Esileht Ilu ja tervis Vahelduv-paast

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 30 )

Teema: Vahelduv-paast

Postitas:
Kägu

Nii, muud enam ei aita. Homsest hakkan pihta – kaks päeva ei söö, siis kaks päeva jälle söön.. On keegi seda vahelduv-paastu pidanud?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Huvitav, milleks see hea peaks olema? Hakka normaalselt tervislikult toituma.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Palun ütle siis ainult sõna sekka, kui oled ise vahelduvpaastu pidanud. Ma ei küsinud tervisliku toitumise kohta. Kes soovib, võib selle kohta ise uue teema teha.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Selline variant tundub ikka liiga ekstreemne, soovitan ikka 8-tunnise söömisaknaga alustada, mis on igati teostatav.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Igaljuhul homme alustan. Proovin vähemalt. Neli aastat tagasi oli mandliopp. Kaks nädalat ei saanud midagi süüa. Kaal langes 73kg pealt 66 kg peale. Nälga ei surnud ja kaalu sain veel paar kg alla. Nüüd siis taas 73 ees.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ekd sa ikka sööd.
Mina ka aeg-sjalt söön nii alla 1000 kalori päevas. Nii 3-4 päeva järjest, põhimõtteliselt vaid taimetoitu. Mul ei ole kaalumuret, aga tühjendab ilusti soolikad, mõjub seedimisele hästi. Kergem ja lihtsam tunne.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Igaljuhul homme alustan. Proovin vähemalt. Neli aastat tagasi oli mandliopp. Kaks nädalat ei saanud midagi süüa. Kaal langes 73kg pealt 66 kg peale. Nälga ei surnud ja kaalu sain veel paar kg alla. Nüüd siis taas 73 ees.

No vot, pole ju kasu kui kõik ikkagi tagasi tuleb.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Selline variant tundub ikka liiga ekstreemne, soovitan ikka 8-tunnise söömisaknaga alustada, mis on igati teostatav.

Palun seleta lähemalt seda toitumist.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Selline variant tundub ikka liiga ekstreemne, soovitan ikka 8-tunnise söömisaknaga alustada, mis on igati teostatav.

Palun seleta lähemalt seda toitumist.

Iga päev sööd kõik oma söögid är 8-tunnise akna sees.
Nt 8-16, 10-18, 12-20 vm kellelegi sobib (peaks olema samad kellaajad iga päev kui võimalik, aga saab ka “mängida” vajadusel) Toidukordade arvu ja sisu valid ise (peaks olema siiski nö mõistuse piires) Väljaspool akent ainult vesi, suhkruta tee, must kohv.
See aitab koguseid kontrolli all hoida, distsiplineerida, hoiduda näksimisest.

16:8 on üks variant vahelduvpaastumisest, teine on tõesti 24-tunni pikkuse paastuga, aga teemaalgatuse variant ei ole traditsiooniliselt vahelduvpaastumisena käsitletud. Kahju, et mõistet siin teemas sedasi lörtsitud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Soovitan ka seda 8-tunnist akent. Minul aitas see väga hästi. Ja võttagi suhtumine, et viimane söögikord on hiljemalt kell 16 – usu, magu harjub ära sellega ja varsti ei olegi enam isu õhtupoole.
Kunagi tegin ka paastupäevi, aga tulemust ei olnud.
Läbi aegade on minu jaoks parim kaalulangetamise viis olnud mitte süüa õhtuti. Praegugi, olles oma ideaalkaalus, on kuidagi nii sisse juurdunud õhtuti mitte söömine, v.a. üritused, sünnipäevad jne.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ma pooldan vahelduvpaastu, aga teemaalgataja jutu põhjal tundub pigem, et tuleb korrigeerida oma toidulauda. Mis kasu sellest on, kui võtad paastuga alla ja siis kilod jälle tagasi sööd? Muuda oma toitumist once and for all ja ei ole vaja hakata ekstreemsusi harrastama (2 päeva söömata jne).

Please wait...
Postitas:
Kägu

Selline variant tundub ikka liiga ekstreemne, soovitan ikka 8-tunnise söömisaknaga alustada, mis on igati teostatav.

Palun seleta lähemalt seda toitumist.

Iga päev sööd kõik oma söögid är 8-tunnise akna sees.

Nt 8-16, 10-18, 12-20 vm kellelegi sobib (peaks olema samad kellaajad iga päev kui võimalik, aga saab ka “mängida” vajadusel) Toidukordade arvu ja sisu valid ise (peaks olema siiski nö mõistuse piires) Väljaspool akent ainult vesi, suhkruta tee, must kohv.

See aitab koguseid kontrolli all hoida, distsiplineerida, hoiduda näksimisest.

16:8 on üks variant vahelduvpaastumisest, teine on tõesti 24-tunni pikkuse paastuga, aga teemaalgatuse variant ei ole traditsiooniliselt vahelduvpaastumisena käsitletud. Kahju, et mõistet siin teemas sedasi lörtsitud.

Olen seda üritanud teha aga tundub, et toidukogused, või pigem süsivesikute liigne tarbimine “aknas” – minul 12.00 – 20.00 sai saatuslikuks. Jäätis, koogid, saiakesed, glasuurkohukesed jne- tean, et ei tohi aga ikka sõin.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

tean, et ei tohi aga ikka sõin.

Kas kaks päeva järjest söömata olla on tõesti lihtsam?
Peale seda peab ju üsna tagasihoidlikult jälle sööma hakkama, et kaal tagasi ei tuleks, kuidas sellega näljasena hakkama saad, kui üldises plaanis toitumist kontrollida ei suuda?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Soovitan ka seda 8-tunnist akent. Minul aitas see väga hästi. Ja võttagi suhtumine, et viimane söögikord on hiljemalt kell 16 – usu, magu harjub ära sellega ja varsti ei olegi enam isu õhtupoole.
Kunagi tegin ka paastupäevi, aga tulemust ei olnud.
Läbi aegade on minu jaoks parim kaalulangetamise viis olnud mitte süüa õhtuti. Praegugi, olles oma ideaalkaalus, on kuidagi nii sisse juurdunud õhtuti mitte söömine, v.a. üritused, sünnipäevad jne.

Kell 16.00 :O Kas 8h hiljem üldse uni tuleb?
See, et õhtul ei söö, pole küll kõhnumise eelduseks. Oluline on söödud kaloraaz, mitte see, millal sööd.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ütlen sõna sekka vahelduvpaastu pidajana: kui sa pole enne mingisugust paastu pidanud või ei ole endale selgeks teinud, KUIDAS seda pidada, siis on überlollus hakata kohe pihtakahepäevaste paastudega. Tee esialgu siis 17:7 või vähenda s66giakent veelgi, sõdalasedieeti 20:4 või misiganes ratsiooniga, milles s66gita aeg ei ületa 24t.
Kui sa ei suuda s66misaknas enda toitumist kontrollida, siis on see jee tunduvalt lihtsam pärast 2päevast nälgimist! sa ei tea ju, mida sa teed, kokkuvõttes 6eldes. Kui asja mõistusega ei suuda võtta, siis saabki sellest õgin-nälgin tsükkel. Isegi 16:8 on esmatähtis mitte hakata toiduakna algusest näost sise ajama kõike mida hing ihaldab, enne tehakse väike tervisklik eine, nt salat ja suurem s66k alles u tunni pärast.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Igaljuhul homme alustan. Proovin vähemalt. Neli aastat tagasi oli mandliopp. Kaks nädalat ei saanud midagi süüa. Kaal langes 73kg pealt 66 kg peale. Nälga ei surnud ja kaalu sain veel paar kg alla. Nüüd siis taas 73 ees.

Eriline tarkur oled. Miks siis mitte kohe 2 nädalat nälgida ja 2 nädalat süüa?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Soovitan ka seda 8-tunnist akent. Minul aitas see väga hästi. Ja võttagi suhtumine, et viimane söögikord on hiljemalt kell 16 – usu, magu harjub ära sellega ja varsti ei olegi enam isu õhtupoole.

Kunagi tegin ka paastupäevi, aga tulemust ei olnud.

Läbi aegade on minu jaoks parim kaalulangetamise viis olnud mitte süüa õhtuti. Praegugi, olles oma ideaalkaalus, on kuidagi nii sisse juurdunud õhtuti mitte söömine, v.a. üritused, sünnipäevad jne.

Kell 16.00 :O Kas 8h hiljem üldse uni tuleb?

See, et õhtul ei söö, pole küll kõhnumise eelduseks. Oluline on söödud kaloraaz, mitte see, millal sööd.

Igaüks võib endale valida sobivaima viisi.

Minul polnud palju vaja maha võtta kaalust – kõigest 5 kg. Selle ma saavutasingi nii, et õhtuti ei söönud. Kaalust alla võtmine toimus paar aastat tagasi ja olen siiamaani oma soovitud kaalus.
Lisama pean muidugi seda, et olen hakanud rohkem jooksmas käima, kindlasti aitab ka see vormis püsida.
Samas hilja õhtuti söön ma siiamaani väga harva, oma õhtusöögi sätin enamasti kella 17-18 peale, hiljem joon suure tassi piparmünditeed. Magama jään ilusti.
Päevasel ajal söön praktiliselt kõike, mida soovin.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kell 16.00 :O Kas 8h hiljem üldse uni tuleb?
See, et õhtul ei söö, pole küll kõhnumise eelduseks. Oluline on söödud kaloraaz, mitte see, millal sööd.

No mina söön viimase korra 14.00. Uni on hea, tervis on hea. Kaloraaž on muidugi oluline, aga vahelduvpaastu puhul on oluline just see PAAST ja selle mõju organismile.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

selle 8-tunnise söömisaknaga mina hakkama ei saanud. ajaliselt muidugi sain, aga see tekitas minus tunde, et selle 8 tunni jooksul võin süüa kõike ja palju iganes tahan. loomulikult ma tean, et see nii ei ole, aga ennast muuta ei suutnud. ja nii oligi siis, et ahmisin tohutuid koguseid. üldse on igasuguse piirangutega dieedi puhul minul jaoks selline toime. eriti, kui on mingid asjad, mida süüa ei tohiks, sest siis neid, mida tohin õgin tohutult.
põhimõtteliselt võin ennast ka kapsa-porgandi dieedil olles paksuks süüa.
toimub ainult selline süsteem, et kõike võib, aga vähe ja ei mingeid piiranguid.
selle paastuga ma ei saaks ka ilmselt hakkama 🙁

Please wait...
Postitas:
Kägu

Teine söömata päev hakkab õhtusse jõudma. Mingeid isusi ega nälga ei ole. Joon aegajalt vett ja söögile ei mõtle.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Teen ka vahelduvpaastu, aga kuidagi raskelt läheb maha kaal. Kas keegi on proovinud lülitada nädalasse üht täienisti paastupäeva? Nii et terve päev paastukski? Kuidas on mõjunud?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Olen vahelduvpaastu teinud nüüdseks ligi pool aastat.
Söömisaken on 12 – 20, vajadusel nihutan seda (väljas söömised, üritused jne)
Kõige olulisem on ikkagi süüa täisväärtuslikku, tervislikku toitu, saada kätte kõik vajalikud ained ja hoida süsivesikud-rasvad-valk õiges tasakaalus. Kindlasti lugeda alguses ka kaloreid (nt. MyFitnessPal äpiga), sest nö silma järgi hindamine tavaliselt soodustab liigset söömist, näksimist.
Esimese kolme kuuga kaotasin oma 20 ülekilo, harjusin sellise eluviisiga ja praegu söön 2000 kalorit päevas ja kaal püsib. Nälga ei tunne, magusaisu ei ole. Energiat on poole rohkem kui enne.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Teine söömata päev hakkab õhtusse jõudma. Mingeid isusi ega nälga ei ole. Joon aegajalt vett ja söögile ei mõtle.

hahaaahaaaa
naljanumber
Äkki räägid poole aasta pärast uuesti?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Vahelduvpaastu 24-tunnise variandi puhul on igal pool kirjas, et seda võib teha üks või kaks korda nädalas, aga mitte järjestikuste päevadena. Kust sa sellise info ometi võtsid, et kaks päeva nälgimist aitab sul kaalust alla võtta? Egas midagi, kui oidu peas pole siis eks sa siis nälgi ja katsu seda välimuse arvelt kompenseerida.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

No mina söön viimase korra 14.00. Uni on hea, tervis on hea. Kaloraaž on muidugi oluline, aga vahelduvpaastu puhul on oluline just see PAAST ja selle mõju organismile.

Ei, ma saab aru jah poindist, söön isegi enamus päevadest 8h-aknas, mind pani imestama just viimase toidu varane kellaaeg.
No ja sina teed vist hoopis 6/18 paastu ja sööd 8-14.00?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

selle 8-tunnise söömisaknaga mina hakkama ei saanud. ajaliselt muidugi sain, aga see tekitas minus tunde, et selle 8 tunni jooksul võin süüa kõike ja palju iganes tahan. loomulikult ma tean, et see nii ei ole, aga ennast muuta ei suutnud. ja nii oligi siis, et ahmisin tohutuid koguseid. üldse on igasuguse piirangutega dieedi puhul minul jaoks selline toime. eriti, kui on mingid asjad, mida süüa ei tohiks, sest siis neid, mida tohin õgin tohutult.

põhimõtteliselt võin ennast ka kapsa-porgandi dieedil olles paksuks süüa.

toimub ainult selline süsteem, et kõike võib, aga vähe ja ei mingeid piiranguid.

selle paastuga ma ei saaks ka ilmselt hakkama 🙁

Ei kõla usutavalt. Kui sa oled olnud 16 tundi paastul, ei suuda sa midagi õgida ega üle süüa. Makku lihtsalt ei mahu. Pigem on probleem, et üldse niipaljugi süüa suudaksid, et vajalikud kalorid kätte saada.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

selle 8-tunnise söömisaknaga mina hakkama ei saanud. ajaliselt muidugi sain, aga see tekitas minus tunde, et selle 8 tunni jooksul võin süüa kõike ja palju iganes tahan. loomulikult ma tean, et see nii ei ole, aga ennast muuta ei suutnud. ja nii oligi siis, et ahmisin tohutuid koguseid. üldse on igasuguse piirangutega dieedi puhul minul jaoks selline toime. eriti, kui on mingid asjad, mida süüa ei tohiks, sest siis neid, mida tohin õgin tohutult.

põhimõtteliselt võin ennast ka kapsa-porgandi dieedil olles paksuks süüa.

toimub ainult selline süsteem, et kõike võib, aga vähe ja ei mingeid piiranguid.

selle paastuga ma ei saaks ka ilmselt hakkama 🙁

Ei kõla usutavalt. Kui sa oled olnud 16 tundi paastul, ei suuda sa midagi õgida ega üle süüa. Makku lihtsalt ei mahu. Pigem on probleem, et üldse niipaljugi süüa suudaksid, et vajalikud kalorid kätte saada.

Minumeelest ei saa paljud inimesed üldse vahelduvpaastu mõttest aru. See on paljudes kohtades ära toodud, et põhimõtteliselt tähendab see, et jätad ühe toidukorra päevas vahele ja ülejäänutel sööd seda mida oled harjunud. Soovitatakse söömist alustada siis näiteks kella 12-13 paiku, ehk hommikusööki ei söö, või kui varem siis jääb õhtusöök söömata. See “söö mida tahad” tähendab seda, et võid lõunaks süüa oma kartulit kastmega ja õhtuks makarone ja ei pea seda eriti jälgima aga mitte seda, et lähed lolliks ja ajad endale 8 tundi pitsat, burgereid ja kooke sisse. Kui selline toitumine ei sobi, siis tulebki süüa “normaalsetel” aegadel ja vaadata täpselt, mida suhu paned. See ei ole saladus, et ilmselt tunned alguses näljatunnet, sest see meetod põhinebki söögiisu reguleerimisel vähema toidu arvelt, mitte ei pane mingil müstilisel moel su pekki põlema kui sa endale mingit jama sisse ajad.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ei kõla usutavalt. Kui sa oled olnud 16 tundi paastul, ei suuda sa midagi õgida ega üle süüa.

Kui su suhe toiduga on normaalne, siis ehk tõesti ei kujuta ette. Vahelduvpaastumise juhistes on alati rõhutatud, et see ei sobi toitumishäiretele kalduvatele inimestele. Nendel juhtumitel võib see viia ekstreemsete söömishoogudeni.
Iga inimene peab tunnetama, kas temale see meetod sobiks, mitte poleks “vabandus” ülesöömiseks.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Igaljuhul homme alustan. Proovin vähemalt. Neli aastat tagasi oli mandliopp. Kaks nädalat ei saanud midagi süüa. Kaal langes 73kg pealt 66 kg peale. Nälga ei surnud ja kaalu sain veel paar kg alla. Nüüd siis taas 73 ees.

Eriline tarkur oled. Miks siis mitte kohe 2 nädalat nälgida ja 2 nädalat süüa?

Palun ära ründa ja ära mine isiklikuks. Kaasa arutada ja oma arvamust avaldada saab ka ilma ründamata ja halvustamata.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Teema algataja olen. Arvan, et kaks päeva olla söömata ja siis kaks päeva süüa normi piires (suhkur, nisutooted menüüst välja, portsud väiksemad),ei sure keegi nälga ega tekita endale jääva tervisekahju. See on küll ainult minu arvamus. Olen jätkuvalt 2 päeva ei söö, 2 päeva söön (normaalselt) lainel.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 30 )


Esileht Ilu ja tervis Vahelduv-paast