Esileht Koroonaviirus COVID-19 Vaktsiini kõrvalnähtude ilmnemine hiljem

Näitan 8 postitust - vahemik 1 kuni 8 (kokku 8 )

Teema: Vaktsiini kõrvalnähtude ilmnemine hiljem

Postitas:
Kägu

Kolm päeva on Janssen süstist möödas. Siiani ei tundnud midagi.

Täna öösel magasin halvasti, hommikul on pea paks ja süstitud käsivars tuim, nagu surnud.

Kas see võib olla vaktsiinist või ehk millestki muust?

+3
-7
Please wait...

Postitas:
Kägu

Võib olla. Teema läbi.

0
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

See võib olla nii vaktsiinist kui ka millestki muust.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Siis pole tarvidust muretseda.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

https://objektiiv.ee/fookuses-koroonadiktatuuri-perspektiivid-on-aarmiselt-sunged/

+3
-13
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kolm päeva on Janssen süstist möödas. Siiani ei tundnud midagi.

Täna öösel magasin halvasti, hommikul on pea paks ja süstitud käsivars tuim, nagu surnud.

Kas see võib olla vaktsiinist või ehk millestki muust?

Ma arvan, et sul nüüd suht lihtne elu … kõiges on süüdi Janssen…su elupäevade lõpuni. Kõige parem seejuures, et sa ise pole süüdi.

+2
-7
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kust sa praegu Janssenit said?

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tõenäoliselt. Sarnane oli 2 Pfizeri süstiga. (Pea paks, aga käsivars, mitte tuim vaid lihas kergelt valus).

0
-1
Please wait...

Näitan 8 postitust - vahemik 1 kuni 8 (kokku 8 )


Esileht Koroonaviirus COVID-19 Vaktsiini kõrvalnähtude ilmnemine hiljem