataja, soovitan pöörduda spetsialisti poole, need soovitused siin jäta tähelepanuta.

Ning otsige hoolikalt õiget spetsialisti. Iga “spetsialistina” töötav pole veel spetsialist, kui ta ei oska inimestega suhelda, kasutab vaid haukuvat kõneviisi ning küsib oma “teatrietenduse” eest oma palgale lisaraha.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Tänan tagasise eest! Nagu oma teemaalgatuses ütlesin, siis plank ja kätekõveduse soovitusi ma ei otsinud – neid harjutusi teadsin juba isegi, nagu öeldud jäävad need liiga raskeks. Ei soovi musklit kasvatada, lihtsalt toonust tõsta.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Jooga on keskealiste ja vanurite teema. See on ju üldteada. Neile jõukohane. Nagu pilateski. Milleks väita, et jooga on mingi hull lihasetrenn?

Nii väga tahaks näha, kuidas sa ühes korralikus joogatrennis neid jõukohaseid harjutusi sooritaks 🙂

Please wait...
Postitas:
Kägu

Jooga on keskealiste ja vanurite teema. See on ju üldteada. Neile jõukohane. Nagu pilateski. Milleks väita, et jooga on mingi hull lihasetrenn?

Nii väga tahaks näha, kuidas sa ühes korralikus joogatrennis neid jõukohaseid harjutusi sooritaks 🙂

Mina ka. Tahaks seda targutajat ashtanga tunnis kohata 😀

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

mul on ka nõrgad käelihased, ise “harjutasin” nõrgaks, sest silmapõhjad ei kannatanud koormust. Vältisin igasuguseid tõstmisi, kandmisi, surumisi jne, kuni olidki kätest makaronid järel. Nüüd harjutan kodus 0,5-kiloste hantlitega, esialgu 2-3 korda nädalas nt paar-kolm erinevat harjutust kuni 8 kordusega. Siis juba tunned, kuidas käed muutuvad osavamaks ja liikuvamaks. Edasi tuleb jõudu ka, kui tõstad pisut korduste arvu ja oled lihtsalt järjekindel.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Jooga on keskealiste ja vanurite teema. See on ju üldteada. Neile jõukohane. Nagu pilateski. Milleks väita, et jooga on mingi hull lihasetrenn?

Ahahahahahaa! Meil käib pilateses täpselt üks mees. Käib, kuna peab selja pärast käima. Aga ütleb, et jube raske on, kõvasti raskem kui jõusaalis peegli ees hantlit kergitada. Ja nii ongi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Näitan 27 postitust - vahemik 1 kuni 27 (kokku 27 )


Esileht Ilu ja tervis Väga nõrgad käe- ja õlevöötmelihased